0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba Emre bey,Buji kablolarınız orjinal değilse, uclarındaki plastik kapaklardan rutubet alır ve sabahları ilk çalıştırmalarda biraz sorun olur.Kablolarınızı tek tek yerlerinden sökerek sırayla uclarındaki metale ve takıldıkları yere fren kaliper temizleyici sıkınız, birkaç saniye kurumasını bekleyin ve tekrar yerine takınız. Daha sonra distribütör kapağını söküp içindeki tırnakları dikkatlice kazıyıp temizledikten sonra oralarada spreyden sıkınız, içindeki yaylı kömürü düşürmemeye dikkat ediniz, ve tevzi makarasınıda çıkartıp yay şeklinde olan ağzını zımparalayınız ve spreyle onuda temizledikten sonra yerine takıp kapağıda montajlayınız.Bujilerinizide söküp 0.70 ayarlarını yapıp temizletip takınız. Ateşleme ile ilgili bir sorununuz kalmayacaktır.Not: Bunları yaparken aracın anahtarı cebinizde olsun, siz yapamazsanız tamircinizden destek alınız.
Merhaba Mehmet bey,Aracınızın kitabında da bu değer yazması gerekir, Ben elektronik ateşlemeli araçların bujilerinin tırnak aralığını 0.70 olarak biliyorum, zira çok kısa bir süre sonra zaten ısıdan ve aşınmadan dolayı bu seviye yinede genişlemektedir. Fakat 9 ve 11 çok açıktır, bu aralıkta yapılan ateşleme çok verimsiz olur.Araçta LPG olmasının bir önemi yoktur. Bujiye gelen akımın gereken güçlü şerareyi üretebilme aralığı budur.Not: kitapçığında yazan değeri uygulayınız.