Bekir bey, akü veya şarj sistemi ile ilgili bir problem gibi gözüküyor. Araç soğuk iken akü beklemiş ve biraz gücünü toplamış olduğu için daha rahat çalışır. Ama sıcakken araç çalışmış olduğundan akü de yorulmuş ve zayıflamış olur.
Ya akünüz bitmek üzere, ya da yeterli düzeyde şarj olmuyor.
Öncelikle aracınızın şarj devresini ölçtürün. Araç çalışır durumda iken, akünüze 13.8V gibi bir voltaj gelip aküyü şarj etmesi gerekir. Burada bir problem yoksa muhtemelen akü değişim zamanınız geliyor. Forumdaki "hangi aküyü alayım" başlıklı konulara gözatın

Bu arada, aracınızı sürekli olarak kısa mesafelerde veya düşük devirlerde kullanıyorsanız, bu akünüze zarar verecektir. Eğer böyle ise arada bir uzun yol/yüksek devir ile sürüp, akünün yeterince şarj olmasını sağlayabilirsiniz.
Eğer akü ile bir sorun ise, marş motorunuza öyle kolay kolay zarar veremezsiniz. Sadece akünün gücü marş moturunu çalıştırmaya yetmeyeceği için, zamanla aracınız daha zor çalışmaya başlar, bir süre sonra da hiç çalışmaz.