Gönderen Konu: Lütfen yardım! 2009 Multimode D4D Baskı-Balata ve Şanzıman Kilitlenmesi Sorunu  (Okunma sayısı 11247 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
aracınızı özel bilindik bir servise götürünüz.baskı balatanızı orijinal servisten alınız.diğer parçaları çıkmacıdan alıp değiştiriniz.yoksa 4000 de olur 5000 tl de.bu benim fikrim ben olsam ole yapardım....
Birincisi orijinal yedek parca sadece yetkili servislerde satilmiyor, daha uygun fiyat ile alinabilecek yerler ve kullanan ozel servisler mevcut.

İkincisi diger parcalar dediginiz eger mekanik aksam parcasi ise cikmaci uğranacak son yer olmali zira bahsettiginiz rakamlari peyder pey ve tekrar tekrar iscilik odeyerek harcamak gerekir.

Siz bildiginiz gibi yapmaya devam edebilirsiniz, bu sizin araciniz ve karariniz ancak lutfen yanlis yonlendirme yapmayin.
öncelikle geçmiş olsun
toyotronic mithat abidende bilgi alınabilir
kendisi güngörende
iletişim bilgilerine google dan ulabilirsiniz
Katiliyorum, Toyotronic iyi bir secim olur.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92500
  • Model Yılı: '15
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Araciniz hayirli olsun, iyi gunlerde kullanin.

Aracin arka balatasinin sadece bir tarafinda asinti olmasi hayra alamet bir durum degil, sayet hersey normal ise bunu soyleyen servisten suphe duyarim.

Ayrica Yeni Dortnal ile durumu istisare ettiniz mi? Daha makul bir fiyat ile ayni islemleri gerceklestirebileceginizi dusunuyorum.

Aracinizin durumunu goz onunde bulundurdugumda eger degisimi yapilmadi ise yakin zamanda aktuator motoru degisimi icin hazirlikli olmanizi da tavsiye ederim.

benden önceki sahibi Akuator motorunu 100.000'de garantiden değiştirmiş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
benden önceki sahibi Akuator motorunu 100.000'de garantiden değiştirmiş.

Kilometre'den ziyade bitmek üzere olan ya da biten debriyaj seti ile ne kadar kullanıldığı önemli, aktüatör stroğu en sonda sürekli çalışması motorun ömrünü çok kısaltıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 127000
  • Model Yılı: '15
  • 787 kere teşekkür etti
  • 155 kere teşekkür edildi
Birincisi orijinal yedek parca sadece yetkili servislerde satilmiyor, daha uygun fiyat ile alinabilecek yerler ve kullanan ozel servisler mevcut.

İkincisi diger parcalar dediginiz eger mekanik aksam parcasi ise cikmaci uğranacak son yer olmali zira bahsettiginiz rakamlari peyder pey ve tekrar tekrar iscilik odeyerek harcamak gerekir.

Siz bildiginiz gibi yapmaya devam edebilirsiniz, bu sizin araciniz ve karariniz ancak lutfen yanlis yonlendirme yapmayin.Katiliyorum, Toyotronic iyi bir secim olur.
konusunuda açtım ama bir faydası olmadı. http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=59264.0
 ufuk hocam mesajını çok beğendim. ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
ufuk hocam mesajını çok beğendim. ;)

Sonuçta aklın yolu bir değil mi Sedat ? ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 127000
  • Model Yılı: '15
  • 787 kere teşekkür etti
  • 155 kere teşekkür edildi
eyvallah aynen öle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92500
  • Model Yılı: '15
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Kilometre'den ziyade bitmek üzere olan ya da biten debriyaj seti ile ne kadar kullanıldığı önemli, aktüatör stroğu en sonda sürekli çalışması motorun ömrünü çok kısaltıyor.

hocam kusura bakma ben hala aküatör denilen parçanın ne olduğunu anlamadığım için bir fikir beyan edemiyorum  :D