0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Artısı; Sabit 110km/h ile giderken düz yolda daha az yakmanızı sağlarEksileri;Şehiriçinde, virajlı yollarda ve rampada Yakıtı arttırır.
Erdem nasıl oluyo anlamadım. o zaman hep 110 la sabit gitsin.lastik yarıçapı yaklaşık 5mm daha büyük olduğundan km saatiniz daha yavaş döner, güç düşer. baskı balataya daha fazla yük gelir. kısacası lastik çapını değiştirmenin ne gereği var. bunu sadece sahtekar taksiciler kullanır, daha küçük çapta lastik kullanarak km saatinin daha fazla dönmesini sağlarlar. sizde de tam tersi olmuş olmasın?
60 yanak ile 65 yanak arasında neredeyse hiç değişmez bence.
+35 , benim gibi 175/65/14 den 195/50/15 e geçerseniz bariz bir şekilde kilometre de sapma , bir nebze yakıt sarfıyatı , geç hızlanma .... tek iyi tarafı kucucuk çukurlarda bile artık yavas gidiyorum birşey olmasın diye , yol tutuşunda da iyileşme oldu ( direksiyon tepkimeleri )