Gönderen Konu: Orta susturucu iptali yardım  (Okunma sayısı 3272 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Orta susturucu iptali yardım
« : Ağustos 19, 2011, 21:41:04 »
Arkadaşlar yarisimin son susturucusu sebring slash cut modeli ancak sesi az çıkıyor ama çok kaliteli bi sesi var.Son susturucu slincerli bu yüzden orta susturucuyu da sökmek istiyorum.Merkeze gittiğimde susturucuyu takıcam.Şehir dışında açık kullanıcam ancak biraz tereddütlerim var.
1-Araç alt devirde çekişten düşer mi?Ben sadece konvektörü sökülürse alt devirlerde kayıp olduğunu biliyorum.Ancak orta susturucu sadece sesi kessin diye mi yoksa başka işede yarıyor mu?Geri basınçla alakalı mı orta susturucu?
2-Sesi kötüleşir mi yoksa daha fazla kükremeye başlar mı?
3-Çekişte ve yakıtta bi işe yarar mı?
Yanlış anlaşılmasın kat iptali olmucak son susturucu sebring orta susturucuda düz boru olucak

Toyota Club Türkiye

Orta susturucu iptali yardım
« : Ağustos 19, 2011, 21:41:04 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Orta susturucu iptali yardım
« Yanıtla #1 : Eylül 03, 2011, 01:17:39 »
arkadaşım bende 2001 1.6 vvt-i var.. orta susturucuyu sakın sökme.. ben denedim aşırı bi ses çıkıo ve arabanın içinde durulmuo.. benden bu kadar..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Orta susturucu iptali yardım
« Yanıtla #2 : Eylül 03, 2011, 15:58:26 »
dediklerinden çok bişi anlamadım ama bildiğim tek bişey var:) araçlar tasarlanırken mühendisler herşeyi matematiğine uygun yapıyor. Sen değişiklik yaparak bu hesaplamaları bozmaktan bahsediyorsun ama anladığım kadarı ile yakıttan veya çekişin düşmesinden endişe ediyorsun.
Honda Jazz / 2012

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Orta susturucu iptali yardım
« Yanıtla #3 : Eylül 05, 2011, 23:51:13 »
konuyu acali uzun bi süre oldu araci eksozcuya  götürdüğüm zaman altina bende girdim ve o2 sensorunun iki tanesine sadece kat. Konvektöre bagli yani  geri basincla bi ilgisi olmadigini gördüm atilan gaz kat k. De okunup beynin orjinal gibi calismasini sağlıcak.zaten spor eksozlar araca daha az yaktıriyor normal kullanimlarda benim tahminime göre araç daha da az yakicak tek sorun.sesin orantısiz artisi ki benim sebring ve remus tarzi eksozlardan orta susturucu iptal edilmeden güzel ses alinamiyor olmasi yine benim tahminime göre benim araçta ses güzel olucak. Ayrica bu benim yaptigim işlem devede kulak kalir ki bu spor ve yaris arabalarinda uygulanan en temel modifeye işlemi eğer komple eksoz sistemi ve headers yaptırsa idim dediğin doğru olurdu ki beyne tekrar yazılım gerekirdi onlar mühendis ise bizde öyleyiz bizde bi şeyleri öğrenip öyle uyguluyoruz ne kadar hesapta yapsan teori ile gerçek hayat bam başka olabiliyor . Işlemi ayın 21 de yaptırıcam sonuçları paylaşırimkonuyu acali uzun bi süre oldu araci eksozcuya  götürdüğüm zaman altina bende girdim ve o2 sensorunun iki tanesine sadece kat. Konvektöre bagli yani  geri basincla bi ilgisi olmadigini gördüm atilan gaz kat k. De okunup beynin orjinal gibi calismasini sağlıcak.zaten spor eksozlar araca daha az yaktıriyor normal kullanimlarda benim tahminime göre araç daha da az yakicak tek sorun.sesin orantısiz artisi ki benim sebring ve remus tarzi eksozlardan orta susturucu iptal edilmeden güzel ses alinamiyor olmasi yine benim tahminime göre benim araçta ses güzel olucak. Ayrica bu benim yaptigim işlem devede kulak kalir ki bu spor ve yaris arabalarinda uygulanan en temel modifeye işlemi eğer komple eksoz sistemi ve headers yaptırsa idim dediğin doğru olurdu ki beyne tekrar yazılım gerekirdi onlar mühendis ise bizde öyleyiz bizde bi şeyleri öğrenip öyle uyguluyoruz ne kadar hesapta yapsan teori ile gerçek hayat bam başka olabiliyor . Işlemi ayın 21 de yaptırıcam sonuçları paylaşırim