Gönderen Konu: tork farkı  (Okunma sayısı 6360 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 58000
  • Model Yılı: '14
  • 18 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #20 : Ekim 27, 2012, 13:31:35 »
avensis 1.6 dizelle gelse tadından yenmez diye düşünüyorum
toyota sonunda c segmentide 1.4 inadından vaz geçti
1996 1997 xli 1997 xei 1.6 gri
2007 corolla hb sol boncuk&Auris coupe d4d elegant buz bey.
2010 corolla d4d elegant manuel gri 2011 verso d4d
2014 Dizel Tekna Qashqai

Toyota Club Türkiye

Ynt: tork farkı
« Yanıtla #20 : Ekim 27, 2012, 13:31:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #21 : Ekim 27, 2012, 13:59:12 »
aman 90 ps 190 tork ise hiç karıstırma.2010 a kadar çıkan 5 ileri d4d ler de hiçbirsorun yok.2010 dan sonra 6 ileri 90  ps 205 tork olanlarda ise turbosunu vakum pompasını pistonlarını segmanlarını heryerini değiştiriyorlar.Genede adam edemıyorlar.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #22 : Ekim 27, 2012, 16:49:46 »
aman 90 ps 190 tork ise hiç karıstırma.2010 a kadar çıkan 5 ileri d4d ler de hiçbirsorun yok.2010 dan sonra 6 ileri 90  ps 205 tork olanlarda ise turbosunu vakum pompasını pistonlarını segmanlarını heryerini değiştiriyorlar.Genede adam edemıyorlar.
Abi valla benimkide 2011 6 ileri 205 tork ama bahsedilen sıkıntıları yasamadım. Castrol edge 0 30 yağ koyduruyorum. Araç en son yağ koymamdan beri 10.500 km yaptı yağ seviyesi çubuktaki noktaların orta üstünde haftaya Cumartesi bakıma gircek. Sanırım bu hata bazı serilerde var. Şanslimiyim ne?
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #23 : Ekim 27, 2012, 18:34:06 »
O-100 verilerine göre İnsignia 8.9 sn Passat 9.8 sn. Kalkışta Opelin benzinli olma avantajı var. Torkuda aslında rampalar ve tam yük için iyi ancak 180 hp turbo bir araç için 230 n/m tork şaka gibi bence komik. Tam dolulukta ve rampada kesinlikle senin passata yanaşamaz bile. Ve canını sıkma keyfini sür 320 n/m torkun tadını ve ivmelenmesini kesinlikle insignia 1.6 turbo veremez yakıt tasarrufunu söylemiyorum bile.
Haklısın ama bende o torku görünce şaşkınlıktan bi tuhaf oldum 180 hp araç nasıl olurda 230 NM tork olur. Benzinli olmasının tabi avantajı var devir daha uzun sürüyor ki açıkçası biz geçen ufak bi kapışma yaşadık ve benim araç ağzına kadar doluydu 5 kişi (hepimiz kilolu :) ) baya zorladı ama uzayamadı hep önümde gitti ve ben kendisini geçebilecek durumda idim ama yol bozuk olduğu için riske atmadım kendimi... O yüzden çok merak ettim de sordum bunu...

Ben başka bir soru sorayım size 2011 1.4 d4d corollamı 1.6 avensis mi? Hangisi alır? Corollanin tork farkı ve ağırlığı ile avensisi kıyaslayın?

 Avensis'i hiç kullanmadım ama bence avensis alır...  Bende 1.33 corolla vardı biz baya uzun şekilde kapıştık 1.4 dizel corolla ile ama maalesef alamadı hep sürekli ben geçtim kendisini ama yüksek süratlerde ise uzayamadım hep başabaş gittik onun torku bana denk geldi o yüzden 1.6'nında rahatlıkla alacağını düşünüyorum. Sence durum nedir ! :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #24 : Ekim 27, 2012, 18:44:43 »
Kardesim bana 1.33 corollanin 1.4 d4d corollayı geçmesi mümkün gelmiyor. 1.6 evet kesin gecer ama 2 side yokuş ve tam dolulukta dizelin  yanına yanaşamaz bence. Avensisle kapışmadım ama kullandım 133 hp 160 nm tork tu araç. Bana çok hantal geldi benim 2000 devirde aldığım ivmeyi 5000 devirde yakalayamadigini söyleyebilirim. Tabiki benzinle bir aracı yüksek devirde sürekli kullanabilme avantajı var düzelse sürekli 4500 devir civarı çevirmek motoru çok yorar ama turbo farkı sehir icinde çok hissediliyor. Avensisin gideride 2.0 :)
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #25 : Ekim 27, 2012, 18:46:03 »
133 yazmışim elim kaymış 132 olacaktı.
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #26 : Ekim 27, 2012, 18:59:50 »
Kardesim bana 1.33 corollanin 1.4 d4d corollayı geçmesi mümkün gelmiyor. 1.6 evet kesin gecer ama 2 side yokuş ve tam dolulukta dizelin  yanına yanaşamaz bence. Avensisle kapışmadım ama kullandım 133 hp 160 nm tork tu araç. Bana çok hantal geldi benim 2000 devirde aldığım ivmeyi 5000 devirde yakalayamadigini söyleyebilirim. Tabiki benzinle bir aracı yüksek devirde sürekli kullanabilme avantajı var düzelse sürekli 4500 devir civarı çevirmek motoru çok yorar ama turbo farkı sehir icinde çok hissediliyor. Avensisin gideride 2.0 :)
Zaten geçme sebebimde o afedersin aracı köpek gibi kullandım parçaladım resmen allah ne verdiyse bastım ve gaz kesiciye kadar zorladım her viteste bu tarz kullandığın zaman 1.4 dizelin imkanı yok sana yetişmesinin. 1.33 konusunda haklısın inanılmaz hantal bi araba kimseye de önermem ben sırf bu yüzden sattım zaten lakin 5000-6000 bin devir arası koltuğa yapışıyorsun tekrar kullanma imkanın olursa mutlaka dene anlarsın beni. Ben sırf o devir aralıkları sayesin de 1.4 dizeli arkamda bıraktım ama yokuşta çarkıma okuyordu dizel 5bin-6bin devirde kurtarmıyordu beni dizel yanımda kayıp geçiyordu ama düz yolda pilotajında sağlamsa 1.4 dizelin 1.33 corolla'yı geçmesi zor dediğim gibi yüksek hızlarda da dizel bi adım önde tork sayesinde kendini gösteriyor 1.33 160'dan sonra milim milim ivmeleniyor bizim burda trafiğe kapalı çok alan var çoğu arabayı denemişimdir ben bu hızları trafiğe açık yerde kesinlikle yapmadım bilesiniz :) Ve son 192 km. hız yaptı 1.33 daha da fazla gitmiyor....
 Hp'nin önemi yok ya benim için tork en önemlisi bende 2.0 benzinli passat var araç 150 bg. ama 200 nm. tork var bildiğim kadarıyla 1.4 dizel corolla bile 210 nm tork :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #27 : Ekim 27, 2012, 19:17:16 »
Araçta keyif veren sollama esnasında Yada sehir icinde kaçış manevralarında çabuk hizlanmadirki D4d toyotalar 1800-3800 devir aralığında max olan 205 torku uretebiliyor.kullanisli ve güzel yani bu. Benzinli motorlarda 1.6 vvti in max torku 156 ve bunun için en az 4500 devir ister o sebeble ivmelenmesi yavaş kalıyor Buda gerek yokuşta gerek tam dolulukta gerekse ani hızlanma gerektiren manevralarda arabanın yüksek devire çıkması için çok vakit istiyor. Max hız ve sabit bir tork eğrisi olmasına rağmen Benzinli motor saydığım durumlarda dez avantaj. Dizelin dezavantajları da yok değil hemde çok mesela kalkışlar çok ağırdır, sabit olmayan tork eğrisi vardır 1800 devirden önce ve 3800 devirden sonra atmosferik çalıştığında n hanatallasir. Sonuc olarak tercihim yeni nesil turbo dizel motorlar :) varsın 0-100 10 sn değil 11.9 sn olsun :)
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #28 : Ekim 27, 2012, 19:40:46 »
Araçta keyif veren sollama esnasında Yada sehir icinde kaçış manevralarında çabuk hizlanmadirki D4d toyotalar 1800-3800 devir aralığında max olan 205 torku uretebiliyor.kullanisli ve güzel yani bu. Benzinli motorlarda 1.6 vvti in max torku 156 ve bunun için en az 4500 devir ister o sebeble ivmelenmesi yavaş kalıyor Buda gerek yokuşta gerek tam dolulukta gerekse ani hızlanma gerektiren manevralarda arabanın yüksek devire çıkması için çok vakit istiyor. Max hız ve sabit bir tork eğrisi olmasına rağmen Benzinli motor saydığım durumlarda dez avantaj. Dizelin dezavantajları da yok değil hemde çok mesela kalkışlar çok ağırdır, sabit olmayan tork eğrisi vardır 1800 devirden önce ve 3800 devirden sonra atmosferik çalıştığında n hanatallasir. Sonuc olarak tercihim yeni nesil turbo dizel motorlar :) varsın 0-100 10 sn değil 11.9 sn olsun :)
Sonuna kadar katılıyorum. Düşüncelerime düşüncelerin birebir :) Turbo dizel candır... En güzel örnek bende zaten. İki tane passatım var ikisi de 2.0 motor  birisi turbo dizel diğer ise atmosferik benzinli aradaki fark dağlar kadar değil dağlardan daha büyük :) Benzinli 200 nm tork iken dizel 320 nm tork ve sürüş zevki mükemmel... Benzinlinin dezavantajı dizelden her zaman daha fazla bana göre.... En önemli unsur senin de dediğin gibi ara hızlanmalar ve sollamalar Kİİ şu kaideyi de dikkate almak gerek birde turbo benzinli araçlar var bunlardan tadından yenmiyor dizelin görevini yapıyor sollamalar da ve ara hızlanmalar da hiç sıkıntı çıkarmıyor ama yine de dizel kadar güçlü olamıyor maalesef... :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #29 : Ekim 27, 2012, 21:39:53 »
Oğuz tam anlamıyla hemfikiriz. Benzinin fazla pahalı olması ve tsi in performans tan ötürü yakit tüketimini çok azaltamamasi tsi in yeterince ekonomik olamamasina sebep oluyordu. Ancak son gelişme yeni golfle geldi.AKTİF SİLİNDİR YÖNETİMİ. :) bu teknoloji motorun performansa ihtiyac duymadığı anlarda 4 silindirden 2 sinı kapatması prensibine dayanıyor. Gucmu lazım gaza biraz dikununca kapatılan 2 silindir sen farketmeden açılıyor ve turbo sarjli 4 silindir emrine amade oluyor. Sanırım suan optimum motor bu :) sehir ici 4 litre civarı tüketimi var :) alanlara hayırlı olsun :) benim araba yeni olmasa direk alacağım araba golf 1.4 tsi olurdu, bu teknolojiyle sanırım golf kendi klasmanimdaki arabaları ezip geçecek :)
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #30 : Ekim 28, 2012, 01:01:25 »
Bu devirde dizelden başka arabaya binilmez .

Ben şu an corolla d-4d kullanıyorum chip te taktım benim diyen 1.6 atmosferik benzinli motorlar yanıma yaklaşamıyor . 1.33 neymiş . :)

En son 1.6 cruze ile kapıştık 124 hp olanlarla adam arkamdan nal topladı . Tek dez avantajı arkadan birazcık duman atıyor oda iyi oluyor arkamdakini dumana boğuyorum . :D

Yakıtım da basmassam eskiye göre daha düşük basarsam haliyle yakıyor . Eskiden 42-44 lt ile 700-750 km giderdim şu an 750 nin altına düşmüyor 775 olduğu oluyor 750 olduğu oluyor rekorum 785 km . :)

Şu an tek sıkıntım aracım da yağ eksiltme sorunu var onuda bayramdan sonra çözeceklerini söylediler yarın chipi çıkarıp salı servisi arıcam bakalım ne olacak .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #31 : Ekim 28, 2012, 01:56:03 »
Mahmut abi Chip zarar vermezmi? Sonuçta aracın optimum sağlamlık ve gücü için 90 hp demiş yapanlar bunu zorlamak zararlı olur diye tahmin ediyorum. Birde Cipi nerde taktirdin? Sana motora zarar vermiyecegi garantisi verdilermi? Test yaptırıp son beygir ve tork degerlerine baktın mı? Yada yağ yakma problemi bundan olabilirmi? Benim araç Nisan 2011 çıkışlı ve yağ eksiltmiyor ama bıçok arkadas bu sıkıntıdan muzdarip?
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #32 : Ekim 28, 2012, 01:59:38 »
Birde duman atma olayı çhipten ziyade yağ yakmasından dolayıdir diye tahmin ediyorum. Hangi marka yağ kullanıyorsun Mahmut abi?
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #33 : Ekim 28, 2012, 10:03:01 »
Oğuz tam anlamıyla hemfikiriz. Benzinin fazla pahalı olması ve tsi in performans tan ötürü yakit tüketimini çok azaltamamasi tsi in yeterince ekonomik olamamasina sebep oluyordu. Ancak son gelişme yeni golfle geldi.AKTİF SİLİNDİR YÖNETİMİ. :) bu teknoloji motorun performansa ihtiyac duymadığı anlarda 4 silindirden 2 sinı kapatması prensibine dayanıyor. Gucmu lazım gaza biraz dikununca kapatılan 2 silindir sen farketmeden açılıyor ve turbo sarjli 4 silindir emrine amade oluyor. Sanırım suan optimum motor bu :) sehir ici 4 litre civarı tüketimi var :) alanlara hayırlı olsun :) benim araba yeni olmasa direk alacağım araba golf 1.4 tsi olurdu, bu teknolojiyle sanırım golf kendi klasmanimdaki arabaları ezip geçecek :)
Vayy bundan hiç haberim yoktu bak ilk defa sizden duyuyorum ve mükemmel bi olay bu... Aslında bu teknoloji çok eski bi teknoloji. Lincoln'un bi aracı var araç 8 silindir ancak yumuşak kullanımlarda silindirlerin 4'ünü kapatarak 4 silindir olarak çalışıyor lakin bunu vw'nin yapması da ayrı bi mutluluk bende düşünebilirim açıkçası :)

Bu devirde dizelden başka arabaya binilmez .

Ben şu an corolla d-4d kullanıyorum chip te taktım benim diyen 1.6 atmosferik benzinli motorlar yanıma yaklaşamıyor . 1.33 neymiş . :)

En son 1.6 cruze ile kapıştık 124 hp olanlarla adam arkamdan nal topladı . Tek dez avantajı arkadan birazcık duman atıyor oda iyi oluyor arkamdakini dumana boğuyorum . :D

Yakıtım da basmassam eskiye göre daha düşük basarsam haliyle yakıyor . Eskiden 42-44 lt ile 700-750 km giderdim şu an 750 nin altına düşmüyor 775 olduğu oluyor 750 olduğu oluyor rekorum 785 km . :)

Şu an tek sıkıntım aracım da yağ eksiltme sorunu var onuda bayramdan sonra çözeceklerini söylediler yarın chipi çıkarıp salı servisi arıcam bakalım ne olacak .

MAhmut Chip hayırlı olsun :) Aracın gücü ne derece de değişti dyno testine falan sokmadın demi ! Tahmini kaç beygire yükselmiştir ! Bu arada cruze'u geçmen normal 124 hp'de olsa performansı kötü bi araç cruze... Senin aracına kafa tutmam chip var diyorsun ama o chip'i çıkar gel ben sana 1.33'le kafa tutarım çok açık söylüyorum iddayı'da basarım hani :) Ama chip'le gelirsen ben yokum :D
  Bu yağ yakma problemi de tek sende yok zaten maalesef diğer dizel corolla'larda da çok sık görülen birşey inşallah en kısa zamanda hallederler. BEnim dizel passatta deli gibi duman atıyor ama yağ yakmıyor nerden çıkıyor o duman onu anlamış değilim...
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #34 : Ekim 28, 2012, 10:03:55 »
 Emre ben de senin yazını okumadan yazdım bizzat senin sorduğun soruları sormuşum bende :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #35 : Ekim 28, 2012, 11:01:37 »
Oğuz cevap gelince  ikimizde öğreniriz artık :)
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #36 : Ekim 28, 2012, 13:34:14 »
Emre ne abisi ya yaşıt sayılırız hata sen benden 1 yaş büyüksün . :) Eğer ikimizden biri birimize abi dicekse benim sana abi demem  gerekir . :)


Şimdi sorulara gelek .

Oğuz 1.33 corolla 1.4 d-4d yi yer yiyemez ona girmicem çünkü hiç denemedim .  Ama benim arabamın şu anki haliyle iddaa ediyorum geçemiceğim 1.6 atmodferik benzinli araç yok özellikle ara hızlanmalarda . Araba rampada 3. viteste pati çekiyor . Düz yolda 1. ve 2 .  vitesi tutamıyorsun zaten hafif fazla gaz ver hemen patiye düşüyor .:)

Aracının duman atması normaldir Duman atan her araba yağ yakacak diye birşey yok duman atmasının sebebi zengin çalışması herhangi bir zararı da yok .

Chipe gelirsek .

Chipi internet üzerinden aldım markası race chip .

Dynoya çıkmadığımdan elimde veri yok ama kağıt üstünde 115 bg 250 nm tork sunuyor ve bence doğru da . Zararı konusun da muhakkak az birşey motor ömrünü etkiler ama bu çok abartılacak seviyede değildir 100000 km dir chipli dolaşan araç biliyorum daha birşey olmadı . Aracı devamlı sıkıştıra sıkıştıra chipsiz  de kullansan zarar verirsin sonuçta performans odaklı motorlar değiller .

Cihipi ikinize de tavsiye ederim . Arkadaşım dobloya taktırdı ben şimdiye kadar nerdeydim diyor . :D

Yağ yakmanın da chiple alakası yok ondan önce de yağ yakıyordu .
Duman olayı da dediğim gibi aracın zengin çalışmasından sadece gaza yüklenirken var chipi takınca araç biraz daha zengin çalıştığı için az birşey artıyor ama abartılacak derecede değil .




 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #37 : Ekim 28, 2012, 13:48:48 »
Telefondan yazıyorum Mahmut yaşı 23 değil 29 olarak gördüm :) ha abi ha kardeş farketmez ama :) Chip olayını bende bir düşüneceğim bakalım herkes senin gibi söylüyor.
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #38 : Ekim 28, 2012, 14:13:32 »
Telefondan yazıyorum Mahmut yaşı 23 değil 29 olarak gördüm :) ha abi ha kardeş farketmez ama :) Chip olayını bende bir düşüneceğim bakalım herkes senin gibi söylüyor.

Emre

Chip düşünürsen yazılımla daha çok verim alınıyor ama benim tavsiyem race chip . Ben aracı bilmediğim kişilere emanet etmemek için race chip taktım race chipin avantajı ise aracı daha sonra başka bir turbo dizel araçla değiştirirsen sadece o araca uygun kabloyu alarak kullanmaya devam edebiliyorsun ve chipi çıkarmak istersen sen kendin 2 dakikada çıkarabiliyorsun yazılımda ise bunu yapman için yaptırdığın yere gidip pc ile sildirmen gerekir.

Aracı sakin kullanıyorsan çokta gerekmez ama ara ara basarım diyorsan ayağının altında fazladan 15 beygirin olmasının hiç bir zararı yok . :)





Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: tork farkı
« Yanıtla #39 : Ekim 28, 2012, 21:16:49 »
Mahmut çok sağolasın bilgilendirme için .
Emre KOÇAK