Gönderen Konu: Toyota Müşteri Memnuniyeti Adına Ücretsiz Yapılan İşlemler Listesi  (Okunma sayısı 2917 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Merhabalar,

internette gezinirken toyotanın müşteri memnuniyeti adına yaptığı bir ilan sayfasına rastladım.. toyota'nın dünya genelinde yapılan genel şikayetler üzerine kronik olduğunu tespit ettiği hataları veya durumları aşağıda linkini verdiğim resmi sitede yayınlıyor.. eğer sizinde aracınızda bu listede yer alan kronik arızalardan birisi varsa en yakın servise başvurarak bu durumu tesbit ettirebilirsiniz.. ben bazılarını okudum, eğer servis bu listedeki hatalardan birini tespit ederse probleme göre ücretsiz değişimin de mümkün olabileceği yazıyor..

bu listede yaris ve corolla ile ilgili bir çok kronik sorunun bulunurken auris ile ilgili yalnızca tek bir sorun bulunması dikkatimi çekti.. o da zaten herkesin bildiği  corolla ve yaris ile ortak olan MMT şanzımanı sorunu...
bu durumda ya aurisler pek bir şahane ve şikayet eden yok, ya da toyota, aurisleri pek önemsemiyor ve şikayetleri dikkate almıyor.. yorum sizin..

not: linki açtıktan sonra ekranın sol üstünden dili türkçe yapabilirsiniz

http://www.toyota-tech.eu/TomsCabs.aspx
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Auristeki göğüsten gelen tıkırtılar bir tek bizde var demek ki, çok şanslıyız :D
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Auristeki göğüsten gelen tıkırtılar bir tek bizde var demek ki, çok şanslıyız :D

türk montaj işçiliği kalitesine herkes nail olamaz, o şans bize ait :)
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
türk montaj işçiliği kalitesine herkes nail olamaz, o şans bize ait :)
Birtek işçilik değil malzeme kalitesi de buna etken. :)
2005 Corolla 1.6 (2005 - 2018)
2013 Avensis 1.6 (2018 -         )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Sitenin Türkçe tercih etmeye imkan veren bir site olması bence çok iyi....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Faydalı paylaşım olmuş, teşekkür ederim.
herkesin incelemesinde fayda var
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Birtek işçilik değil malzeme kalitesi de buna etken. :)

bence sıfır bir araçtan sesler gelmesi montaj işçiliğinden kaynaklanır.. dacia'lardan bile gelmeyen tıkırtı ve plastik sürtme gıcırtılarına sahibiz auris sahipleri olarak.. bence malzeme kalitesi sadece gelen seslerin tonunu değiştirir..

Sitenin Türkçe tercih etmeye imkan veren bir site olması bence çok iyi....

güzel noktaya değinmişsiniz.. hiç aklıma gelmemişti şahsen sol kısımdaki diller bölümüne bakmak..

Faydalı paylaşım olmuş, teşekkür ederim.
herkesin incelemesinde fayda var

rica ederim.. bu arada duyurular tarih sırasına göre sıralanmış 2004 yılında yapılan duyurular bile var.. dediğiniz gibi herkesin göz atmasında fayda var.. ama mesela belirlenen her kronik hatanın düzeltilmesi için belirli bir tarih koymuşlar.. diyelim atıyorum 2004 model bir araç için 2006 kasımında kronik olduğu tesbit edilen bir hataya 2008 mart'ına kadar süre tanımışlar o süreden sonra gidilirse servise, yine işlem ücrete tabi..
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
diyelim atıyorum 2004 model bir araç için 2006 kasımında kronik olduğu tesbit edilen bir hataya 2008 mart'ına kadar süre tanımışlar o süreden sonra gidilirse servise, yine işlem ücrete tabi..

tüm arızalar için süre yok,
 örneğin 2000-2009 yılları arasında üretilen bazı kodlu avensislerin arızaları için 2011 yılında kayıt oluşturulmuş ve süre sınırlaması konulmamış, süre sonsuz, ne zaman gelirse ücretsiz değiştir ibaresi bulunmakta.

dolayısıyla aracınızın bulunduğu tüm arıza yazılarını gözden geçirmekte fayda var
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
tüm arızalar için süre yok,
 örneğin 2000-2009 yılları arasında üretilen bazı kodlu avensislerin arızaları için 2011 yılında kayıt oluşturulmuş ve süre sınırlaması konulmamış, süre sonsuz, ne zaman gelirse ücretsiz değiştir ibaresi bulunmakta.

dolayısıyla aracınızın bulunduğu tüm arıza yazılarını gözden geçirmekte fayda var

doğru haklısınız.. ben auris ismini göremeyince öyle rastgele birkaçını incelemiştim..
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz