Gönderen Konu: C4 izlenimlerim...  (Okunma sayısı 18122 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GrandePunto dan Terfi
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 31 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #60 : Şubat 01, 2013, 18:18:50 »
Cemil Bey aynı konu sizin içinde geçerli,katılmıyorsanız katılmıyorum dersiniz."orada bir durun,yok saygı duyun" gibi ifadeler hoş mu sizce?
Bende aynı şeyi söyledim de sizin anlatmak istediğiniz nedir :) Orda bir durun tabiki hoş olmamış :) kullanan kişiyemi hitap ettiniz :) Ve neden 2 kere aynı yorumu yaptınız onuda anlamadım..Amacınız tartışma ortamımı yaratmak..Sanırım saldırmak için biraz erken hareket ettiniz..Yorumları karıştırdınız :)
''ÇİNGENEYE BEYLİK VERMİŞLER ÖNCE BABASINI ASMIŞ''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #61 : Şubat 01, 2013, 18:23:55 »
Bende aynı şeyi söyledim de sizin anlatmak istediğiniz nedir :) Orda bir durun tabiki hoş olmamış :) kullanan kişiyemi hitap ettiniz :) Ve neden 2 kere aynı yorumu yaptınız onuda anlamadım..Amacınız tartışma ortamımı yaratmak..Sanırım saldırmak için biraz erken hareket ettiniz..Yorumları karıştırdınız :)

o yorumu sizin yaptıgınızı düşünmüştüm sonra baktım başka arkadaşmış.Düzeltmek istedim beceremedim.Moderatöre mesaj attım silsin diye.Net konusundaki cahilliğime verin :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GrandePunto dan Terfi
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 31 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #62 : Şubat 01, 2013, 18:27:46 »
o yorumu sizin yaptıgınızı düşünmüştüm sonra baktım başka arkadaşmış.Düzeltmek istedim beceremedim.Moderatöre mesaj attım silsin diye.Net konusundaki cahilliğime verin :)
Estafurullah Engin bey..Herkez anasının karnında öğrenmiyor neti.Öğrenirsiniz..Yazdığınız sayfanın hemen sağ köşesinde DEĞİŞTİR sekmesi var..Ona tıklayıp(.)nokta koyarak o yorumu silmesenizde iptal etmiş gibi olursunuz..
''ÇİNGENEYE BEYLİK VERMİŞLER ÖNCE BABASINI ASMIŞ''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '15
  • 17 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #63 : Şubat 01, 2013, 18:31:53 »
öncellikle fransızlar motor ve araba yapımından anlamıyor diyen arkadaş; fransız citroen 10 yıldır ard arda dünya ralli şampiyonu oluyor fransız renault f1 de defalarca şampiyon oldu senin sağlam dayanıklı toyotandan ne çıktı bugüne kadar (carlos sainz ile 2 dünya şampiyonluğu ki oda celica coupe ile sainz ayrıldıktan sonra nal topladı) renault megane r26 ile nurburgringde en hızlı önden çekişli otomobil oldu daha örnek lazım mı fransızların bu işten nasıl anladıklarıyla ilgili. dizaynı beğenmeyen arkadaşlar. e110 corolla gibi bir hilkat garibesini üreten markanın fanatikleri olan siz mi dizaynı beğenmiyorsunuz pes!!! iki gün önce araba bakmaya citroen e gittik 53.000 dizel otomatik en üst versiyonu bir sürü oyuncak ki gibi toyotanın rüyasında bile olmayanlar ve böyle bir fiyat kimse c4 beğenmek zorunda değil beğeni kişiye özel ama biraz insaflı yorum yapın şu toyotanın size dağıttığı at gözlüklerinden bir kurtulun beğenmeyin ama kötülemeyin çok dayanıklı dediğiniz toyotanın sırf bu forumda her modelin alt dalında arızalarıyla ilgili şikayatlar var unutmayın


Serdar bey, bende motor sporlarında Fransız arabalarının başarılarını biliyorum fakat bi rally arabasının motoru tek yarışlıktır ve kasaları zaten hafiftir yani sağlamlık değil performans ön plandadır. Motor sporlarındaki başarı bi markanın sağlamlığı ya da konforu gibi unsurlara etki etmez. Zaten Fransız arabaları avrupa ve Türkiye dışında dünyanın hic bi yerinde satmaz. Kasa olarak zayıf olduklarıda herkes tarafından bilinir. Siz çok seviyorsanız bu sizin zevkinizdir  fakat bilinen gerçekleride değiştirmez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #64 : Şubat 01, 2013, 19:27:34 »
Enes kardeşim,Toyota hakkında her yorumu omu gönderdi bumu gönderdi?diye eleştirme..Eleştirilere saygılı ol..Kimsenin ortalığı karıştırdığı yok..Ortalığı senin gibi bu yorumları alıp farklı boyutlara taşıyanlar yapıyor..Arkdaş yorumunu yapmış,katılmıyorsan katılmıyorum de..Tartışma ortamı yaratma....

İşte büyüklerimizi örnek alıyoruz.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #65 : Şubat 01, 2013, 21:04:45 »
Orada bir durun !!!

Bir kasaya laf etmeden önce şampiyonluklarına saygı duyun bu 1 . Fransızlar yarış motorlarında iyi olabilirler ama kullandığınız motorlar şehiriçi yani gündelik veya şehirdışı için yapılan motorlar  bu 2 . O dediğiniz yarışlarda kusura bakmayın ama motorlar aynı güçte oluyor diye biliyorum bu durumda iş sürücüye düşüyor bu 3 . O yarışlarda hergün her etaptan veya 2 etap sonunda motor hergün baştan toplanıyor diye biliyorum gerekirse sandık motor takılıyor bu 4 . Fransızları övüyorsunuz ama clio symbol 1.5 dci turbolarını da biliyoruz sürekli turbocu turbocu dolaşanları düzeltilip 3000 km sonra tekrar sorun yaratanları bu 5 . Hayırdır birini vw forumundan yollamış gibilerdi sizide citroen veya renault forumundan mı yolladılar ortalığı karıştırmanız için ?

Alıntı
Serdar bey, bende motor sporlarında Fransız arabalarının başarılarını biliyorum fakat bir rally arabasının motoru tek yarışlıktır ve kasaları zaten hafiftir yani sağlamlık değil performans ön plandadır. Motor sporlarındaki başarı bir markanın sağlamlığı ya da konforu gibi unsurlara etki etmez. Zaten Fransız arabaları avrupa ve Türkiye dışında dünyanın hic bir yerinde satmaz. Kasa olarak zayıf olduklarıda herkes tarafından bilinir. Siz çok seviyorsanız bu sizin zevkinizdir  fakat bilinen gerçekleride değiştirmez.

arkadaşlar sizlere inanamıyorum siz, gerçeklerden,gerçek dünyadan bu kadar mı izole yaşıyorsunuz. fabrika takımları birkaç delikanlı yarışsın de eğlensin,stresini atsın diye mi bu işe yatırım yapıyor? motorsporları fabrika takımlarının yol araçları için geliştirdikleri teknolojileri denedikleri yerlerdir yarışın tek yada çift olmasıyla 300 yada 600 km olmasıyla alakası yok kaldı ki peugeot le mans 24 saat yarışını dizel bir araçla kazandı symbol motorunun zayıflıklarına gelirsek:bu araçlar rent a car filolarınca yada büyük pazarlama yada sigorta (ilaç da olabilir) vs şirketlerce tercih edilmekte, bakımı ikinci planda tutulup şirket malı deniz mantığındaki insanlarca da kullanılmaktadır. canı çıkartılırcasına kullanılan,bakımı umursanmayan hiçbir motor buna dayanamaz kaldı ki sizin kaliteli toyonanızın dizel motorunun yağ problemi bu forumda bile kaç başlık açtırdı ayrıca toyota da 1.6 130 bg dizel motor yaptığı zaman gelin konuşalım (320 nm torku da unutmamak lazım) dünya piyasasında olmamasıysa, üreticilerin ürettikleri araçların sınıflarıyla ilgilidir fransızlar küçük araç tasarlamakta usta oldukları için zaten amerikan pazarında olmaları söz konusu değil çin pazarı için büyük sınıf araç üretileri bile ilave diz mesafesi sağlayacak uzunlukta araç üretiyorlar dolayısıyla küçük sınıfa çok ihtiyaç yok ona bakarsanız sahip olduğu pazarlar amerika ve çin olan gm tüm dünyada pazarı olan toyotayla yarışıyor satış konusunda. dediğim gibi beğenmek subjektif bir kavramdır ama teknik özellikler objektiftir ve değerlendirme yaparken objektiflikten uzaklaşmak ya cahilliği ortaya koyar ya da çok komik olunduğunu. son söz isterseniz fransızlardan nefret edin neticede babamın evladı değiller ama değerlendirken a-toyotayı çok gözünüzde büyütmeyin , b- objektif olun yada c- bildiğiniz gibi yapın

onuncu köy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #66 : Şubat 01, 2013, 21:26:33 »
arkadaşlar sizlere inanamıyorum siz, gerçeklerden,gerçek dünyadan bu kadar mı izole yaşıyorsunuz. fabrika takımları birkaç delikanlı yarışsın de eğlensin,stresini atsın diye mi bu işe yatırım yapıyor? motorsporları fabrika takımlarının yol araçları için geliştirdikleri teknolojileri denedikleri yerlerdir yarışın tek yada çift olmasıyla 300 yada 600 km olmasıyla alakası yok kaldı ki peugeot le mans 24 saat yarışını dizel bir araçla kazandı symbol motorunun zayıflıklarına gelirsek:bu araçlar rent a car filolarınca yada büyük pazarlama yada sigorta (ilaç da olabilir) vs şirketlerce tercih edilmekte, bakımı ikinci planda tutulup şirket malı deniz mantığındaki insanlarca da kullanılmaktadır. canı çıkartılırcasına kullanılan,bakımı umursanmayan hiçbir motor buna dayanamaz kaldı ki sizin kaliteli toyonanızın dizel motorunun yağ problemi bu forumda bile kaç başlık açtırdı ayrıca toyota da 1.6 130 bg dizel motor yaptığı zaman gelin konuşalım (320 nm torku da unutmamak lazım) dünya piyasasında olmamasıysa, üreticilerin ürettikleri araçların sınıflarıyla ilgilidir fransızlar küçük araç tasarlamakta usta oldukları için zaten amerikan pazarında olmaları söz konusu değil çin pazarı için büyük sınıf araç üretileri bile ilave diz mesafesi sağlayacak uzunlukta araç üretiyorlar dolayısıyla küçük sınıfa çok ihtiyaç yok ona bakarsanız sahip olduğu pazarlar amerika ve çin olan gm tüm dünyada pazarı olan toyotayla yarışıyor satış konusunda. dediğim gibi beğenmek subjektif bir kavramdır ama teknik özellikler objektiftir ve değerlendirme yaparken objektiflikten uzaklaşmak ya cahilliği ortaya koyar ya da çok komik olunduğunu. son söz isterseniz fransızlardan nefret edin neticede babamın evladı değiller ama değerlendirken a-toyotayı çok gözünüzde büyütmeyin , b- objektif olun yada c- bildiğiniz gibi yapın



Siz Onur beyin dediğini anladınız mı acaba ? Tek kullanımlık motorlar neyden bahsediyorsunuz siz ? 24 saat çalışmayla zaten hiçbir 0 motor bozulmaz çıkartın oraya yeni toplanmış tofaş motorunu oda tamamlar ne yani ölçütünüz nedir acaba ? 24 saat mi buysa gerçekten çok saçma. Birde toyotanın benzinli motorlarına laf etsenize ne olur hangisine edeceksiniz ? He mutlaka bulursunuz hatta ben söyliyim şuanda kullandığım e11 kasa fabrika çıkışlı yumuşak segman kullanılmasıyla alakalı ve bu motorlarda sandık değişimi yapılıp sorun giderildi. Hayır nedir bu toyota forumuna gelip citroen ve renault övmek sonra toyotayı gözünüzde büyütmeyin nerde olduğunuzun farkında mısınız. Tamam takdir ettiğimiz belli araçlar var ama fransız arabalarının neresini övelim ne halt olduğu belli 1.6 dizel 130 hp 320nm tork sizi cezbediyor başka birşey değil. Ayrıca biraz bekleyin yakında toyota bmw yapımı 1.6 dizel gelecek o zaman bir konu açarsınız orda da konuşuruz.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #67 : Şubat 01, 2013, 22:04:53 »
Siz Onur beyin dediğini anladınız mı acaba ? Tek kullanımlık motorlar neyden bahsediyorsunuz siz ? 24 saat çalışmayla zaten hiçbir 0 motor bozulmaz çıkartın oraya yeni toplanmış tofaş motorunu oda tamamlar ne yani ölçütünüz nedir acaba ? 24 saat mi buysa gerçekten çok saçma. Birde toyotanın benzinli motorlarına laf etsenize ne olur hangisine edeceksiniz ? He mutlaka bulursunuz hatta ben söyliyim şuanda kullandığım e11 kasa fabrika çıkışlı yumuşak segman kullanılmasıyla alakalı ve bu motorlarda sandık değişimi yapılıp sorun giderildi. Hayır nedir bu toyota forumuna gelip citroen ve renault övmek sonra toyotayı gözünüzde büyütmeyin nerde olduğunuzun farkında mısınız. Tamam takdir ettiğimiz belli araçlar var ama fransız arabalarının neresini övelim ne halt olduğu belli 1.6 dizel 130 hp 320nm tork sizi cezbediyor başka birşey değil. Ayrıca biraz bekleyin yakında toyota bmw yapımı 1.6 dizel gelecek o zaman bir konu açarsınız orda da konuşuruz.

en sondan başlayıp cevap vermek istiyorum bizim trakyada bir laf vardık el şeyiyle gerdeğe girmekle hayır olmaz derler siz bmw desteğiyle geliştirirsiniz renault kendi geliştirir aradaki fark bariz ortada (toyotanın benzinli motoruna niye laf edeyim? doğru olan birşeye niye eğri diyeyim beni kendinizle mi karıştırıyorsunuz bana doğru geleni ortaya koyuyorum yanlış olduğunu düşündüklerimi de)24 saatlik bir yarış sizi tatmin etmiyorsa ne demek lazım geldiğini bilmiyorum beyfendi boğazda gezinti değil bu yarış yarış ayrıca ben size fransızları övün toyotayı yerin demiyorum ama hepiniz askerliğinizi topçu olarak mı yaptınız desteksiz atmaya bayılıyorsunuz benim arabam auris allah nasip ederse ileride almak istediğim araç land crusier toyota forumuna kemal hocam çağırdı nezih ve bilgilendirici bir ortam olduğunu söyledi ve allah var her sorunun cevabını verebilecek bilgide ve kültürde insanlar var ama değilmiki kendi arabanızı överken (kargaya yavrusu şahin gözükürmüş) başkasını insafsızca ve anlamsızca yeriyorsunuz ondan sonra da birileri gerçeklerle ortaya çıkıncada havanız kaçıyor bozuluyorsunuz beyfendi forumun sahibiyseniz söyleyin bundan sonra yorum yapmam sadece girer bilgilenirim
onuncu köy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #68 : Şubat 01, 2013, 22:36:47 »
en sondan başlayıp cevap vermek istiyorum bizim trakyada bir laf vardık el şeyiyle gerdeğe girmekle hayır olmaz derler siz bmw desteğiyle geliştirirsiniz renault kendi geliştirir aradaki fark bariz ortada (toyotanın benzinli motoruna niye laf edeyim? doğru olan birşeye niye eğri diyeyim beni kendinizle mi karıştırıyorsunuz bana doğru geleni ortaya koyuyorum yanlış olduğunu düşündüklerimi de)24 saatlik bir yarış sizi tatmin etmiyorsa ne demek lazım geldiğini bilmiyorum beyfendi boğazda gezinti değil bu yarış yarış ayrıca ben size fransızları övün toyotayı yerin demiyorum ama hepiniz askerliğinizi topçu olarak mı yaptınız desteksiz atmaya bayılıyorsunuz benim arabam auris allah nasip ederse ileride almak istediğim araç land crusier toyota forumuna kemal hocam çağırdı nezih ve bilgilendirici bir ortam olduğunu söyledi ve allah var her sorunun cevabını verebilecek bilgide ve kültürde insanlar var ama değilmiki kendi arabanızı överken (kargaya yavrusu şahin gözükürmüş) başkasını insafsızca ve anlamsızca yeriyorsunuz ondan sonra da birileri gerçeklerle ortaya çıkıncada havanız kaçıyor bozuluyorsunuz beyfendi forumun sahibiyseniz söyleyin bundan sonra yorum yapmam sadece girer bilgilenirim

Forumun sahibi falan değilim baya bildiğiniz üyeyim gözükmüyor mu ? Sizin aracınızın ne bilmiyorum daha profil bilgileriniz bile eksik. Ama siz aracınızla o yarışa girseniz hiçbir şey olmaz bende gireyim yine hiçbir şey olmaz. Tatmin olacak birşey yok yani. Fransızları tek yeren benmiyim acaba bir baksanız diğer iletilere. Ortaklık yapmanın neresi kötü acaba ? Her iki dünya devi olmuş 2 marka bilgilerini sentezleyip ortaya koyması ve güzel bir iş çıkması ne kadar kötü ?

Şu tartışmayı daha fazla uzatmayalım hoş geldiniz forumumuza iyi forumlar. Eksik olan profil bilgilerinizi güncellerseniz herkes için gayet güzel olur.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #69 : Şubat 01, 2013, 22:50:00 »
profilimi düzenledim iki dünya devinin birlikte çalışmasının bir kötü tarafı yok bilakis birçok iyi tarafı var bir de bunu tek başına yapanı düşün yerden yere vurduğunuz renault bugün mercedese bile 1.6 ve 1.5 dizeli veriyor
onuncu köy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '15
  • 17 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #70 : Şubat 02, 2013, 21:04:27 »
arkadaşlar sizlere inanamıyorum siz, gerçeklerden,gerçek dünyadan bu kadar mı izole yaşıyorsunuz. fabrika takımları birkaç delikanlı yarışsın de eğlensin,stresini atsın diye mi bu işe yatırım yapıyor? motorsporları fabrika takımlarının yol araçları için geliştirdikleri teknolojileri denedikleri yerlerdir yarışın tek yada çift olmasıyla 300 yada 600 km olmasıyla alakası yok kaldı ki peugeot le mans 24 saat yarışını dizel bir araçla kazandı symbol motorunun zayıflıklarına gelirsek:bu araçlar rent a car filolarınca yada büyük pazarlama yada sigorta (ilaç da olabilir) vs şirketlerce tercih edilmekte, bakımı ikinci planda tutulup şirket malı deniz mantığındaki insanlarca da kullanılmaktadır. canı çıkartılırcasına kullanılan,bakımı umursanmayan hiçbir motor buna dayanamaz kaldı ki sizin kaliteli toyonanızın dizel motorunun yağ problemi bu forumda bile kaç başlık açtırdı ayrıca toyota da 1.6 130 bg dizel motor yaptığı zaman gelin konuşalım (320 nm torku da unutmamak lazım) dünya piyasasında olmamasıysa, üreticilerin ürettikleri araçların sınıflarıyla ilgilidir fransızlar küçük araç tasarlamakta usta oldukları için zaten amerikan pazarında olmaları söz konusu değil çin pazarı için büyük sınıf araç üretileri bile ilave diz mesafesi sağlayacak uzunlukta araç üretiyorlar dolayısıyla küçük sınıfa çok ihtiyaç yok ona bakarsanız sahip olduğu pazarlar amerika ve çin olan gm tüm dünyada pazarı olan toyotayla yarışıyor satış konusunda. dediğim gibi beğenmek subjektif bir kavramdır ama teknik özellikler objektiftir ve değerlendirme yaparken objektiflikten uzaklaşmak ya cahilliği ortaya koyar ya da çok komik olunduğunu. son söz isterseniz fransızlardan nefret edin neticede babamın evladı değiller ama değerlendirken a-toyotayı çok gözünüzde büyütmeyin , b- objektif olun yada c- bildiğiniz gibi yapın

Serdar bey, yukarda "gerçek dünyadan bu kadar mı izole yaşıyorsunuz",  "...objektiflikten uzaklaşmak ya cahilliği ortaya koyar ya da çok komik olunduğunu..." yazmışsınız bunlar hoş şeyler değil, kimin ne kadar izole yaşadığını, ne kadar cahil olduğunu ya da komik olduğunu tartışacağımız bi yer değil burası. Ben size tecrübelerimi yazdım, etraftan duyduklarımı yazdım, sikayetvar.com a bi bakın bakalım renault ile ilgili kaç şikayet var toyotayla ilgili kaç şikayet var, toyota ile ilgili olanlar da genelde servisle ilgili sorunlar. 1997-1998 model corolla ların ve aynı sınıfta olan araçlaın bi pazar fiyatlarına bakın. Yeni üretilen çok sevilen clio lar kapı fitilleri arızalı olduğu için su alıyor ve şu anda toplatılıyor. Motorsporlarına gelince toyota nın bir zamanlar formula1 de yarıştığını unutmamak lazım.  GM dediğiniz firma Toyota dan sonra dünya da en büyük ikinci otomobil üreticisi olarak gelir fakat GM in opel ve ford a motor verdiğini unutmamak lazım. Amerikada küçük araç pazarı olmadığı için fransızların girmediğini yazmışsınız. Amerika da toyota yaris hatta aygo bile satılıyor. Bu muhabbet uzar gider fakat merak ettiğim bişey var madem fransız arabalarını bu kadar övüyorsunuz neden auris aldını?  haa Pegueot 107 ve citroen c1 in içindeki motor da toyota üretimidir lakin bu 107 nin ya da c1 in  kaliteli araçlar  olduğu anlamına gelmez. gt86 da subaru - toyota ortak üretimi bi araçtır, otomobil firmalarında ortaklık çoktur. Fransızlarda isterse kaliteli araç üretir fakat satış politikaları belli bi noktaya kadar izin verir, öte yandan toyota firmasına ait olan Lexus  ya da Honda nın Infiniti si bi mercedes kadar lüks araçlardır o sınıfta da ben hiç bir fransız aracı görmedim. Umarım arzu ettiğiniz kadar objektif olabilmişimdir, cahil ya da komik görünmek istemem. Saygılar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #71 : Şubat 03, 2013, 12:51:14 »
Serdar bey, yukarda "gerçek dünyadan bu kadar mı izole yaşıyorsunuz",  "...objektiflikten uzaklaşmak ya cahilliği ortaya koyar ya da çok komik olunduğunu..." yazmışsınız bunlar hoş şeyler değil, kimin ne kadar izole yaşadığını, ne kadar cahil olduğunu ya da komik olduğunu tartışacağımız bir yer değil burası. Ben size tecrübelerimi yazdım, etraftan duyduklarımı yazdım, sikayetvar.com a bir bakın bakalım renault ile ilgili kaç şikayet var toyotayla ilgili kaç şikayet var, toyota ile ilgili olanlar da genelde servisle ilgili sorunlar. 1997-1998 model corolla ların ve aynı sınıfta olan araçlaın bir pazar fiyatlarına bakın. Yeni üretilen çok sevilen clio lar kapı fitilleri arızalı olduğu için su alıyor ve şu anda toplatılıyor. Motorsporlarına gelince toyota nın bir zamanlar formula1 de yarıştığını unutmamak lazım.  GM dediğiniz firma Toyota dan sonra dünya da en büyük ikinci otomobil üreticisi olarak gelir fakat GM in opel ve ford a motor verdiğini unutmamak lazım. Amerikada küçük araç pazarı olmadığı için fransızların girmediğini yazmışsınız. Amerika da toyota yaris hatta aygo bile satılıyor. Bu muhabbet uzar gider fakat merak ettiğim bişey var madem fransız arabalarını bu kadar övüyorsunuz neden auris aldını?  haa Pegueot 107 ve citroen c1 in içindeki motor da toyota üretimidir lakin bu 107 nin ya da c1 in  kaliteli araçlar  olduğu anlamına gelmez. gt86 da subaru - toyota ortak üretimi bir araçtır, otomobil firmalarında ortaklık çoktur. Fransızlarda isterse kaliteli araç üretir fakat satış politikaları belli bir noktaya kadar izin verir, öte yandan toyota firmasına ait olan Lexus  ya da Honda nın Infiniti si bir mercedes kadar lüks araçlardır o sınıfta da ben hiç bir fransız aracı görmedim. Umarım arzu ettiğiniz kadar objektif olabilmişimdir, cahil ya da komik görünmek istemem. Saygılar.

size şikayetvar.com da okuduğum bir ulusoy eleştirisyle cevap vermek istiyorum. yazan sivriakıllı ağustos ayında ulusoyla yolculuk yapmış otobüste yeterli sayıda battaniye yokmuş. derdi bu yani. bilmem hangi zeka ve ego katsayındakiler yazıyor oraya anlatabildim mi? symbolü çok sevmem bana güven vermeyen bir arabadır. ama tekrar ediyorum symbol daha çok filo sahiplerinin aldığı ve bakmayı değil para kazanmayı düşündükleri bir araç. yaşadıkları motor vs arızaların çoğunluğu kullanıcı kaynaklı. demek toyota bir aralar f1 deydi. Beyfendi renault fabrika takımı olarak f1 sürücüler ve takım şampiyonlukları kazandı. amerika pazarı biraz ilginç tercihleri olan ve küçük fransız arabalarına pek hitap etmeyen bir pazar. caponlar satabilir ama avrupalılar amerikada kolay kolay küçük araba satamıyorlar tam tersi olarak ta amerikalılar ve lüks caponlar (lexus,infiniti,acura) avrupada yoklar. defalarca yazdım ama yine yazayım ben aurisimi, toyota en uygun ödeme koşulları sunan marka diye aldım bayıldığıma almadım ha şimdi memnunmuyum memnunum ama bilinçli bir tercih değildi.
onuncu köy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #72 : Şubat 03, 2013, 13:38:26 »
Bence Fransiz'larin dizel motoru ve yakit performanslari harika. Bu sebeple Mercedes - Volvo vb gibi bir dunya markaya motolarini satiyorlar.

 Ama ben sirf Fransiz oldugu icin bile yonumu donup bakmam o ayri :)

Yakinlarda ikici arac olarak dizel otomatik bir arac alacagimdan C4, i30, yeni Kia Ceed 128 hp bunlarin hepsi ile test surusu yaptim. Hepsi dizel ve otomatik vites.

Toyota'nin Multi Modu'na laf atanlar gitsin bir de Citroen'in yari otomatik sanzimanini denesin. Arac resmen dusunuyordu ilk viteslerde. Artirsam mi bosta mi kalsam gibisinden. Cok buyuk beklenti ile gidip cok buyuk hayal kirikligi ile geri donmustum.

Citroen dizel - oto yakit tuketimi harika, frenleri guclu ama o kadar. Gerci benim durumumda birisi icin s.ici 1 depo ile 750 km nin ustune cikabilen her arac harika ama fransizlar bu tuketim olayinda asmis.


Volvo markası Ford dizel motorlarını tercih ediyor,Nissan ve Mercedes ise kullandığı PSA gurubu K9K motorlarda kendi testleri neticesinde sorunlu bulduğu parçaları revize ederek kullanıyorlar.

Örnek: Nissan DPF , Mercedes Yağ Pompası,Subaplar,Turbo benim bildiklerim.


öncellikle fransızlar motor ve araba yapımından anlamıyor diyen arkadaş; fransız citroen 10 yıldır ard arda dünya ralli şampiyonu oluyor fransız renault f1 de defalarca şampiyon oldu senin sağlam dayanıklı toyotandan ne çıktı bugüne kadar (carlos sainz ile 2 dünya şampiyonluğu ki oda celica coupe ile sainz ayrıldıktan sonra nal topladı) renault megane r26 ile nurburgringde en hızlı önden çekişli otomobil oldu daha örnek lazım mı fransızların bu işten nasıl anladıklarıyla ilgili. dizaynı beğenmeyen arkadaşlar. e110 corolla gibi bir hilkat garibesini üreten markanın fanatikleri olan siz mi dizaynı beğenmiyorsunuz pes!!! iki gün önce araba bakmaya citroen e gittik 53.000 dizel otomatik en üst versiyonu bir sürü oyuncak ki gibi toyotanın rüyasında bile olmayanlar ve böyle bir fiyat kimse c4 beğenmek zorunda değil beğeni kişiye özel ama biraz insaflı yorum yapın şu toyotanın size dağıttığı at gözlüklerinden bir kurtulun beğenmeyin ama kötülemeyin çok dayanıklı dediğiniz toyotanın sırf bu forumda her modelin alt dalında arızalarıyla ilgili şikayatlar var unutmayın

Serdar bey olayı motorsporlarına sokarsanız Volkan Işığı hatırlatmak isterim size, Toyota motorsporlarında Formula ! hariç girdiği bütün yarışlarda herkese kimin nerede olması gerektiğini göstermiş bir firmadır.Formula 1'de de herşeyin! para ile alakalı olduğunu bilen bilir,bence sizde araştırın.Bana kalırsa kimin ne olduğunu gösteren yegane motorsporu organizasyonları WRC ve Dakar Rally'dir, bu yarışların geçmişini incelemenizi tavsiye ederim.

Kaldı ki Citroen'in WRC'de yarıştırdığı 1598cc'lik turbo motor, BMW-PSA ortaklığı sonucu Prince Engine üretimidir.

http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS3_WRC

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Kimsenin fanatiği değilim bütün markalara saygım var ancak birgün beraber yakınımızdaki bir Citroen yetkili satıcısının sıfır araçları sakladığı yere gidelim ve size plakasız araçların altında biriken yağları göstereyim.G..şenler yetkili servisinde çalışan teknisyen (eskiden Toyota'da beraber çalıştık) bir arkadaşım "abi Toyota'ya Honda'ya yatıp kalkıp şükretsin bu millet, bizim kullanıcılar artık öyle bir alışmışlar ki, arabada ne var desen her şeyi kabullenir olmuşlar" demişti.

Arızalar her markada her modelde olabilir bu doğru ancak bunların hangi sıklıkla hangi süreçlerde olduğu markaya güven sağlar.

Bu arada forumda ki arkadaşlarımıza, "at gözlüğü takmış", "izole olmuş", "cahil" gibi ifadeler kullanmanız rahatsız edici, daha da rahatsız edici olanı ise bunları bir Auris sahibi olarak söylemeniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '15
  • 17 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #73 : Şubat 03, 2013, 17:16:52 »
size şikayetvar.com da okuduğum bir ulusoy eleştirisyle cevap vermek istiyorum. yazan sivriakıllı ağustos ayında ulusoyla yolculuk yapmış otobüste yeterli sayıda battaniye yokmuş. derdi bu yani. bilmem hangi zeka ve ego katsayındakiler yazıyor oraya anlatabildim mi? symbolü çok sevmem bana güven vermeyen bir arabadır. ama tekrar ediyorum symbol daha çok filo sahiplerinin aldığı ve bakmayı değil para kazanmayı düşündükleri bir araç. yaşadıkları motor vs arızaların çoğunluğu kullanıcı kaynaklı. demek toyota bir aralar f1 deydi. Beyfendi renault fabrika takımı olarak f1 sürücüler ve takım şampiyonlukları kazandı. amerika pazarı biraz ilginç tercihleri olan ve küçük fransız arabalarına pek hitap etmeyen bir pazar. caponlar satabilir ama avrupalılar amerikada kolay kolay küçük araba satamıyorlar tam tersi olarak ta amerikalılar ve lüks caponlar (lexus,infiniti,acura) avrupada yoklar. defalarca yazdım ama yine yazayım ben aurisimi, toyota en uygun ödeme koşulları sunan marka diye aldım bayıldığıma almadım ha şimdi memnunmuyum memnunum ama bilinçli bir tercih değildi.

Serdar bey sikayetvar daki "sivrizekalı" diye tabir ettiğiniz madur insanların şikayetleri "mekaniktir" ve özellikle söylüyorum araç kiralayanların değil araç sahiplerinin şikayetleridir kaldı ki bende fransız arabasi kullandım ve bebde şikayetçiydim. Size başka bişey yazmayacağım, inşallah aldiığınız her araçtan memnun kalırsınız. İyi günler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #74 : Şubat 03, 2013, 17:29:59 »
Alıntı
Serdar bey olayı motorsporlarına sokarsanız Volkan Işığı hatırlatmak isterim size, Toyota motorsporlarında Formula ! hariç girdiği bütün yarışlarda herkese kimin nerede olması gerektiğini göstermiş bir firmadır.Formula 1'de de herşeyin! para ile alakalı olduğunu bilen bilir,bence sizde araştırın.Bana kalırsa kimin ne olduğunu gösteren yegane motorsporu organizasyonları WRC ve Dakar Rally'dir, bu yarışların geçmişini incelemenizi tavsiye ederim.

Kaldı ki Citroen'in WRC'de yarıştırdığı 1598cc'lik turbo motor, BMW-PSA ortaklığı sonucu Prince Engine üretimidir.

http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS3_WRC

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Kimsenin fanatiği değilim bütün markalara saygım var ancak birgün beraber yakınımızdaki bir Citroen yetkili satıcısının sıfır araçları sakladığı yere gidelim ve size plakasız araçların altında biriken yağları göstereyim.G..şenler yetkili servisinde çalışan teknisyen (eskiden Toyota'da beraber çalıştık) bir arkadaşım "abi Toyota'ya Honda'ya yatıp kalkıp şükretsin bu millet, bizim kullanıcılar artık öyle bir alışmışlar ki, arabada ne var desen her şeyi kabullenir olmuşlar" demişti.

Arızalar her markada her modelde olabilir bu doğru ancak bunların hangi sıklıkla hangi süreçlerde olduğu markaya güven sağlar.

Bu arada forumda ki arkadaşlarımıza, "at gözlüğü takmış", "izole olmuş", "cahil" gibi ifadeler kullanmanız rahatsız edici, daha da rahatsız edici olanı ise bunları bir Auris sahibi olarak söylemeniz.

Ufuk Bey

Bana sevgili Volkan Işığı niye hatırlatıyorsunuz anlamadım. Kendisi Türkiyenin gelmiş geçmiş en yetenekli pilotudur ve önü kıskançlık sebebi ile kesilmiştir kesen de malumdur. Volkan Işık Çin rallisinde 6. olarak bir Türk pilotun yakaladığı en büyük başarıya nail olmuştur. Aynı şekilde Carlos Sainz corolla wrc kullanırken "muhteşem toyota" motoru 500 mt daha devam edebilse 3. kez dünya ralli şampiyonu olacaktı. Kendisi bu motor arızasından sonra hırsından kaskıyla corollanın arka camını parçalamıştır. Motorsporlarıyla ilgilenenler bilir ki motorsporlarının zirversi F1 dir. Şimdilerde biraz düşmüş olsa da dünyada en çok seyirci çekmiş organizasyondur. Toyota fabrika takımı olarak katıldığı zamanlarda  yıllık 200 $ lık bütçesiyle ferrariden bile fazlasını harcamış,sonuç nal toplamak olmuştur. 88 den beri ara ara takip ettiğim paris-dakar rallilerinde mutsubishi pajeroların büyük üstünlüğü göze çarpmaktadır. hatta vw tuareg ile jutta kliensmicht (adını yanlış yazmış olabilirim) isimli kadın pilot bile kazanmıştır ama bırakın toyotanın bir başarısını (çok yakın takip etmesem de) hatırlamıyorum. bu forumun alt dalları arabasıyla sorunu olan,servisle sorunu olan insanların açtıkları başlıklarla doluyken, Fransızlar araba yapmaktan da motor yapmaktan da anlamaz diye fanatikçe şeyler okuyunca nasıl anladıklarına dair örnekler sunmaya çalıştım. Bundan sonrası anlayana saz ben fransız avukatı değilim ama haksızca karalamalardan da hoşlanmam.
onuncu köy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #75 : Şubat 03, 2013, 17:31:18 »
Not: toyota fabrika takımın bütçesi 200 milyon $ olacaktır.
onuncu köy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #76 : Şubat 03, 2013, 17:46:45 »
Ufuk Bey

Bana sevgili Volkan Işığı niye hatırlatıyorsunuz anlamadım. Kendisi Türkiyenin gelmiş geçmiş en yetenekli pilotudur ve önü kıskançlık sebebi ile kesilmiştir kesen de malumdur. Volkan Işık Çin rallisinde 6. olarak bir Türk pilotun yakaladığı en büyük başarıya nail olmuştur. Aynı şekilde Carlos Sainz corolla wrc kullanırken "muhteşem toyota" motoru 500 mt daha devam edebilse 3. kez dünya ralli şampiyonu olacaktı. Kendisi bu motor arızasından sonra hırsından kaskıyla corollanın arka camını parçalamıştır. Motorsporlarıyla ilgilenenler bilir ki motorsporlarının zirversi F1 dir. Şimdilerde biraz düşmüş olsa da dünyada en çok seyirci çekmiş organizasyondur. Toyota fabrika takımı olarak katıldığı zamanlarda  yıllık 200 $ lık bütçesiyle ferrariden bile fazlasını harcamış,sonuç nal toplamak olmuştur. 88 den beri ara ara takip ettiğim paris-dakar rallilerinde mutsubishi pajeroların büyük üstünlüğü göze çarpmaktadır. hatta vw tuareg ile jutta kliensmicht (adını yanlış yazmış olabilirim) isimli kadın pilot bile kazanmıştır ama bırakın toyotanın bir başarısını (çok yakın takip etmesem de) hatırlamıyorum. bu forumun alt dalları arabasıyla sorunu olan,servisle sorunu olan insanların açtıkları başlıklarla doluyken, Fransızlar araba yapmaktan da motor yapmaktan da anlamaz diye fanatikçe şeyler okuyunca nasıl anladıklarına dair örnekler sunmaya çalıştım. Bundan sonrası anlayana saz ben fransız avukatı değilim ama haksızca karalamalardan da hoşlanmam.

Volkan Işığı size hatırlatmam en büyük başarılarını Toyota takımıyla elde etmiş olmasından kaynaklıdır.

Hala yanlılş bilgiler kullanmaya devam ediyorsunuz Toyota fabrika takımının yıllık değil 2 sezonluk bütçesi 210 miyon dolardır, ve daha önce de söylediğim gibi F1'de herşey para demektir,F1'e yeni giren bir takım için bırakın 2 sezon için 210 milyon doları bir sezon için bile düşük bir rakamdır.

Ferrari ve McLaren takımlarının bazı pistlerde özel olarak meteoroloji uçakları ve uyduları kiraladıkları ve bunları resmi bütçe dışında ayarladıkları motorspoarları camiasında bilinen konulardır, Toyotanın 2 sezon için ayırdığı bütçenin yarısını Ferrari'nin bir sezon için sadece tek bir sponsorundan (AMD) aldığını da bildiğinizi düşünüyorum.

Dakar Rally örnek vermemin sebebi Toyota'nın bu rallide ki başarılarına bakın diye değil, daha önce de söyledim ben de fanatik değilim, sadece gerçek! bir motorsporu organizasyonu olduğunu anlamanız içindi.

Herkes bilip bilmeden araştırmadan yazabiliyor! bu kadar sinirlenmenin bir alemi yok, bende sizin gibi haksız karalamadan hoşlanmam ama daha fazla hoşlanmadığım bir şey var ise o da haksız yere övmek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #77 : Şubat 03, 2013, 18:09:04 »
Alıntı
a-toyotayı çok gözünüzde büyütmeyin , b- objektif olun yada c- bildiğiniz gibi yapın

d- arabaları satıp honda alın :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #78 : Şubat 03, 2013, 19:58:06 »
d- arabaları satıp honda alın :rofl:

E) Bence konudan olaysız bir şekilde dağılalım :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 45 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: C4 izlenimlerim...
« Yanıtla #79 : Şubat 03, 2013, 22:28:04 »
d- arabaları satıp honda alın :rofl:
hocam crv yi 55.000 tl ye verseler yarın gidip alacağım

Alıntı
Volkan Işığı size hatırlatmam en büyük başarılarını Toyota takımıyla elde etmiş olmasından kaynaklıdır.

Hala yanlılş bilgiler kullanmaya devam ediyorsunuz Toyota fabrika takımının yıllık değil 2 sezonluk bütçesi 210 miyon dolardır, ve daha önce de söylediğim gibi F1'de herşey para demektir,F1'e yeni giren bir takım için bırakın 2 sezon için 210 milyon doları bir sezon için bile düşük bir rakamdır.

Ferrari ve McLaren takımlarının bazı pistlerde özel olarak meteoroloji uçakları ve uyduları kiraladıkları ve bunları resmi bütçe dışında ayarladıkları motorspoarları camiasında bilinen konulardır, Toyotanın 2 sezon için ayırdığı bütçenin yarısını Ferrari'nin bir sezon için sadece tek bir sponsorundan (AMD) aldığını da bildiğinizi düşünüyorum.

Dakar Rally örnek vermemin sebebi Toyota'nın bu rallide ki başarılarına bakın diye değil, daha önce de söyledim ben de fanatik değilim, sadece gerçek! bir motorsporu organizasyonu olduğunu anlamanız içindi.

Herkes bilip bilmeden araştırmadan yazabiliyor! bu kadar sinirlenmenin bir alemi yok, bende sizin gibi haksız karalamadan hoşlanmam ama daha fazla hoşlanmadığım bir şey var ise o da haksız yere övmek.

bence yanlış hatırlıyorsunuz toyotanın yıllık bütçesiydi 200 milyon $ hatta öyleki ferrari dahil bütün takımlardan fazla harcadıkları halde nal toplamaları sebebiyle çok eleştirildiler bu arada f1 da para tabiki önemlidir ama en önemlisi değildir bunun da en önemli kanıtı ferrariden ayrılan ross brownın kurduğu takımla büyük takımları alt edip şampiyonluk elde etmesidir (not: sumi f1 bıraktıktan sonra çok fazla takip edemedim) volkan ışık benim gözümde her türlü övgünün üstündedir başarısı toyotadan değil (ki kullandığı celicanın ne kadar başarılı olduğunu da gördük) takımının dünya ralli şampiyonasını takip etmesi sebebiyle kendini uluslararası arenada kanıtlamasındandır.

son olarak ikimizin de ortak noktası haksız karalamalardan ve gereksiz övmelerden hoşlanmamamız bu konuda tamamen katılıyorum size o zaman biz sizinle neyi tartışıyoruz?
onuncu köy