Gönderen Konu: opel-toyota  (Okunma sayısı 7998 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #20 : Haziran 16, 2006, 22:42:44 »
Alıntı yapılan: umutozdemir
Evet çarpışma konusunda haklı olabilirsiniz.Ama konunun bir de şu yönü var.Geçen gün arkadaşımın biri arabamın çamurluğuna hafifçe yaslandı.Kaporta bir an çöktü ve kendiliğinden düzeldi ama küçük bir göçme izi kaldı.Sanırım bu izler daha da artacak.Arabanın her tarafında böyle küçük göçme izleri görmeyi herhalde hiçbirimiz istemeyiz.Çarpışma anında tamam ama biraz da günlük kullanım estetiğini bozacak galiba bu ince sac.
[/quote]
Bu konuda haklısın.

Toyota Club Türkiye

opel-toyota
« Yanıtla #20 : Haziran 16, 2006, 22:42:44 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
opel-toyota
« Yanıtla #21 : Haziran 20, 2006, 20:30:46 »
bizde 99 model opel corsa var iyi güzel araba da süspansiyonları çok kötü...ayrıca toyota motor ve olarak çok sağlam araba...bizim araba nın ekzosu araba pek yeni sayılmaz ama çürüdü ve değişmesi gerekiyor ama bizim tanıdığımızın ae92 kasa corolla var adam bu zamana kadar 15 sene geçmesıne rağmen daha egzosunu hiç elletmemiş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #22 : Haziran 20, 2006, 22:25:43 »
benım orj egsoz um 9 sene sonunda degısmıstı
2001 avensis 1,8 - 1998 carina e 2,0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #23 : Haziran 23, 2006, 23:37:03 »
arkadaşlar sacına bilmemneyine bahane aramayın arabaların ölümcül bir kaza atlattım hatta gerçekten ölüodum allaha şükürler olsun kurtuldum araç gerçekten sağlam şu kadar söliyim yandan kayarak vurmuştum sağdaki koltuk ikiye katlanıodu nerdeyse araç 30 40 cm kdr içeri büzldü fakat araçta bir gram kan çıkmadı düşünün o darbeyi direk yiyen kardeşim sadce bir omuz çatlağıyla kurtuldu yaşıyan biriolarak söliyorum corollalar sağlam şüpheniz olmasın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Site Başçavuşu
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 52 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #24 : Haziran 24, 2006, 01:16:00 »
Ahanda bu da Doğan'ın yaptığı kaza...
Umarım şimdi ne demek istediğimizi anlamışsınızdır güvenlik konusunda...
Boş yere 5 yıldız almıyor bunlar güvenlik testlerinden...


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #25 : Haziran 24, 2006, 11:06:25 »
selamlar imalatta kullanılan toyota saç kalınlığı 0,8 mm dir diğer markalardada bu kalınlık değişmiyor.aracın saç kalınlık efektini değiştiren bir diğer durumda geniş ve düz yüzeylerdir.çok köşeli ve bombeli yüzeyler kalın lık hissi uyandırabilir.arabalar çarpışan araba olmadığına göre küçük darbelerdede deforme olabiliyor.şasi ve çelik gövde yapısı hasriç diğer kısımları üzerinizdeki kıyafet olarak düşünün bir pantalon sizi bir delici ve kesici aletten ne kadar korursa bir çamurlukta darbe aynı işi görecektir.
önemli olan doğanın kazasındaki gibi ana gövde yapısıdır.kendisine çok geçmiş olsun diyorum bu tip kazalarda eğer emniyet kemeri takılı ise genelde yaralanmalı kaza şeklinde oluyor.ölüm ihtimali çok aza düşüyor....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #26 : Haziran 26, 2006, 11:23:08 »
Mehmet Bey cok güzel bir noktaya deginmis.

Eski honda'lari bir görseniz. Corolla nin saci gene esnek. Civic'lere dokundugunda aynen öyle kaliyordu.

Bir de Alman arabalarinda, özellikle kapi iclerinde saca yapisik izolasyon malzemeleri vardir. Kapi kapanirken verdigi tok ses bu yüzdendir.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #27 : Haziran 26, 2006, 16:33:01 »
aynen sölendiği gibi benim yaptığım kaza ve arabanın hali ortada söylendiği gibi pasif güvenlik önlemleri sayesinde emniyet kemeri takıyodum yani o biip biip sesi raatsız ettii için takıodum eskide öyle bi alışkanlığım yoktu pek onda mecburiyet olmuştu şu anda da tabi ki hep takıorum artık emniyet kemerim olmazsa kendimi boşlukta güvensiz bi ortamda hissediorumm sonuç araçlarınız sağlamm

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #28 : Haziran 27, 2006, 13:32:02 »
bence güvenlik açısından dağhan ın arabasını koymak iyi bi örnek değil çünkü orda içerisi korunmamış bi halde  ama takla atıpda sağlam çıkanlar vardı sanırım onların resimleri varsa onları koyalım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Site Başçavuşu
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 52 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #29 : Haziran 29, 2006, 01:02:46 »
Alıntı yapılan: Çağrı Soylu
bence güvenlik açısından dağhan ın arabasını koymak iyi bi örnek değil
[/quote]
Benim arabam değil yav o.Doğan'ın...

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
opel-toyota
« Yanıtla #30 : Temmuz 06, 2006, 14:32:04 »
Alıntı yapılan: Ferdi Çetinbaş
Tabiki yaya güvenliğide var ama kendimizide fazla kaptırmayalım toyota sacı gercekten ince.
[/quote]
SELAMLAR
Ben arkadaşa sadece corolla modelleri için katılıyorum  yeni yariste ve avensiste saç kalınlığı bence yeterli zaten ikiside çarpışma testinden 5 yıldız almış modeller.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #31 : Temmuz 07, 2006, 18:07:05 »
Alıntı yapılan: Çağrı Soylu
bence güvenlik açısından dağhan ın arabasını koymak iyi bi örnek değil çünkü orda içerisi korunmamış bi halde  ama takla atıpda sağlam çıkanlar vardı sanırım onların resimleri varsa onları koyalım
[/quote]

çağrı birde şöyle bak olaya yaşam boşluğu denilen ve yandan çarpmalardaki beklenen sonuç meydana gelmiş.bende çok fotoğraf var ama halka açık bir yerde yayınlamak bana pahalıya mal olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #32 : Temmuz 08, 2006, 10:10:09 »
arkadaşlar sac kalınlığının inceliğinin bir nedenide marka politikası diyebiliriz. şöyleki araca daha fazla özellik koyup, fiyatı artırmayıp, ağırlığıda düşük tutabilmek için kaporta gibi parçalarda daha ince malzeme kullanılıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #33 : Temmuz 08, 2006, 23:35:17 »
Mertol Bey e12'nin sağlam olduğu doğru ama bu sonuca ulaştığınız kanıtlar yanlış. Her arabaların önü arkasından daha sert olur. Beton refüj içinde demir yoksa çekiçle bile kırılabilir. Focus'un o kazalarda pert olacağını hiç sanmıyorum. Arabaların güvenlik seviyeleri birbirinden o kadar da uzak değil. Focus'la o kazaları yapmama olasılığınız ise aslında güvenlik kavramının ne kadar geniş ve çok yönlü olduğunu kanıtlıyor. Hem iyi yol tutsun hem konforlu olsun isteği ise Türkiye'nin eşsiz benzersiz yollarında kesinlikle imkansız bir istek. Çukurlardan tümseklerden konfor içinde geçerken kompakt sınıf arabanızın iyi yol tutmasını bekleyemezsiniz.
Biri çıksa 0.8 değil 0.5mm sac ürettim, sizin sacınızın sağladıklarına yakın özelliklere sahip dese, emin olun üreticiler sıraya girer o sacı kullanmak için. Bu da böyle.
Kaliteli marka aslında müşteriyle ebedi aşk ister. Ve aslında her sadık müşteri, şöyle ilk karşılaşmada fosfor fosfor sırıtıp laubali olmayan

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
opel-toyota
« Yanıtla #34 : Temmuz 27, 2006, 10:43:51 »
arkadaslar sac kalınlıgı konusunda en iyi cevabı
usa saturn marka arac vermekte
incelerseniz  bayaa bi fikir sahibi olabilirsiniz.,

arac tumuyle ince plastikten yapilmadir (ornegin   renault clio ön camurlugu)  ama usa de guvenlik testlerinden hep 5 yıldızla gecer

kaporta sacı kalınlıgının guvenlikle alakalı hic bir etkisi yoktur.

tabiiki  icerde bar olmaması diye birdurum meclis dışı olur