Gönderen Konu: Peugeot 4008 - 4x4 SUV  (Okunma sayısı 3423 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • karakus11.blogcu.com/
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 16 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« : Eylül 30, 2011, 12:48:35 »
Peugeot 4008, sağlamlık ve şıklığı birleştiren 4x4 SUV
[/size]
Peugeot’nun model gamında yükselme ve büyüme stratejisi ile uyumlu olarak, 4008’in lansmanı ilk etapta satışlarının % 70’ini oluşturacak uluslararası pazarlarda yapılacak. Kendine has asil ve zarif görünümü ve SUV 4x4 özellikleri ile 4008, hızla büyüyen bir segmentte 4x4 araç müşterilerinin beklentilerini karşılıyor.

Uluslararası lansman

4x4 SUV dünya pazarı 2005’ten beri hızla büyüyor. Rusya’da, arazi araçlarının tarihsel bir üstünlüğü var. Bugün pazarın beşte birini çoğunluğu kompakt SUV sınıfından olan bu tür araçlar oluşturuyor.
Çin ve Batı Avrupa’da, SUV’ların payı %10’a ulaşıyor ama farklı beklentileri kapsıyor. Avrupa’da, C ve D sınıflarındaki SUV’ların payı E sınıfı SUV’ların aleyhine büyüyor.
 
Çin’de, aracın statü sağlayan cazibesi talep ediliyor. Avrupa’da ise arayış binek araçlar ile karşılaştırılabilir emisyon değerleriyle çok işlevli, kompakt araçlar üzerinde yoğunlaşıyor.
 
Buna göre, 4008 bu pazarların değişimine mükemmel şekilde ayak uyduruyor. Markanın uluslararası hedefine uygun olarak, yeni pazarlar kazanmayı amaçlayan bir araç.
 
2012 Cenevre Otomobil Fuarı’nda ilk dünya gösterimi ile tanıtımı yapılacak olan 4008, 2012 ilkbaharından itibaren ilk etapta Avrupa dışında uluslararası pazarlarda satışa sunulacak.
 
Eksiksiz 4x4 araç gamı
Bu yeni 4X4 SUV ile, Peugeot 4x4 müşterilerinin farklı beklentilerine uygun araç arzını tamamlıyor. 408 güçlü kişiliği ile uluslararası pazarlarda, hem önceden her zemine uygun bir araca sahip olan müşterileri hem de binek veya tek hacimli araçlara alternatif oluşturacak, eğlence ile eşanlamlı olan bir araç arayışında olan kitleleri hedefliyor.
 
Avrupa’da ise araç özellikle çok işlevli kullanıma uygun büyüklük ve hesaplı yakıt tüketimi ile sağlam ve dinamik görünüşe duyarlı müşterileri hedefliyor.
 
4007 ve 3008’e ve geçtiğimiz günlerde piyasaya sunulan HYbrid4 versiyonuna ek olarak 4008, kompakt SUV segmentleri hızla büyüyen pazarların farklı beklentilerine cevap veriyor.
 
Kendine özgü tarz
PSA – Mitsubishi işbirliğinin meyvesi olan 4008, Peugeot dünyasına özgü güçlü bir kişiliğe de sahip olmalıydı ve bu amaca ulaşıldı. Peugeot Markası’nın yeni tasarım kodları ön ızgara veya LED görsel imzalı farların özgün çiziminde görüldüğü gibi akıllıca uygulandı. Önde, LED’li gündüz farları çizgisi farları üstten sararken, üç kırmızı pençe arka lambaları biçimliyor.
 
Izgara tasarımı, kasa altı korumalar ve jantların sofistike çizimi ile göze çarpan büyük lastikleri içine alan geniş çamurluk kapakları ile aracın maceracı kişiliği vurgulanıyor.
 
Ön kaput ve arka çamurluğa kadar uzanan ve burada stop bloğundan gezerek aşağı doğru inen kasa çizgisi, 4008’in hem sağlam hem de dinamik görünümünü vurguluyor.
 
İşlevselik ve Ürün Gamında Yükselme
Ekip çalışması sırasında en ufak detaylara gösterilen özen, 4008’e pazar konumlanmasına eşdeğer prestijli bir şıklık kazandırıyor.
 
Dış görünüş diğer unsurların yanı sıra krom parçalarla süslenirken, gösterge panelinin köpüklü dokusundan gösterge panelinin siperliğine veya orta konsolun siyah lake dekoruna kadar malzeme seçimi ile iç ambiyansa değer kazandırıldı.
 
Cam panoramik tavan kabine büyük bir aydınlık getiriyor ve yan LED’ler sayesinde yolculara hoş bir gece aydınlatması sunuyor.
 
Özgün, sağlam ve seçkin tarzı ile 4008 kompakt SUV’lar dünyasına ait olduğunu hemen ortaya koyuyor. Eller serbest sistemi, 18” inçlik alüminyum jantları, dokunmatik ekran navigasyon sistemi ve geri görüş kamerası gibi özellikleri ve ekipmanları 4x4 aracın modern ve prestijli vizyonunu yansıtıyor.
 
Çok yönlü ve ferah SUV
Kısmen 4007’den alınan 4008’in platformunun uzunluğu, ön ve arka "muhterem aks kafasi" çıkıntılarının azaltılması ile (-30cm) kısaltıldı. Büyük aks mesafesi ve geniş lastik izleri ön ve arka koltuklarda oturma alanı genişliğini garantilemek üzere korundu.
 
Özellikleri ve 1,63 metre yükseklik ile 4,34m uzunluk, 1,80 metre genişlik sağlayan dış boyutları 4008’i özellikle çok yönlü kılıyor. Gerçek manevra kabiliyeti sağlayan kompaktlığı ve ferahlığı onu şehir içinde günlük kullanım dahil, özellikle tatil ve hobi amaçlı kullanımlara uygun bir araç haline getiriyor.
 
Elektronik kontrollü 4x4 aktarma sistemi
Aracın 4x4 versiyonunda, sürücü üç aktarma sistemi arasından seçim yapabiliyor: "2WD" iki tekerlekten çekişli, "4WD" dört tekerlekten çekişli ve "LOCK" 4x4 kilitleme sistemleri.
 
4WD ve LOCK dört tekerlekten çekiş sistemlerinde, torkun ön ve arka arasındaki dağıtımı elektronik olarak kontrol ediliyor.
 
LOCK modunda dört tekerlekten çekiş sistemi torkun arka lastiklere daha fazla dağıtılması ile sürekli hale geliyor.
 
4x4 aktarma türü 4008 satışlarının % 80’inden fazlasını oluşturacak. Hatta Peugeot’nun yeni 4x4 SUV’u  Avrupa dahil bazı bölgelerde sadece 4x4 versiyonuyla müşterinin beğenisine sunulacak.
 
Yüksek performanslı motor gamı
Dört motor seçeneği bulunacak,
Benzinli : 1,6l  85 kW (116hp) / 152 Nm5 ileri manuel
2,0l  113 kW (150hp) / 198 Nm5 ileri manuel veya CVT 
Dizel HDi :
1,6l HDi FAP 82 kW (112hp) / 270-280 Nm overboost ile 6 ileri manuel
1,8l HDi FAP 110 kW (150hp) / 300 Nm 6 ileri manuel
 
Avrupa’da 4008 iki dizel HDi motor seçeneği ile sunulacak. Diğer ülkelerde, araç daha uyumlu motor şanzıman grupları ile satışa sunulacak.
 
1,6l benzinli ve dizel HDi motor seçenekleri ile 4008 sınıfının en iyi performanslarından birini sergiliyor. Böylelikle 4008 modern SUV statüsünü ve şehirlerimizin kalbindeki binek araçlara özgü konumunu hak ediyor.







Kaynak...
http://www.arabam.com/haber/Son-Haberler-Peugeot-4008-saglamlik-ve-sikligi-birlestiren-4x4-SUV/Detay-293610?vzn=1
http://www.otomobilport.com/Peugeot-SUV-sinifinda-4008-ile-buyuyecek-OPW3300920111101521
Acaba sırf dünya için mi yaratılmışsın ki, bütün vaktini ona sarfediyorsun!
" Zaman gösterdi ki, Cennet ucuz değil, Cehennem dahi lüzumsuz değil "
" İnsan bir yolcudur. Sabavetten (çocukluktan) gençliğe, gençlikten ihtiyarlığa, ihtiyarlıktan kabre, kabirden haşre, haşirden ebede kadar yolculuğu devam eder." (Mesnevi-i Nuriye)

Toyota Club Türkiye

Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« : Eylül 30, 2011, 12:48:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« Yanıtla #1 : Eylül 30, 2011, 14:11:17 »
bu motor seçenekleriyle sınıfında yer edinebilir.....
auris D-4D blue

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« Yanıtla #2 : Eylül 30, 2011, 14:18:17 »
küstüm:)
almıcam işte... dizele otomatik şanzıman koymamışlar:)
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« Yanıtla #3 : Eylül 30, 2011, 14:22:20 »
Tasarımını çok beğendim. Gerisine bakmıyorum bile. Büyük konuşmayım Peugeot alacağım en son arabalardandır.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • karakus11.blogcu.com/
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 16 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« Yanıtla #4 : Eylül 30, 2011, 14:44:46 »
Kardeş Citroen de 4008 e benzer bir araç tasarlıyormuş....

""" Peugeot 4008’in Citroen'deki ikizi de hazır

Bugün ortaya çıkan Peugeot’nun yeni SUV modeli 4008’in aynı gruptaki kardeşi olan Citroen C4 Aircross’un da detayları ortaya çıkmaya başladı.


Bir yıl önceki tanıtımından bu yana bantlardan inen 100 binden fazla Citroen C4 markanın bu modeli daha da geliştirmesinde büyük etken oldu. Pek çok pazarda elde ettiği yüksek satış rakamları sonucu Citroen C4 model ailesini genişletmeye karar verdi. Bunun için çalışmalara önceden başlayan firma son olarak aileye bir SUV ekledi. C4 Aircross adı verilen model aslında PSA Grubu- Mitsubishi ortaklığının bir diğer üyesi. Peugeot’da da bugün açıklanan 4008 modeli ile kardeş olan model 2012’nin ilk yarısında tanıtılacak.
Tasarımında altyapısın aldığı C4 modeli ile büyük benzerlikler taşıyan model DS ailesinde kullanılan LED’li gündüz farlarına ve 18 inçlik jantlara sahip. Yerden yüksek tasarımıyla hemen fark edilen C4 Aircross 4.34 mt uzunluğunda, 1.79 mt genişliğinde ve 1.63 mt yüksekliğinde olacak.
2 ve 4 tekerlekten çekiş sistemleriyle donatılacak olan araç vites kolunun arkasına konumlandırılacak sürüş moduyla manuel olarak çekiş sistemini özelliklerini değiştirebilecek.
İkizi Peugeot ile motor seçeneklerinde de ortak davranacak olan Citroen bu araçta 150 HP güç üreten HDi dizel motor ve 115 HP güç üreten 1.6 lt benzinli motora yer verecek. HDi motor 2 ve 4 tekerlekten çekişli olarak 6 ileri oranlı manuel şanzımanla donatılırken benzinli versiyon 5 ileri oranlı şanzımana ve 2 çekere sahip olacak. """



Kaynak...
http://www.otomobilport.com/Peugeot-4008%E2%80%99in-Citroendeki-ikizi-de-hazir-OPW3300920111133471
Acaba sırf dünya için mi yaratılmışsın ki, bütün vaktini ona sarfediyorsun!
" Zaman gösterdi ki, Cennet ucuz değil, Cehennem dahi lüzumsuz değil "
" İnsan bir yolcudur. Sabavetten (çocukluktan) gençliğe, gençlikten ihtiyarlığa, ihtiyarlıktan kabre, kabirden haşre, haşirden ebede kadar yolculuğu devam eder." (Mesnevi-i Nuriye)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '11
  • 93 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Peugeot 4008 - 4x4 SUV
« Yanıtla #5 : Eylül 30, 2011, 21:12:46 »
İkisi de fransız kalsın derim. Maceraya gerek yok. 
0 'dan 100 km 'ye 10 saniyede çıkabilirsin belki, ama önemli olan kaç saniyede durabildiğindir.