0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
bu turbo değişenlerin hepsi 2011 corollamı????hatta d-4d mi?
merhabalar...bende 2011 corolla elegant a/t var...ben bu aracıma torkundan dolayı turbo taktırmak istesem böyle bir şey mümkünmü acaba!!!bilen birileri cevap verirse sevinirim...
Turbo değilde küçük bir supercharger kulllanabilirsiniz... Turbo masraflı bir iş...
Manifolt sökülüp o takılıyor dimi ? t-sportlardada öyle galiba
mış, mış, mış… aracım 2010 model (eylül 2009 çıkışlı), d4d, 6 vites mmt ve km si 23 binin üzerinde. şu ana kadar bin, on bin, yirmi bin ve ocak’11 de altı aylık olmak üzere tüm bakımları yapıldı. ben bahsedilen ne turbo sorunlarını ne de mmt sorunlarını yaşamadım. ayrıca şirkette de kullanılan hem manuel hem de mmt 2009 lar mevcut. bu araçları da zaman geliyor farklı farklı kimseler kullanıyor. ama bu araçların da bakımları zamanında yapılıyor ve bu araçlar da burada bahsedilen sorunları yaşamadı. amacım - polemiğe girmeden - bu arıza sorunları için yıl ve modele göre genelleme yapmanın yanlış olduğunu belirtmek. evet yıl ve modele göre kullanılanan şanzıman ve turbo modellerinden dolayı performans artış ve düşüşleri gözlenebilir. ama buradaki sorununun ana sebebi ya bazı araçlarda kullanılan parçalardaki üretim hataları ya da bazı araçlardaki maalesef kullanıcı hatalarıdır. aksi takdirde yıla ve modele göre genelleme yaparsak, sanki toyota hatalı üretimli araçları satıp, ‘yerseniz’ gibi bir türk mantığı ortaya çıkartıyor ki, bu da son gaz pedalı sorunu sebebi ile 8.5 milyon aracı geri çağıran toyota mantığı ile pek bağdaşmıyor.
Yanlız arkadaşın arabası 2011 modelmiş miş miş...Zaten Toyota da bu turboları değiştiriyor ise belli ki bir sıkıntı veya uyumsuzluk var. Kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum.
Öyle veya böyle , aşırı dijital sistemler ve kaslı araba yapıp maliyetten kısma çabaları toyota gibi firmaları bu hale getirdi. Mesela eskiden Bi denso vardı bide Koito falan diyoduk ama şu anda toyotanın her parçasını anlaşmalı olduğu ayrı bir firma yapar hale geldi.Böyle bir durumda problem çıkması çok normal.. Ve üzülerek söylüyorum ki toyotanında şu anda diğer orta sınıf markalardan farkı kalmadı.. Toyota şu anda tamamen 80li ve 90lı yıllarda oluşturduğu marka imajıyla satış yapıyor.. Bu bi gerçek..Zaten üretilen her araçla sorun çıkacak diye bir kaide yok.. Mesela biz Peugeotya vs. problemli araba diyoruz ama peugeotun her arabasında sorun çıktığınımı zannediyorsunuz? Tabiiki hayır.. Peugeotnun bile arabasından çok memnun olan kullanıcıları var. Doğrusunu söylemek gerekirse Toyotanında son dönemde diğer markalardan pek bir farkı kalmadı.. 4 yıl öncesine kadar bu sitede arabasındaki sorundan bahseden kaç kişi vardı ki? Tabi bunda TcTnin son dört yıldaki büyümesininde katkı payı vardır ama yinede işin aslı Toyota'nın eski Toyota olmamasından kaynaklanıyor.. Bunu söylerken sizin tercihlerinizi kötülemeyi amaçlamıyorum, yanlış anlaşılmak istemem.. Sadece, Yıl:2011 ve Toyota artık dünyanın en sorunsuz araçlarını üretmiyor..
Evet , manifolddan montaj yapılıyor , benim manifolt patlak ya , yapıyım diyorum aslında ama otomatik vites olduğu için hiç uğraşasım gelmiyor...
Şimdik 2.viteste 40 geçmiyor derken 40 ta sabitliyor mu yoksa...
mış, mış, mış aracım 2010 model (eylül 2009 çıkışlı), d4d, 6 vites mmt ve km si 23 binin üzerinde. şu ana kadar bin, on bin, yirmi bin ve ocak11 de altı aylık olmak üzere tüm bakımları yapıldı. ben bahsedilen ne turbo sorunlarını ne de mmt sorunlarını yaşamadım. ayrıca şirkette de kullanılan hem manuel hem de mmt 2009 lar mevcut. bu araçları da zaman geliyor farklı farklı kimseler kullanıyor. ama bu araçların da bakımları zamanında yapılıyor ve bu araçlar da burada bahsedilen sorunları yaşamadı. amacım - polemiğe girmeden - bu arıza sorunları için yıl ve modele göre genelleme yapmanın yanlış olduğunu belirtmek. evet yıl ve modele göre kullanılanan şanzıman ve turbo modellerinden dolayı performans artış ve düşüşleri gözlenebilir. ama buradaki sorununun ana sebebi ya bazı araçlarda kullanılan parçalardaki üretim hataları ya da bazı araçlardaki maalesef kullanıcı hatalarıdır. aksi takdirde yıla ve modele göre genelleme yaparsak, sanki toyota hatalı üretimli araçları satıp, yerseniz gibi bir türk mantığı ortaya çıkartıyor ki, bu da son gaz pedalı sorunu sebebi ile 8.5 milyon aracı geri çağıran toyota mantığı ile pek bağdaşmıyor.