Gönderen Konu: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)  (Okunma sayısı 7353 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« : Aralık 15, 2011, 05:02:41 »
Bilgi amaçlı paylaşmak istedim .
Görkem Test No : 6

Toyota Avensis 1.6 132 bg

-Avensis Genel İzlenimler-

İlk önce belirtmek isterim ki bir üst sınıf otomobil test ediyordum dolayısıyla kafamda C ve B sınıflarına ait ne kriter varsa bir kenara koydum ve sadece D sınıfında aranan özellikleri incelemeye, bulmaya çalıştım..

Avensis bence bir önceki kasasıyla tuhaf gözüküyordu, bu kasaya çok sağlam ve ağır bir hava hakim. Ön Farlar ve ızgara kışkırtıcı. Kaput çizgileri ve çamurluklar orantılı, şık ve abartılmamış. Arka tarafı ilk başta insanlara biraz büyük gelebilir fakat stoplar ve bagaj kapağı ve arka cam yine ne düşecekmiş gibi, ne çin malı araç gibi ne de yamuk yumuk duruyordu. Abartılmadan, hoş ve heybetli...Kapıları bir Japon aracından daha çok bir Alman aracının ki gibi duruyor hatta öyle hoş bir ağırlığa ve kapanma-açılma sesine sahip. Kapı fitillerine özellikle baktım; Corolla'daki gibi değil, kapıya yapıştırılmış..

Otomobile iniş- biniş beklenildiği gibi kolay ve dansöz gibi kıvırtmadan rahatça yerinizi alabiliyorsunuz. Kapıyı kapattığınızda sizi biraz yüksekten bakan göstergeler ve konsol karşılıyor..Koltuklar sizi biraz aşağıya doğru gömüyor ve yolla alakanızın kesildiği hissini başarıyla yansıtıyor..Gel gelelim aracın kapı kol dayamalarına..  Ben ergonomik ve pratik fikirlerle donatılmış otomobillerin D sınıfında çok daha fazla müşteri çekeceğine inanıyorum. Fakat resmiler eklenince görebilirsiniz, Cam açma-kapama düğmeleri elimizin uzağında ve aksine kapıyı tutma yerinin neredeyse bitişiğine konulmuş..  Yolculuk sırasında hiç de rahat ulaşamıyorsunuz ve insanın canını sıkıyor. Yine aynı şekilde yolculuk sırasında sol elinizi koyacak yer bulamıyorsunuz çünkü kol dayamayı ortadan kesen kapı tutma yeri yine iş başında...

Göstergeler Sarı-Beyaz renkli ve sade. Gösterge ibreleri de keza öyle..Ön konsol bu sınıfın talep ettiği şekilde kullanışlı ve sade. Klima düğmeleri biraz fazla büyük gibi ama göze batmıyor. Vites kolu ve kol dayama yine D sınıfına ait bir araç olduğunu kanıtlar nitelikte. Kolunuzu hareket ettirmeden vites değiştirebiliyorsunuz. El freni yok bu araçta biliyorsunuz elektronik bir sistem mevcut. Dolayısıyla ne eliniz ne de gözünüz bir şeye takılmadan oynayabilirsiniz her yerle...

Direksiyon D sınıfı standartlarında yumuşak, etli ve kaliteli bir malzemeden imal edilmiş. Açıkça söylemeliyim ki Toyota Amblem'i bana güven verdi 

Olumsuz bulduğum ve o kadar geniş bir araçta hayretle karşıladığım nokta debriyaj pedalıydı. Benim ayağım 42.5 numara ve ayakkabım da büyük olmamasına rağmen debriyaj pedalına basmak istediğimde daracık bir alanla karşılaştı ayacıklarım  Pedal biraz daha sağa alınmalı ya da oradaki plastik parça daha sola alınmalıydı. Ayak parmaklarınız öne takılıyor maalesef..Rahat rahat basamıyorsunuz.

Hepimiz biliriz Japon'larda eksik olan bir şey biraz iç mekan estetiğidir fakat Avensis bence yine bu durum inkar ediyor. Kullanılan malzeme ortalama bir seviyede, kumaşla kaplı bölümler mevcut fakat yine plastik ağırlıklı bir konsolu ve kapı kenarları var.. Koltuk kumaşları da ne rahatsız ne de çok memnun ediyor..Havalandırma ızgaraları daha iyi olabilirdi ayrıca vites topuzu da çok şık.

Arka koltuklar "Hah işte D sınıfı araç budur" dedirtti bana. Çünkü etli ve geniş hatta Accord'u andıran koltuklarla ön kısım ile ilişkiniz kesiliyor..Bu klasmanda, arka kısımda seyahat edenlerin ne bir MPV gibi ön koltuklardan yüksekte ne de bir B sınıfı gibi sert süngerli koltuklara sahip olması gerekir. Koltuğa biraz gömülüyorsunuz ve bence rahatlamış hissederek yolculuğa çıkıyorsunuz.

Arka koltuklardaki yaşam alanı çok geniş. Tabi bir Latitude ya da bir Superb değil ancak ben ferah buldum. Diz mesafesi de keza öyle. Kol dayamalarda yine arkada sıkıntımız var...Kolumu kelepçe vurulmuş gibi bir şeylerin arkasından geçirerek uzatmak istemiyorum..

Bagaj'a diyecek laf yok. Gerçi bugün Mondeo'yu inceleyince diğer tüm bagajlar küçük geliyor fakat  standart verileri hem kağıtta hem de pratikte sunuyor..

-Avensis Sürüş İzlenimleri-

Araçta anahtarsız çalıştırma sistemi mevcut ve kontak anahtarının konsola izdüşümünde Engine Start*Stop düğmesi bulunuyor. Düğmeye bastığınız anda (özellikle dinledim) benzin pompasının yarattığı ses, bir adet sıvı doldurma sesi, bir adet fren kaliperlerinden gelen ince bir vıızzzz sesi ardından marşa basma sesi vuku buluyor ..Ama yanlış anlaşılmasın teknolojik sesler bunlar, "Vay anasını" bile dedirtebilir ilk binenlere...

Debriyaj yaşanan yer problemi haricinde kaymak gibi. Engel takırtı, şıkırtı, zorlama falan yok Afyon kaymağı gibi. Gaz pedalı olması gerektiği gibi ne hassas ne de sert..Frenlere ise hayran kaldım. Pamuğa basarmış gibi hissettim. Hassasiyet konusunda mümkünse şu Fransız 3'lüsüne ders versin lütfen.

Aracı vitese taktığınızda garç gurç ses yok. İvmelenme harika. D sınıfı bu kadar fark ediyor mu demiştim. Daha ilk harekete geçerken mest oldum. Araçta kalkışlardaki fren desteğinden deaktive olurken tuhaf bir ses geliyor sanki elinizi cama sürttüğünüzde çıkan guyyykkk gibi...Viteslere geçirmek çok zevkliydi. Kesinlikle kemikli değil aksine narin bir şekilde rahat rahat geçiriyordum...

Göstergelerden gözümü ayırıp acilen bakmam gerekse bile her şey yerli yerinde net ve belirgindi. Bir şey söyleyeyim ben direksiyona da bayıldım.  Yumuşacık pamuk gibi, hızlanınca hıza göre mükemmel ayarlanmış bir sertlik vardı... Direksiyon kenarındaki sinyal ve silecek kolları daha gösterişli ve cafcafalı olsa daha güzel olurdu. Cruise Control için minik bir kol çıkarmışlar sağ alt tarafta. Ben direksiyondan kontrolü tercih edenlerdenim..

Aracın ivmelenişi hissedilmiyor. Hatta o kadar hissedilmez ki Avensis'i performans yoksunu sanabilirsiniz. Ben 3. viteste 60'tan yukarıya gazı kökleyerek çıkmayı denedim..Bir ara üzüldüm; "Yahu bu araba niye gitmiyor???" dedim fakat ibre çoktan 120'ye çıkmıştı..130'ları gördüğümde 5.000'lerde gibi anca motorun sesi hisedilmeye başlanmıştı..Dediğim gibi D sınıfında bu hissiyat çok önemli. Yolda hangi hızda, kaçla nerede gittiğinizi size hissettirmemesi lazım ve Avensis bu konuda çok yol katetmiş.

Yalıtım konusunda sadece tırtıklı asfaltta biraz yol sesi alma kusur var onun dışında bu arabaya gözü kapalı binseniz Alman arabası diyebilirsiniz..Yol sesi bu bağlamda hissedilmiyor..

Performans olarak 1.6 motor 132 bg ideal bir otomobile çevirmiş Toyota'yı.. Ben açıkçası yokuş yukarı çıkarken daha hantal bir otomobil bekliyordum fakat ivmelenmede gayet istekli.. Şanzıman 6 vitesli ve 6. vites de çok rahatlatıyor.. Düşük devirlerde gazı köklediğinizde ilk başta biraz nazlanır gibi oluyor daha sonra siz gücü hissetmeyi bekliyorsunuz. Bence bu gücü rahatlıkta arayın ve gözünüz hız göstergesinde olsun...

Arka amortisötrerden hafif bir ses duyuyordum..Çukurlarda beklediğimin biraz altında bir performans var.. Tok sürüş hissi konusunda hiç bir durumda sorunu yok...

Vitesin etrafını saran plastik kısımdan yüksek km'lerde biraz gıcırtı gelebilir...

Sonuç: Bu araba, bu fiyata, bu donanımla ALTINdeğerinde.. Bir kez daha anladım ki; Toyota her aracında size bir standart kalite sunuyor ve bu kalite hiç bir zaman ortalamanın altında olmuyor  Tebrikler Toyota, Japonlar'ın genel sorunlarına çözüm konusunda bu aracınla mükemmel bir cevap vermişsin..
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Toyota Club Türkiye

Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« : Aralık 15, 2011, 05:02:41 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #1 : Aralık 15, 2011, 07:02:54 »
eee hani fotolar nerde

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #2 : Aralık 15, 2011, 07:14:43 »
çok güzel bir inceleme olmuş.. baştan sona okudum sıkılmadan :D... okula gitmeden ii geldi :))... benim de acaba nasıl olsa 1.6 lt diye düşünerek almaya niyet edebileceğim otomobillerden... ayrıca hep dedim bu araç c ekonomisini d sınıfında sunuyor.. teşekkürler.. fotolarıda bekliyoruz..
94' reno broadway :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #3 : Aralık 15, 2011, 08:52:19 »
teşekkürler..
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #4 : Aralık 15, 2011, 16:17:24 »
harbiden süper paylaşım. Bu arada bende passat var babam da corolla. Babama gel sana da 2.0 tdi passat alalım diyorum. Sizce passat mı alalım yoksa 1.6 benzinli avensis mi ! Ama cevaplarda fanatiklik olmasın lütfen.... :) (Toyota hayranıyım)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2009 avensis 1.6 valvematic elegant m/t
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '09
  • 5 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #5 : Aralık 15, 2011, 16:46:02 »
b
harbiden süper paylaşım. Bu arada bende passat var babam da corolla. Babama gel sana da 2.0 tdi passat alalım diyorum. Sizce passat mı alalım yoksa 1.6 benzinli avensis mi ! Ama cevaplarda fanatiklik olmasın lütfen.... :) (Toyota hayranıyım)

ben avensis kullanmamam rağmen 2000 dizel keyfi yaşamayı tercih ederim :)
AvensiStyle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #6 : Aralık 15, 2011, 20:23:40 »
b
ben avensis kullanmamam rağmen 2000 dizel keyfi yaşamayı tercih ederim :)
yav abi zaten passat ları var bide farklılık olsun avensiste alsın :) 
eee hani fotolar nerde
kemal amca foto yüklemeyi beceremiyorum valla link atsam olurmu başka bir siteden kopyala yapıştır yaptım zaten
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #7 : Aralık 15, 2011, 22:48:52 »
b
ben avensis kullanmamam rağmen 2000 dizel keyfi yaşamayı tercih ederim :)
performansa hiç değinmeyelim deli bişe böyle atak koltuğa yapıştıran bi alet olamaz o konuda şahane yani 2. passatı mı alcaz öyle olcak herhalde... Bende ki manuel eğer 2.yi alırsak kesinlikle dsg olcak ve onu ben alır bunu babama veririm :)
yav abi zaten passat ları var bide farklılık olsun avensiste alsın :)   
AVensis diye değil de kapıda bi toyotanın olmasını çok istiyorum o amblem bile bi güven veriyor bana ya volkswagen'ı toyota'yı sevdiğim kadar sevemedim ya ki D segmenti bi araç passat ama toyotada ki gibi rahat edemedim...
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2009 avensis 1.6 valvematic elegant m/t
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '09
  • 5 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
AvensiStyle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ne mutlu toyota'm var diyene!
    • toyotaclub
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #9 : Aralık 16, 2011, 19:26:42 »

Performans olarak 1.6 motor 132 bg ideal bir otomobile çevirmiş Toyota'yı.. Ben açıkçası yokuş yukarı çıkarken daha hantal bir otomobil bekliyordum fakat ivmelenmede gayet istekli.. Şanzıman 6 vitesli ve 6. vites de çok rahatlatıyor.. Düşük devirlerde gazı köklediğinizde ilk başta biraz nazlanır gibi oluyor daha sonra siz gücü hissetmeyi bekliyorsunuz. Bence bu gücü rahatlıkta arayın ve gözünüz hız göstergesinde olsun...

bu kısım dışında tamamına katılıyorum. gerçekten güzel bir paylaşım. insan okuduğu zaman avensis'i var diye heyecanlanıyor.teşekkürler
2011 avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #10 : Aralık 18, 2011, 22:28:10 »
2009 model yeni kasa avensis dizel bak istersen :)

2011 2 tane güzel ilan var ama sıfır fiyatı nekadar zaten :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-cengizhan-da-2011-model-toyota-avensis-2-0-d-d4-premium-extrali-66627821/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-cengizhan-da-2011-toyota-avensis-2-0-d-4d-premium-siyah-64093889/detay/
80 bin lira mı :) Abicim bütçe bunun neredeyse yarısı kadar ya :) hayatta veremeyız bu parayı en azından avensise yani 2005 benzinli e200 daha iyi gider :) Zaten bu hafta sonu babamın yanına gittim konuştuk kendisiyle baba napacaksın dedim toyotayı satacam oğlum bi kaç aya dedi. Ne alacaksın peki dedim tek tercih passat dedi :) Ben de tmm dedim oto. vites 2.0 tdi bi passat al dedim onu bana ver benim aracı da sana verim dedim alttan alttan güldü ama kandırmaya çalışıyoruz işte yani alınacak olan araba tek tercih passatmış abi :) Avensise ne bindim ne kullandım o yüzden passatla yan yana tutamıyorum en kısa zamanda binip denemem lazım... Hatta vee hattaa en önemlisi hangisi daha az rüzgardan etkileniyor en en önemlisi bu hangisi rüzgardan az etkileniyorsa o araç daha iyidir babam ve benim gözümde :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #11 : Aralık 18, 2011, 23:03:56 »
Sizin Passat çok iyi yanlız otm. arayın:)
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #12 : Aralık 19, 2011, 15:49:31 »
Sizin Passat çok iyi yanlız otm. arayın:)

Öyle mi can bey sizde mi passatı öneriyorsunuz :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #13 : Aralık 19, 2011, 16:06:57 »
Öyle mi can bey sizde mi passatı öneriyorsunuz :)
Valla kişisel zevkler işin içine giriyor otm şanzıman pek olmazsa olmaz değil aslında . ben bizzat farklı kasa bir araba alırdım nasılsa passat var illa avensis demiyorum tabiki. Mesela avatarımdaki bmw de amcamın zamanında oda almıştı bir tane 3.16 motoru yetersiz gelmişti ama arabayı çok sevmişti 3 ay sonra aynı kasa bmw nin 3.20 d olanını almıştı şu an 2 tane bire bir aynı bmw var bir tanesi c180 olsaydı aslında bence daha klas olurdu.Ondan dolayı böyle düşünüyorum yoksa passat ı beğenmediğimden değil.
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #14 : Aralık 21, 2011, 21:21:12 »
 Ya sizde haklısınız tabi farklı model bi araç olsa iyi olur. Toyota maalesef volkswagen kadar ağırlık ve yola oturuş sunmuyor ve de ufakta olsa donanım farkları benim olmazsa olmazım.. Babam bundan sonra D segmentinden aşağı düşmem allahın izniyle diyor. Toyotayı seviyor ama 2.o tdi tadı vermez diyor ford'a zaten binmez Fransız mallarına hiç hiç binmez (pejo citroen reno vb.) o yüzden geriye alternatif kalmıyor yine dönüyor passata... Bmw ve mersedes gibi araçlara çok ağır arabalar bize gelmez diyor herşeye bi kılıf yani babam iyice passatçı olmuş :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #15 : Aralık 21, 2011, 22:02:32 »
Ya sizde haklısınız tabi farklı model bi araç olsa iyi olur. Toyota maalesef volkswagen kadar ağırlık ve yola oturuş sunmuyor ve de ufakta olsa donanım farkları benim olmazsa olmazım.. Babam bundan sonra D segmentinden aşağı düşmem allahın izniyle diyor. Toyotayı seviyor ama 2.o tdi tadı vermez diyor ford'a zaten binmez Fransız mallarına hiç hiç binmez (pejo citroen reno vb.) o yüzden geriye alternatif kalmıyor yine dönüyor passata... Bmw ve mersedes gibi araçlara çok ağır arabalar bize gelmez diyor herşeye bi kılıf yani babam iyice passatçı olmuş :)
O zaman yapıcak bir şey yok tabiki kkonfor ve yol tutuşu konusunda aklın kalmasın ama avensis te corollayla yol tutuşları çok farklı süspansiyon sistemi farklı ve vsc de standart . passat la yol tutuşu konusunda her hangibir farkı yok .
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #16 : Aralık 22, 2011, 17:58:15 »
O zaman yapıcak bir şey yok tabiki kkonfor ve yol tutuşu konusunda aklın kalmasın ama avensis te corollayla yol tutuşları çok farklı süspansiyon sistemi farklı ve vsc de standart . passat la yol tutuşu konusunda her hangibir farkı yok .
O zaman yapıcak bir şey yok tabiki kkonfor ve yol tutuşu konusunda aklın kalmasın ama avensis te corollayla yol tutuşları çok farklı süspansiyon sistemi farklı ve vsc de standart . passat la yol tutuşu konusunda her hangibir farkı yok .
Öncelikle süspansiyon konusunda katılıyorum tabi ki ben 2004 avensis kullanmıştım şimdi ki 2011 corolladan bile çok daha konforluydu. Yol tutuşu konusunda hiç lafım yok eminim aynı kriterdedir hatta passatın üstünde olur ama altında olmaz... Çünkü ben corollanın bile virajlarda ki yol tutuşuna bayılıyordum bazen passatla bile karşılaştırıyorum düşün esp falan da yok yani corolla da eminim avensis kat kat iyidir. Ama 1.6 benzinli olması - yön 2.0 dizel tadını vermez ve passata göre içi daha boş ve donanımsız.. Passatla gece yolculuğu mükemmel oluyor her yerde kırmızı mavi ışıklandırmalar. VE dediğim gibi bizim için en önemli şey aracın yolda rüzgardan fazla etkilenmemesi ben avensiste en çok bunu merak ediyorum. O yüzden denemek istiyorum...
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Avensis elegant extra(1.6 valvemtic 132hp)
« Yanıtla #17 : Aralık 22, 2011, 20:26:15 »
avensis aslında bir numaralı d sınıfı değil ama diğer d sınıflarından da aşağı kalır yanı yoktur eminim ki.. çünkü ben yaptığım küçük araştırmada avensislerle yeni passatın full donanım olanlarını kıstas alarak inceledim ve passatın ayrıcalıklı bir kaç tane ekstradan özelliği olduğu ortaya çıkmıştı.. onlarda olmazsa olmaz değiller kesinlikle... sonuçta toyota nın yol tutuşu ve konfor açısından sıkıntı çıkarmayacak bir araç olacağını tahmin ediyorsunuzdur..

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=39428.0
94' reno broadway :)