Gönderen Konu: düşük devirde titreme  (Okunma sayısı 17022 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #20 : Temmuz 26, 2011, 11:51:58 »
böyle durumlarda herkes bir şey söylüyor ama siboplarda bir şey olsa benzinde de azda olsa bu durumu yaşarsın ama benzinde en ufak bir sıkıntı yoksa bence sakın birde bunun üzerine sipoları elletme ...!
yoksa bu iş iyice işin içinden çıkılmaz bir durum yaratabilir.
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Toyota Club Türkiye

Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #20 : Temmuz 26, 2011, 11:51:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #21 : Temmuz 26, 2011, 12:56:11 »
dün arabam düzeldi,müthiş oldu,keyfim yerine geldi.en ufak bir ssarsıntı yok.arabaya bindikçe binesim gildi o ara lpg ışığına bir baktım yanmıyor.lpg nin sigortası atmış,bizim efsane benzinde yağ gibi kayıyor.3 günde ikinci sigorta bu lpg de bir sıkıntı var....
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #22 : Temmuz 31, 2011, 22:38:19 »
en azından titremenin LPG ile alakalı olduğu ortaya çıkmış hadi gözün aydın dostum :) ama dediğim gibi öyle arabanın sipoplarını falan sakın elllettirme daha kötü işin içinden çıkılmaz durumlara gelmeni istmem ;)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #23 : Temmuz 31, 2011, 23:06:56 »
ben sana dedim kardeş aracına boşa elletme ben dünyanınparasını döktüm ama nafile lpg sistemi degişmeden araç düzelmedi muhtmel senin aracının lpg sisteminde kısadevre var sigorta atırıyor ise allah muhafaza aracın beynini felanda yakabilir biraz paran gider ama iyi bit lpg ustası bul tesisatını sıfırdan söküp baglasın yanlız kablo baglantılarını mutlaka lehimleyip makaronların yoksa zamanla oksit yapar vede bu tür başka arızalar yaratır.tekrar geçmiş olsun
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #24 : Ağustos 01, 2011, 01:04:00 »
Olayda kısa devre varsa ve yanında birde lpg çalışıyorsa hala biniyormusunuz o araca ? Pes yani araç bomba gibi birşey en ufak kıvılcımda allah göstermesin BUM.. Adam gibi bir usta bulup düzelttirin yoksa olacak iş değil bu..
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • bir kere toyata her zaman toyata
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #25 : Ekim 26, 2011, 01:14:08 »
Sayın Kürşad bey ve değerli Toyata AE 101 kullanıcıları,

Bahsettiğiniz araç boşta iken rölantide titreme problemi, ani ivmelenmede gecikme, yakıtta çok az bir artış ve aracın gücünün ciddi derecede azaldığı, çekişten düştüğü, ani ivmelenmede daha az tepki verdiği durumları yaşadım.

Otogazcımın buji kablosunun ve bujinin değişmesi gerektiği tavsiyesinden sonra, piyasada satılan en iyi olduğu söylenen japon malı NGK buji kablosunu aldım (Bu kabloyu tercih etme nedenim: aracın kullanma klavuzunda NGK bujiden de bahsedilmesidir). Buji kablosunu satan Japon parçacı eski kabloları saklamamı söylemişti. Bende kabloları kolonyalı mendille temizledim ve sakladım. Yeni kabloda (NGK) aracım 100'den sonra hızlanmadı ve buji kabloları acayip ısındı (araç daha kötü oldu). NGK istanbul'u aradım. yetkili kendi kablolarında böyle bir sorunun olmadığı, en iyi kablo olduğunu, aracımın Distbiritörenü değiştirmemi söyledi. (Yani kablosuna toz kondurmadı)
Bu durum üzerine, otogazcıya tekrar giderek eski kablolarımı taktırdım, yeni aldığım NGK kablosunu iade ettim. Sorun 10.000 km kadar halloldu. Sorunun kaynağı; motor yağı buji kabloları üzerinde biriktiği için ısınmaya neden olduğu ve buji kablolarının yeterli elektrik iletememsine neden olduğunu tespit ettik. Ayrıca, buji kablolarının temizlenmesi ile ısınmanın azalması nedeniyle sorunu kısa bir süre için de dahi olsa çözdüm.

10.000 Km sonra rölantide titreme sorunu üzerine yetkili servisten (TOYOTA LİDER-ANKARA)'den orjinal Buji kablosunu 3 taksitle
269,37 TL'ye aldım (ORJİNEL BUJİ KABLOSU MARKASI: SUMITOMO'dur.).

Tüm arkadaşlara tavsiyem yan sanayi buji kablosu ile uğraşmayın önce orjinal buji kablosu taktırın. Büyük bir ihtimalle sorun hallolacaktır. Ayrıca orjinal buji kablomun ilk arıza verdiği 16.500 kilometre civarıydı. Temizlemeyle 10.000 km daha kullanabildim. İlgilenenlere tavziye olunur.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #26 : Eylül 16, 2012, 14:50:05 »
murat bey bu yağ kabloların bujiye giren yerindemi oluyor aynısı benim başıma geldi bujiyi hafif sıkıp bıraktı usta denen arakadaş ama ordan yağ geldi kabloların dediğim yerine ve araç dengesizleşti ; bunu bile bilmeyen piyasada ustayım diye geçinen tamirciler var , sıfır buji boşluğu alındıktan sonra 90 derece daha sonra sökülüp yerine takılan bujiler 30 derece sıkılmaları gerekir sanırım siz de böyle bir sorun yaşadınız.
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • fb
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: düşük devirde titreme
« Yanıtla #27 : Eylül 16, 2012, 16:21:50 »
Avans ayarı yaptırmayı deneyın bıde.
Corolla 98 Xei Ac 114 Hp