Gönderen Konu: Immobiliser  (Okunma sayısı 1488 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 1 kere teşekkür edildi
Immobiliser
« : Nisan 14, 2008, 09:09:32 »
yawss ne cahil adam diyecenız beklide ama bu immobiliser denen olay 97 model xei de varmı?

Toyota Club Türkiye

Immobiliser
« : Nisan 14, 2008, 09:09:32 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Immobiliser
« Yanıtla #1 : Nisan 14, 2008, 09:27:20 »
Onda yok. 1999 Model ve üzerinde var. Anahtarlar ve kontak üzerindeki çipler sayesinde orjinal olmayan veya servis tarafından sağlanmayan ve işlenmeyen veya kısa kontak gibi durumlarda aracın çalışmasını engeller. Yani araç orjinal anahtarların haricinde çalıştırılamaz, ne elektrik gelir nede yakıt.
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Immobiliser
« Yanıtla #2 : Nisan 14, 2008, 10:42:25 »
Orjinal haricinde zorlanırsadaa, motor kendini kitleeeeer..  

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Immobiliser
« Yanıtla #3 : Nisan 15, 2008, 00:05:23 »
kısaca hiç bir işe yaramazzzzzzzz.. hırsızların cep bilgisayarı ile kırması 1.dk 30 sn sürüyor ve bunu sadece direksiyonun altındaki bilgisayar giriş soketine fişini takıyor. 2 dk da araba çalışmış oluyor.. boş beleş bir şey.. en güvenlisi araçlarda gprs sistemidir gizli bir yerine monta edilir. aylık sabit ücreti var ama aracın çalınsada bulunmama ihtimali cok düşük ,
Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Immobiliser
« Yanıtla #4 : Nisan 15, 2008, 03:05:31 »
immobiliser ın temelinde kontak anahtarındaki çip ile ecu'nun iletişiminin belirli bir saat sıklığında gönderilen sayısal sinyallerle sağlanması yatıyor. Anahtardan gönderilen şifre ecu tarafından çözümleniyor, daha önce programlanmış bir şifre ise motorun çalışması sağlanıyor.
toyota'nın standart güvenlik sistemi için biz aracı alırken verilen bilgi, elektronik kontrol ünitesine tanımlanmış kontak anahtarı haricindeki herhangi bir çalıştırma durumunda aracın motorunun dışında, yakıt pompasının da kilitlendiği yönündeydi. Buna pek de inandığım söylenemez.
Kırılamayan şifre, aşılamayan güvenlik duvarı, çözümlenemeyen makine kodları olmadığı müddetçe (ki her zaman yapılan iyileştirmeler zorlaştırmadan ibarettir.) sayısal sistemlerin hiç birine güvenmemek gayet mantıklı.
Ha bir de Hakan Bey 1 dakika 30 saniye gibi net bir zamanı nasıl verebildiniz? Merak ettim doğrusu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Immobiliser
« Yanıtla #5 : Nisan 15, 2008, 23:50:00 »
Alıntı yapılan: Hüseyin Çavdar
immobiliser ın temelinde kontak anahtarındaki çip ile ecu'nun iletişiminin belirli bir saat sıklığında gönderilen sayısal sinyallerle sağlanması yatıyor. Anahtardan gönderilen şifre ecu tarafından çözümleniyor, daha önce programlanmış bir şifre ise motorun çalışması sağlanıyor.
toyota'nın standart güvenlik sistemi için biz aracı alırken verilen bilgi, elektronik kontrol ünitesine tanımlanmış kontak anahtarı haricindeki herhangi bir çalıştırma durumunda aracın motorunun dışında, yakıt pompasının da kilitlendiği yönündeydi. Buna pek de inandığım söylenemez.
Kırılamayan şifre, aşılamayan güvenlik duvarı, çözümlenemeyen makine kodları olmadığı müddetçe (ki her zaman yapılan iyileştirmeler zorlaştırmadan ibarettir.) sayısal sistemlerin hiç birine güvenmemek gayet mantıklı.
Ha bir de Hakan Bey 1 dakika 30 saniye gibi net bir zamanı nasıl verebildiniz? Merak ettim doğrusu. [/quote]

show haber gösterdiii......... kafadan atmadım tabikiiiiiii

Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Immobiliser
« Yanıtla #6 : Nisan 16, 2008, 01:16:20 »
Hayır ben kafadan attınız gibi bir şey söylemedim yanlış anlamışsınız.