Gönderen Konu: ekoo66 yakıt tasarruf cihazı  (Okunma sayısı 13250 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: ekoo66 yakıt tasarruf cihazı
« Yanıtla #20 : Eylül 26, 2008, 09:42:06 »
  Selam.
 Yusuf bey söylediklerinizi çok iyi anlıyorum, deiğiniz çok doğru hiç bir şeye ön yargılı (olumlu ya da olumsuz) yaklaşmamak gerek ama bir şeyi keşfederken de sorgulamak gerek. Yoksa ben dünya düz de diyebilirim. Şimdi siz LPG'de bu cihazın sizin araçta yakıt tüketimini azalttığını ve zararlı emisyon oranını düşürdüğünü söylemişsiniz. Benim aklıma hemen şu soru gelir bu durumda (hadi benzinde 7 ve 8 molekkülü Karbon atomları mevcut ve bir ihtimal mu manyetizma yaratan alet bunlara etki ediyor ve yakıtın daha homojen bir şekilde silindire girmesini sağlıyor ki bu da ayrı bir konu çünkü her otomotiv firması isterse aynı sitemi standart olarak araçlarına koyabilir) bu manyetizma yaratan alet yakıtın (LPG) hangi manyetik özellikli içeriğine müdahale ediyor ve ne şekilde? O zaman yakıt deposuna su koyalım (H2O) içinde barındırdığı yanıcı (Hidrojen) ve yakıcı (Oksijen) atomları sayesinde yüksek verimli bir yakıt elde edelim. Çünkü zaten klasik Otto içten yanmalı motorların amacı slindire daha çok oksijen yollamak değilmi. Bunun için bir sürü sistemler geliştirme yolunda Milyarlarca Dolar, Yen ya da Euro harcamıyorlar mı?
 Yanlız bu dediğim en basit anlatımıyla Su'dan yakıt elde etme olayı (bunun yapılacağını seneler önce söylemiştim) şu anda gerçekleşiyor. Ancak bunu araçlarda kullanmak malesef henüz ekonomik ve verimli olmaktan çok uzak. Ayrıca henüz güvenli de değil.
 Eko66'nın çalışma prensibi konusunda bende hala Netten araştırma yapıyorum ancak henüz yeterli açıklıkta ki hiç bir veriye ulaşamadım.
Sonuçta bunun çalışmasını, işe yarayıp yaramadığını anlamak için sınama yapmak gerekir. Sınama yapmanın detaylarıda daha önce söylediğim gibi o kadar basit değildir. Bunun için inanamayacağınız kadar çok veriye, hesaplamaya ve çalışmaya ihtiyaç vardır. Ancak değimi gibi henüz böyle bir çalışma göremedim bahsi geçen cihazla ilgili. (böle giderse firma ile bağlantı kurup bu sınamaları ben yapmak isteyeceğim. Tabi sonunda cihazın hangi şartlarda nasıl sınandığı bilimsel olarak açıklanacaktır)
 Bu arada kimse lütfen yanlış anlamasın bu kesinlikle kişisel bir tartışma, ya da ön yargı üzerine kurulu bir görüş bildirme olayı değildir. Sadece gerçekleri (olumlu ya da olumsuz) ama bu konuyla ilgilenenelerin faydalanacağı gerçekleri ortaya çıkarmak için hep beraber sorgulama yapıyoruz ve bu bence çok güzel bir olay diğer paylaşımcı arkadaşlar adına.

Not: Zaten bu sayfayı şu ana kadar 500'ün üzerinde arkadaşın okumuş olması olaya olan ilgiyi açıklar nitelikte.

Toyota Club Türkiye

Ynt: ekoo66 yakıt tasarruf cihazı
« Yanıtla #20 : Eylül 26, 2008, 09:42:06 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • İllede Japon olsun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: ekoo66 yakıt tasarruf cihazı
« Yanıtla #21 : Eylül 28, 2008, 03:22:56 »
Kadir Bey,
Yazınızda  test atelyeniz olduğunu yazmışsınız, Yok cihaz fasa fiso,para tuzağı, çalışanlarına hakaret vs.vs.
Düşünelim, Avsturya’dan  Teknik Denetim Raporu (TÜV) alan birisi size cihazı neden denemeye getirsin ? (Bilmeyenler için, bu rapor 27 Avrupa ülkesinde geçerli).
Yoksa siz AB’nin Teknik Denetim Kurumu’nun onay makamı mısınız?
Bu cihaz Sanayi ve Ticaret Bakanlığından  10 yıl devlet garantisi almışsa ürünü size niye onaylatsın ?
Yoksa Üniversitelerden aldığı raporu mu onaylatacak ?
Temmuz ayında çıkan ve yetkili kurumlar tarafından yalanlanmayan haberlere göre Türk Hava yolları ve Türk Hava Kuvvetleri uçaklarında deneyeceklermiş, Belki şu anda deneniyordur, bilmiyorum orasını.
Sonuç: yazdıklarınıza katılmıyorum. Aslına bakarsanız sizin test atelyeniz olduğuna da inanmıyorum. Eğer varsa tarif edin de benim aracın emisyon değeri ile kompresyon değerini vs.ölçelim ve sonucu buradan açıklayalım.


Ersan bey,
Cihazı bize getirmelerinin sebebi onay almak değil, seri üretimimizde ana motor parçası / kalemi olarak cihazlarının satışını yapmaktı, test talebinde bulundular, istedikleri her türlü koşulu sağlamamıza rağmen testimizi geçemediler. Güç ile motor hacmi arasındaki farkı bilmeyecek derecede bilgi yoksunluğu olan bir ekipti. 2 tane motoru bremzeye bağladık 1 tanesini yaklaşık 3 saat full performans alıştırma yaptıktan sonra getirdikleri cihazı yakıt pompası çıkış-enjektör giriş borusu arasına dışarıdan kelepçeli bir şekilde bağmadık, firma sahibi olarak kendini tanıtan kişi Başbakan'ın arabasında da deniyoruz falan dedi inanamadık, bir kaç bakan ismi falan verdi görelim bakalım dedik. Olmadı bir test daha yaptık yine olmadı bir test daha sonra bize iş kaybına neden olan bu istenmeyen misafirleri göndermek için bayağa uğraştık, illa komple araçlarınıza takalım dediler, İstanbulda çalışan otobüslere taktılar sonra İETT yetkilileri ile görüştüğümüzde hiç bir işe yaramadığını duyduk. Ben size bizzat yaşadıkları aktarmaya çalışıyorum keşke böyle bir şey olsa da çevre kirliliği, yakıt tüketim miktarları azalsa Ersan bey. Motorun yakıt tasarrufu an az %15 olur demişti, ama bizim değerlerimizde bir değişiklik göstermedi. Kendileri de bunu gördüler ve tüm ekipmanlarını toplayıp gittiler.
İlle de JAPON