Gönderen Konu: Bir Mağduriyet ve Hak Arama Mücadelesi... (Bosch)  (Okunma sayısı 723 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
Bir Mağduriyet ve Hak Arama Mücadelesi... (Bosch)
« : Temmuz 25, 2011, 11:50:42 »
arkadaşlar merhabalar.  aşağıdaki maili hafta sonu yazdım. burada da paylaşmak istedim. Bu mail Bosch Türkiye sorumlusuna hitaben yazıldı ve eline ulaşması için çaba gösterdim bilemiyorum başarılı oldum mu :))))



    Steven Young'un Dikkatine... (Mailin ulaşmasını sağlarmısınız?)


Merhabalar.

Adım Gürkan Başer. Denizli'de yaşıyorum. Evimdeki birçok eşyada özellikle Bosch markasını kullanıyorum. Evliyim ve eşim şu anda 6 aylık hamile.

2011 yılı nisan ayında boch marka klima sahibi olabilmek için Denizli'de faaliyet gösteren yetkili satıcı Desen Ticaretten inverter serisi 12905 model kodlu bir klima siparişi verdim. normal koşullarda mayıs bilemediniz en geç haziran başında evime kurulması gereken klima, her ne hikmetse bugüne kadar gelmedi ve çağrı merkezinde başlattığım mücadelemde anladığım kadarıyla da temmuz ayı içerisinde evime kurulamayacak gibi görülüyor.

Ben klima almak değil bosch sahibi olmak istiyordum! Fakat firmanıza duyduğum bu güvenin arkasında her ne kadarda yılların birikimi olsa da; birşeylerde aksaklık olduğunu bilmenizi istedim. Zaten önce çağrı merkezine sonra internet üzerinden en yetkili sorumluya ulaşma çabası ve önümüzdeki günlerde de belki Almanya merkeze bu mağduriyetimi anlatma isteği duymamın altında yatan en önemli neden Firmanıza karşı duyduğum sonsuz güvenin anlam veremedğim bir şekilde bozulmasıdır.

Eşimin hamile olduğunu başta belirtmiştim, klimayıda o yüzden istemiştik. Sizdeki bir geçikme insanların sağlığına varıncaya kadar etkisi olduğunun farkında olduğunuzu varsayarak en kısa sürede mağduriyetimin giderilmesi için gereğinin yapılmasını rica ediyorum.



Gürkan BAŞER
Aynasi iştir kişinin lafına bakılmaz...

Toyota Club Türkiye

Bir Mağduriyet ve Hak Arama Mücadelesi... (Bosch)
« : Temmuz 25, 2011, 11:50:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir Mağduriyet ve Hak Arama Mücadelesi... (Bosch)
« Yanıtla #1 : Temmuz 25, 2011, 12:14:07 »
Umarım mücadelenizin meyvesini alırsınız Gürkan Bey. Muhtemelen bayi ile Bosch arasındaki bir problemin ceremesini çekiyor olabilirsiniz ama tabi ki bu sizin probleminiz olamaz, bunu çoktan halletmiş olmaları gerekirdi.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Çotanak
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 161000
  • Model Yılı: '06
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir Mağduriyet ve Hak Arama Mücadelesi... (Bosch)
« Yanıtla #2 : Temmuz 25, 2011, 12:20:50 »
Kutluyorum sizi Toplum da hak  arayanların sayısı inşallah artar. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.(Hadis-i Şerif)  dinimiz hakkaniyete büyük önem vermiştir.
Ey güzel memleketim GİRESUN! Özledim yaylalarını,fındığını,sahilini ve denizini. Olmuyor böyle yazdan yaza. 16 yıl geçti aradan doymayalı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir Mağduriyet ve Hak Arama Mücadelesi... (Bosch)
« Yanıtla #3 : Temmuz 25, 2011, 14:36:23 »
  Hakkınızı arama konusunda bende sizi destekliyorum. Bir iş yapılıyorsa onun tam yapılması şart.

 Bende de evde Bosch klima var ve geçen gün komple açmam gerekti ses yaptığı için. Neyse sorunu hallettim ama daha randımanlı yapabilirlermiş klimayı, açınca onuda farkettim. Çünkü bazı noktalarında olmaması gereken korozyon vardı.