Merhaba arkadaşlar, sahibi olduğum 99 model 2,0 lpg'li düz vites arabamın son 5-6 aydır bir sorunu var. 1. buji yuvasına yağ toplanıyor, gittiğim usta türburtör mü üst kapak contasımı, keçesimi ona benzer bişeyden dolayı 1. silindire yağ kaçağı olduğunu söyledi. 1. silindirin yağını temizledi bujileri de değiştirdik bu arada.Acelesi yok bi süre daha gider dedi ve yaptırmak istersem en az yarım gün araba kalacak dedi.
Sormak istediğim şeyler:
1- Bu üst kapak conta değişimi maliyeti parça+işçilik ne kadar tutar tahminen?
2- Bide arabayı motor sıcakken stop edip bi süre sonra tekrar çalıştırdığımda 3-5 dakika tekliyerek çalıyor, gücü tam veremiyor, sanki 1. silindir çalışmıyor gibi ve daha sonra tekleme ve sarsıntı geçiyor araba eski gücüne kavuşuyor. Bu 1. silindirdeki yağ birikmesi bu yazdıklarıma sebep olabilirmi?
Şİmdiden vereceğiniz cevap için teşekkürler...