Gönderen Konu: Toyota Kasko'dan umulmayacak ayıp ... bilgisi olan paylaşsın lütfen  (Okunma sayısı 6700 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Sn.Müşterimiz

Zürih Sigorta Sisteminde hasarı hasarsızlık etkilenmeyecek şekilde düzeltti.Bizde düzeltilen kayda istinaden hasarsızlık indirimini zeyilname ile  poliçenize bugün yansıttık.Acenteye zeyilnamenin düzenlendiği ve iade prim tutarının yansıtılması gerektiği bilgisi verildi.Acentemiz tarafından iadeniz en kısa zamanda gerçekleşecektir.


Sayın Müşterilerimiz,
Ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili her türlü öneri, soru, şikayet ve talebinizi www.aksigorta.com.tr internet sitemize, bilgi@aksigorta.com.tr e-mail adresimize veya 444 27 27 nolu telefondan Hizmet Merkezimize iletebilirsiniz.

Saygılarımızla,


AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü

İlgi ve alakasından dolayı bu ciddi kuruluşa bir alkışta benden gelsin..... :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
 
 
Bu arada Ferhat bey sorununuz giderildiyse eğer bu başlığıda değiştirmesi için yönetime başvuralım....

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
Arkadaşlar öncelikle tüm yorum ve yardımlarınız için teşekkür ederim ... Site yöneticimiz Hakkı Saygılı bey özellikle size teşekkür ederim .

31 Ocak 2012 de başlayan ve yaklaşık 40 gün süren gerilim ve üzüntüden sonra bugün ( 09.03.2012 ) para iadem yapıldı .
Yalnız hemen söylemeliyim ki 1074 lira ödediğim indirimsiz poliçeden , %40 hasarsızlık indirimi yapıldıktan sonra 429 tl iade edilmesini beklediğim halde , bana ilk poliçe günü ödeme yaptığımda da böyle söylendiği halde hesap tutmadı. 388 lira iade edildi. 40 lira ayaküstü kuş oldu gitti :) Sebebini ben gibi fanilerin anlayamayacağını düşünerek bir talepte bulunmadım .

Her neyse ben yeterince bunaldım sizleri de daha fazla bunaltmayım ... Sonuç olarak söylemek isteğim şunlar ;

1 - Aksigorta - Zurich Sigorta her ikisi de birbirlerini suçluyor , emin değilim ama sorunun sebebi bence Aksigorta . Sebebi de bu uzun süre boyunca hasarsızlığı tek göremeyen - veremeyen Aksigorta oldu ... Fiyat aldığım tüm şirketler % 40 hasarsızlık indiriminde bir sorun görmediğini belirttiler . Ben defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen , defalarca izah etmeme rağmen işi çözemeyen Aksigorta forumda başlık açar açmaz konuyla ilgilenip bir çırpıda hallediverdi . '' Teşekkür ediyorum '' gibi bir şey bekleniyorsa ki genelde beklenir , hayır etmiyorum .

2 - Beni asıl hayal kırıklığına uğratan Toyota İletişim Merkezi 'dir . Konu hakkında hiç bir yardım alamamış olmamdır . Hatta konuyu şikayet etmek için aradıktan birkaç gün sonra cevap olarak saçmalamanın sınırını zorlayarak '' indirim alabilmem için bu sene de altın kasko yaptırmamın şart olduğunu '' ifade ettiler ... Ya tutarsa ?

3 - Bir daha Toyota Kasko yaptırırmıyım ? Zannetmiyorum ...


Bu arada Ferhat bey sorununuz giderildiyse eğer bu başlığıda değiştirmesi için yönetime başvuralım....

Son olarak İbrahim bey , sizden anlayışla karşılamanızı umarak sayın yönetime başlık ve konunun değiştirilmemesini rica ediyorum ... Belki birilerine faydamız dokunur ... Önceliğimizin haklıyı korumak olduğuna inanıyorum .
Kişi - kurum veya marka ayırt etmeden ...

selam ve saygılarımla ...

 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar öncelikle tüm yorum ve yardımlarınız için teşekkür ederim ... Site yöneticimiz Hakkı Saygılı bey özellikle size teşekkür ederim .

31 Ocak 2012 de başlayan ve yaklaşık 40 gün süren gerilim ve üzüntüden sonra bugün ( 09.03.2012 ) para iadem yapıldı .
Yalnız hemen söylemeliyim ki 1074 lira ödediğim indirimsiz poliçeden , %40 hasarsızlık indirimi yapıldıktan sonra 429 tl iade edilmesini beklediğim halde , bana ilk poliçe günü ödeme yaptığımda da böyle söylendiği halde hesap tutmadı. 388 lira iade edildi. 40 lira ayaküstü kuş oldu gitti :) Sebebini ben gibi fanilerin anlayamayacağını düşünerek bir talepte bulunmadım .

Her neyse ben yeterince bunaldım sizleri de daha fazla bunaltmayım ... Sonuç olarak söylemek isteğim şunlar ;

1 - Aksigorta - Zurich Sigorta her ikisi de birbirlerini suçluyor , emin değilim ama sorunun sebebi bence Aksigorta . Sebebi de bu uzun süre boyunca hasarsızlığı tek göremeyen - veremeyen Aksigorta oldu ... Fiyat aldığım tüm şirketler % 40 hasarsızlık indiriminde bir sorun görmediğini belirttiler . Ben defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen , defalarca izah etmeme rağmen işi çözemeyen Aksigorta forumda başlık açar açmaz konuyla ilgilenip bir çırpıda hallediverdi . '' Teşekkür ediyorum '' gibi bir şey bekleniyorsa ki genelde beklenir , hayır etmiyorum .

2 - Beni asıl hayal kırıklığına uğratan Toyota İletişim Merkezi 'dir . Konu hakkında hiç bir yardım alamamış olmamdır . Hatta konuyu şikayet etmek için aradıktan birkaç gün sonra cevap olarak saçmalamanın sınırını zorlayarak '' indirim alabilmem için bu sene de altın kasko yaptırmamın şart olduğunu '' ifade ettiler ... Ya tutarsa ?

3 - Bir daha Toyota Kasko yaptırırmıyım ? Zannetmiyorum ...

Son olarak İbrahim bey , sizden anlayışla karşılamanızı umarak sayın yönetime başlık ve konunun değiştirilmemesini rica ediyorum ... Belki birilerine faydamız dokunur ... Önceliğimizin haklıyı korumak olduğuna inanıyorum .
Kişi - kurum veya marka ayırt etmeden ...

selam ve saygılarımla ...

Zaten maduriyetiniz giderilmiş olduğu takdirde bunu yapalım demiştim siz tatmin olmadığınız için yapacak birşey yok.Neticede  bunu talep edecek kişide siz olmalısınız, ben fikir vermek için yazmıştım....Tekrar geçmiş olsun

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Sıkıntı her zaman her yerde her kurumda olabilir.
Önemli olan neticedir.

 :alkis: Aksigortayı kendisine yakışanı yaptığı için bir kez daha alkışlıyorum. :alkis:
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 5 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
ille bu duruma gelmesimi gerekiyordu şimdi arkadaşın cektiği sıkıntılar cabası yani.. ben GROUPAMA dan yaptırdım kaskomu çok memnunum tavsiye ederim buradaki aksigorta ilgilenmedi bile kasko yaptırcam dedim (birde tanıdık olması halinde yani) groupama ya e-mail attım hemen aradılar ve 600 tl yaptırdım teklifi e-mail olarak aldım okudum bir sigorta şirketine incelettim ve onay verdim şimdi rahatım yani ..
2004 COROLLA SOL
SEDAN BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
ille bu duruma gelmesimi gerekiyordu şimdi arkadaşın cektiği sıkıntılar cabası yani.. ben GROUPAMA dan yaptırdım kaskomu çok memnunum tavsiye ederim buradaki aksigorta ilgilenmedi bile kasko yaptırcam dedim (birde tanıdık olması halinde yani) groupama ya e-mail attım hemen aradılar ve 600 tl yaptırdım teklifi e-mail olarak aldım okudum bir sigorta şirketine incelettim ve onay verdim şimdi rahatım yani ..

Şikayetleri duymak ne kadar üzücü ise, memnuniyetleri duymakta o derece sevindirici.
Hepimizin hakkıdır verdiği paranın karşılığını ve işlerin sorunsuzca yürümesini istemek.
Bu gibi paylaşımların güzel tarafı da iyi/kötü ayrımını kendi başımıza gelmeden de yapabilme imkanı sağlamasıdır.
Sizin yazdığınız olayda doğru bir seçim yapmış gibi görünüyorsunuz, umarım bundan sonra da herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız.
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 5 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Şikayetleri duymak ne kadar üzücü ise, memnuniyetleri duymakta o derece sevindirici.
Hepimizin hakkıdır verdiği paranın karşılığını ve işlerin sorunsuzca yürümesini istemek.
Bu gibi paylaşımların güzel tarafı da iyi/kötü ayrımını kendi başımıza gelmeden de yapabilme imkanı sağlamasıdır.
Sizin yazdığınız olayda doğru bir seçim yapmış gibi görünüyorsunuz, umarım bundan sonra da herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız.

teşekkürler cümlemiz inş. bir sıkıntı yaşamayız ...
2004 COROLLA SOL
SEDAN BRC