Gönderen Konu: auris de torpido soğutucusu yokmu  (Okunma sayısı 9978 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: auris de torpido soğutucusu yokmu
« Yanıtla #20 : Ağustos 11, 2011, 11:31:42 »
Köşe bardaklıkları açın mazgallarıda bardağa veya şişeye doğru indirin açın klimayı soğutsun :)) ben öyle yapıyorum.

Zaten bunun için bardaklıklar oraya yapılmış. Her gören bayılıyor bu detaya, uzun yolda çok güzel oluyor.:)
150 TL ye araç içi soğutucular var, çok lazım olursa onlardan alırız, taşınabilir, yıkanabilir. Torpido soğutması çok gerekli birşey mi ki?
born to ride

Toyota Club Türkiye

Ynt: auris de torpido soğutucusu yokmu
« Yanıtla #20 : Ağustos 11, 2011, 11:31:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Mehmet Kayhan İŞÇİ
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: auris de torpido soğutucusu yokmu
« Yanıtla #21 : Eylül 11, 2011, 18:04:40 »
2005 Ford focus ghia da görmüştüm soğutmalı torpido vardı... torpido içine göğüste bulunan hava ızgarasına benzeyen bir ızgara koymuşlar klima calışınca torpido içini de soğutuyor :D, dün Volvo Ankara volan' a araç sormaya gittim s40 a baktım karar verdim alacağım, satış temsilcisi bana -bu aracın liste fiyatı 63.500 tl bunun üzerine 650 tl celik jant, 212 tl yedek ince lastik ve 1500 tl metalik renk ücreti ödeyeceksiniz. deyince ben de tamam kalsın dedim :D ayrıca diğer donanımlara gelince ne kadar lüks olunca o kadar ötv ve kdv ödüyorsunuz.... mesela 30.000 tl ye Türkiye' ye giren bir arac takribi 60.000 tl  civarında satılıyor.
Saygılar...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Eğri cetvelden düzgün çizgi çıkmaz
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: auris de torpido soğutucusu yokmu
« Yanıtla #22 : Eylül 11, 2011, 23:38:14 »
2011 model comfort extra a/t aracımı 2010 aralık ayında aldım aradığım kriterler elimdeki paraya göre motor gücü,yakıt sarfiyatı,sağlamlık,uzun motor ömrü gibi genel değerlerdi. auris,cıvıc,mazda3,leon ve golf seçenekler arasındaydı
alacağımız araç otomatik olmalıydı
golf otomatik,pahalı ve bomboş bi arabaydı onu öyle eledim. 45.000
leon benzinlide otomatik seçenği yoktu(2.0 motorlu benzili hariç) bu da öyle gitti dizel otomatik pahalı.47.000
cıvıc premıum sedan kasa otomatik 43.000. auris dizel almak var bu fiyata dedik onu da eledik.
mazda 3 derseniz mazda internet sitesi mazda 3 ü daha sitesinde bile güncellememiş tutulmadığından(bana göre tabi)eledim.(gerçi 2 gün önce siteden bi öğretmen arkadaş almış mazda 3 beyaz sedan maaşallah araba çok güzel.)
Geldik aurimize 39.900 liste fiyatı 2010 aralık ayında  comfort extra otm benzinli.al aşağı vur yukarı derken 38.500 benzinli 43.500 dizel mmt en son fiyata bıraktı afyon hisar oto. dizel olması çok cazipti ama toyota servisinde çalışan arkadşımın tanıdığı diyeyim artık manuel dizelse düşünmesin alsın, mmt şanzumanı hiç düşünmesin daha 2 aylık 9 aylık 1 yaşında,2 yaşında araçların şanzıman değişimi garanti kapsamında değişiyo sıkıntılı bi şanzıman diye uyardı bizi. tam otomatik şanzıman kullanılan bilinen bi şanzıman onu tercih et yakıt etkilerse lpg tak dizel gibi bin(gerçi ben hala 4.46 lira ile benzine direniyorum) demişti.
bu fiyata bence şu eksikler olmamalıydı.
1.özellikle alimunyum jant
2.hız sabitleyici
3.ortadaki konsolun arka kısmında arkadaki yolcular için tek bi klima çıkışı düşünülebilirdi.
4.sustalı bi anahtar yapmak bu kadar mı zordu acaba hımenin kılıcı gibi tövbe yarabbim :)
5.torpido soğutucu gerçi yerine bardaklıklar var klıma çıkış yerlerine güzel düşünülmüş.
6.cam kaldırma ve belli hıza gelindiğinde kapı kitleme(servite 150 şer liraya takıyorlar) pahalı bi şey olsa derim ki tamam adamlar tassuruf yapıyo.serviste 150 ise dışarda ikisi 100 e yapılır :)
 benim gördüğüm eksikler bunlar tabi alırken bunları biliyorduk kendisini eksikleriyle de olsa seviyorum :) koy benzini yap bakımı sahibini yaşlandırır.her güzelin bi kusura var gözüyle yaklaşıp şu an iyi anlaşıyoruz bakalım. türkiye'yi halen 90 lı yılların pazarı olarak gören ve halen buna göre araç gönderen japonlar bence yanlış yapıyor. bu da markaya karşı oluşan güven,adamları satışlar tatmin ediyor gerisi angarya diye düşünüyorlar.

Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir.