0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Distribütör kabağını söküp oksit yapan yerleri hafif zimparalayıp temizledim(çok oksitlenmiş).O kısımları çok inceliyorum çıkık bir hortum yok .Yarın bujileri de bir söktürüp baktıracağım özelliğini yitirmiş mi diye .Daha da düzelmezse artık Ankaraya ostime gidip makinaya bağlatıcam son çare. Az önce gene denedim aynı yalnız şunu fark ettim sanki gaza basılı tutunca gaz yemiyor ancak gaza basıp basıp çektimi gaz yeyişi artıyor.Sorun gaz pompası diyemiyorum araba 4500 den sonra deliriyor fırlıyor.Ancak 3000 4500 arası arkamda bir kamyon bağlı gibi.1.vites hariç 1 viteste dipledinmi 7000 e kadar fırlıyor araba.Şu beynin sigortasını nasıl bulabilirim sıfırlamanın bir zararı olur mu?Bana beyinden gibi geliyor.
Eğer ostime gidip bujileri değiştirirseniz buji kablolarınıda değiştirin onlarda olabilir..
buji kablosu bozulursa araba tekler Ercü.
Çok şükür problem çözüldü buji kablolarını söktüğümde bir tanesinin içindeki metal parçanın dibinden koptuğunu fark ettim pas sökücü sıkınca arasındaki oksit gitti ve motor eski haline dönmüş durumda.Yeni buji kablosu siparişi verdim.Araba 3 piston gidiyormuş bide milletle kapışıyor haline bakmadan kerata Arabama tekrar hayran kaldım satacaktım vazgeçtim.