Gönderen Konu: opel-toyota  (Okunma sayısı 7999 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
opel-toyota
« : Haziran 08, 2006, 15:46:00 »
Arkadaşlar opel astramı satıp 2006 corolla terra aldım.İlk izlenimime göre arabanın sacı opele göre çok ince.Çamurluklar kolayca içe gömülebiliyor.Ama süspansiyon bakımından çok daha rahat.
corolla 1.6 terra 2006

Toyota Club Türkiye

opel-toyota
« : Haziran 08, 2006, 15:46:00 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
opel-toyota
« Yanıtla #1 : Haziran 08, 2006, 16:00:12 »
Alıntı yapılan: umutozdemir
Arkadaşlar opel astramı satıp 2006 corolla terra aldım.İlk izlenimime göre arabanın sacı opele göre çok ince.Çamurluklar kolayca içe gömülebiliyor.Ama süspansiyon bakımından çok daha rahat.
[/quote]


Selam Umut,

Yeni aracın hayırlı olsun aynı araçtan bendede AT modeli var. Aracın sacı gerçekten çok fazla ince en ufak dokunuşta çizik yada göçük oluyor. 2 hafta önce arabayı hortumla yıkıyayım dedim biraz uzaktan tazikli olarak su tuttuğumda kaportadan gelen teneke sesi kaportanın ne kadar ince olduğunu belli ediyordu.

Bundan önceki aracım passat 1.8T, ondan da önceki aracım astra idi. Her iki eski aracımdada kaporta sacı yeterli kalınlıkta idi.

Corolla beni bazı konularda hayal kırıklığına uğrattı

1 - İçeriye çok fazla yol sesi alması
2 - Kaporta sacı çok ince ayrıca boya kalınlığı kalitesi düşük

şimdilik aklıma gelenler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
opel-toyota
« Yanıtla #2 : Haziran 08, 2006, 16:08:18 »
NE YAPALIM ALDIK Bİ KERE.ARTIK ÇOK DİKKAT ETMEKTEN BAŞKA ÇARE YOK
corolla 1.6 terra 2006

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #3 : Haziran 08, 2006, 17:15:51 »
son kasa passat var kaputa bastırınca göçüyor ama mesela geçen yeni hyundai accenti inceledim kaputunu göçüremedim..

bunu kıyaslama  olarak  görmüyorum...

bazı araçlarda yaya güvenliği ve darbeyi emmesi için çabuk eğilen malzeme kullanılabilir..


D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #4 : Haziran 08, 2006, 23:29:33 »
Alıntı yapılan: Kerim Aldemir
bazı araçlarda yaya güvenliği ve darbeyi emmesi için çabuk eğilen malzeme kullanılabilir..
[/quote]
Aynen öyle, saç kalınlığı, aracın kalitesini göstermiyor. Ancak yol sesi halen Japon otomobillerinin kronik sorunu olarak devam etmekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.eymirim.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #5 : Haziran 09, 2006, 00:04:28 »
Kötü kokular alıyor burnum ...
2005 Corolla Terra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #6 : Haziran 09, 2006, 00:47:58 »
Tabiki yaya güvenliğide var ama kendimizide fazla kaptırmayalım toyota sacı gercekten ince.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #7 : Haziran 09, 2006, 08:20:50 »
şasisi veya güvenlik kafesi veya iskeleti\çelik barları önemli olan !

sacı ne kadar ince olursa olsun sizi koruyan bunlar..

işte seri ve ataklıklarıda buradan geliyo japonların seri hafif ve en güvenli otoları yapanda TOYOTA ..

yol sesi olayınıda ben çözemedim gitti passatla avensis arasında bi fark göremedim.. Zaten yol gürültüsü avensiste daha düşük ölçümlerede bakarsak ..

ALINTI
Orjinalden alıntı: wolfed

beyler 2 yılda nerdeyse 15 tane toyota kullandım(oto alım satımı yapıyordum o zaman).93 modelinden 2000 modeline kadar ve bütün (xl-xe,xli,xei,gli,sol,luna) corollaları kullandım.kesinlikle piyasadaki birçok arabadan daha sağlam,daha performanslı ve daha sorounsuz.özellikle 93-94 model orjinal japon imalatı bir corolla hele gli modeli olursa muazzam bir araba.1.6 motorlar içerisinde en performanslı ve atak motorlardan birisine sahip.yol tutuşuda kendi bu sınıftaki bir araç için çok iyi.
opel konusuna gelince,şimdiye kadar 4-5 tanede opel kullandım.2000 astra,94 vectra gt,2000 vectra cdx,96 vectra cd,93 calibra.opellerde kaportada paslanma ve çürüme sorunu var.daha dün bir arkadaşım 2000 model 97000kmde vectra cdx alacaktı,arabayı bakmam için bana getirdi.aracın kaportasının bütün köşelerinde ve ek yerlerinde,benzin depo kapağında,çamurlukların köşelerinde,kapı altlarında ve içlerinde,tavanla camların birleştiği yerlerde paslanma başlamış.bu modelde ve bu sınıfta,20-25 milyar civarında bir paraya satılan bir arabada böyle kusurlar olması kötü bir durum.
sonuçta toyota kesinlikle opelden daha iyi. [/quote]


bizim forumdan değil ama BMW ci biri söylüyor bunu...  
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #8 : Haziran 09, 2006, 08:22:55 »
Aynen dediğin gibi kerim tv de polisten kaçan bi corolla görmüştüm adam ters yöne daldı gelen geçen arabaların çoğuna sürtüyordu sonuç mu ? dediğimiz gibi sac kağıt gibi buruştu ama arabanın şase direkler ve barlar sacın üstünde kaldı ...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
opel-toyota
« Yanıtla #9 : Haziran 09, 2006, 08:56:33 »
Arkadaşlar bende 98 astra gls vardı.Geçen kış arka bagaj kaputunu traktör kasasına vurdum.İnip baktığımda çok küçük bir iz vardı sadece.Şu an kullandığım 2006 terrayı aynı şekilde vursam sonuç ne olur bilmiyorum.Bu yüzden çok dikkatli davranıyorum.
corolla 1.6 terra 2006

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #10 : Haziran 09, 2006, 10:41:52 »
Aracın kaportasının ince olması kalın olması güvenli olup olmadığını göstermez.Eğer sacı sağlam bir araç istiyorsanız Lada Samara,R12,Şahin işinizi görür.Ama güvenli değildir bu araçlar.

Birde zaten Corollanın sacıda çok ince değilki?Sacı çok inceolan bir araç var benim bildiğim oda Peugeot Partner.Piyasadaki Partnerlerin ön çamurluklarına ve arka kapılarına bakın ne demek istediğimi anlarsınız.Kendi kendine göçüyor

Bu arada mesele madem traktörden açıldı,dedemin yaklaşık 20 yıldır Almanyadan geldiği bir Audi 100'ü vardı.O araçla giderken bize yandan traktör çarptı.Benim bulunduğum kapıdan hemde.Kapıdan bir sesler çıktıki(haliyle 83 model araba)ben gözlerim fln kapandı ölüyorum herhalde dedim  Sonra şok geçti öteki kapıdan indim bir baktımki arabada hiçbirşey yok sadece kapı içeri göçmüş.O araç güvenli midir bilemem ama benim gördüğüm en vahşi sağlamlıkta araçtı.Zaten boyu m'ye yakın kaput desen o biçim  Hemen temsili resimde yolluyorum.Ahanda böyle birşey,kaputa dikkat..


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • www.toyotasa.com.tr
opel-toyota
« Yanıtla #11 : Haziran 09, 2006, 11:07:50 »
selam, saç kalınlıklar ölçüldügünde aslında fark olmadıgı görülmüştür.  2001 yılında euroncap'de sizin kullandıgınız o kasa passat 4 yıldız almıştır, corolla da aynı testten 4 yıldıza sahiptir, sağlamlık konusunun sac kalınlıgıyla çok da baglantılı olmadıgı gözönünde bulundurulmalıdır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #12 : Haziran 09, 2006, 12:00:21 »
Alıntı yapılan: sensei
selam, saç kalınlıklar ölçüldügünde aslında fark olmadıgı görülmüştür.  2001 yılında euroncap'de sizin kullandıgınız o kasa passat 4 yıldız almıştır, corolla da aynı testten 4 yıldıza sahiptir, sağlamlık konusunun sac kalınlıgıyla çok da baglantılı olmadıgı gözönünde bulundurulmalıdır.
[/quote]


bizim passat 2006 5 yıldız    baya güvenli bi araç gerçekten ncap testine göre  
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • www.toyotasa.com.tr
opel-toyota
« Yanıtla #13 : Haziran 09, 2006, 14:36:39 »
kim dedi ki volvo saab dünyanın en saglamları diye... hikaye.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #14 : Haziran 09, 2006, 15:16:44 »
hem astra hem avensis kullanıcısı olarak şunu diyebilirim ki...
evet toyota nın sacı çok ince ama bunun bi nedeni var sonuçta... pasif güvenlik sistemleri... çarptığınız zaman o sac kağıt gibi katlanarak darbenin içeri gelmesini önlüyor... bende avensis in aynı şekilde sacı ince diyebilirim ama euroncap tarihinde ilk defa tam puan toplayan arabadır avensis

bunun yanında astra da kendimi güvende hissetmiomuyum ediyorum hemde nası... hatta astra ya daha bi acımadan vites değiştirebiliorum... genellemek gerekirse astra daha kaba odun gibi avensis se daha kibar bi araba  corollada aynı şekilde

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
opel-toyota
« Yanıtla #15 : Haziran 09, 2006, 15:30:18 »
Evet çarpışma konusunda haklı olabilirsiniz.Ama konunun bir de şu yönü var.Geçen gün arkadaşımın biri arabamın çamurluğuna hafifçe yaslandı.Kaporta bir an çöktü ve kendiliğinden düzeldi ama küçük bir göçme izi kaldı.Sanırım bu izler daha da artacak.Arabanın her tarafında böyle küçük göçme izleri görmeyi herhalde hiçbirimiz istemeyiz.Çarpışma anında tamam ama biraz da günlük kullanım estetiğini bozacak galiba bu ince sac.
corolla 1.6 terra 2006

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #16 : Haziran 09, 2006, 16:37:45 »
Alıntı yapılan: umutozdemir
Evet çarpışma konusunda haklı olabilirsiniz.Ama konunun bir de şu yönü var.Geçen gün arkadaşımın biri arabamın çamurluğuna hafifçe yaslandı.Kaporta bir an çöktü ve kendiliğinden düzeldi ama küçük bir göçme izi kaldı.Sanırım bu izler daha da artacak.Arabanın her tarafında böyle küçük göçme izleri görmeyi herhalde hiçbirimiz istemeyiz.Çarpışma anında tamam ama biraz da günlük kullanım estetiğini bozacak galiba bu ince sac.
[/quote]


arkadaşının arabaya kastı yoksa yamultamaz kolay kolay...
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #17 : Haziran 10, 2006, 07:48:50 »
arkadaslar benım enıstemın 99 vectra sı var ve bu arac sıfır alındı daha once kendısı toyota kullanmıstım aldıktan sonra ıkıncı gununde pısman oldu ama olan olmustu arac su anda hala duruyor ınanın her yeri pas ıcınde hele benzın depo kapagının orası neredeyse pastan delınmıs benım 93 corollam ondan cok daha ıyı durumda sımdı satmayı dusunuyor 5 kapılı corolla almak ıcın
2001 avensis 1,8 - 1998 carina e 2,0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 8 kere teşekkür edildi
opel-toyota
« Yanıtla #18 : Haziran 10, 2006, 10:32:24 »
Opel güvenlik konusunda iyidir, eski modelleri bile yeterince iyidir. Saç kalınlığı çok önemli değil, ncap test sonuçlarına bakmanız daha iyi olur.

Lastik sesi malesef berbat Corollalarda...


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
opel-toyota
« Yanıtla #19 : Haziran 15, 2006, 10:48:00 »
astra nın vitesleri iyi o kadar uzun değil