Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Aralık 07, 2025, 13:48:45
Lütfen yeni üyeler
Tanışma
bölümünde kendilerini tanıtsınlar.
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sorunlar & Çözümler
»
Corolla
»
E140 (2007-2013)
»
Konu:
yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Gönderen
Konu: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler (Okunma sayısı 5538 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
:
Mayıs 28, 2008, 19:18:30 »
Merhaba arkadaşlar
2007 model corolla D4D MultiMod alalı 3gün oldu ve beni hayal kırıklığına uğratan vites geçişleri oldu, çok sarsıyor aynı zamanda vites geçişleri çok belli oluyor. Diğer bir şaşırtıcı tarafı ise eğimli yolda araba vitesteyken gaza basmadan önce arabanın kayması. Diğer yönden performans, yol tutuş, kabin işçiliği, frenleri mükemmel.
Bundan önceki arabamda 97 corolla gli otomatikdi. Yani corolla bir yaşam tarzı haline geldi bende ve başka bir araba alma alternatifini düşünmedim.
Bahsettiğim olumsuzluklar gerçekten şaşırttı beni, bilgilerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
Saygılarımla...
Kayıtlı
2007 Corolla D4D mmt
Toyota Club Türkiye
yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
:
Mayıs 28, 2008, 19:18:30 »
(Gizli Üye)
ゴールドメンバ
Kişiselleştirmeyelim :)
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Kilometre: 150
Model Yılı: '21
119 kere teşekkür etti
206 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #1 :
Mayıs 28, 2008, 21:49:33 »
Söylediğiniz kadar kötü olduğunu düşünmüyorum, bende otomatik vites kullanıcısı olarak öncelikle yadırgamıştım ama zamanla alışıyorsunuz. Birde tavsiyem olacak tam vites geçişini denk getirip ayağınızı gaz pedalından çekerseniz o geçişi o kadar hissetmezsiniz.
Kayıtlı
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"
(Gizli Üye)
TcT Teknoloji Müdürü
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 10300
Model Yılı: '23
424 kere teşekkür etti
983 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #2 :
Mayıs 28, 2008, 22:15:41 »
Aracım 91 GL otomatik, ve MMT corolla'ları ilk çıktığında test ettik. Sizin söylediklerinizin aynısını söyledim. İsterseniz test bölümünde yazdıklarımızı bulabilirsiniz.
Kayıtlı
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #3 :
Mayıs 28, 2008, 23:31:19 »
teşekkür ederim arkadaşlar tavsiyeleriniz için...
Kayıtlı
2007 Corolla D4D mmt
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: AB+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #4 :
Mayıs 29, 2008, 01:29:03 »
peki aracı almadan önce hiç test sürüşü yapmadınız mı?
Kayıtlı
2008 Corolla D-4D
Zalim zulmünü eder,kader ise adaletini...
Ne mutlu "TÜRK"üm diyene...
(Gizli Üye)
Site Yöneticisi
Deus ex machina
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Model Yılı: -
2904 kere teşekkür etti
3269 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #5 :
Mayıs 29, 2008, 07:43:04 »
Selam.
Ali arkadaşımız çok önemli bir konuya değinmiş. Otomatik viteslerde (her ne kadar MMT tam otomatik olmasada sanırım onun içinde geçerlidir) vites değişim deviri yaklaştığında ayak gaz pedalından çekilmelidir. Hem şanzıman ve debriyaj balatası (otomatik kavramalı da olsa kuru debriyaj vardır MMT'de) ömrü açısından, hemde sarsıntısız geçişler açısından tavsiye edilir.
Kayıtlı
Bazı Faydalı Başlıklar;
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0
ve
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=67161.msg911844#msg911844
https://hakanrailways.blogspot.com
(Gizli Üye)
TcT Teknoloji Müdürü
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 10300
Model Yılı: '23
424 kere teşekkür etti
983 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #6 :
Mayıs 29, 2008, 12:18:09 »
Ayrıca Kerem bey, geleneklerimiz gereği
lütfen önce kendinizi Tanışma bölümünde tanıtın.
Kayıtlı
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: ---
3 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #7 :
Mayıs 29, 2008, 12:35:09 »
mmt hiç bir zaman tam olarak otomatik vitesin yerini tutamaz. Ama ben seçeneğim olsa mmt alırım yine. çünkü az yakıyor.
Lakin burda toyotasa'nın bir hatası var. Benzinli corollanın tam otomatik versiyonları yurt dışında var ama buraya getirilmiyor. İsteyenin tam otomatik versiyonu da alabilmesi lazımdı.
Kayıtlı
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
1 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #8 :
Mayıs 29, 2008, 13:38:28 »
Türk milleti olarak biraz ezbere araç alıyoruz galiba. Almadan önce iyice araştırıp test etmemişsiniz siz de demek ki. Yeni nesil yarı otomatik şanzımanlar -marka gözetmeksizin- kaydırırlar zaten (hill-holder fonksiyonu yoksa). Vites geçişleri yavaştır ama zamanla alışılır. ayağınızı gazdan çekmeye alıştığınız zaman normal gibi gelecek size de
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #9 :
Mayıs 30, 2008, 21:43:37 »
zaten corollanın bu şanzımanı tutulmadı herkes şikayetçi
Kayıtlı
2006 COROLLA SOL HB AT
2008 MAKYAJLI KASA AVENSİS
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: AB+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #10 :
Mayıs 30, 2008, 23:41:24 »
arkadaşlar şunu söyleyeyim, biz de aracı alırken mmt mi olsun düz mü olsun diye düşündük.iyice sorduk araştırdık,test sürüşü yaptık ve test sürüşünde farkettik kaydırma olayını vs.. sonuç olarak mmt'nin özelliği buymuş,yapacak birşey yok.aracı satın almadan önce iyice araştırmak çok önemli.test sürüşü yapmış olunsa bu durumlar yaşanmaz,kimse hayal kırıklığı yaşamaz.keşke kaydırma vs.. olmasa da herkes daha rahat etse tabi.
Kayıtlı
2008 Corolla D-4D
Zalim zulmünü eder,kader ise adaletini...
Ne mutlu "TÜRK"üm diyene...
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
Ynt: yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler
«
Yanıtla #11 :
Haziran 03, 2008, 17:21:14 »
Orhan Bey'e katılıyorum test etmek gerekirdi. Arabayı 2. el aldım ve çok uygun fiyata geldi. Başka bir şehirden arkadaşım getirdi arabayı, o yüzden test etme şansım olmadı. Ama yavaş yavaş alışıyorum artık, örneğin vites geçişlerinde gazdan ayağımı çektiğim zaman sarsılmayı minimuma indirebiliyorum. Benim bundan önceki aracımda otomatikti ama tam otomatikti:) , o yüzden beklentilerimi karşılamadı. Ayrıca forumdaki diğer konu başlıklarını inceleyerek mmt şanzıman hakkında epeyce bilgi edindim.
Paylaşımlarınız için teşekkür ederim...
Kayıtlı
2007 Corolla D4D mmt
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Toyota Club Türkiye
»
Sorunlar & Çözümler
»
Corolla
»
E140 (2007-2013)
»
Konu:
yeni nesil corolla D4D MultiMod vites geçişler