0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Geçmiş olsun Mehmet Ali Bey, neyse ki fazla sıkıntı yaşamadan çözmüşüsünüz problemi
Arkdaşlar dün Sakaryadan yeğenime modifiyeli bir rover aldık.Araba temiz kullanılmış ve ilk sahibinden di fakat modeli 1998 Aracı aldık Kocaeliye geldik.Durduktan biraz sonra araç rolantide çalışırken şu kaynatmaya başladı ve işte hikaye burada başlıyor.Kocaeli körfez sanayi sitesine gittik.Önce fan motoru çalışmıyor dediler.Değişicek.Bende motoru sökün düz akım verin, problem kablodan olablir dedim.Adam düz bağlayınca fan çalıştı.Yerine taktık.Tık yok.Sigortalar konttol edildi bir tanesi bozuk.Tabi fan sigortası değiştirildi.Tekrar deneme ve sonuç sıfır + o sıcakta moralsizlik.Rover ci yusuf usta arandı tavsiye üzerine ve usta imiş.Adam daha fan muşiri ile hararet muşirini karıştırıyor.Neyse oradan sonuç alamadık.Sinirli bir şekilde söylenirken KAPORTACI Zeynel usta gördü.Hayırdır abi ne işin var burda deyince konuyu anlattık.VEEEEEEE anında çözüm....Radyatöre su eklediğimiz haznenin kapagı zamanla (1998 model) deforme olduğundan ısınında genleşiyor ve hafif hava kaçırdığı için yetertli basın olumadığında FAN ÇALIŞMAZ.Tabi, kocalide rover parçası araki bulasın.Tutuk çıkmacının yolunu elimizde lanet kapak ile )))))) adam seat leon dan bir kapak söktü ve denedik.Tamamdır.Arabanın suyunu tamamladık,sigortalar tekrar kontol ettik bastık marşa.Araba saat gibi çalıştı fan da son derece normal...Yani basit bir kapak deyip geçmeyin acemi olsak motor contasının dahi yanmasına sebep olabilirdik....Allah kimseyi kapaksız bırakmasın )) bagajda bir yedek olsun eski araba sahipleri için...
Geçmiş olsun. Tam hangi model bilmiyorum ama Honda ile de bazı parçalar uyuşuyor olabilir.
selamlarbendeki carina da da vardı kapak problemi. çanakkale den istanbul a giderken yodla durup üç defa su ilave ettim radyatöre.sanayideki ustaların kimi müşür dedi kimi fan dedi vs. kapak deforme olduğundan atıyomuş suyu neyseki bi kapak aldıkta problem kalmadı.