Gönderen Konu: Avensis 3000d/d ve sonrası ?  (Okunma sayısı 3707 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« : Aralık 20, 2011, 22:58:56 »
arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere aracım şu an onarım sürecinde.

aracın tadını cok fazla alamadığım ve hala keşfedemediğim için kullandığım kısa süre içinde edindiğim bir deneyimi sormak istedim..

araç 3 bin devire kadar çok cansız, isteksiz.. 3 binden sonra anlayamadığım ve herşeyin bir anda hızlandığı değişik bir durum oluyor :) sanki araçta turbo varmışta devreye girmiş gibi?

bunu çözemedim.. 1.8T-sport deneyimim olmuştu istanbulda bir abimizin t-sportunu denemiştim. o da 6000 devirden sonra resmen bir tork patlaması yaşatıyordu..

nedir bunun kaynağı .. turbosuz , chargersız, kompressorsüz bunu motora kazandıran nedir . ?
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Toyota Club Türkiye

Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« : Aralık 20, 2011, 22:58:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #1 : Aralık 21, 2011, 10:17:11 »
vvt-i
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • TOYOTA SEVER,ESKİ TOYOTA SAHİBİ.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '10
  • 19 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #2 : Aralık 21, 2011, 10:37:26 »
değişken sübap zamanlaması sayesinde elde edilen bir güç artışı diyebiliriz sanırım. (=vvt-i)
2021 Corolla HYBRID Dream (AKTİF)
2013 Hyundai İ30 1,6 GDİ ELİTE (AKTİF)
1991 Mazda 323 HB AT. (AKTİF)
2010 MERCEDES C180 KOMPRESSOR (satıldı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #3 : Aralık 21, 2011, 10:57:50 »
mekanik değil daha çok elektronik kontrolünden kaynaklı da denebilir doğru mu anladım..
ayrıca 2005 model corolla kullandım 4 sene. o da vvt-i dı fakat onda böyle bir durum yoktu.
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #4 : Aralık 21, 2011, 23:51:41 »
valla benim araçta 2.0 triptonik 3 bin 4 bin devir arası tutukluk var gibi bide 4 bin devre kadar sanki araçta güç kaybı var gibi oluyor
yani gaz veriyorum motor sesi geliyor ama ivmelenmiyo gibi anlayamadım ne bileyim vites aralarımı uzun tam bi deneyemedim 110 u 12 yi geçemedim yüksek hızda nası olacak merak ediyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #5 : Aralık 22, 2011, 00:46:47 »
murat bey merhabalar;

aracınızdaki sıkıntıyı tam anlayamadım kacıncı viteste 110u geçemiyorsunuz. yanlış mı anladım yoksa bu cümleyi
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #6 : Aralık 22, 2011, 00:56:47 »
vvt-i belli devirden sonra subaplar daha farklı açılıyor . mantığı alt devirlerde ekonomi üst devirlerde performans
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #7 : Aralık 22, 2011, 08:26:25 »
vvt-i belli devirden sonra subaplar daha farklı açılıyor . mantığı alt devirlerde ekonomi üst devirlerde performans

mantığı kavradım da, bu 1.6 corollalarda hissedilmiyor mu ben mi hissedemedim
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #8 : Aralık 22, 2011, 08:44:25 »
murat bey merhabalar;

aracınızdaki sıkıntıyı tam anlayamadım kacıncı viteste 110u geçemiyorsunuz. yanlış mı anladım yoksa bu cümleyi
Adem cim 110 geçemedim derken daha deneyemedim uygun yol denk gelmedi manasında demiştim.
Dediğim olay forumdan kerem de bahsetmişti 3. vites arası çok uzun demişti çünkü biliyorsun otomatik vites li avensis ler 4 ileri e böyle olunca 4 e atana kadar araba bazen bi garipleşiyo belkide bizim hatamızda vardır hep gaz milim milim dokunduğumuz için böyle bi ölü devir oluyo atsın istiyorum 4 e atmıyo ya da yarım vites atıyo gibi ben otomatiğin dilinden çok iyi anlarım çok otomatik vites araç kullanmşımdır en ufak garipliği hissediyorum otomatik şanzımanda bu işin piri honda ama tabiki toyotanın pek problem çıkarttığına şahit olmadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #9 : Aralık 22, 2011, 08:48:42 »
abi fazla anlamam ama bir baktır istersen aracına. çünkü kalkışta ağır kalıyor ama 3000 devirden sonra çok farklı gidiyor.
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #10 : Aralık 22, 2011, 10:19:45 »
Bu akıllı motorun üretim amacı zaten alt devirlerde minimum yakıt sarfiyatıdır.Üst devirlerde çekiş performans inanılmaz artar tabi buna orantılı olarak yakıtta aynı şekilde katlanır.Yanı az yakmak istiyorsan 3000 devrin altında kullanmam gerekir.Ama performans alıyım yapıştırıyım diyorsan üst devirlerde kullanacan o zamanda yakıttan şikayetçi olmayacan.
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #11 : Aralık 22, 2011, 10:50:26 »
Adem cim 110 geçemedim derken daha deneyemedim uygun yol denk gelmedi manasında demiştim.
Dediğim olay forumdan kerem de bahsetmişti 3. vites arası çok uzun demişti çünkü biliyorsun otomatik vites li avensis ler 4 ileri e böyle olunca 4 e atana kadar araba bazen bi garipleşiyo belkide bizim hatamızda vardır hep gaz milim milim dokunduğumuz için böyle bi ölü devir oluyo atsın istiyorum 4 e atmıyo ya da yarım vites atıyo gibi ben otomatiğin dilinden çok iyi anlarım çok otomatik vites araç kullanmşımdır en ufak garipliği hissediyorum otomatik şanzımanda bu işin piri honda ama tabiki toyotanın pek problem çıkarttığına şahit olmadım.

anladım abi . bendeki de otomatik vites.. dediğin gibi bazen ağır kalabiliyor 4 vites olduğu için. ama 3 bin devirden sonra hakikaten bi garipleşiyor ciddi anlamda ivmelenmesi zevk veriyor. 3.vites hususunda da katılıyorum. fazla uzun..
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #12 : Aralık 22, 2011, 15:34:05 »
mantığı kavradım da, bu 1.6 corollalarda hissedilmiyor mu ben mi hissedemedim
Ona malesef bilmiyorum corolla kullanmadım avensis kullanıyorum bende valvematic oda aşağı yukarı aynı bir sistem
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #13 : Aralık 22, 2011, 17:49:42 »
teşekkürler mehmet bey.  ;)
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #14 : Aralık 22, 2011, 22:26:33 »
anladım abi . bendeki de otomatik vites.. dediğin gibi bazen ağır kalabiliyor 4 vites olduğu için. ama 3 bin devirden sonra hakikaten bi garipleşiyor ciddi anlamda ivmelenmesi zevk veriyor. 3.vites hususunda da katılıyorum. fazla uzun..

Adem bende bişi söliyeyim..
araç yanlış hatırlamıyorsam 3800 dd de maksimum torkuna ulaştığı için yaşadığın durum meydana geliyor. bende çok severim devirli kullanmayı ama (arkadaşın 307 otomatik şanzumanı bozuldu hafta içi sanayide dolaşmadığımız şanzımancı kalmadı servis 6000 tl fiyat çıkardı 2000 tl ye yaklaşık +-500 tl gibi rakamla dışarda yaptırıyoruz.)
kesinlikle devirli yani yüksek devirli kullanmayın..

araç eğer hızlanırken 1-2-3-4  de sizin istediğiniz hıza ulaşmadıysa eğer vitesi küçültüp 3 e düşerek 3800 devirde adeta nos açarcasına roketliyor. burda 2000 cc nin önemi çok büyük otomatik 1,6 ve 1,4 araç kullandım ama hiç bu hazzı vermedi..

adem umarım anlatabilmişimdir.
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #15 : Aralık 22, 2011, 22:29:01 »
Bu arada arkadaşların bahsettiği vvt-i valvemetik olayının payı büyük tabiki..

her ne kadar tüp takınca performans kaybı olsada idare edicez..

bu arada otomatik arabanızın yağını suyunu kesinlikle ihmal etmeyin.. heralde 10 000 dolar felam vardır.. 
pejo 307 sıfır şanzıman 10 800 tl servis fiyatı.
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #16 : Aralık 23, 2011, 08:41:27 »
Bu arada arkadaşların bahsettiği vvt-i valvemetik olayının payı büyük tabiki..

her ne kadar tüp takınca performans kaybı olsada idare edicez..

bu arada otomatik arabanızın yağını suyunu kesinlikle ihmal etmeyin.. heralde 10 000 dolar felam vardır.. 
pejo 307 sıfır şanzıman 10 800 tl servis fiyatı.
Adem bende bişi söliyeyim..
araç yanlış hatırlamıyorsam 3800 dd de maksimum torkuna ulaştığı için yaşadığın durum meydana geliyor. bende çok severim devirli kullanmayı ama (arkadaşın 307 otomatik şanzumanı bozuldu hafta içi sanayide dolaşmadığımız şanzımancı kalmadı servis 6000 tl fiyat çıkardı 2000 tl ye yaklaşık +-500 tl gibi rakamla dışarda yaptırıyoruz.)
kesinlikle devirli yani yüksek devirli kullanmayın..

araç eğer hızlanırken 1-2-3-4  de sizin istediğiniz hıza ulaşmadıysa eğer vitesi küçültüp 3 e düşerek 3800 devirde adeta nos açarcasına roketliyor. burda 2000 cc nin önemi çok büyük otomatik 1,6 ve 1,4 araç kullandım ama hiç bu hazzı vermedi..

adem umarım anlatabilmişimdir.

çok güzel anlattın abi. yanlız pejo 11 bin lira istiyorsa şanzumana avensisin en az 15-16 bindir.. sandık motor faln istesek 20-30 bine gelcek demekki aman yarabbi :blink: :o 

devirli kullanımı bende severim. ama bu söylediklerinden sonra biraz düşünsem iyi olacak  :D tork'u emsallerine göre cok yüksek değil aslında avensisin ama, dediğiniz gibi 2.0 motor neticede..
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #17 : Aralık 23, 2011, 09:28:35 »
benim verso 1.8 130bg mulmimod vvti araç için konuşursam; araç düşük devirlerde 1.6 kardeşi kadar hantal olmasa da kalkış ve hızlanmada iyi tepki vermiyor, zaten araç nerdeyse 1.400kg normaldir, başta daha 50 mt gitmeden araç kendini 4 vitese atmış oluyor, daha sonra hızlanıp yol almaya başladıkça ve motor devri 3500 ve 4000 ler arasında bahsedildiği gibi bir patlama oluyor neredeyde ve araç tutulmaz oluyor, öyleki özellikle şehirler arası yolda 220km gördüm ibrede ve araç çok stabil hiç zorlanmadan bu hızı sürdürebiliyor, çekiş ise o kadar yüksekki sınıfında iyi olan bir çok farklı sedan araç bile bana yaklaşamıyor, yokuşlar o kadar hızlı bitiyorki anlatmak mümkün değil  :) , ANCAK dikkat edilmesi gereken toyotada gaz pedalı sensor ile kontrol ediliyor ve basma kuvvetinize göre motor devrinden süpapların açılıp kapanmasına kadar hepsi buradan ayarlanıyor, yani gaza hafif ve dengeli basarak yavaşça hızlanırsanız araç hangi model olursa olsun ekonomik bir şekilde ve düşük devirler ile ilerliyor otomatikse vitesler bir anda hızla büyüyük kısa sürede 5 vitese geçmiş oluyorsunuz, fakat başlangıçta gaza sert ve tepki bekler şekilde basarsanız araç sanki 3000 devirlerde başlamış gibi yine çevik bir yapı kazanıyor

kısaca aracın nasıl gitmesini sizin gaz pedalına basış kuvvetiniz belirliyor :)
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #18 : Aralık 23, 2011, 11:35:23 »
benim verso 1.8 130bg mulmimod vvti araç için konuşursam; araç düşük devirlerde 1.6 kardeşi kadar hantal olmasa da kalkış ve hızlanmada iyi tepki vermiyor, zaten araç nerdeyse 1.400kg normaldir, başta daha 50 mt gitmeden araç kendini 4 vitese atmış oluyor, daha sonra hızlanıp yol almaya başladıkça ve motor devri 3500 ve 4000 ler arasında bahsedildiği gibi bir patlama oluyor neredeyde ve araç tutulmaz oluyor, öyleki özellikle şehirler arası yolda 220km gördüm ibrede ve araç çok stabil hiç zorlanmadan bu hızı sürdürebiliyor, çekiş ise o kadar yüksekki sınıfında iyi olan bir çok farklı sedan araç bile bana yaklaşamıyor, yokuşlar o kadar hızlı bitiyorki anlatmak mümkün değil  :) , ANCAK dikkat edilmesi gereken toyotada gaz pedalı sensor ile kontrol ediliyor ve basma kuvvetinize göre motor devrinden süpapların açılıp kapanmasına kadar hepsi buradan ayarlanıyor, yani gaza hafif ve dengeli basarak yavaşça hızlanırsanız araç hangi model olursa olsun ekonomik bir şekilde ve düşük devirler ile ilerliyor otomatikse vitesler bir anda hızla büyüyük kısa sürede 5 vitese geçmiş oluyorsunuz, fakat başlangıçta gaza sert ve tepki bekler şekilde basarsanız araç sanki 3000 devirlerde başlamış gibi yine çevik bir yapı kazanıyor

kısaca aracın nasıl gitmesini sizin gaz pedalına basış kuvvetiniz belirliyor :)

evet sedat bey. bir çok araçta olduğu gibi avensis'te de gaz pedalının en altında sonuna kadar basıldığında hissedilecek bir buton var. pedal bu butonu ittiğinde motoru en üst limitlerinde kullanıyor. 4.viteste ilerlerken araç ve hızınız 90km ise. pedala sonuna kadar basmanız(butona basmadan önceki son limitten bahsediyorum) 3.vitese çekip iyi bir ivmelenme sağlasa da, o butonu da devreye sokarsanız eğer pedala biraz daha basınç uygularsanız yani, 4'ten kademeli olarak 2. vitese alıp 90'dan 110-120'ye kadar devir 6 binlerde geziyor ve tam güç üretiyor .. tabi bu tavsiye edilebilir bir durum değil. motoru 2-3 bin devirlerden birden 6 bin devirlere çekmek motor sağlığı açısından zararlı .. fakat o butonun işlevini ben bir örnekle şöyle yorumluyorum..

şehirler arası bir yoldasınız, önünüzdeki aracı sollamaya cıktınız. sollamaya çıkılan araç kasıtlı veya kasıtsız gaza basıyor.. ve karşınızdan kendi şeridinde bir araç geliyor. bu durumda ne yapılmalı.. ?  manuel viteste ne yapılıyorsa o buton onu yapıyor. gerekirse 2 vites birden kücültüyor ve motorda  maksimum beygir gücü ve tork üretimi baslıyor.

çoğu zaman zevkli olsa da yanlızca ihtiyac halinde kullanılmalı :D ülkedeki benzin fiyatları da malum.. :/ :D
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kimi zaman mutlulukta taraf tutar.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 62000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis 3000d/d ve sonrası ?
« Yanıtla #19 : Aralık 27, 2011, 09:17:52 »

arkadaşlar avensis hararet sorunu başlığındaki konuda detaylar mevcut. conta değişimi yapıldıktan sonra araç o bahsettiğim 3 bin devirden sonra şahlanma göstermiyor. acaba motor yeni toplandığı için olabilir mi.. bir nevi rodaj mı bekliyor yani.. yoksa bu performans düşüklüğü kalıcı mı olacak  ..
Mercedes-Benz C180 BlueEffc. AMG - 1.6cc Komp. 156HP | 250 Tork..
Kia Sorento X-Force EX Premium     - 2.5cc CRDI   170HP | 400 Tork..