Gönderen Konu: KAPILARINDAN KALİTE - FİYAT TESPİTİ YAPABİLECEĞİNİZ 2 MARKANIN VİDEOSU  (Okunma sayısı 1190 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
İlginç :)

Arka camda Elf yazısı görüyorum, yani bu eleman Reno grubundan, büyük ihtimal Dacia.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris 1.4 D-4D comfort extra MM
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür edildi
Bu ne yaaavvv kaportacı niyazi usta bundan daha nazik davranıyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
test mi yapıyo kırmaya mı çalışıyo belli değil
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
İlginç :)

Arka camda Elf yazısı görüyorum, yani bu eleman Reno grubundan, büyük ihtimal Dacia.

 
Alper bey Dacia zaten öndeki logan sanırım işte fiyatve kalite farkı..... :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür edildi
süpermiş yaa

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
  Birisi banttaki araç, diğeri galeriye ulaşmış, birisi alt sınıf binek, diğeri Gti. Bu farkın olması beklenen bir sonuç bence. Asıl Auris ile Golf arasında belirgin fark olursa bu önemli olur bence. Başka detaylarda var ama şimdi söylemem doğru olmaz. ;) Diğer yandan aynı Golf'de menteşe bölümünün kuvvetliliği gösterilmiş oysa Logan'da böyle bir bilgi yok. Logan kapısına uygulanan kuvvetlerin benzeri emin olun Golf'ün kapısında da belki aynı oranda olmasada belli bir etkisi olurdu. Yanlışmıyım?
 Sonuç olarak Logan'dan daha az maliyet ve yetenekli olan araçlarda var, Golf'den çok daha iyi ve kabiliyetli olanlarda.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Manyak bu amca yahu ....nasıl zıpladı kapıda.

Evet. Fİyat ve kalite farkı....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.aylinyilmaz.net
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 24 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Bu ne yaaavvv kaportacı niyazi usta bundan daha nazik davranıyor
+1 :D yorum çok iyi ... söylenecek en iyi söz bu sanırım hehehe
niyazi ustaya çok selam ..

Saygılar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
hemen aşağı iniyorum bizim corolaya da aynı testleri yapıyorum sonuçları görüp tatmin veya babamın karşısında mahcup olmam lazım :D :D
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
  Birisi banttaki araç, diğeri galeriye ulaşmış, birisi alt sınıf binek, diğeri Gti. Bu farkın olması beklenen bir sonuç bence. Asıl Auris ile Golf arasında belirgin fark olursa bu önemli olur bence. Başka detaylarda var ama şimdi söylemem doğru olmaz. ;) Diğer yandan aynı Golf'de menteşe bölümünün kuvvetliliği gösterilmiş oysa Logan'da böyle bir bilgi yok. Logan kapısına uygulanan kuvvetlerin benzeri emin olun Golf'ün kapısında da belki aynı oranda olmasada belli bir etkisi olurdu. Yanlışmıyım?
 Sonuç olarak Logan'dan daha az maliyet ve yetenekli olan araçlarda var, Golf'den çok daha iyi ve kabiliyetli olanlarda.

   Hakan bey sonuca bişey demiyorum ama burda vurgulamak istediğim şey ne kadar ekmek o kadar köfte felsefesi..... ;) ....Volkswagen'dede alt sınıf binekler Polo ve Golf bunun Dacia'da  ise karşılığı Solenza Logan ve Sandero... Yaniiii, neticede aynı segmentte dolaşan araçlar ama kalite farkı fiyatlarını da etkilemekte bununda herkes farkında.....Son söylediklerinize ise katılıyorum ve dedemin atasözü gibi bir lafıyla yazımı sonlandırıyorum ''Herkesin Arabası Kendine Mercedes '' :lol:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
  Aynen öyle, herkesin aracı kendine en güzelidir. Diğer taraftan Golf-Polo kıyası bu duruma çok uymamış. Auris-Yaris kıyası gibi olmuş. Oysa Yaris Auris'den daha kalitesizdir diyemeyiz Auris'e nazaran ucuz olduğu halde, öyle değil mi?
 Söylediğim gibi; fark zaten görülen bir gerçek ve bunun için böyle bir teste gerek yok. Test, özellikle VW. inki reklam amaçlı olmuş. Ama aynı kapıya başka yön ve kuvvetler uygulandığında onunda ayarının kaçacağından eminim. Bu arada Golf var, Golf var. Bu ise teknik bir ayrıntı bence.
 Şimdi Bentley'i de Vw. grubu üretiyor. Vw. grubunun kendi araçları ile Bentley arasında da hem kalite, hem prestij, hemde fiyat farkının olması gayet doğal. Bu hangi aracın hangi pazara sunulacağı ile ilgili bir olgu. Bu videodaki kapıda zıplamayı bırakın, Çarpışma Testlerinde aracın çarpma sonrası kapısının ne kadar bir güç ile açılacağını belli aletler ile ölçüp kayıt altına alan sistemlerde var. Yine çarpma sonrası kapı kilitlerinin otomatik açılmasını ve emniyet kemerinin açılmasını sağlayan sistemlerinde testleri var.

 Ben daha da ileri gideyim, ister o Logan olsun, ister Golf, ister bizlerin bindiği araçlar (Umut'un Javelin bunun dışında :):):) ) kesip kamyonet haline getirip yüklemeyi deneyin. Sonuçlar çok komik olabilir. :) Ama bir çok kişinin beğenmediği (bence iyi bir araçtı) Anadol'da bu yapılabiliyor Tam Şasi sayesinde. Yine araçlarınızın bir tekerleğinin havada kalmasını (çukur vs. sayesinde) ve bu sırada kapılarını açmayı deneyin. Bunlar aracın sertliği ile alakalıdır, yol tutuşa katkı sağlar, istenmeyen ses oluşumunu nispeten önler ancak aracın daha sağlam olmasını tam olarak sağlamaz.

 Tabi hemen her marka değişik şekillerde kapı vs. hareketli parçaların testini tasarım ve ilk üretim aşamasında uzun uzaya yapmaktadır.
 Durability testing on the 2011 Chevy Volt charge port, trunk & fuel door