Gönderen Konu: 23 KASIM tarihinde Kuğulu 1 ve Kuğulu 2 alt geçitleri... devamı içerde :))  (Okunma sayısı 1414 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
   Selam dostlar.Chp Çankaya belediyesi ve sehir planlamacıları odasının açtığı dava sonucu Ankara Büyükşehir Belediyesi başkanlığı 23/11/2011 tarihinde ilgili mahkeme kararı gereği,Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan Kuğulu 1 ve Kuğulu 2 alt geçitlerini trafiğe kapatacak.Bu geçitlerin kapanması demek trafiğin alt üst olması anlamına geliyor.Hatırlarsanız bir süre önce de Akay Kavşağı'nın kapatılması ile ilgili bir dava açılmış ve belediye bu davayı kaybetmişti.Ankara'nın can damarı olan bu kavşağın kapanması,Ankara'nın kilitlenmesi anlamına geliyordu.Vatandaşın biri evet sadece bir kişi belediye'nin aldığı karar için "yürütmeyi durdurma kararı" aldırtmış ve Akay Kavşağı bu sayede tekrar trafiğe açılmıştı.
   Bu iki alt geçit'in diğerlerinden farkı Protokol yolu üzerinde olması.Zaten normal zaman'lar da protokol geçiş yaptığında trafik allak bullak oluyordu.Bu alt geçitlerin kapanması ile birlikte durum nasıl olacak açıkçası bilemiyorum.Siyaseti oldum olası sevmem ama Çankaya belediyesi ve diğer davacı taraf,bu geçitlerin kapatılması için dava açıyorlar ama açtıkları dava bir çözüm yolu göstermiyor.Olan burada halk'a olacak.Dava açmayı biliyorsunuz madem bunun yerine gelecek daha iyi bir çözüm önerisi de sunun da belediye onu yapsın.Burada tamamıyla bir siyasi çekişme durumu söz konusu.
   Bakalım bu sefer ki alt geçit kapatma uygulaması nasıl hayata geçecek ve ne olacak.Gecekondu'dan bile daha hızlı bir şekilde alt geçitler yapılıyor.Bu sayede Ulus'tan Eryaman ya da Sincan'a 20-25 dakika da gidilebiliyor.İşin bu tarafı çok güzel.Ama bu hızlı bitirme projeleri yapılırken düşünceme göre baştan savma yapılıyor.Allah korusun ama olası orta şiddetli bir deprem de bu geçitlerin yıkılabileceği endişesi içindeyim.Neden mi? Çünkü bu geçit bölgelerinde hem geçit'in üst kısmın da hemde alt kısmında zemin göçmeleri yaşanıyor ve bunu Ankara'da yaşan bir çok kişide görmüş ve şahit olmuştur.
   Normal bir yağışta bile geçitlerin özellikle sol şeritleri su ile doluyor.Bunu bilmeyen sürücüler için de ciddi tehdit oluşturuyor.Şahsen ben yağmurlu havalarda bu geçitlere girerken hızımı azaltıp,orta şeritten gitmeyi tercih ediyorum.Çünkü her an kötü bir sürpriz ile karşılaşabilirim....
Sizlerin bu konu hakkında görüşleriniz nelerdir acaba?Paylaşırsanız mutlu olurum.yorumlarda tarafsız olmanızı rica ederim.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Akayda da böyle birşey olmuştu. Ankaralılar 2-3 gün ızdırap çekerler ondan sonra yürütmeyi durdururlar.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Akayda da böyle birşey olmuştu. Ankaralılar 2-3 gün ızdırap çekerler ondan sonra yürütmeyi durdururlar.
   Yine birinin "yürütmeyi durdurma kararı" davası açması gerekecek.Melih Gökçek'in bu yönde bir açıklaması vardı.96 yılında hatırlıyorum da Akay kavşağına kadar otobüs ile gelir,orada bir çok kişi otobüsten iner geriye kalan yolu yürürdü.Ben Akay'dan Küçük Esat kavşağına geldiğimde bindiğim otobüs yeni gelmiş oluyordu.O yolu bilirsiniz tempolu yürüyüş ile rampaya rağmen 20 dakika kadar bir şey sürüyordu.Akay kavşağının yapıldığı dönemde dünya tek olmasını sağlayan bir özelliği vardı.Alt geçit içinde diğer yönden gelen araçlar birbirini görmeden diğer yöne gidebiliyorlar :) Ben en çok Çankaya'dan Eskişehir yönüne dönüşü çok seviyorum.Zevkli oluyor pike yapar gibi aşağıya inmek :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ben askerdeyken yoktu o geçitler sonra ki gelişimde var dı ankarada trafik o alt geçitler sayesinde baya bi rahatlamıştı. Rahatlamıştı diyorum askerliğimi bakanlıklarda şöför olarak yaptım gayet iyi bilirim protokol leri ve o kavsakları..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Akayda durmuyorsun ama 200 metre sonra Tunus ışıklarında kilitleniyor, Cebeci kilitleniyor, Tunalı 7/24 yoğun zaten vs...

Atatürk bulvarını tenha göstermekten başka hiçbir işe yaramıyor o alt geçitler bence.

WC'yi andıran fayans kaplamaları da geçenlerde çok ince bir şekilde eleştirilmişti :)
Büyükşehir Küçük 1 TL - KÜF Project
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Sabahları aydınlıkevler, keçiören ve etlikten geçenler Ankara trafiğinin ne halde olduğunu görüyorlardır. Özellikte keçiörende yaşayan insanlara çok üzülüyorum. Onların bu dünyadaki sınavı oranın trafiğidir herhalde :D
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
İstanbul yolu, Eskişehir yolu, her yer öyle Serkan. Ankara'nın kişi başına düşen otomobil sayısı Türkiye ortalamasının çok üstünde ve son 10 yılda eklenen milyonlarca araç varken aynı şeyi yol yapımı için pek söyleyemeyiz :(

Şu anda AOÇ'nin tam ortasından bir yol geçecek herhalde (tren yoluna paralel). Bakalım nolacak.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
İstanbul yolu, Eskişehir yolu, her yer öyle Serkan. Ankara'nın kişi başına düşen otomobil sayısı Türkiye ortalamasının çok üstünde ve son 10 yılda eklenen milyonlarca araç varken aynı şeyi yol yapımı için pek söyleyemeyiz :(

Şu anda AOÇ'nin tam ortasından bir yol geçecek herhalde (tren yoluna paralel). Bakalım nolacak.

Birazda metro inşaatları bu hale getiriyor trafiği. Yıllar önce başlanıp da tamamlanmayan ve trafiği aksatan kuyularla dolu Ankara.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Kesinlikle, araç sayısının bu kadar hızlı artmasının en büyük nedeni toplu taşımanın kalitesiz ve yetersiz olması.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Akşam zaten melih çıktı tv ye vatandaşlar itiraz etsin yürütümeyi durdurma kararı aldırtsınlar dedi :lol: :lol:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 7 kere teşekkür edildi
Akşam zaten melih çıktı tv ye vatandaşlar itiraz etsin yürütümeyi durdurma kararı aldırtsınlar dedi :lol: :lol:

ne "sempatik" adam yav :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Kesinlikle, araç sayısının bu kadar hızlı artmasının en büyük nedeni toplu taşımanın kalitesiz ve yetersiz olması
  iş artık otobüs ile yapılan toplu taşımayı geçti.Hem kalitesi araçlar(yeni olmalarında rağmen),hem eğitimsiz toplu taşıma sürücüleri şehir içi yolcukları çekilmez hale getiriyorlar.Buna ek olarak artan araç sayısı,eğitimsiz ve bilinçsiz sürücüler trafiği iyice çekilmez bir hale sokuyor.Yukarıda vermiş olduğun Tunus,tunalı örneğinde oralarda ki trafik sıkışıklığının bir nedeni yetersiz otopark olmaması.O kalabalığa,sıkışıklığa rağmen yapılan çift sıra parklar yolu iyice tıkıyor.Var olan otoparklar ise fahiş fiyata park ücreti alıyorlar.Bir otoparkın ne kadar gideri olabilir ki? Kızılay'da mali müşavirimize gittiğimde,apartmanın biri otoparkını ücretliye çevirmiş.Gün boyu 5 TL.Bina görevlisi arı gibi çalışıyor ve bir sıkıntıda yaşanmıyor.Diğer yandan öteki otoparklara baktığınızda saati 5-7 TL'den başlıyor.Aracın gün boyu kaldığını düşünürseniz iyi bir rakam karsımıza çıkıyor.Bu durumda sürücüler araçlarını yol kenarına park etmek zorunda kalıyor.Metro çalışmaları hızlı bir şekilde bitirilmeli ve geniş otopark alanları açılmalıdır.Mali müşavirimiz aracını batıkent metro istasyonu otoparkına park edip Kızılay'a öyle geliyor(bu arada araç kullanmayı da bu arayı gidip gelerek öğrendi :D ) Bu tarz ulaşım imkanları sağlanırsa ve halk bilinçlendirilirse güzel şeyler neden olmasın?
Akşam zaten melih çıktı tv ye vatandaşlar itiraz etsin yürütümeyi durdurma kararı aldırtsınlar dedi :lol: :lol:
   çıkış yolunu böyle arıyor garibim :D E haksız da değil yani :) :) Şeytan Melih'in yanında besmele çekiyor :rofl:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
   yahu bir yorum yazdım tam dört defa "gönder" sekmesine bastım.ne kadar da hızlısınız :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi