Gönderen Konu: HEADERS--- E11--  (Okunma sayısı 2439 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 14' Ibiza
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '14
HEADERS--- E11--
« : Mayıs 21, 2012, 10:08:46 »
Merhaba arkadaşlar

2002 Corolla 1.4 vvt-i 97hp   araç için,  headers nereden bulabiliriz, ya da yaptırabiliriz ?

bunun katkısı maliyetinden fazla olur mu araca ?

aracta artı olarak cai olacak. 

ciddi olarak cevaplayanlar olursa sevinirim.
iyi günler

Toyota Club Türkiye

HEADERS--- E11--
« : Mayıs 21, 2012, 10:08:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #1 : Mayıs 21, 2012, 10:49:56 »
kanka, e11 headers diye google da aratınca, tek çıkan, senin şu anki yazın, durum o kadar vahim yani, el yapımı olayını araştırıyorum. Egzostcuların bazıları yaparız diyorlar ama genel intibaya bakıldığında, kalıp gerekiyor ki bizde yok, aksi takdirde yapılacak şeyin pek faydası olmuyor.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Corollove
    • Security Lab.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #2 : Mayıs 21, 2012, 10:57:08 »
Nasıl bir headers istiyorsunuz oda önemli 4-1 mi 4-2-1 mi ?
Security Staff

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #3 : Mayıs 21, 2012, 11:07:58 »
kanka, e11 headers diye google da aratınca, tek çıkan, senin şu anki yazın, durum o kadar vahim yani, el yapımı olayını araştırıyorum. Egzostcuların bazıları yaparız diyorlar ama genel intibaya bakıldığında, kalıp gerekiyor ki bizde yok, aksi takdirde yapılacak şeyin pek faydası olmuyor.

:wacko: :wacko:

Bence 4-2-1 iyi gider.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #4 : Mayıs 21, 2012, 11:16:58 »
gönül 4-1 istiyor ama, fazla iddaalı gibi geliyor, 4-2-1 daha uygun gibi, zaten araç orjinal haliyle beklenenden fazlasını veriyor. üzerine her koyulan +güç mutlu edecektir az da olsa. Bu konuda yardımcı olabilecekmisiniz.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 14' Ibiza
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '14
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #5 : Mayıs 21, 2012, 11:23:49 »
kanka, e11 headers diye google da aratınca, tek çıkan, senin şu anki yazın, durum o kadar vahim yani, el yapımı olayını araştırıyorum. Egzostcuların bazıları yaparız diyorlar ama genel intibaya bakıldığında, kalıp gerekiyor ki bizde yok, aksi takdirde yapılacak şeyin pek faydası olmuyor.

anladım kardesim. el yapımı olayını arastıralım o zaman. 
ama dedigim gibi güzel bir güç alınmayacaksa hiç girişmeye gerek yok . 
tutupta 20-30 hp demiyorum yanlıs anlasılmasın ..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 14' Ibiza
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '14
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #6 : Mayıs 21, 2012, 11:25:48 »
Nasıl bir headers istiyorsunuz oda önemli 4-1 mi 4-2-1 mi ?

4-2-1 daha mantıklı olacaktir sanırsam .. 

aracın stock hali güzel gidiyor . biraz daha rahatlatmak sadece amacım ..

kat iptal, down pipe, headers ve cai ..

 bunlar kolay , ögrenmem gereken tek şey headers i nereden alabiliriz .. ???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #7 : Mayıs 21, 2012, 11:28:09 »
gönül 4-1 istiyor ama, fazla iddaalı gibi geliyor, 4-2-1 daha uygun gibi, zaten araç orjinal haliyle beklenenden fazlasını veriyor. üzerine her koyulan +güç mutlu edecektir az da olsa. Bu konuda yardımcı olabilecekmisiniz.

4-1 ne yaptın Alperim aman. :)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #8 : Mayıs 21, 2012, 11:54:26 »
4-1 ne yaptın Alperim aman. :)
üstler sağlam olunca seviyorum ya, cut out olayınıda ondan yaptırmıştım, altların dolu olması işine aklım bir türlü yatmıyor, alt devirlerin performanslı kullanımda önemi olmadığı için. Ama 4-1de bide işin egzost boyutu var tabi, kafası çalışan birinin güzel bir iş çıkarması lazım
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #9 : Mayıs 21, 2012, 12:06:54 »
üstler sağlam olunca seviyorum ya, cut out olayınıda ondan yaptırmıştım, altların dolu olması işine aklım bir türlü yatmıyor, alt devirlerin performanslı kullanımda önemi olmadığı için. Ama 4-1de bide işin egzost boyutu var tabi, kafası çalışan birinin güzel bir iş çıkarması lazım

O dediğin bi hayli zor be Alperim, onu ortaya çıkarmadak sorun zaten. :)
Ama senle hemfikirim.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Fatih Koyunoğlu
    • Fatih Koyunoðlu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #10 : Mayıs 21, 2012, 17:23:49 »
Hocam şimdi moral bozmak gibi olmasın ama şöyle bir yorum getireyim.Araç için yapılmış bir headers yok ise el yapımı bir headers yaptırılır.Ancak fabrikasyon gibi kesin performans denemez.Çünkü bu headers olayı biraz ince bir olay benim gözümde.Herkes egzozu sökünce aracın tam güçleneceğini düşünür ancak öyle değildir durum.Egzoz da bir parça olsun araç motorundaki kompresyon oranına etki eder.Burada da headers,ara borular,orta susturucu,son susturucu devreye girer.İskender egzoz yapıyordu sanırım headers.Tabi fiyat ne olur bilinmez.Bir de araca katkısı ne olur bilinemez.Sanırım iskender +hp olayına garanti veriyor.Bir ara konuş istersen.Benim size tavsiyem araştırmaya devam...O kadar çok egzoz markası var ki...Aracınız için belki bir köşede bir headers bulunur.Bu arada 4-2-1...Krom ara borular...Güzel bir son susturucu tadından yenmez.Ben de size bir soru sorayım.Bazı araçların altında görüyorum.Komple krom ara borular var.Ve hiç kaynak izi yok.Sanırım egzozları kaynak yerine sıvı conta ile tam çapları birbirine geçecek şekilde oturtuyorlar.Doğrumudur?
Not:İskender egzoz ile en ufak ticari bağım yoktur.
"Türkiye'de hiçbir başarı cezasız kalmaz!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #11 : Mayıs 21, 2012, 19:05:06 »
Hocam şimdi moral bozmak gibi olmasın ama şöyle bir yorum getireyim.Araç için yapılmış bir headers yok ise el yapımı bir headers yaptırılır.Ancak fabrikasyon gibi kesin performans denemez.Çünkü bu headers olayı biraz ince bir olay benim gözümde.Herkes egzozu sökünce aracın tam güçleneceğini düşünür ancak öyle değildir durum.Egzoz da bir parça olsun araç motorundaki kompresyon oranına etki eder.Burada da headers,ara borular,orta susturucu,son susturucu devreye girer.İskender egzoz yapıyordu sanırım headers.Tabi fiyat ne olur bilinmez.Bir de araca katkısı ne olur bilinemez.Sanırım iskender +hp olayına garanti veriyor.Bir ara konuş istersen.Benim size tavsiyem araştırmaya devam...O kadar çok egzoz markası var ki...Aracınız için belki bir köşede bir headers bulunur.Bu arada 4-2-1...Krom ara borular...Güzel bir son susturucu tadından yenmez.Ben de size bir soru sorayım.Bazı araçların altında görüyorum.Komple krom ara borular var.Ve hiç kaynak izi yok.Sanırım egzozları kaynak yerine sıvı conta ile tam çapları birbirine geçecek şekilde oturtuyorlar.Doğrumudur?
Not:İskender egzoz ile en ufak ticari bağım yoktur.
Bilgiler için teşekkürler. İskenderin reklamını yaptığınızı kesinlikle düşünmem, ki zaten bu camiadaki her kişi nerdeyse bilir kendisini, ve işçiliğini. Tabi vereceği fiyatlarda cabası. Bende araştırmalarım sonucu dediğin gibi, sonradan yapılma headersın tam verim sağlayamayacağı sonucuna ulaştım, malum milimetrik hesaplar geçiyor sürekli. En ufak hatalarda sürekli kayıp mevcut. Bir süredir araştırıyoruz fakat, bu kasa için maalesef headersa henüz, uzaktan yakından ulaşamadık. Spor helezonlara dahi 560tl gibi bir fiyat veriyorlarki, bu fiyat 2005 sti ın spor helezonlarından daha pahalı. Aracın performansı gerçekten tatmin edici, birazda o yüzden imkanları zorlamaya çalışıyoruz, malum 1.4 hacimli olmasına rağmen, 1.6 araçlarla beraber 4.vitesi bitiriyor, genelliklede garip şekilde önde oluyor(kastettiğim, vtec 2, 1.6vvti) . Yani tüm uygulamalar sonucunda + 10-15hp gibi bir rakam alınabilse, araç benim gözümde sınıfına göre çok güzel bir yere gelecek. civic te bulunan imkanlar şu kasada olsa kesinlikle çok eğlenceli şeyler yapılabilirdi rahatlıkla.
Krom kaynak olayı hakkında benimde ciddi bir bilgim yok açıkcası, hiç uygulatmadım aracıma krom.
Egzost sökme, olayındada katılıyorum sana, kesinlikle oluşacak back pressure iyi ayarlanmalı, herşey optimum olmalı verim alabilmek için. Benim diğer aracıma uyguladığım cut outta bile, headerstan yaklaşık 1-1.5metre sonra konumlanmasına rağmen. Altlarda ciddi bir düşüş vardı. Hatta bu back pressure, araç durma halindeyken, stop etmeye kadar götürebiliyordu aracı.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #12 : Mayıs 21, 2012, 19:14:27 »
Facebooktan ufuk yalçına ulaşabilirseniz onda 1.6 vvt-i var e11 yaptırmıştı yanlış hatırlamıyorsam 4-1 ki şöyle bir durum var bizim arabaların zaten 4-1 headersları. Açıkçası bende merak ediyorum headers olayını 1 sene sonra lazım olabilir diyorum hani :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Fatih Koyunoğlu
    • Fatih Koyunoðlu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #13 : Mayıs 21, 2012, 22:23:11 »
Bilgiler için teşekkürler. İskenderin reklamını yaptığınızı kesinlikle düşünmem, ki zaten bu camiadaki her kişi nerdeyse bilir kendisini, ve işçiliğini. Tabi vereceği fiyatlarda cabası. Bende araştırmalarım sonucu dediğin gibi, sonradan yapılma headersın tam verim sağlayamayacağı sonucuna ulaştım, malum milimetrik hesaplar geçiyor sürekli. En ufak hatalarda sürekli kayıp mevcut. Bir süredir araştırıyoruz fakat, bu kasa için maalesef headersa henüz, uzaktan yakından ulaşamadık. Spor helezonlara dahi 560tl gibi bir fiyat veriyorlarki, bu fiyat 2005 sti ın spor helezonlarından daha pahalı. Aracın performansı gerçekten tatmin edici, birazda o yüzden imkanları zorlamaya çalışıyoruz, malum 1.4 hacimli olmasına rağmen, 1.6 araçlarla beraber 4.vitesi bitiriyor, genelliklede garip şekilde önde oluyor(kastettiğim, vtec 2, 1.6vvti) . Yani tüm uygulamalar sonucunda + 10-15hp gibi bir rakam alınabilse, araç benim gözümde sınıfına göre çok güzel bir yere gelecek. civic te bulunan imkanlar şu kasada olsa kesinlikle çok eğlenceli şeyler yapılabilirdi rahatlıkla.
Krom kaynak olayı hakkında benimde ciddi bir bilgim yok açıkcası, hiç uygulatmadım aracıma krom.
Egzost sökme, olayındada katılıyorum sana, kesinlikle oluşacak back pressure iyi ayarlanmalı, herşey optimum olmalı verim alabilmek için. Benim diğer aracıma uyguladığım cut outta bile, headerstan yaklaşık 1-1.5metre sonra konumlanmasına rağmen. Altlarda ciddi bir düşüş vardı. Hatta bu back pressure, araç durma halindeyken, stop etmeye kadar götürebiliyordu aracı.
Hocam bir kez tanıtmak ve bilgi vermek amacı ile 1-2 bir yazı yazdım.Pm atan arkadaşlar moralimi bozdu o yüzden her marka verdiğim yazımda açıklama yapma gereği duyuyorum.Bu arada ben de biraz araştırayım.Bulursam sizi haberdar ederim.Modifiye parçası bazı modeller için hiç bulunmuyorken bazıları için ise bir sürü çeşit var.Çok sinir bozucu.:)
"Türkiye'de hiçbir başarı cezasız kalmaz!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #14 : Mayıs 21, 2012, 23:14:58 »
kesinlikle öyle, önceden volvo da ciddi sıkıntılar çekmiştim bende, hassasiyetini anlıyorum isim konusunda. İnşallah bulur ayarlarız bişeyler hayırlısıyla
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 14' Ibiza
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '14
Ynt: HEADERS--- E11--
« Yanıtla #15 : Haziran 02, 2012, 23:57:05 »
nerede bu toyotacilar ???