0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sirali sistem lpg bolumunde mehmet usta giris cikis eksoz ic dis her detayi verip acikladi. ozetle gereksiz bir sistem. yag cabuk yanan bir maden ve ve daha siboplaragelmeden yanmis olur. diyelim giris siboplari kurtardi. cikis manifold emme manifold eksoz siboplari ne olacak. sibop yaglama sistemi yerine uzun yolda her 50-70-100 km de bir benzine alip 1-2 dk kadar kullanip tekrar lpgye almak daha makul.Ben kendimce uzun yolda rampa cikarken benzine aliyorum sonra lpgye geciyoru.Lpg de sibop sorunlari 3000-3500 devirden sonraki surekli kullanimlarda meydana geliyor.Benzinli bir aracta daime 3500-4000 ve ustu devirlerde kullanildiginda ayni arizayi veriyor.
Aslında "yağ" deniyor ama yağ değil galiba o, yanma ısısını düşürmek için bir sıvı.
Doğru. Sübaplar zaten üst kapak içinde yağlanıyor. Amaç, aşırı sıcaktan sekmanların aşınmasını ve sübap kafalarının yamulmasını önlemek için ilave motor yağının emme manifoldundan emilmesini sağlamak, dolayısiyle silindir içi harareti azaltmak.Direkt sıvı LPG püskürtmeli sistemler bir çok arızanın ve aşınmanın üstesinden daha rahatlıkla gelebilmekte ve çok daha yüksek performans elde edilmektedir.