Gönderen Konu: buyrun toyota sağlamlığı  (Okunma sayısı 13973 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #40 : Ağustos 31, 2011, 18:46:02 »
Aksini iddia-ispat edebilecek biri varmı

Toyota Club Türkiye

Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #40 : Ağustos 31, 2011, 18:46:02 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #41 : Ağustos 31, 2011, 23:04:56 »
kemal amca ve dğer abilerime söylüyorum o corolla yerinde volvo audi mercedes olsaydı yorumlar aynen şu olacaktı 'Heelal olsun be arabaya bak ' 'vallahi salam arabamymış diyecektik'
Toyota Corolla 1.4 D4D 90 Hp Plus Line 2007 / Toyota Corolla 1.6 114 Hp GLİ 1993 Sercan TORUN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #42 : Ağustos 31, 2011, 23:14:27 »
toyota nın viteste olması veya boşta olması kazayı açıklar.böyle kazalar mümkündür.öndekişahin bile olabilirdi.arkadaki araç sahip olduğu enerjiyi öndeki aracı hareket ettirmek için harcamış sanırsam toyota 1. vitesteymiş çarpma ile birlikte ileri fırlamış kalan enerjide çarpan araca hasar olarak dönmüştür.diye birşeyler uydurdum aksini ispatlayan?
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • avensis 2.0 + Astra 1.4 T
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #43 : Eylül 01, 2011, 00:19:21 »
kemal amca ve dğer abilerime söylüyorum o corolla yerinde volvo audi mercedes olsaydı yorumlar aynen şu olacaktı 'Heelal olsun be arabaya bak ' 'vallahi salam arabamymış diyecektik'
. audi mersedes toyotadan daha saglam cunku aksini iddaa eden varmidir senelerdenn beri toyota kullanan biri olarak bunu soyluyorum. En saglam dediginiz corona orj japon arabama arkadan kirmizi isikta 30-40 km hyundai minubus vurdu nerdeyse araba pert oluyodu hyundai minubusun sadece fari kirildi. Heleki eski kasa corollada onde ve arkada celik bariyer bile yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • eskişehir
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0-
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #44 : Eylül 01, 2011, 00:53:48 »
benim görüşüm genelde araçlarda çelik bar önlerde ve yanlarda olur. bu barlarda araç hasar almasın diye değil. kazanın yarattığı etkilerin yaşam hücresine girmesini önlemek içindir. yaşam hücresine etki almayan araçlarda ncap te 5 yıldızla ödüllendirilir. mesela vitolarda yaşam hücresine tecavüz ettiği için ön tampondan haricen çamurluklarda plastiktir. ( bana söylenen buydu serviste ) koca minübüsü saçtan yapan mercedes in iki çamurluktan kaçmasını beklemiyorsunuz herhalde demişti. yani benim bildiğim kadarıyla özetle çelik bar karşı araca ağır hasar aldırır. ama sizin arabanızı korumaz. felsefe olarak darbenin yumuşatılması için firmalar belli bir esneklik ve ezilmeyi ister ona göre dizayn ederler. çünkü hiçbir firmaya göre mal candan değerli değildir. tek hedefleri yaşam hücresini korumaktır. işte yaşam hücresine örnek.
çin işi ve japon işi karşılaştırması.

bak mankendeki keyfe corollanın içinde:
Toyota Corolla Crash Test 5 Star ANCAP rating

allah böyle araca değil binmeyi manken bile etmesin...!
Chinese car crash test failure
TOYOTA AVENSİS 1.8 MULTİDRİVE S ELEGANT EXTRA CVT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • avensis 2.0 + Astra 1.4 T
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #45 : Eylül 01, 2011, 13:00:14 »
benim görüşüm genelde araçlarda çelik bar önlerde ve yanlarda olur. bu barlarda araç hasar almasın diye değil. kazanın yarattığı etkilerin yaşam hücresine girmesini önlemek içindir. yaşam hücresine etki almayan araçlarda ncap te 5 yıldızla ödüllendirilir. mesela vitolarda yaşam hücresine tecavüz ettiği için ön tampondan haricen çamurluklarda plastiktir. ( bana söylenen buydu serviste ) koca minübüsü saçtan yapan mercedes in iki çamurluktan kaçmasını beklemiyorsunuz herhalde demişti. yani benim bildiğim kadarıyla özetle çelik bar karşı araca ağır hasar aldırır. ama sizin arabanızı korumaz. felsefe olarak darbenin yumuşatılması için firmalar belli bir esneklik ve ezilmeyi ister ona göre.      dizayn ederler. çünkü hiçbir firmaya göre mal candan değerli değildir. tek hedefleri yaşam hücresini    korumaktır. işte yaşam hücresine örnek.      Onde ve yanda olur demissiniz  eski kasada onde ve yandada yok.  Peeki aracla duvara vurunca ne oluyor celik bar yoksa maftaa yaptiginiz aciklama pek mantikli degil bence. Ama herkezin kendi gorusu tabii saygi duyarim.
çin işi ve japon işi karşılaştırması.

bak mankendeki keyfe corollanın içinde:
Toyota Corolla Crash Test 5 Star ANCAP rating

allah böyle araca değil binmeyi manken bile etmesin...!
Chinese car crash test failure

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • avensis 2.0 + Astra 1.4 T
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #46 : Eylül 01, 2011, 13:02:59 »
  Onde ve yanda olur demissiniz  eski kasada onde ve yandada yok.  Peeki aracla duvara vurunca ne oluyor celik bar yoksa meftaa  yaptiginiz aciklama pek mantikli degil bence. Ama herkezin kendi gorusu tabii saygi duyarim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #47 : Eylül 01, 2011, 13:49:41 »
Arkadaşlar , gerçekleri kabullenelim artık, toyotalar gövde mukavemeti zayıf araçlardır, daha doğrusu yeni nesil bütün japonlarda gövde direnci yok gibi
ama araba güvensiz denemez, güvenlik artık çelik barlarla sağlanıyor, renolarda 4 çamurluk plastik, hadi reno dandik araba diyelim, koskoca 20 tonluk volvolarda  resmen plastik aksamlı motor var yauw

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • eskişehir
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0-
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #48 : Eylül 02, 2011, 00:22:39 »
  Onde ve yanda olur demissiniz  eski kasada onde ve yandada yok.  Peeki aracla duvara vurunca ne oluyor celik bar yoksa meftaa  yaptiginiz aciklama pek mantikli degil bence. Ama herkezin kendi gorusu tabii saygi duyarim.

hayır ben firmalar çelik barsız araç yapar demedimki. birileri konudaki aracın çelik barlar sayesinde arkadan çarpışmadan hasarsız çıkmış olabileceği yorumunu yapmış. ben o konuyla ilgili yorum getirdim. bahsettiğiniz gibi önden bir çarpışmada. teorik olarak çelik bar değilde hatta araç komple hiç esnemeyen tank çeliği olsa dahamı iyi sonuç çıkar sizce. benim dediğim çelik barlara gelinceye kadar araç yapılan kazanın etkisini yumuşatır, yumuşatır ve etki çelik barlara geldiğin de en aza inmiş olur ve siz bu işten daha az hasarla çıkarsınız ama aracınız için aynısını diyemem. sizce çelik barlı araçlar ki bunlar jipler gibi aracın dışında değilse, nasıl araç sıfır hasarla çıkar. birde babamın 2011 corolla aracına motor vurdu ve çokta yumuşak vurdu. boya dahi bozulmadığı halde arka kapı içerisindeki çelik barın izi hala duruyor. eğer o olmasaydı bu çarpışmadan hiç iz kalmayacağı halde barın yarattığı iç dabe izi duruyor. ama allah o barlardan razı olsun her zaman çarpan motor olmayabilir. istediği kadar iz kalsın yeterki alınan darbenin bize olan etkisi azalsın. anlatmak istediğim konunun özü bu.
sizin getirdiğiniz yoruma benimde saygım sonsuz ve negatif bişey almadığımı bilmenizi isterim. biz burada biribirimize yardımcı olmak için varız. ben o niyetteyim. yorumunuz için teşekkür ederim bülent bey.
TOYOTA AVENSİS 1.8 MULTİDRİVE S ELEGANT EXTRA CVT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • avensis 2.0 + Astra 1.4 T
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #49 : Eylül 02, 2011, 09:05:45 »
Bende ilhan bey.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #50 : Eylül 02, 2011, 14:38:19 »
Bende

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #51 : Eylül 02, 2011, 14:42:40 »
Dayaktan Kaçma Toyotadan Şaşma :)
Toyota Corolla 1.4 D4D 90 Hp Plus Line 2007 / Toyota Corolla 1.6 114 Hp GLİ 1993 Sercan TORUN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 143900
  • Model Yılı: '01
  • 14 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #52 : Eylül 02, 2011, 16:13:34 »
Japon araçların sağlamlığı aşikar arkadaşlar, yalnız şunu görmezden gelemeyiz ki arkadan çarpan araçlar herzaman daha çok hasar alırlar.
ZZE111 Terra A.C.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #53 : Eylül 02, 2011, 16:35:49 »
doğru abicim ama o corolla sol ün yerinde volvo audi olsa herkez beğenecektı arabayı bence neden corollada o kadar sağlam olmasın
Toyota Corolla 1.4 D4D 90 Hp Plus Line 2007 / Toyota Corolla 1.6 114 Hp GLİ 1993 Sercan TORUN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • eskişehir
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0-
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #54 : Eylül 02, 2011, 18:33:08 »
doğru abicim ama o corolla sol ün yerinde volvo audi olsa herkez beğenecektı arabayı bence neden corollada o kadar sağlam olmasın


toyotanın sağlamlığı aşikar ama o foto bencede fake. bu forumdaki büyük çoğunluğun toyota ile bir geçmişi var veya hala kullanıyor. ama objektif bakmamız hepimize büyük kazanç sağlar.
TOYOTA AVENSİS 1.8 MULTİDRİVE S ELEGANT EXTRA CVT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #55 : Eylül 02, 2011, 23:44:35 »
Arkadaşlar , gerçekleri kabullenelim artık, toyotalar gövde mukavemeti zayıf araçlardır, daha doğrusu yeni nesil bütün japonlarda gövde direnci yok gibi
ama araba güvensiz denemez, güvenlik artık çelik barlarla sağlanıyor, renolarda 4 çamurluk plastik, hadi reno dandik araba diyelim, koskoca 20 tonluk volvolarda  resmen plastik aksamlı motor var yauw
Hangi gerçekleri Kemal bey? Gövde mukavemetinin veya direncinin olmadığını siz nasıl ispat edebilirsiniz? Veya bunu nerden biliyorsunuz?

Toyota ların gövdeleri GOA denilen bir sistemle üretilmekte. Bu sistem darbeyi absorbe edebilme ve dağıtabilme yeteneğine sahiptir. Haa ben ispat ederim ancak siz izmirdesiniz. Bir Plazaya uğrayın ve deneyimli bir satış danışmanına ' Bana GOA gövde yapısını anlatırmısınız ' diye sorun. Emin olun makul karşılayacaksınız.


 
GOA gövde yapısı

Global Outstanding Assessment (GOA) gövde yapısı, olası bir çarpışma esnasında yolcuları korumaya yardımcı olur.

Olası bir çarpışma sırasında şoku etkili bir şekilde emerek çarpışma kuvvetini tüm gövdeye yaymak üzere tasarlanmıştır.

Bu, araca aktarılan güçlerin sürücünün ve yolcuların güvenliğini tehlikeye sokmasını engeller.
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #56 : Eylül 02, 2011, 23:52:28 »
Fotoğrafı büyütüp biraz daha yakından baktım. Hasar görünüşte biraz abartılı duruyor ama tampon tırnaklarından atmış gibi ve corollanın sağ tarfında bir eziklik var görünüyor, tampon sağ tarafa içerde duruyor gibi.
Biliyorsunuz ki fren yapan aracın burnu yere doğru eğilir, böylelikle muhtemelen arkadaki aracın burnu corolla nın altına girmiş ve tampon alt demirine vurmuş olabilir.
Arkadaki aracada dikkatli bakacak olursanız tampon alt demirinin üzerinde, yani far ve panjur kısnında hasar var. Bilinen bir şey daha, çoğu aracın kaputunda kırışma noktaları vardır. Farları ve panjuru koruyabilecek bir mekanizma mevcut değil.
Eğer gerçek bir fotoğraf ise olmayacak bir durum değil bana göre.
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: buyrun toyota sağlamlığı
« Yanıtla #57 : Eylül 03, 2011, 00:04:19 »
http://www.toyota.co.za/ContentPage.aspx?PageId=122

Buyrun bişeyler buldum. Sayfanın  altındaki videoyu izleyin.  ( Yiğidi öldür, Hakkını yeme !!! )
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA