Gönderen Konu: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri  (Okunma sayısı 5847 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri
« Yanıtla #20 : Şubat 27, 2012, 14:42:40 »
tehlikeli işlemler yapıyorsunuz kesinlikle yanlış bu, amortisörün yapısı bozulamamalı üretilirken takılacağı aracın kilosuna , frenlemesine ve sürüş karakterine uygun olarak yağ gaz vs ile dolduruluyor ayrıca yağın akışı için amortisörün içinde olan contalarda aracın kilosuna göre delikler açılıyor mühendisler saatlerce günlerce aylarca kafa patlatıyor bir amortisör için ama bizim sanayideki ustalar eline kesme taşı kaynak makinesi alan bu işe girişiyor , bukadar masraf edeceğinize Coilover alıp taksaydınız çok daha sağlıklı bir iş yapmış olurdunuz.

Toyota Club Türkiye

Ynt: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri
« Yanıtla #20 : Şubat 27, 2012, 14:42:40 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri
« Yanıtla #21 : Mart 01, 2012, 04:08:24 »
tehlikeli işlemler yapıyorsunuz kesinlikle yanlış bu, amortisörün yapısı bozulamamalı üretilirken takılacağı aracın kilosuna , frenlemesine ve sürüş karakterine uygun olarak yağ gaz vs ile dolduruluyor ayrıca yağın akışı için amortisörün içinde olan contalarda aracın kilosuna göre delikler açılıyor mühendisler saatlerce günlerce aylarca kafa patlatıyor bir amortisör için ama bizim sanayideki ustalar eline kesme taşı kaynak makinesi alan bu işe girişiyor , bukadar masraf edeceğinize Coilover alıp taksaydınız çok daha sağlıklı bir iş yapmış olurdunuz.
İşte beklediğim yorum. :)
2005 Corolla 1.6 (2005 - 2018)
2013 Avensis 1.6 (2018 -         )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.aylinyilmaz.net
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 24 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri
« Yanıtla #22 : Mart 01, 2012, 08:27:48 »
3,5 spor yay takmak istediğim için bana mı bu yorum yoksa extradan spor yay + sertleştirme işlmi yapılmasına mı ?
o kısma bir açıklık getirebilirmisiniz ?

Saygılar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri
« Yanıtla #23 : Mart 01, 2012, 09:09:36 »
3,5 spor yay takmak istediğim için bana mı bu yorum yoksa extradan spor yay + sertleştirme işlmi yapılmasına mı ?
o kısma bir açıklık getirebilirmisiniz ?

Saygılar

Aylin bey amortisörün yapısı bozulmamalı demiştim :) sizinle bir alakası yok bende aracımda  35mm Eibach ve 45mm lik H&R yaya kullandım yıllarca  benim söylediğim şey konuyu açan arkadaşın zaten spor amaçla üretilmiş bir yayı hem presletmesi yanlış, hemde amortisör alıp kestirip boyunu kısalttırıp sertleştirme işlemi yaptırması yanlış :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Adrenalin kaldığı yerden devam ediyor... GT86
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS 3.5cm h&r yay ve +4 cm presleme işlemi resimleri
« Yanıtla #24 : Mart 03, 2012, 01:05:49 »
Baba adamsın Mesut :)