Gönderen Konu: megane 2 ve corolla  (Okunma sayısı 4398 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 11 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
megane 2 ve corolla
« : Eylül 19, 2011, 13:11:53 »
2011 corolla comfort 1.33 aracım var dun 2006 model bir dizel megan kullandım suspansiyonları cok hosuma gitti.benim aracta oldukca sert suspansiyon.neden corolla bu akdar sert suspansiyonlar

Toyota Club Türkiye

megane 2 ve corolla
« : Eylül 19, 2011, 13:11:53 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #1 : Eylül 19, 2011, 13:53:44 »
megane II ' ın sevilesi yanı: bagaj geniş...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #2 : Eylül 19, 2011, 14:49:12 »
adamlar öle yapmışlar .....
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #3 : Eylül 19, 2011, 14:51:27 »
Megane 2'nin arka süspansyionlar bağımsız bildiğim kadarıyla, bunun etkisi de var.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #4 : Eylül 19, 2011, 19:54:51 »
  Megane II 'nin arka süspansiyonu yarı bağımsız olması lazım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '15
  • 36 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #5 : Aralık 11, 2011, 12:22:13 »
megane 2 gelmiş geçmiş en dandik arabadır..tofaşın kuş serisi bile daha sağlamdır..7 yılda araba darmadağın oldu..allah belasını versin o megane'ın
Allah herkese önce sağlık versin..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #6 : Aralık 11, 2011, 13:17:30 »
megane 2 gelmiş geçmiş en dandik arabadır..tofaşın kuş serisi bile daha sağlamdır..7 yılda araba darmadağın oldu..allah belasını versin o megane'ın
senin gibi objektif insanları forumda görmek güzlel bişey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #7 : Aralık 11, 2011, 21:02:22 »
yapmayın gözünüzü seveyim megane 2ler pek sevilmez megane 3ler tamam başarılı kabul :D ama 2ler tam not alamamıştır genelde bu arada aracınızın lastik ölçümlerini bi kontrol edin 33 yapın benden tavsiye
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #8 : Aralık 21, 2011, 23:07:07 »
Merhaba Cengiz bey,

Süspansiyonun en pasif parçalarından biride tekerleklerimizi tamamlayan lastiklerdir.
Toyotanın süspansiyonu tatlı sert tarzında olup gazlı amortisörle destekli sistemdir. Amortisörün tam ortadasında konfor bölgesi bulunur.
Oysa sert hamurlu lastikler bu konforu kötü yönde etkilerken diğer yandan da yakıt ekonomisi sağlarlar.

Test ettiğiniz Megan 2006 model, büyük ihtimalle lastikleri değişmiş olmalı ve yumuşak karakterli lastik seçiminde bulunulduysa bu farkı o nedenle o şekilde algılamış olabilirsiniz.

Fazla yumuşak süspansiyon sistemine sahip otomobiller yüksek süratlerde stabil olmazlar buda risk teşkil eder.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #9 : Aralık 21, 2011, 23:44:19 »
Toyota dersek yanlış söylemiş oluruz. Toyıta bir çok değişik amaçlı araç ve onlara uygun süspansiyon sistemlerine sahiptir. Ancak son zamanlarda kimi süspansiyon sistemlerini otomotiv teknolojileri firmalarından temin etmektedir bir çok diğer markada olduğu gibi.

 Süspansiyon yapısının yanında geometriside önemlidir. Ayrıca yayların bukle sayısı, yapısı vs. de sertliği etkiler. Keza lastik hava basınçlarıda. Lastiklerin taban hamuru sertliği ile yanak yapısı farklı olgulardır ve yanak yapısı ve ebatı süspansiyon konforunda etkilidir.
Ayrıca araç ağırlığı ile konfor arasında da doğrusal bir ilişki vardır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: megane 2 ve corolla
« Yanıtla #10 : Şubat 14, 2012, 02:44:01 »
beyefendi, sizin tek şikayetiniz süspansiyon olsun, çünkü megane kullanıcılarının çok fazla şikayeti var. ben 1hafta kadar önce araç satın aldım, baktığım araçlardan biride megane 2 dci dı, izmit ve çevresinde yaklaşık 50 aracı ciddi şekilde etüt ettim, bir kaçını sürme fırsatı dahi buldum, bir kaç anektodu paylaşmak istiyorum, meganeların %80inde ön ve arka lastik markaları farklı, kullanıcılarda, sadece ön lastikleri değiştirme gibi bir mantalite var, 2009 modelleri dahil, kapı tutacaklarının boyası atmamış bir megane bulamazsınız, ben bulamadım, nasıl bir boya ve malzeme kalitesi varsa bilemiyorum, yine %90ında dashboardun güneşliği olan cover kısmı, sıcaktan genleşerek kokpitten açılmaya başlamış, nasıl maddeler kullandılarsa, farklı hızda genleşiyor ve plastikler birbirinden ayrılıyor, iç kapı kumaş döşemeleri yırtık veya yıpranmış, herkes bu kadar gaddar olamaz, demekki kumaş kalitesi o kadar düşükki, çok kısa süre içerisinde yıpranıyor, konuştuğum renault servislerinin söylediği, euro dizel dışında bir yakıt kullandığınızda, motor ömrünün 600 ile 700km arasında olduğu, ilk dönemlerde, malum euro dizel yaygın değilken clio dizellere servis yetiştiremiyorlardı. olağanüstü hissiz bir direksiyonu var, yani corolladan inip megane a binmek direksiyon hissiyatı açısından, imprezadan inip, tofaşa binmekten farksız, ben çok düşündüm, maddi açıdan getirisi götürüsü vs. si , zaten satılık olupta 1500tl den masrafı az olan bir, megane yok, belkide ben çok titiz bir sürücüyüm, corollada ise , aracın bütün sistemlerini etüt ettim, cd sürücüm çalışmıyordu yaptırdım 50tl ödedim, arka cam silecek suyunda sorun var, tahmin ediyorum, onada yüksek meblağlar ödemeyeceğim, yani benim şahsi kanım, megane isim olarak bile corollanın yanında yer almayı hak etmiyor.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio