Gönderen Konu: 2009 civic otm. (hondacılar bi el atın lütfen)  (Okunma sayısı 3644 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
Ynt: 2009 civic otm. (hondacılar bi el atın lütfen)
« Yanıtla #20 : Eylül 25, 2011, 12:25:13 »
Servis doğru söylemiş kronik problemlerden birisi direksiyon kutusuda ses yapar oda kroniktir lakin şu anda satılan 2011 ve 2012 hafif makyajlı modelde bu kronik sorunların tamamı kalktı (bkz. makyajlıların arkası daha yüksektir artık)
07 Volvo S60R AWD/Titanium Grey/Atacama Leather/Premium & Family Package/18" Pegesus Wheels/300Bg 400Nm 2.5 T Engine/Manuel 6 Speed Transmission/0-100 5.6 Sn.

http://b1112.hizliresim.com/s/z/1hj2f.jpg

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2009 civic otm. (hondacılar bi el atın lütfen)
« Yanıtla #20 : Eylül 25, 2011, 12:25:13 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: 2009 civic otm. (hondacılar bi el atın lütfen)
« Yanıtla #21 : Eylül 25, 2011, 12:41:09 »
Yay aracın yerden yüksekliğini belirler. Ayrıca tekere gelen darbenin kasaya ulaşma miktarınıda. Ancak yay amortisösüz olsa idi bu yaylanma sönümlenemezdi. Yani yayın yaylanma hareketini sönümleyen amortisördür. Yaylar ile amortisörün sertlikleri uyuşmuyorsa bu sorunlar olabilir. Sürekli ve aşırı yüklü kullanımda amortisörlerin ömrünü kısaltır.
Tüm bunların yanında lastik hava basıncı (yüklü kullanım) ve yanak yapısıda yaylanmada çok etkilidir.