Gönderen Konu: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!  (Okunma sayısı 3691 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #20 : Mart 31, 2012, 13:00:17 »
Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsın.
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.

Toyota Club Türkiye

Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #20 : Mart 31, 2012, 13:00:17 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #21 : Mart 31, 2012, 13:43:45 »
teşeşkkür ederim sercan. evet senle konuştuktan sonra çıktım işyerinden 20 dk sonra olanla oldu  :(

normal şartlarda evet frene basmak daha tehlikeli.. Bursa da heykelden inerken cumhuriyet caddesinin ordaki lambalar da oldu bu kaza.. hava yağmurlu olduğu için mesafemi daha uzun tutmuştum önümdeki araçtan. arkamdaki bana çarpınca durdu ve beni itekledi o anda frene basmasaydım öndeki aracada olanlar olucaktı ve bu kadar ufak atlatamazdım büyük ihtimal.. ve bir başksınada sebep olurdum.

Neyseki ucuz atlatmışsın canın sağolsun,tekrar geçmiş olsun.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #22 : Mart 31, 2012, 14:05:27 »
sadece belli bir yaşın üstündekilere değil, bence her yaşta ehliyet sahiplerinin belirli aralıklarla teste sınava tabi tutulması lazım, yaş ilerledikçe de bu tarz kontroller sıklaşmalı...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #23 : Mart 31, 2012, 15:47:33 »
Gülsüm hanım öncelikle geçmiş olsun..
Tekin beyin de yorumunda bahsettiği sınavı askerde iken girmiştim. 23 yaşında ve reklekslerim gayeti iyiyken ben bile baya hata yapmıştım .. Bundan bahsetmemin sebebi ise keşke ülkemizde 2 yılda bir sınav yapalım denilmiş. Bu sınav gerçekten zor ,psikoteknik diye geçer. Bu sınavı da devletimiz bir gelir kaynağı görmesi endişem.
 En iyisi 5 yılda bir olmalı ve bi yaptırımı olmalı bence. Devlet kontolünde yapılmalı ki kötüye kullanılmasın.
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #24 : Mart 31, 2012, 17:02:23 »
Gülsüm hanım öncelikle geçmiş olsun..
Tekin beyin de yorumunda bahsettiği sınavı askerde iken girmiştim. 23 yaşında ve reklekslerim gayeti iyiyken ben bile baya hata yapmıştım .. Bundan bahsetmemin sebebi ise keşke ülkemizde 2 yılda bir sınav yapalım denilmiş. Bu sınav gerçekten zor ,psikoteknik diye geçer. Bu sınavı da devletimiz bir gelir kaynağı görmesi endişem.
 En iyisi 5 yılda bir olmalı ve bir yaptırımı olmalı bence. Devlet kontolünde yapılmalı ki kötüye kullanılmasın.

Devlet kontrolunde olmasi halinde olacak olani izninizle tahmin etmek isterim.

- Ya benim psikoteknik vizem gelmis, kim gidecek sira alacak, butun gunumu harcayamam da.
+ Sen merak etme, bizim hala oglunun mahalleden arkadasi orada calisiyormus, gitmene bile gerek yok.

Sizce inandirici degil mi? Bence gercegin ta kendisi.
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #25 : Mart 31, 2012, 17:12:46 »
Devlet kontrolunde olmasi halinde olacak olani izninizle tahmin etmek isterim.

- Ya benim psikoteknik vizem gelmis, kim gidecek sira alacak, butun gunumu harcayamam da.
+ Sen merak etme, bizim hala oglunun mahalleden arkadasi orada calisiyormus, gitmene bile gerek yok.

Sizce inandirici degil mi? Bence gercegin ta kendisi.

Özel şirketlerde daha iyi olacağı konusu da şaibeli..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #26 : Mart 31, 2012, 17:26:56 »
Özel şirketlerde daha iyi olacağı konusu da şaibeli..

Tabi ki. Fakat elimizdeki orneklerle konusacak olursak, TUV'e girdiginizde araciniz bastan asagi kontrol ediliyor ve far ayari dahil hersey inceleniyor. Hatta babamin basina geldigi uzere, vizeden gecen arac denetleme amaciyla tekrar vizeye sokulabiliyor. Trafikte tehlike olusturma potansiyeline sahip araclar teker teker eleniyor artik trafikten. Eger olayin marjinal fayda kismina bakilacak olursa, orasi beni asar. Ben gordugumu, bildiklerim isiginda belirtebiliyorum sadece.
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #27 : Mart 31, 2012, 17:27:55 »
Devlet kontrolunde olmasi halinde olacak olani izninizle tahmin etmek isterim.

- Ya benim psikoteknik vizem gelmis, kim gidecek sira alacak, butun gunumu harcayamam da.
+ Sen merak etme, bizim hala oglunun mahalleden arkadasi orada calisiyormus, gitmene bile gerek yok.

Sizce inandirici degil mi? Bence gercegin ta kendisi.
devlet otoritesinde yapılan bir çok uygulama artık eskisi gibi yani sizin düşündüğünüz gibi şaibeli değil. o eskidendi. daha önce hiç araba kullanmayı bilmeyen  adamlar direksiyona oturmadan herhangi bir sınava tabi olmadan ehliyet alıyordu  şuan böylemi hayır.. psikoteknik uygulamasıda aynı sistem çerçevisinde yapılırsa gayet başarılı olur inancındayım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #28 : Mart 31, 2012, 19:03:00 »
oncelikle gecmis olsun
bencede madem araclar muayene ediliyor da neden soforler muayene edilmiyor?
mesela ben thailandta yasiyorum ve ilk ehliyet aldigimda bana 1 senelik stajer ehliyet verdiler 1 senenin sonuda 5 yillik ehliyet aldim suresi bitince her 5 senede bir tekrar yenilemem lazim
bence omurboyu ehliyetin kaldirilmasi lazim  :DUR:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #29 : Mart 31, 2012, 23:07:49 »
devlet otoritesinde yapılan bir çok uygulama artık eskisi gibi yani sizin düşündüğünüz gibi şaibeli değil. o eskidendi. daha önce hiç araba kullanmayı bilmeyen  adamlar direksiyona oturmadan herhangi bir sınava tabi olmadan ehliyet alıyordu  şuan böylemi hayır.. psikoteknik uygulamasıda aynı sistem çerçevisinde yapılırsa gayet başarılı olur inancındayım.

oncelikle gecmis olsun
bencede madem araclar muayene ediliyor da neden soforler muayene edilmiyor?
mesela ben thailandta yasiyorum ve ilk ehliyet aldigimda bana 1 senelik stajer ehliyet verdiler 1 senenin sonuda 5 yillik ehliyet aldim suresi bitince her 5 senede bir tekrar yenilemem lazim
bence omurboyu ehliyetin kaldirilmasi lazim  :DUR:

Benim gibi düşünen insanları görmek güzel..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #30 : Mart 31, 2012, 23:46:31 »
Benim gibi düşünen insanları görmek güzel..

Yavaş yavaş olacak bunlar ülkemizde de, (umuyoruz)
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: ehlıyet kullanma yasının bır sınırı olmalı..!
« Yanıtla #31 : Nisan 01, 2012, 17:56:29 »
Lisedeyken Yugoslavya' dan gelmiş bir arkadaşım vardı. "Durumuna bakılmaksızın 65 yaşını geçtiğinde ehliyeti  iptal edilir" derdi.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.