Gönderen Konu: 2011-12 dizel corolla sahiplerinin ve ikinci elini alacakların dikkatine(önemli)  (Okunma sayısı 43695 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar bugün araç 27000 ne ulaştı yağ seviyesine baktım çubukta aşağıdaki nokta ile aynı seviyede yani yağ lambası yandı yanacak .

Bir önce baktığımda alt nokta ile üst noktanın tam ortasında idi birden neden bukadar düştü anlamadım . :(

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
bu yazıyı başka bir başlığın altına yazmıştım fakat önemli olduğunu düşündüğüm için yeni başlık açma gerekliliği hissettim

bu temmuz başından itibaren toyotanın yetkili bir servisinde staj yaparken 2 hafta içerisinde 10.000 - 40.000 km arası 9 tane dizel araç yağ yakma şikayeti ile geldi ve hepsinin pistonları ve sekmanları ve kapak contaları garantiden değiştirildi.. sadece benim staj yaptığım yetkili servisten çıkan (bayiden satılan) sanırım 2012 dizel corollalardan 1300 küsür sayıda aynı kronik probleme sahip araç var.. toplamda ne kadar bilmiyorum.. zannediyorum problem toyotanın sekman malzemesini zayıf kullanmasından kaynaklı.. fakat söz konusu kronik problem sekman olunca toyota araçları geri çağırma külfeti altına girmek yerine garantiden pistonlar, sekmanlar ve kapak contalarını değiştirmek gibi daha ucuz bir şekilde müşteri memnuniyetini sağlama yoluna gitmiş.. fakat 20.000'de, 30.000'de falan motoru açılıp yeniden toplanmış bir araçtan ne kadar uzun ömür beklenebilir emin değilim..

Hasan Kardeşim emeğine sağlık. Sayende bu siteyi takip eden d4d kullanıcları yağ ile ilgili sorunun farkına vardılar. Toyota kullanıcıları arabalarına ve servise o kadar çok güveniyordu ki yağa bile bakmaya gerek duymuyordu. Tıpkı benim gibi. Bence hekes düzenli olarak yağ seviyesini kontrol etmeli. Örneğin haftda bir. Selamlar...


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 125 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
araba yaklaşık 1 hafta sonra hazır olduğu haberini bu gün İzmir Tokullar Toyota servis müdür yardımcısı arkadaşım Ziya bey telefon ile geri bildirimde bulundu. motor içi kurum tutmuş. hem 50.000 km bakımı yapıldı. hemde iyileştirilmiş sekman ile birlikte piston sekman değişimi yapıldı. motor yağı olarak 5w30 orjinal tam sentetik motor yağı konmuş. her yeni motorda olduğu gibi ilk 1000 km gene tedbirli kullanılacakmış. artık kesin çözüm olduğunu söylediler. yakıtın azalacağını artık yağ olarak devamlı 5w30 yağ kullanmam gerektiği söylediler. yarın alacağım sonuçları gene paylaşacağım. selamlar
2010 MMT Dizel Corolla Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
araba yaklaşık 1 hafta sonra hazır olduğu haberini bu gün İzmir Tokullar Toyota servis müdür yardımcısı arkadaşım Ziya bey telefon ile geri bildirimde bulundu. motor içi kurum tutmuş. hem 50.000 km bakımı yapıldı. hemde iyileştirilmiş sekman ile birlikte piston sekman değişimi yapıldı. motor yağı olarak 5w30 orjinal tam sentetik motor yağı konmuş. her yeni motorda olduğu gibi ilk 1000 km gene tedbirli kullanılacakmış. artık kesin çözüm olduğunu söylediler. yakıtın azalacağını artık yağ olarak devamlı 5w30 yağ kullanmam gerektiği söylediler. yarın alacağım sonuçları gene paylaşacağım. selamlar

Mehmet abi hayırlı olsun mu deyim geçmiş mi olsun deyim bilemiyorum .
Benim aracımda da aynı sorun var fakat ben aracımı 1 hafta serviste bırakamam size sormak istediğim ikame araç temininde bulunuyorlar mı sonuçta kendi hataları ve kendi hataları yüzünden hiç kimse 1 hafta arabasız kalmak zorunda değil .

Umarım sorununuz çözülmüştür ve birdaha sorun yaşamassınız .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
araba yaklaşık 1 hafta sonra hazır olduğu haberini bu gün İzmir Tokullar Toyota servis müdür yardımcısı arkadaşım Ziya bey telefon ile geri bildirimde bulundu. motor içi kurum tutmuş. hem 50.000 km bakımı yapıldı. hemde iyileştirilmiş sekman ile birlikte piston sekman değişimi yapıldı. motor yağı olarak 5w30 orjinal tam sentetik motor yağı konmuş. her yeni motorda olduğu gibi ilk 1000 km gene tedbirli kullanılacakmış. artık kesin çözüm olduğunu söylediler. yakıtın azalacağını artık yağ olarak devamlı 5w30 yağ kullanmam gerektiği söylediler. yarın alacağım sonuçları gene paylaşacağım. selamlar

Geçmiş olsun abi,  son kullanıcı yorumlarınızı bekliyoruz.  Demekki Toyota servisleri bu motorlara artık tam sentetik yağ koyacaklarini öğrenmişler.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 4 kere teşekkür etti
  • 164 kere teşekkür edildi
tam 30000 bakımı arefesinde bu kouyu farkettim hem moralim bozuldu hem kafam karıştı:( gerçi çok şükür şu anda aracımda yağ eksiltme sorunu yok 20000 bakımında turbo değişmişti ama oda abartı yağ  eksilttiğinden değil sadece servise interntte böyle bir rivayet var ayrıca turboyu bazen hissetmiyorum dediğimde hiç ikiletmeden değiştridiler,şimdi bakıma gitmek üzereyim araç şu an 29860km de hatta sabah direk gidebilirimde bakım esnasında tüm bu saydıklarınızn değişmesi konusu umarım benim araç için geeçrli olmaz tedirgin oldum çünkü....her nekadar yağ eksiltme ve turbo sorunu görmesemde umarım karşıma böyle bir sorun çıkmaz:8

hasan bey bir sakınca yoksa stajınızı nerde yapmıştınız?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • "Dünyayı güzellik kurtaracak"
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
2006 d4 hb 75000 km taş gibi daha anahtar görmedi hiç bir yeri...:)))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 4 kere teşekkür etti
  • 164 kere teşekkür edildi
2006 d4 hb 75000 km taş gibi daha anahtar görmedi hiç bir yeri...:)))

maşallah:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 125 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
merhabalar,
bu gün yani 1 hafta sonra birazda benim esnekliğimden sıkıştırmadığımdan aceleye gelmesin yaklaşımı ile ctesi günü aldım. aslında perşembe günü öğleden sonra testleri yapılmış hazır idi.
bütün piston sekman takımı, conta tk, yağ filitre elemanı, conta slindir kapak, karter sıvı conta, piston motor, aks somunu, o ring, sıvı conta, klima valf o ring, contalar, takım conta motor, su giriş conta, premix sllc antifriz, 5w30 motor yağı(orjinal toyota) bundan sonra standart 5w30 tam sentetik yağ kullanmam gerekiyormuş aslında serviste bu çok da pahalı değil 5 lt si 159,89 tl ,debriyaj rulman ve ayırıcı. bunların hepsi garantiden değişti. ayrıca araç 50.000 km olması nedeni ile 50.000 km bakımıda yapıldı.ben sadece 156 tl bakım ve diğer giderler ücreti verdim. tabiki servisin ve toyota puanlarım indikten sonra bu rakkam çıktı.
gelelim performansa.
- ilk 1000 km de sıkıştırmadan, 100 km pek aşmadan kullanmamı söylediler.
- ben yine bu gün izmir-selçuk-izmir gidip döndüm. yolda izlenimlerim;
- araba şu an ilk fabrika ayarlarına gelmiş,
- gerekli bütün motor içi ve dışı temizlikleri çok titizlikle yapılmış, 
- Yeni yazılım ile motor emiş ve diğer değerlerinde değişiklik, yenilik getiren bir yazılım güncellemesi yapılmış bu yakıt azaltmaya performans artırmaya iyileştirmeye yönelik yeni bir uygulama imiş, toyota sitesinde yayınlanmış....
- yakıtta düşüş oldu 80 km ile gidişte 3,6 lt ortamayı gördüm. daha sonra bu değer 100 km sabit hızda uzun yolda 4.2 lt ortalamaya oturdu.
- daha önce frenden ayağımı çektiğimde hemen yürüyen araba pek zor kalkıyor ama daha piston sekman sıkışık olabilir dediler, daha sonra bu azaldı.
- motor sesi daha iyi geliyor. daha sessiz,
- rolanti devri değişmemiş.
- araba güzel olmuş, %99,9 problem çözüldü diyorlar. göreceğiz.
 izmir tokullar servis müdürü mümtaz bey, servis müdür yardımcısı ziya bey, ve ilker, bülent ustalar, forman serdar bey bana telefon edip bilgi verdiler. ben memnun kaldım. sağolsunlar varolsunlar.
tabiki gönül isterki bu günleri keşke yaşamasaydık ama bu da bir şans diyelim. heleki çözümü var müşteri memnuniyeti esaslı yaklaşımları ile çözüm odaklılar bu daha önemli bence. diğer markalara bakın nasıl uygulamalar var.... 
2010 MMT Dizel Corolla Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 125 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
merhaba
ben bu sürede ayrıca bir araç istemedim zira kızımın arabası yaris olunca bana bir sıktı vermedi. ama istese idim mutlaka bir çözüm üretirlerdi.
selamlar
2010 MMT Dizel Corolla Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Hasan Kardeşim emeğine sağlık. Sayende bu siteyi takip eden d4d kullanıcları yağ ile ilgili sorunun farkına vardılar. Toyota kullanıcıları arabalarına ve servise o kadar çok güveniyordu ki yağa bile bakmaya gerek duymuyordu. Tıpkı benim gibi. Bence hekes düzenli olarak yağ seviyesini kontrol etmeli. Örneğin haftda bir. Selamlar...

teşekkürler Ali Kemal Bey.. faydamız dokunduysa ne ala..

merhabalar,
bu gün yani 1 hafta sonra birazda benim esnekliğimden sıkıştırmadığımdan aceleye gelmesin yaklaşımı ile ctesi günü aldım. aslında perşembe günü öğleden sonra testleri yapılmış hazır idi.
bütün piston sekman takımı, conta tk, yağ filitre elemanı, conta slindir kapak, karter sıvı conta, piston motor, aks somunu, o ring, sıvı conta, klima valf o ring, contalar, takım conta motor, su giriş conta, premix sllc antifriz, 5w30 motor yağı(orjinal toyota) bundan sonra standart 5w30 tam sentetik yağ kullanmam gerekiyormuş aslında serviste bu çok da pahalı değil 5 lt si 159,89 tl ,debriyaj rulman ve ayırıcı. bunların hepsi garantiden değişti. ayrıca araç 50.000 km olması nedeni ile 50.000 km bakımıda yapıldı.ben sadece 156 tl bakım ve diğer giderler ücreti verdim. tabiki servisin ve toyota puanlarım indikten sonra bu rakkam çıktı.
gelelim performansa.
- ilk 1000 km de sıkıştırmadan, 100 km pek aşmadan kullanmamı söylediler.
- ben yine bu gün izmir-selçuk-izmir gidip döndüm. yolda izlenimlerim;
- araba şu an ilk fabrika ayarlarına gelmiş,
- gerekli bütün motor içi ve dışı temizlikleri çok titizlikle yapılmış, 
- Yeni yazılım ile motor emiş ve diğer değerlerinde değişiklik, yenilik getiren bir yazılım güncellemesi yapılmış bu yakıt azaltmaya performans artırmaya iyileştirmeye yönelik yeni bir uygulama imiş, toyota sitesinde yayınlanmış....
- yakıtta düşüş oldu 80 km ile gidişte 3,6 lt ortamayı gördüm. daha sonra bu değer 100 km sabit hızda uzun yolda 4.2 lt ortalamaya oturdu.
- daha önce frenden ayağımı çektiğimde hemen yürüyen araba pek zor kalkıyor ama daha piston sekman sıkışık olabilir dediler, daha sonra bu azaldı.
- motor sesi daha iyi geliyor. daha sessiz,
- rolanti devri değişmemiş.
- araba güzel olmuş, %99,9 problem çözüldü diyorlar. göreceğiz.
 izmir tokullar servis müdürü mümtaz bey, servis müdür yardımcısı ziya bey, ve ilker, bülent ustalar, forman serdar bey bana telefon edip bilgi verdiler. ben memnun kaldım. sağolsunlar varolsunlar.
tabiki gönül isterki bu günleri keşke yaşamasaydık ama bu da bir şans diyelim. heleki çözümü var müşteri memnuniyeti esaslı yaklaşımları ile çözüm odaklılar bu daha önemli bence. diğer markalara bakın nasıl uygulamalar var.... 

merhaba mehmet bey.. detaylı anlatımınız için teşekkürler.. anlattıklarınıza göre aracınıza tam anlamıyla kusursuz ilgi ve kaliteli işçilik uygulandığı belli oluyor.. yeni yazılım olayından haberim yoktu onuda öğrenmiş oldum..  ve tabiki geçmiş olsun.. bu sorunu en rahat atlatanlardan biri sizsiniz sanıyorum..  5w30 yağ kullanma tavsiyesi bence önemli ve iyi bir tavsiye.. yeni motorunuzu güle güle kullanın.. tekrar bir sıkıntı yaşamamanız dileğiyle.. saygılar
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 14 kere teşekkür edildi
iyi günler arkadaşlar bende 1997 model 1.6 corolla gli var arabam 157 binde motora anahtar değişmiş değil fabrikanın takıpda değişen tek debriyaj seti ve 4 amortisör gerisi hepsi orjinal insanlar toyota markasına güvenipde en ucuzu 45 den başlayan en pahalısı 65 e kadar ulaşan sıfır corolla alıyor ve dizel motorlarında sorun çıkıyor ve toyota arkasında durmuyor dursada 2012 model aracın arkadaşmda yukarıda saymış motoru iniyor ve komple motor yapılıyor ve daha neler neler değişiyor toyota bu işi böyle yapmamalıydı gerekiyorsa sorunlu araçları toplayıp motor değişimi değil arabayı komple değişmeliydi belki toyota motor yaparak işi kurtarmaya çalışıyor ama bir defa adı çıktı silmeside zor ben aracımdan çok memnunum 3 ay kadar önce aracımı isteyen biri vardı satıp sıfır corolla alayım dedim hemde dizelini forumu takip ediyordum bu şekilde iyikide almamışım diye seviniyorum birçok arkadaşım bu konuda mağdur toyotada arkasında gerektiği gibi durmuyor ne olursa olsun bir kenerda kalsın ben corolla almam artık bu düpedüz terbiyesizliktir ve çevremdeki corolla alacaklarada tavsiye etmiyorum belki 2 veya 3 arkadaşıma olanları bu forumdan gösterdim yapılanları okuttum almaktan vazgeçtiler burada şimdi kim karlı corollamı yoksa müşterilermi sayın toyota yetkilileri siz böyle yapmaya devam edin hani demişler ya atalarımız kimse bulunmaz hint kumaşı değildir siz böyle yaparsanız insanlar gider başka marka alır kardeşim toyota bu sıkıntıları baştan savma değilde adam gibi araç değişimi yapsaydı ayakta alkışlardım toyota benim için bitmiştir binebildiğim kadar 1997 model arabama binerim bulursam 2005 2006 benzinli benzinli corolla sol almayı düşünüyorum bulamazsan sıfır başka marka bir araba benim görüş ve yorumlarım bu kadar yukarıdaki konularda bilgilendirme yapan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
merhaba
ben bu sürede ayrıca bir araç istemedim zira kızımın arabası yaris olunca bana bir sıktı vermedi. ama istese idim mutlaka bir çözüm üretirlerdi.
selamlar

Mehmet abi tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler sorununuz çözülmüş gibi gözüküyor inşallah bir daha sorun yaşamassınız .
Benim aracıma da sizin aracınıza yapılan işlem yapılacak gibi umarım beni ikame araç konusunda mağdur etmeden aracımın onarımını yaparlar .


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 125 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
arkadaşlar
tekrar merhaba
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim umarım bu sorun da böylece bitmiş olur. zira bir sefer daha arabayı yenilemeye tahammülüm yok. geçenlerde arabamı bakıma getirdiğimde 2009 model aynı kasa da 275.000 km araba görünce sürücüsüne masrafınız oldumu dedim. taksi şöförü sadece rutin bakım bir de baskı balata dedi. hakikatten şaşırdım.
yazdıklarınızda da yorumlarınızda haklısınız. aslında böyle bir markada bunları yaşamamış olmamız gerekirdi. ben de 2001 model corolla sol vardı. bu seride yine motor sekman sıkıntısı var imiş ama ben bu arabamı tam 10 yıla yakın kullandım ne yağ eksiltme nede diğer başka problem yaşadım. her şey mükemmel idi. bende bu memnuniyetime dayanarak dizel hemde mmt aldım.
ben bu yaşadıklarımızı şu şekilde yorumluyorum. artık teknoloji yoğun, geniş, konforlu araçlar kullanıyoruz. ancak bu arada az da yaksın masrafı da az olsun. nerede ise kendi kendine gitsin de istiyoruz. bize maliyetide sınıfında en az olsun diyoruz. bütün bunlar birleşince yaşadığımız bu sorunların çıkmasına neden oluyor herhalde. ben toyota markasını çok seviyorum. belkide bu yüzden bu gelişmeler içimi acıtsada daha ılımlı bir yaklaşımda bulunmaya kendimi zorluyorum. ama şimdi eğri oturalım doğru düşünelim. bu uygulamalar bu değişimler fabrikaya hem maliyet hemde prestij kaybı olarak geri dönüyor. benim arabaya yapılan işlem de sadece işçilik 2.500 tl ödeme yapacağını öğrendim. yani toplamda herhalde 5.000 tl civarında her sorunlu araba için masrafı oluyor demek. daha önce pompa ve turboyu saymıyorum. onlarda ayrı gider. zannediyorum fabrikada istemez bunu.  bakınız diğer markaları inceleyin her markada bu sorunlar var. hele ford, renault markalarını müşterilerini bayağı üzdüğünü yakın arkadaşlarımdan biliyorum. volswagen 3 yılda bir defa rutin torbo değişmi yapıyormuş. eski modeller gibi daha masrafsız ve sorunsuz modelleri bende istiyorum. hepimizde bu modelleri hak ediyoruz bekliyoruz.
Hepinize sağlıklı mutlu sorunsuz ve kazasız, keyifli sürüşler diliyorum.
selam ve saygılarımla
2010 MMT Dizel Corolla Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar bugün yağ lambası yakmasını beklemeden merkezi aradım durumu anlattım bana servisinize gidin onlar bir baksın dediler . Eyvallah dedim önce servisi aradım durumu anlattım sonra gittim .

Saat 12 gibi gittim formenlerden biri ilgilendi sağolsun bana bu eksiltmenin anormal olduğunu ama aracı incelemesi gerektiğini onun içinde motorun soğuması gerektiğini söyledi onada eyvallah dedim saat 4 e kadar bekledim . Bana motordaki kurumları gördüğünü fakat eksiltme sınırlar içinde olduğu için merkezin onarıma onay vermediğini iletti peki dedim ne olacak 30000 km de gelin yağını değiştirek ondan sonra nasıl olsa yine yağ eksiltecek 40000 ne doğru onarımı yaparız dedi üstelemedim bastım eve geldim ama çok sinirlendim .

O sinirle merkezi tekrar aradım durumu anlattım durumun anormal olduğunu sizde serviste biliyorsunuz neden onarım için onay vermiyorsunuz dedim bana ilgililere durumu iletip bana dönüş yapacağını söylediler . Şimdilik beklemedeyiz .



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Mahmut, senin bu iş yılan hikayesine döndü, umarım bir an önce hallederler bu sorunu :(
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar bugün yağ lambası yakmasını beklemeden merkezi aradım durumu anlattım bana servisinize gidin onlar bir baksın dediler . Eyvallah dedim önce servisi aradım durumu anlattım sonra gittim .

Saat 12 gibi gittim formenlerden biri ilgilendi sağolsun bana bu eksiltmenin anormal olduğunu ama aracı incelemesi gerektiğini onun içinde motorun soğuması gerektiğini söyledi onada eyvallah dedim saat 4 e kadar bekledim . Bana motordaki kurumları gördüğünü fakat eksiltme sınırlar içinde olduğu için merkezin onarıma onay vermediğini iletti peki dedim ne olacak 30000 km de gelin yağını değiştirek ondan sonra nasıl olsa yine yağ eksiltecek 40000 ne doğru onarımı yaparız dedi üstelemedim bastım eve geldim ama çok sinirlendim .

O sinirle merkezi tekrar aradım durumu anlattım durumun anormal olduğunu sizde serviste biliyorsunuz neden onarım için onay vermiyorsunuz dedim bana ilgililere durumu iletip bana dönüş yapacağını söylediler . Şimdilik beklemedeyiz .

mahmut bey servislerde fecii bir yoğunluk olacağı önceden belliydi ve bu tahminimde maalsef ki haklı çıktım.. benim fikrime göre tamamiyle yoğun oldukları için sizi oyalamışlar, sonra gelin vs demişler.. hangi servise gittiğinizi sorabilir miyim ?? isterseniz özelden de yazabilirsiniz..
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Mahmut, senin bu iş yılan hikayesine döndü, umarım bir an önce hallederler bu sorunu :(

Öyle oldu Hakkı abi . :(

Servis biraz kalabalıktı ondan orda pek üstlerine gitmek istemedim bütün müşterilerin önünde munakaşa etmek bana etik gelmedi ama kendilerinin yaptığı da hiç etik  değil .

Ama bir daha gittiğimde formeni müşteriler için ayrılan bilgisayarın başına çekip şikayet . com u açıp aynı sorundan nekadar kişinin şikayetçi olduğunu gösterip bunu kendilerininde bildiğini ve sorunun çözümünü bilyorlarsa mudahale etmelerini söylücem eğer yine sorun çıkarırlarsa son çağre hukuki yoldan hakkımı arıcağım .

İllallah ettim abi git gel git gel o kadar saat sonra sorunu bildikleri ama onarım için onay alamadıkları gibi saçma bir şeyle karşıma gelmeleri sinir etti beni .



mahmut bey servislerde fecii bir yoğunluk olacağı önceden belliydi ve bu tahminimde maalsef ki haklı çıktım.. benim fikrime göre tamamiyle yoğun oldukları için sizi oyalamışlar, sonra gelin vs demişler.. hangi servise gittiğinizi sorabilir miyim ?? isterseniz özelden de yazabilirsiniz..

Hasan bey öncelikle bu konuda mağdur olanları uyarıp yardımcı olduğunuz için size çok teşekkür ediyorum . :alkis:

Gittiğim servis onatça .

Servislerdeki yoğunluğu anlamayacak kadar anlayaşsız biri değilim zaten orada formen ile tartışmamanın tek sebebi oranın yoğun olmasıydı .

Fakat bana bunu direk söyleyip randevu verebilirlerdi ama bunun yerine beni orda 4 saat civarı beklettikten sonra böyle saçma bir şeyle oyalamaya çalışmaları sinirimi çok bozdu .

Size özelden de mesaj attım bizlerle ilgilendiğiniz ve yanlız bırakmadığınız için tekrardan teşekkürler . :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi

Hasan bey öncelikle bu konuda mağdur olanları uyarıp yardımcı olduğunuz için size çok teşekkür ediyorum . :alkis:

Gittiğim servis onatça .

Servislerdeki yoğunluğu anlamayacak kadar anlayaşsız biri değilim zaten orada formen ile tartışmamanın tek sebebi oranın yoğun olmasıydı .

Fakat bana bunu direk söyleyip randevu verebilirlerdi ama bunun yerine beni orda 4 saat civarı beklettikten sonra böyle saçma bir şeyle oyalamaya çalışmaları sinirimi çok bozdu .

Size özelden de mesaj attım bizlerle ilgilendiğiniz ve yanlız bırakmadığınız için tekrardan teşekkürler . :alkis:

özelden attığınız mesajı okudum mahmut bey.. merkezin onaylamasını beklemekten başka yapacak birşey yok gibi.. eğer servis sizin aracınızın da zayıf sekmanlı seriden olduğunu tespit ettiyse kesinlikle ertelemelerine izin vermeyin derim ben.. tamam yoğun olabilirler ama en azından bir tarih, bir randevu vs isteyin.. bu şekilde aracı kullanıp daha fazla zarar vermek istemediğinizi söyleyin.. yine aynı şekilde yaparlarsa bu işin sonu mahkeme gibi gözüküyor.. fakat burda önemli birşey var.. eğer ki servise inip ustalardan birisiyle yada formenle konuşursanız; servislerin gerçekten yoğun olduğunu ve bu aralar işçilerin sürekli ek mesai yaptığını ve bundan dolayıda yıpranmış ve sinir kat sayılarının yüksek olacağını unutmayın.. sonuçta toyotanın yaptığı bir üretim hatasını orada günlerce ek mesai yaparak düzeltmeye çalışıyorlar.. onlara da lütfen saygılı olalım.. haklıyken haksız duruma düşmeyelim demek istiyorum..
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
özelden attığınız mesajı okudum mahmut bey.. merkezin onaylamasını beklemekten başka yapacak birşey yok gibi.. eğer servis sizin aracınızın da zayıf sekmanlı seriden olduğunu tespit ettiyse kesinlikle ertelemelerine izin vermeyin derim ben.. tamam yoğun olabilirler ama en azından bir tarih, bir randevu vs isteyin.. bu şekilde aracı kullanıp daha fazla zarar vermek istemediğinizi söyleyin.. yine aynı şekilde yaparlarsa bu işin sonu mahkeme gibi gözüküyor.. fakat burda önemli birşey var.. eğer ki servise inip ustalardan birisiyle yada formenle konuşursanız; servislerin gerçekten yoğun olduğunu ve bu aralar işçilerin sürekli ek mesai yaptığını ve bundan dolayıda yıpranmış ve sinir kat sayılarının yüksek olacağını unutmayın.. sonuçta toyotanın yaptığı bir üretim hatasını orada günlerce ek mesai yaparak düzeltmeye çalışıyorlar.. onlara da lütfen saygılı olalım.. haklıyken haksız duruma düşmeyelim demek istiyorum..

Hasan bey tabiki onlarda kendilerince haklı ama bana bu kadar saçma bir nedenle geldikleri için sinirlendim en azından daha önce mesajımda yazdığım ve sizin de dediğiniz gibi randevu verebilirlerdi . Elimden geldiğince onarımı ertelettirmiceğim yarın öğlene kadar cevap beklicem eğer aramazlar ise öğleden sonra ben tekrardan arıcam .