Gönderen Konu: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i  (Okunma sayısı 3494 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #20 : Ekim 06, 2011, 22:43:16 »
araç çok güzelmiş kötü olmuş :( neyse artık yeni vvt-i yelken açarsın  :D

haha :) aynen bu defa dual vvt-i deniyelim neler oluyormuş hep beraber görelim allahın izni ile :)
Vvt-i Power!!!

Toyota Club Türkiye

Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #20 : Ekim 06, 2011, 22:43:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 711 kere teşekkür edildi
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #21 : Ekim 06, 2011, 23:12:06 »
geçmiş olsun. umarım deli kanlılık geride kalmıştır bir daha yaşanmaz diyerek tesellide bulunayım..


şimdi ben bişey sorayım bakalım yanıt alabilecekmiyim..

bu pistonları alsam ve cadde tipi eksantrik alsam yakıt tüketimi düşermi artar mı ?  amacım verimliliği arttırmak sıkıştırmayı arttırmak..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #22 : Ekim 07, 2011, 00:22:19 »
geçmiş olsun. umarım deli kanlılık geride kalmıştır bir daha yaşanmaz diyerek tesellide bulunayım..


şimdi ben bişey sorayım bakalım yanıt alabilecekmiyim..

bu pistonları alsam ve cadde tipi eksantrik alsam yakıt tüketimi düşermi artar mı ?  amacım verimliliği arttırmak sıkıştırmayı arttırmak..

Egzantirik olayına hiç girmedigim için bilemiyorum.ama pistonlar performansınızı arttırmıyor yada düşürmüyor aynı şekilde yakıtıda. sadece yüksek besleme yaptıgım için pistonlar game over olmasın diye amacım celik pistondu. Turbo tabanlı hazırlıyordum kaza olmasaydı garret gt30R ile 1.3 bar almayı düşünüyordum
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #23 : Ekim 09, 2011, 09:44:21 »
Şimci benim aklıma takılan birşeyler var :) Orda elektronik bir parça gördüm o alet ne işe yarıyor :) Ve bu filtre gayet güzel ve dediğiniz akünün ordaki deliği biliyorum gaqyet iyi hava alacak bir yer hakikaten ama bu filtrede sensör işini ne yaptınız acaba ? Ayrıca aklıma takılan olanlardan biri zaten bu aracın manifoltu 4-1. 4-2-1 yapsaydınız bahsettiğiniz güçten dahada fazlasını almazmıydınız gibi sorular kafamı kurcaladı özellikle sensör olayı ve elektronik parça :)

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=35606.new#new

Buda benim beyazım :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #24 : Ekim 09, 2011, 12:08:01 »
yunus :D
özelden yazcam sana sonrasında bu mesajı editlicem duruma göre
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #25 : Ekim 10, 2011, 00:08:33 »
Şimci benim aklıma takılan birşeyler var :) Orda elektronik bir parça gördüm o alet ne işe yarıyor :) Ve bu filtre gayet güzel ve dediğiniz akünün ordaki deliği biliyorum gaqyet iyi hava alacak bir yer hakikaten ama bu filtrede sensör işini ne yaptınız acaba ? Ayrıca aklıma takılan olanlardan biri zaten bu aracın manifoltu 4-1. 4-2-1 yapsaydınız bahsettiğiniz güçten dahada fazlasını almazmıydınız gibi sorular kafamı kurcaladı özellikle sensör olayı ve elektronik parça :)
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=35606.new#new

Buda benim beyazım :)
ufuk arkadasımızın yüksek tavsiyesi ile 4-1 headers yaptırdık :) baktıkki alt devirlerde evde kimse yok Safc II arkadasımız birgün misafirimiz olup altlarımızı biraz canlandırdı :) Sensör işinide basit bir silikon hortumla halledebilirsiniz.
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #26 : Ekim 10, 2011, 14:21:24 »
ufuk arkadasımızın yüksek tavsiyesi ile 4-1 headers yaptırdık :) baktıkki alt devirlerde evde kimse yok Safc II arkadasımız birgün misafirimiz olup altlarımızı biraz canlandırdı :) Sensör işinide basit bir silikon hortumla halledebilirsiniz.

Silikon hortun derken Yunus abi :) Ben pimaşla yaptımda :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Eski bir Hikayeydi O . BB Vvt-i
« Yanıtla #27 : Ekim 10, 2011, 15:41:19 »
ufuk arkadasımızın yüksek tavsiyesi ile 4-1 headers yaptırdık :) baktıkki alt devirlerde evde kimse yok Safc II arkadasımız birgün misafirimiz olup altlarımızı biraz canlandırdı :) Sensör işinide basit bir silikon hortumla halledebilirsiniz.
olay tavisye değil resimler :) msnden denk gelmedin ki yaziim
4-1 olmasıda şöle güzel...boruların uzunluğundan dolayı çok fazla bi güç kaybı olmuyor hatta yunus 51lik kullansaydın faydasını görürdün
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın