0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben koçtaş'tan performance marka 29 YTL'ye satılan cila makinasından almıştım 2 sene önce..çokta memnunum gölgede aracı iyice yıkayıp kuruladıktan sonra,teflonlu bir cila (ÇBS Polish olabilir) ile çok ince bir tabaka dairesel hareketlerle kaportamıza sürüyoruz.zaten siz diğer yerleri yaparken başladığınız bölüm büyük ihtimalle kuruyor.Kuruması çok önemli yoksa dalga dalga iz kalıyor.cila kuruduktan yani iyice beyazlaştıktan sonra elektrikli cila makinamızla gene dairesel hareketlerle kuruyan cilamızı masajlıyoruz..kople makina geçtikten sonra gene kadifemsi bir bezle arabanın komple üstünden tekrar geçiyoruz.(makina girintili kısımlara giremiyor..) bu arada makinanın titreşimiyle tüm vücudunuza masajda çekilmiş oluyo ama kollarınız uyuşuyo onu söliim ben bu şekilde cila atıyorum ve arabam çil çil oluyor.maşallah diim de yanlız daha önceki tüm araçlarımada bu şekilde atmama rağmen bu arabamda üzerindeki cila çok fazla durmuyor.nerdeyse 1,5-2 ayda bir cila istiyor..sebebini bulamadım.şampuan olarakta carpex cilalı oto şampuanı kullanıyorum.acaba ondan mı böle oluyor?
Teşekkürler arkadaşlar,Haftasonu dendim makinayla cila yapmayı. DBK Polish makinasıyla. Küçük bir bölgede uyguladım. Cila yaptığım yerde minik minik topaçlar cial kalıntıları oluştu. Kullandığım cila Auri Gold. Belki biraz daha devam etsem onlarda kaybolabilirdi ama boyaya zarar vermekten korktuğum için vazgetçtim. Yine klasik yöntem elle yaptım cilayı. Bittikten sonra da Gloss Guard ( Turtle Wax) yaptım çok güzel oldu. Maşallah diyim de nazar değmesin. . Makina çok güzel ama o küçük kalıntılar neden oluştu anlamadım. Bunun için bir önerisi olan var mı?