0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Seni de uğraştırdım biraz. Orada aracın özellikleri var , muhtemelen vermemişlerdir. Hadi bu modellerde vermediler diyelim eski aracın benimkisiyle aynı , orada vermiş olmaları lazımdı hatırlayamadığına göre o zaman da vermemişlerdir., bende var. Galiba bayilerin durumuna göre değişiyor bu işler. Şu anda tarayıcı başka bir yerde olduğundan tarayıp yükleyemedim , yarın resmini çekip koymayı denerim.İyi akşamlar
Güç istiyorsan HONDA
güç var güç var güç=hors power=beygir ise honda(125 ps)=TOYOTA((125 ps)güç=tork ise honda (152)<TOYOTA (157) nası denklem.. benden de politikacı olur mu ne
6 ileri vites vurgulamasını sadece hangi araçları kastettiğim için yazmıştım , doğrudur bunun motor gücüyle bir alakası yok. Yani bu turbo değişikliği sadece belli bir devir bölgesinde, 1850 civarı , 205 oldu daha sonra biraz daha hızla düşerek yine son devirlerde 3800 d/dak da eskisiyle aynı mı oldu? aksi halde motor gücü değişmeliydi. Burada açık olmayan bir husus var, Auris teknik verilerine baktım onda da aynı durum var.Yukarıdakinden ayrı olarak , sizin aracınız makyajlı 6 vites d4d mü? Öyleyse vites oranlarını bakıp yazarmısınız. Makyajsızlarda durum şöyle:1v- 3,542v- 1.93v- 1,314v- 0,975v- 0,72Difr- 3,94iyi günler
Yeni tip 6 ileri Dizel şanzıman tahvil oranları:1- 3,5382- 1,9133- 1,3104- 0,9715- 0,7146- 0,619dif- 3,944Görüldüğü üzere sadece 5 ve 6 da oynama var.
Yani 2011(daha doğrusu makyajlı) toyotalar daha mı fazla yakıyor ::S