Gönderen Konu: Citroen C5 debriyaj arızaları filo şirketlerini zor durumda bırakıyor!  (Okunma sayısı 2819 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Citroen C5 triptonik modellerinde sıkca rastlanan debriyaj arızası tüketicileri ve özellikel de filo şirketlerini zor durumda bırakıyor.
Citroen C5 triptonik modellerinde sıkca rastlanan debriyaj arızaları hem tüketicileri hem de filo şirketlerini çileden çıkartıyor. 15 bin kilometreden sonra başlayan debriyaj arızaları Citroen servisleri tarafından " kullanıcı hatası" olarak değerlendiriliyor ve ekstra ücrete tabi tutuluyor. Bu durumdan şikayeti olan tüketiciler özellikle de filo kullanıcıları şikayetlerini internetteki şikayet sitelerine yazmaktan başka çareleri kalmıyor. Konuyla ilgili olarak Citroen yetkililerine aşağıdaki soruları geçtiğimiz hafta yazılı olarak ilettik. Ancak hiç bir yanıt alamadık. Citroen C5 ve diğer modellerdeki debriyaj arızaları hayati önem taşıyor. Bu nedenle filo müşterileri Citroen C5 alışlarını iptal ediyorlar.
İşte bu konuda merak edilen ve Citroen yetkililerinde yanıtlanması gereken sorular:

1)   C5 triptonik modellerinde debriyaj şikayetiyle çok karşılaşıyor musunuz? Genellikle bu konuya şikayetlerin yoğunlaştığı görülüyor. Bu konuda ne yapıyorsunuz?
2)   Kalkışlardaki titreme genel şikayetlerin başında geliyor bu konuyu nasıl açıklmıyorsunuz
3)   Debriyaj sıkıntısıyla gelen tüketicilere kullanıcı hatası diyerek 550 TL’yi bulan faturalar çıkartıldığını ifade ediliyor, bu konuda ne diyorsunuz.
4)   Servis yetkilileri C5 modellerdinde (triptonik) debriyaj sıkıntısının yaşandığını ve yokuşlarda vitesi boşa alınması gerektiğini söylüyormuş bu doğru bir uygulama mı?
5)   Filo kiralamalarında ne kadar C5 verdiniz ve şu anada kadar ne kadarı geri iade edildi.
6)   Şikayetvar.com isimli internet sitesinde yüzlerce Citroen şikayeti var bu konuda ne gibi bir çalışma yapıyorsunuz. Müşteri memnuniyeti konusundaki çalışmalarınız neler?.
7)   Citroen C5 modellerinin hemen hemen tamamında debriyaj sorunu yaşanıyor iddiasını kabul ediyor musunuz?
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ne kadar güzel otomobil yapsalar da bir yerden açık veriyor bu Fransızlar :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
bi arkadaşımın babasının vardı c5,, bazen sabahları ilk harekette vitese geçmediğini söylemişti.. heralde debriyajla alakalı bi sorun..
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ne kadar güzel otomobil yapsalar da bir yerden açık veriyor bu Fransızlar :)

ne kadar sorunsuz araç yapsalar da bir yerden açık veriyor bu japonlar :) ( gaz pedalı sorunu)

ama japonların hakkını yemeyelim ücretsiz sorunu gideriyorlar :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Eğer bu kronik bir arıza ise müşteriye fatura çıkarılması, buradaki asıl problemdir.
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • TOYOTA SEVER,ESKİ TOYOTA SAHİBİ.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '10
  • 19 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
yarı otomatik denen debriyajlı zıkkım anladığım kadarıyla ağırlığı düşük araçlarda sorunsuz çalışıyor. ör: yaris
2021 Corolla HYBRID Dream (AKTİF)
2013 Hyundai İ30 1,6 GDİ ELİTE (AKTİF)
1991 Mazda 323 HB AT. (AKTİF)
2010 MERCEDES C180 KOMPRESSOR (satıldı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 3 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Her üründe hata olabilir ama önemli olan firmaların bu hatayı kullanıcıyı üzmeden gidermektir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
yarı otomatik denen debriyajlı zıkkım anladığım kadarıyla ağırlığı düşük araçlarda sorunsuz çalışıyor. ör: yaris

MMT ler hariç

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Eğer bu kronik bir arıza ise müşteriye fatura çıkarılması, buradaki asıl problemdir.

Katılıyorum bunu müşteriye maal etmemeli.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey