0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
immobiliser ın temelinde kontak anahtarındaki çip ile ecu'nun iletişiminin belirli bir saat sıklığında gönderilen sayısal sinyallerle sağlanması yatıyor. Anahtardan gönderilen şifre ecu tarafından çözümleniyor, daha önce programlanmış bir şifre ise motorun çalışması sağlanıyor.toyota'nın standart güvenlik sistemi için biz aracı alırken verilen bilgi, elektronik kontrol ünitesine tanımlanmış kontak anahtarı haricindeki herhangi bir çalıştırma durumunda aracın motorunun dışında, yakıt pompasının da kilitlendiği yönündeydi. Buna pek de inandığım söylenemez.Kırılamayan şifre, aşılamayan güvenlik duvarı, çözümlenemeyen makine kodları olmadığı müddetçe (ki her zaman yapılan iyileştirmeler zorlaştırmadan ibarettir.) sayısal sistemlerin hiç birine güvenmemek gayet mantıklı.Ha bir de Hakan Bey 1 dakika 30 saniye gibi net bir zamanı nasıl verebildiniz? Merak ettim doğrusu. [/quote] show haber gösterdiii......... kafadan atmadım tabikiiiiiii