Gönderen Konu: Servis problemim var  (Okunma sayısı 3625 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Eğri cetvelden düzgün çizgi çıkmaz
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Servis problemim var
« Yanıtla #20 : Ağustos 25, 2011, 14:53:10 »
erol arkadaş senin durumunda benimle aynı.Bende Gaziantep muhittinoğlundan aldım.Bana da 6 ay yada 10 bin dediler.Bende yazılı kağıt istedim 6 ay dolunca yağ değişmezse garantiden çıkacaktır diye.Veremediler tabi bu sefer kıvırdılar.Yok biz tafsiye ediyoruzdafalan filan neticede çıkmıyor abi.Bende alalı 8 ay bitiyor 12 olmasını bekliyorum.Km daha 3500 de yağ mı değişir.Ben 10 yıldır motor teknisyeniyim.Askeri personelim o kadar garantili sıfır araç var elimin altında tüm servislerle içli dışlıyım hiç birisinde bu 6 ay olayını görmedim duymadım.Hatta geçende bi sohbette söyledim resmen güldüler.Renocuların,Fordçuların diline düştük sayelerinde
meraba emrah bey dediğniz şekilde yağ değişimi kullanıcı yapabilir diyo ben 6 ayda bir bakıma falan gitmeyi düşünmüyorum 2 sene kaldı garantinin bitmesine 2 yıl daha giderim sonra özel servisin yolunu tutarım bu ölü soyucularla uğraşamayacam. forumda 10000 bakım yapan arkadaşlar var şehre göre de fiyat farkı var :) aynı tartışmayı ben de yaptım diyelim 6 ayda ben 3000 km yaptım bu aracı bakımamı sokacam evet dediler. sıfır alırken toyota hisar ya senede bir kere yada 10000 denilmişti. dediğiniz gibi kıvırmaya başladılar. 3-5 bin km yağ değişimimi olur dedim çok beklersiniz dedim çıktım gittim:)
Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Servis problemim var
« Yanıtla #20 : Ağustos 25, 2011, 14:53:10 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
Ynt: Servis problemim var
« Yanıtla #21 : Ağustos 25, 2011, 16:39:35 »
İzmir de bulunan her üç servis ile bir bağlantım, tanışıklığım yok ama aracı alırken ve arkadaşlarla yapmış olduğum sohbetler
sonucu müşteri memnuniyeti konusunda Borovalının bir adım daha önde oldğunu söyleyebilirim,
bakıma giderken genelde hepsinden fiyat alırım ve yüzsüzlük yaparak birbirlerine dahi düşürdüğüm olur,
malum opsiyonları mutlaka oluyor,
fiyat kadar söz verilen veya en kısa sürede işlemin yapılması da çok önemli bence,
ama Borovalı daha profosyenel yaklaşıyor gibi geldi bana,
umarım hep böyle olur,
Serhan beye yaptıkları da çok ayıp, bu firmaların fiyat verirken kdv veya ötv yi dahil etmeden fiyatları ucuz göstermeleri gibi bir şey,
halbuki vergi mevzuatı gereği fiyatların tüm vergiler dahil ilan edilmesi gerekir, bu tür yanıltıcı hareketleri karşılıksız bırakmamak lazım

Mutlu sürüşler...

Tavsiye için teşekkür ederim,son bir kez şansımı orda denicem olmadı artık kendim halledicem herşeyi,yerim garantilerini

gökhan hocam maalesef insanlarımızın zaaflarıyla oynuyorlar. yok aracına dışarda baktırırsan garantisi bozulur falan. senin diskleri servis ya dışarda çarklatır ya da diskleri komple değiştirir, ki o da bayağı maliyetli olur. benim anlayamadığım 20bindeki bir toyotanın diskleri nasıl olur da eğilir????ve bu garanti kapsamında olmaz??? eeee ben neden servise gidip cüzdanı ateşe atıyorum ozaman? geçen ay bacanağımın 2003 sedan toyotasını bakıma götürdük toyota servisine. adamlar 760 tl (cik ) aldılar. araç garantide olmamasına rağmen bizimki tutturdu orjinal servis diye. adanada uğur yaldız diye köklü bir özel servis var. ben aracımın (daihatsu yrv turbo ) bakımını orada yaptırıyorum ve gayet memnunum.  oraya götürelim dedim dinletemedim. birkaç gün sonra peşpeşe çıktık antalya yoluna sahilden. bizimki virajlara gelince bir süre sonra çekti sağa. durdum n'oldu abi? araçtan mekanik sürtme sesleri geliyor. anladığım kadar baktım. önde birşey yok. alta eğildim baktım. egsoz arka kısma yakın bir yerden biraz aşağı inmiş. (bu durum 2 bakım önceden beridir var. ) abi egsozun arasıra yere sürtüyor dedim. şaşırdı. aynı gün ben de bakımını yaptırdım. adam egsoz bağlantılarına kadar adan zye herşeyi gözümün önünde kontrol etti. şimdi bir egsoz bağlantısını kontrol etmeyen servisi ne yapalım??????? 760 tl yi nasıl yedi adamlar anlamadım.

Dediklerinizde haklısınız,ilk başta araç yeni diye yanlış bişey yapmaktan korkuyor,aynen bir bebek gibi davranıyoruz araçlara,bunu iyi kullanıyolar.Diskleri ben yamultuyorum kullandığım her aracın diski yamulur benim,çok sert kullandığım zamanlarda aşırı ısınıyor diskler,aracı parkettiğimde evin balkonuna kadar gelirdi fren balata kokusu,bazen diskler sıcak oldugunda araç yıkatırken ön tekerlere su vurmayın demeyi unuttuyorum dalgınlıkla.1 veya 2 yıkamada yamuluyor zaten.Eski aracımda çelik jant vardı 5 kollu aralık bol diye çok yamulurdu bu gene iyi plastik kapak koruyor baya.Delikli fazla ısı tutmayan performans diski gerekiyor ama bulmak sorun...Garanti kapsamında olması gerekirdi bende şaşırdım,sanırım kullanıma bağlı aşınma olabılen parçalarda garanti yok.Dışardan orjinal ford üretimi bir disk aldığımda bile o diskin garantisi oluyordu,yamulduğunda gönderiyorduk geri.İlginç..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2016 Corolla 1.33 Life
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: '16
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Servis problemim var
« Yanıtla #22 : Eylül 01, 2011, 22:18:18 »
Herkese merhabalar, arabamı aldığımda bende aman yetkili servis olsun dedim ve bir hafta kadar sonra Bursa Çavdarlıya gittim. müşteri temsilcisi bayan önce benim kıyafetime sonra da araca bakıp beni bayağı bir aşağılar pozisyonda ilgilendikten sonra bana 660 TL tutarında bir masraf olduğunu söyledi. eğer biraz bu konuda ki gibi yetkili servis muhabbetlerini duymamış olsaydım bu parayı bayıla bayıla verecektim. ama aracımı aldım ve özel servise gittim. dışarıda servistekilerden daha bilgili bir dünya usta var. aracı sıfır aldınız, 6 ay içerisinde sorun yoksa bir daha zaten olmaz. özel servisle devam edin gitsin. ciddi sorun olursa da kaskonuzla anlaşmaya çalışın. Çavdarlının 660 TL dediği masrafı özelde 160 TL ile giderdik. ve bana söyledikleri "Değiştirilmesi Gerekiyor" dedikleri parçalarla ben halen yola devam ediyorum. örneğin akü ve fren balatalarını bir yıldır daha kullanıyorum. Bursa ve civarında bulunanlar için kesinlikle reklam değil memnun kaldığım için yazıyorum, Sistem 2000 gayet güzel. işçiliği ve ilgilenmeleri güzel. yağ, yağ filtre ve buji değişimi için bir ay kadar önce 20 TL işçilik aldılar. denemenizi tavsiye ederim. herkese iyi yolculuklar...