Gönderen Konu: Jeep Grand Cherokee SRT!  (Okunma sayısı 1890 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Jeep Grand Cherokee SRT!
« : Haziran 25, 2012, 23:51:32 »


Tofaş çatısı altında temsil edilen ve 2012 yılında kuruluşunun 71. yılını kutlayan Jeep markasının Grand Cherokee modelinin en güçlü versiyonu olan Jeep Grand Cherokee SRT resmen gün ışığına çıktı.
Chrysler Grubu’nun iç performans departmanı SRT (Street and Racing Technology) tarafından geliştirilen Jeep Grand Cherokee SRT, 468 HP’lik V8 motorunun yanı sıra performans odaklı tasarımı, yarış ruhunu yansıtan yüksek performanslı kabin içi ve sürüş özellikleriyle ön plana çıkıyor.
624 Nm tork üreten HEMI imzalı V8 motoru ve 5 ileri otomatik şanzımanın yardımıyla 0-100 km/s hızlanmasını sadece 4.9 saniyede tamamlayan dört tekerlekten çekişli Jeep Grand Cherokee SRT, 257 km/s’lik maksimum hıza erişiyor. Yeni Jeep Grand Cherokee SRT’nin 20 inçlik alaşım jantları, alçaltılmış profili, fonksiyonel tasarım özellikleri ve sportif kokpitinin yarattığı agresif görünüm ise yeni nesil Active Adaptive süspansiyon, Selec-Track çekiş gücü kontrol sistemi ve dört çekişli ABS özelliğine sahip yeni SRT yüksek performanslı Brembo frenlerle destekleniyor.
Ülkemizde Tofaş tarafından temsil edilen Jeep markasının en başarılı modelleri arasında yer alan Grand Cherokee’nin en güçlü versiyonu yollara çıkmaya hazırlanıyor. Chrysler Grubu’nun iç performans departmanı SRT (Street and Racing Technology) tarafından geliştirilen Jeep Grand Cherokee SRT, bugüne kadar üretilmiş en güçlü ve en hızlı Jeep modeli olmasıyla da dikkatleri üzerine çekecek. Chrysler Grubu’nun iç performans departmanı SRT (Street and Racing Technology) tarafından geliştirilen Jeep Grand Cherokee SRT, 468 HP’lik V8 motorunun yanı sıra performans odaklı tasarımı, yarış ruhunu yansıtan yüksek performanslı kabin içi ve sürüş özellikleriyle ön plana çıkıyor.
624 Nm tork üreten HEMI imzalı V8 motoru ve 5 ileri otomatik şanzımanın yardımıyla 0-100 km/s hızlanmasını sadece 4.9 saniyede tamamlayan dört tekerlekten çekişli Jeep Grand Cherokee SRT, 257 km/s’lik maksimum hıza erişiyor. Yeni Jeep Grand Cherokee SRT’nin 20 inçlik alaşım jantları, alçaltılmış profili, fonksiyonel tasarım özellikleri ve sportif kokpitinin yarattığı agresif görünüm ise yeni nesil Active Adaptive süspansiyon, Selec-Track çekiş gücü kontrol sistemi ve dört çekişli ABS özelliğine sahip yeni SRT yüksek performanslı Brembo frenlerle destekleniyor.
Agresif ve Yarışçı Ruhlu Tasarım
Sportif karakterine paralel olarak yeni Jeep Grand Cherokee SRT; SRT markasına sahip araçların başkası ile karıştırılamayacak ve eşsiz DNA’sını ortaya çıkaran 3 cm alçaltılmış agresif bir profile sahip olmasıyla dikkat çekiyor. Yukarıya doğru açılan arka panelde yer alan spoyler, 20 inç alaşımlı jantlar, sportif çift egzoz sisteminden oluşan kimi çarpıcı dış özellikler, aracın sportif ve güçlü görünümünü daha eşsiz kılıyor. LED’li aydınlatma grupları, 7 parçalı siyah ızgara ve krom çıtalar ise aracın agresif duruşunu güçlendiriyor. Alt kısımdaki entegre ön ızgara ise parlak siyah renktedir ve havalandırma performansını artırmak ve frenleme gücünün azalmasını engellemek amacıyla fren kanal sistemi yer alan yeni tasarlanmış gövde altı karterine sahiptir. Yenilenmiş ön kısmın tamamlayıcı unsuru ise HEMI motorun soğutmasına katkıda bulunan fonksiyonel çift siyah aspiratörlere sahip yeni motor kaputu oluşturuyor.
6.4 Litrelik V8 HEMI Motor: 468 HP ve 624 Nm Tork!
Jeep Grand Cherokee SRT, yakıt ekonomisini dengelemeyi ve toplam emisyonu azaltmayı sağlayan Fuel Saver teknolojisine sahip ve tamamıyla yeni 6.4-litre silindir hacimli HEMI V8 motordan gücünü alıyor. 468 HP güç üreten V8 motorun “Yakıt Tasarruf” özelliği; daha az güç gerektiğinde dört silindirli HEMI motor ve daha fazla güç gerektiğinde V8 modlarına sahip olmasıyla ön plana çıkıyor. Sistemin özünde ise aktif valf egzoz sistemi gelişmiş yakıt tasarrufu için daha geniş bir devir aralığı yakalamak amacıyla 4 silindir işletirken kalan dört silindirin devre dışı kalmasını sağlaması yer alıyor.
İlk Grand Cherokee SRT-8 modelinde görev yapan 6.1 litrelik HEMI V8 motora kıyasla 43 HP daha fazla güç ve 55 Nm daha fazla tork üreten 6.4 litrelik yeni V8 motor, aktif giriş manifoldu ve yüksek çekişli eksantrik milleri sayesinde daha geniş ve gelişmiş bir devir aralığı üzerinde en üst düzeyde güç sağlamanın yanı sıra en düşük tork gücünün kullanılmasını da mümkün kılıyor.
624 Nm tork üreten HEMI imzalı V8 motoru ve 5 ileri otomatik şanzımanın yardımıyla 0-100 km/s hızlanmasını sadece 4.9 saniyede tamamlayan dört tekerlekten çekişli Jeep Grand Cherokee SRT, 257 km/s’lik maksimum hıza erişiyor.
Jeep’in Performanslı Yeni Avcısı!
Yeni Jeep Grand Cherokee SRT’nin 20 inçlik alaşım jantları, alçaltılmış profili, fonksiyonel tasarım özellikleri ve sportif kokpitinin yarattığı agresif görünüm ise yeni nesil Active Adaptive süspansiyon, Selec-Track çekiş gücü kontrol sistemi ve dört çekişli ABS özelliğine sahip yeni SRT yüksek performanslı Brembo frenlerle destekleniyor.
Jeep Grand Cherokee SRT, beş dinamik modla yeni Jeep Selec-TrackTM sistemi tarafından yönetilen yeni SRT ayarlı Active Adaptive süspansiyon sistemine sahip olmasıyla da farkını belli ediyor. Bu sistem; sürücünün alışkanlıkları ve sürüş koşullarına göre aracın dinamiklerini otomatik olarak ayarlamak üzere birkaç farklı sistemle (istikrar kontrolü, aktif süspansiyon, şanzıman vites stratejisi, transfer kutusu tork oranlayıcısı, Elektronik Sınırlı Kayma Diferansiyel performansı, gaz kontrolü ve silindir deaktivasyonu) çalışmaktadır. Sürücüler özel sürüş koşulları için beş dinamik moddan birisini manuel olarak seçebilir:
■Otomatik: en uyumlu sürüşü sağlar ve aktif süspansiyon ayarı kullanarak her yol koşuluna otomatik olarak uyum sağlar;
■Spor: yollarda daha sportif, eğlenceli bir sürüşü mümkün kılmak için artırılmış gövde kontrolü sunar;
■Çekme: rampalarda güvenli iniş sağlar ve artırılmış çekme kapasitesini artırmak üzere sarsılmayı engeller;
■Pist: en üst düzeyde yol tutuşuna ulaşmak için yüksek performanslı, sert, «pist ayarlı» süspansiyon seçeneğini, gövde hareketini kilitlemeye yönelik kullanır;
■Kar: en koruyucu dinamik modu sağlar, böylece araç, fırtınalı kış koşullarında bile yoldan çıkmaz.
Jeep Grand Cherokee SRT’de standart olarak Quadra Trac isteğe bağlı aktif dört çekiş sistemi bulunmaktadır. Bu 4x4 sistemi tekerleklerin kaymasını olabildiğince erken tespit etmek ve düzeltici eyleme geçmek amacıyla çeşitli sensörlerden alınan girdileri kullanır. Bu sistem, gaz kumandasındaki her hareketi hisseden ve kayma meydana gelmeden önce çekiş gücünü azamiye çıkaran Gaz Kesme Tahmini özelliğini kullanmaktadır. Lastiğin kaydığı tespit edildiğinde, sistem, daha yüksek yol tutuşu ile arka lastiklerden birisine %100’e kadar tork gücü sağlayabilmektedir. Aynı zamanda transfer dişli kutusu, aracın sürücünün istediği yolda kalması amacıyla ön ve arka akslar arasında tork gücünü dengeleyerek yol tutuşunu artırır.
Yeni Grand Cherokee SRT’de aynı zamanda ön diferansiyelde Fren Çekiş Kontrol Sistemi (BTCS) ve bir arka Elektronik Sınırlı Kayma Diferansiyeli (ELSD) bulunmaktadır. ELSD; arka tekerlerin kaymasını önlemeye katkıda bulunuyor ve tork gücünü kaymayan tekerlere dağıtarak aracın yol tutuşunu arttırmaktadır.

Kaynak: http://www.otomobilgazetesi.com/gelmis-gecmis-en-guclu-ve-hizli-jeep-grand-cherokee-srt-11248.html

arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Toyota Club Türkiye

Jeep Grand Cherokee SRT!
« : Haziran 25, 2012, 23:51:32 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #1 : Haziran 25, 2012, 23:54:39 »

Jeep markasının Grand Cherokee modelinin en güçlü versiyonu olan Jeep Grand Cherokee SRT resmen gün ışığına çıktı. Peki bu araç Türkiye'ye ne zaman gelecek ve kaç liradan satılacak?


Uploaded with ImageShack.us
Ülkemizde Tofaş tarafından temsil edilen Jeep markasının en başarılı modelleri arasında yer alan Grand Cherokee’nin en güçlü versiyonu yollara çıkmaya hazırlanıyor. Chrysler Grubu’nun iç performans departmanı SRT (Street and Racing Technology) tarafından geliştirilen Jeep Grand Cherokee SRT, bugüne kadar üretilmiş en güçlü ve en hızlı Jeep modeli olmasıyla da dikkatleri üzerine çekecek. Chrysler Grubu’nun iç performans departmanı SRT (Street and Racing Technology) tarafından geliştirilen Jeep Grand Cherokee SRT, 468 HP’lik V8 motorunun yanı sıra performans odaklı tasarımı, yarış ruhunu yansıtan yüksek performanslı kabin içi ve sürüş özellikleriyle ön plana çıkıyor.

Jeep Pazarlama ve Satış Müdürü Mahmut Karacan, Grand Cheroee'nin basın lansmanında şu açıklamaları yaptı:
Grand Cherokee STR'yi Kasım ayında fuarla birlikte Türkiye'ye getireceğiz. Satış hedefimiz şu anda 10 adet. Fiyatının da 120 bin Euro olabileceğini söyleyebilirim. Vergi sistemimizden kaynaklanan sorun nedeniyle ancak bu kadar satabileceğimizi düşünüyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #2 : Haziran 26, 2012, 00:24:56 »
Canavar canavar.. :) İnsanın cebini deler :D Escalede tarzı olacak heralde biraz. :) Teşekkürler Sercan abi..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #3 : Haziran 26, 2012, 08:27:56 »
Rica ederim Orçuncum, bu araca alacak kişilerin pekde cebi delmesiyle sorunu olacağını sanmıyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #4 : Haziran 26, 2012, 18:39:42 »
Cok da güclü degilmis. :)
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #5 : Haziran 27, 2012, 00:05:54 »
Yanlız ilk okudğumda inanamamıştım bu kadar güce sahip olduğuna.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #6 : Haziran 27, 2012, 00:09:13 »
2 tonluk bir aracı 4.9 saniyede 100 km/sa hıza ulaştıran motor güçlüdür. ayrıca yüksek yapısına rağmen 257 km/sa son hızı da çok etkileyici. alınır mı ? orası ayrı bir konu. bu aracın dizeline gerçekten hastayım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #7 : Haziran 27, 2012, 00:21:47 »
2 tonluk bir aracı 4.9 saniyede 100 km/sa hıza ulaştıran motor güçlüdür. ayrıca yüksek yapısına rağmen 257 km/sa son hızı da çok etkileyici. alınır mı ? orası ayrı bir konu. bu aracın dizeline gerçekten hastayım.

Bu aracı alacaksan dizelmi tercih ederdin peki Hakan.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #8 : Haziran 27, 2012, 07:24:14 »
Bu aracı alacaksan dizelmi tercih ederdin peki Hakan.

lotoyu tutturabilirsem ilk işim 3.0 CRD grand chrokee almak olacak. dış ve iç döşeme rengi bile belli. o derece yani.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #9 : Haziran 27, 2012, 09:05:33 »
Yeni kasa Cayenne Turbo 500 ps ve 700nm tork üretiyor.
Eski kasa makyajli bile 500 ps üretiyordu. Fabrika'dan "power kit" ile alirsan 540 ps, Turbo S modelini alirsan 550 ps güc üretiyor.

O yüzden Amerikalilardan buna söyle 600ps gibi bir koymalarini beklerdim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #10 : Haziran 27, 2012, 09:12:39 »
Ama bence en güçlüleri MX6 555bg gücünde ve çok seri.
Porsche Cayenne v BMW X6 M v Infiniti FX v Range Rover Sport drag race by autocar.co.uk

Ama Grandında 0/100 iyi bence.

Bir de Cayenne Turboda kullandığımda aracın durma mesafesi çok feciydi, bu konuda emin olamamıştım yanlış bir şeyler vardı araçta, yani bir türlü durmuyordu.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #11 : Haziran 27, 2012, 09:23:01 »
Bu hafta video'daki Cayenne Turbo'yu kullandim. Frenleri muhtesem diyebilirim.
Kullandigin aracta problem oldugunu düsünüyorum.

X6M'in tipi bence cirkin ve kullanissiz; X5M cok daha hos ve rahat. X6'da ben arka koltuga oturdugumda kafam tavana degiyor.
Tip olarak en hosuma giden de Cayenne.

Not: Amerika'lilar genelde hizlanma verilerinde cok cömert oluyorlar. Karsilastirmali bir testini izlemek lazim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Jeep Grand Cherokee SRT!
« Yanıtla #12 : Haziran 27, 2012, 09:36:59 »
Bu hafta video'daki Cayenne Turbo'yu kullandim. Frenleri muhtesem diyebilirim.
Kullandigin aracta problem oldugunu düsünüyorum.

X6M'in tipi bence cirkin ve kullanissiz; X5M cok daha hos ve rahat. X6'da ben arka koltuga oturdugumda kafam tavana degiyor.
Tip olarak en hosuma giden de Cayenne.

Not: Amerika'lilar genelde hizlanma verilerinde cok cömert oluyorlar. Karsilastirmali bir testini izlemek lazim.

Teste baktım ama sağlıklı bilgi alacağımız bir video bulamadım.

Videodaki Cayenne bence Porsche'un çizgisini resmen yansıtıyor yeni kasasında ben bunu göremiyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey