Gönderen Konu: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı  (Okunma sayısı 3813 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« : Mayıs 23, 2011, 12:56:26 »
Markayı lekelemek istemiyorum, sadece paylaşmak istedim, TOSHIBA markasından hayal kırıklığı yaşadım.

10 gün önce işyerine 3 adet Toshiba L630-12F notebook satın aldım. (13.3",i-3,4GB,320GB-W7Pro)
3 cihazdan 2-sinde benzer hatalar çıktı.
Daha paketi açıp ilk çalıştırdığımda, cihazlardan biri bataryayı hiç görmedi.
Diğeri bataryayı gördü ancak şarj yapmadı.
Hatalı ürünleri servisi arayarak geri gönderdim.
Sanıyorum seri üretim hatası beni buldu.

Bir arkadaşım (bilgisayar satıcısı) Toshiba'dan uzak durmamı söylemişti, dinlemedim.

Toyota Club Türkiye

TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« : Mayıs 23, 2011, 12:56:26 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #1 : Mayıs 23, 2011, 14:30:32 »
Markayı lekelemek istemiyorum, sadece paylaşmak istedim, TOSHIBA markasından hayal kırıklığı yaşadım.

10 gün önce işyerine 3 adet Toshiba L630-12F notebook satın aldım. (13.3",i-3,4GB,320GB-W7Pro)
3 cihazdan 2-sinde benzer hatalar çıktı.
Daha paketi açıp ilk çalıştırdığımda, cihazlardan biri bataryayı hiç görmedi.
Diğeri bataryayı gördü ancak şarj yapmadı.
Hatalı ürünleri servisi arayarak geri gönderdim.
Sanıyorum seri üretim hatası beni buldu.

Bir arkadaşım (bilgisayar satıcısı) Toshiba'dan uzak durmamı söylemişti, dinlemedim.

geçmiş olsun levent bey, toshiba da kaliteyi düşürmüş olabilir... yada duruma göre iade alabilirler,iade etme hakkınız saklıdır...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #2 : Mayıs 23, 2011, 17:28:43 »
Markayı lekelemek istemiyorum, sadece paylaşmak istedim, TOSHIBA markasından hayal kırıklığı yaşadım.

10 gün önce işyerine 3 adet Toshiba L630-12F notebook satın aldım. (13.3",i-3,4GB,320GB-W7Pro)
3 cihazdan 2-sinde benzer hatalar çıktı.
Daha paketi açıp ilk çalıştırdığımda, cihazlardan biri bataryayı hiç görmedi.
Diğeri bataryayı gördü ancak şarj yapmadı.
Hatalı ürünleri servisi arayarak geri gönderdim.
Sanıyorum seri üretim hatası beni buldu.

Bir arkadaşım (bilgisayar satıcısı) Toshiba'dan uzak durmamı söylemişti, dinlemedim.

Şarj tutmadı sorunuyla sık sık geri dönüş olmaktadır min. 12 saat şarj ettikten sonra düzelecektir. Pili görmediği gibi bir durumda ise yazılımsal ise sorun yok eğer yazılımsal değil ise direk iade raporunuzu alıp iade edin. bu her cihazda olabilir sadece Toshiba kontrol mekanizmasını çalıştırmakta yavaş işlemektedir. Diğer markalar gibi kalite düşürmemiştir :)
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #3 : Mayıs 23, 2011, 17:55:16 »
Satellite Pro serisi galiba, bende U300 modeli var, 4 senelik, oldukça memnunum. Pro serisinde böyle problemlerin olmaması lazım, ilginç.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #4 : Mayıs 23, 2011, 17:56:05 »
Şarj tutmadı sorunuyla sık sık geri dönüş olmaktadır min. 12 saat şarj ettikten sonra düzelecektir. Pili görmediği gibi bir durumda ise yazılımsal ise sorun yok eğer yazılımsal değil ise direk iade raporunuzu alıp iade edin. bu her cihazda olabilir sadece Toshiba kontrol mekanizmasını çalıştırmakta yavaş işlemektedir. Diğer markalar gibi kalite düşürmemiştir :)
İlk cihazda;
Batarya bağlı ve şarj etmiyor ibaresi vardı. 24 saat elektrikte takılı durdu. Adaptor fişini çekince sistem açılmıyordu. Ayrıca batarya lambası yanmıyordu.

İkinci cihaz;
Cihaz yaklaşık 3 saat elektrikte bağlı kaldı ve batarya şarj oluyor yazıyordu, ancak %0 gözüküyor.
Adaptor fişini çekince sistem açılmıyordu. Batarya ışığı da turuncu renkle yanıyordu. Bu da "sorun var" demek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #5 : Mayıs 23, 2011, 18:01:34 »
Satellite Pro serisi galiba, bende U300 modeli var, 4 senelik, oldukça memnunum. Pro serisinde böyle problemlerin olmaması lazım, ilginç.
Alper hocam, daha önce pro serisine ait bir cihazı servise göndermiştim (3 yıllık makina)
VGA sorunları vardı. Toshiba servis doğrudan anakart değişecek teşhisi koydu, fiyat 380 Euro.
Özel servise gönderdim, vga çipi değişti ve cihaz bir daha açılmadı.
Şimdi hurdalıkta duruyor.
Bu iki cihaz da üstüne gelince, hayal kırıklığı oldu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #6 : Mayıs 23, 2011, 18:29:49 »
Bendede L655-183 modeli var oldukça memnunum şimdilik.Şeytan kulağına kurşun  :wacko: :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #7 : Mayıs 23, 2011, 19:24:00 »
toshibalar eskiden marka olarak tutulmasına rağmen anakart açısından ölümcül arızalar çıkarıyordu, demekki hala bazı sorunları çözememişler. ben apple powerbook G4 kullanıyorum, şükürler olsun problemi yok şu an, 6-7 senelik.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #8 : Mayıs 23, 2011, 20:09:58 »
İlk cihazda;
Batarya bağlı ve şarj etmiyor ibaresi vardı. 24 saat elektrikte takılı durdu. Adaptor fişini çekince sistem açılmıyordu. Ayrıca batarya lambası yanmıyordu.


durumu penta bilgisayar firmasındaki arkadaşa aktardığımda "fşden adaptörü çektiği an bilgisayar kapanma olayı varsa şunu yapması gerekiyor dedi;  www.toshiba.com.tr adresine girip oradan  "BIOS UPTADE" yaptığında sıkıntı gitmiş oluyor dedi... BIOS ile ilgili bir sıkıntı varmış...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #9 : Mayıs 23, 2011, 20:12:01 »
durumu penta bilgisayar firmasındaki arkadaşa aktardığımda "fşden adaptörü çektiği an bilgisayar kapanma olayı varsa şunu yapması gerekiyor dedi;  www.toshiba.com.tr adresine girip oradan  "BIOS UPTADE" yaptığında sıkıntı gitmiş oluyor dedi... BIOS ile ilgili bir sıkıntı varmış...

2. ci cihazda da aynı işlem yapılabilir sanırım...


linki yanlış almadım ise ; http://aps2.toshiba-tro.de/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #10 : Mayıs 23, 2011, 20:47:21 »
Markayı lekelemek istemiyorum, sadece paylaşmak istedim, TOSHIBA markasından hayal kırıklığı yaşadım.

10 gün önce işyerine 3 adet Toshiba L630-12F notebook satın aldım. (13.3",i-3,4GB,320GB-W7Pro)
3 cihazdan 2-sinde benzer hatalar çıktı.
Daha paketi açıp ilk çalıştırdığımda, cihazlardan biri bataryayı hiç görmedi.
Diğeri bataryayı gördü ancak şarj yapmadı.
Hatalı ürünleri servisi arayarak geri gönderdim.
Sanıyorum seri üretim hatası beni buldu.

Bir arkadaşım (bilgisayar satıcısı) Toshiba'dan uzak durmamı söylemişti, dinlemedim.

Gecmis olsun.

Cin mali mi bu bilgisayarlar?
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #11 : Mayıs 23, 2011, 21:37:06 »
durumu penta bilgisayar firmasındaki arkadaşa aktardığımda "fşden adaptörü çektiği an bilgisayar kapanma olayı varsa şunu yapması gerekiyor dedi;  www.toshiba.com.tr adresine girip oradan  "BIOS UPTADE" yaptığında sıkıntı gitmiş oluyor dedi... BIOS ile ilgili bir sıkıntı varmış...
Muhammet yardımın ve ilgin için sağ ol.
BIOS update defalarca yaptım, ancak bu işin riski var. Doğrusu, sıfır bilgisayara bu işlemi yapmak gibi bir risk almak istemem.
Varsa öyle bir durum, servis yapsın, sağlam vaziyette geri göndersin.
Herşeyi paket paket başka yerlerde ürtetip bir araya getirse de, toplanmış vaziyette de test edilmeli.
Cihaz çin, pil Kore malı, pilin toplaması Çin.
Her iki cihaz için arıza kaydı açtırdım bugun ve kargoya verdim, servise gittiler.

Gecmis olsun.
Cin mali mi bu bilgisayarlar?
Çin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • "Balık ve Toyota"
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #12 : Mayıs 23, 2011, 22:20:45 »
Geçmiş olsun,
Nedense leptop konusunda HP den şaşmıyorum ve hiç sıkıntı çıkarmadı,
geçen ay pavilion dv6 i5 işlemcili aldım çok memnunum
.............."Önce can güvenliği".................
         2011 Corolla 1.6 M/T Elegant
     .........Toyotayı çok sevdi:-)........

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #13 : Mayıs 25, 2011, 09:43:46 »
Muhammet yardımın ve ilgin için sağ ol.
BIOS update defalarca yaptım, ancak bu işin riski var. Doğrusu, sıfır bilgisayara bu işlemi yapmak gibi bir risk almak istemem.
Varsa öyle bir durum, servis yapsın, sağlam vaziyette geri göndersin.
Herşeyi paket paket başka yerlerde ürtetip bir araya getirse de, toplanmış vaziyette de test edilmeli.
Cihaz çin, pil Kore malı, pilin toplaması Çin.
Her iki cihaz için arıza kaydı açtırdım bugun ve kargoya verdim, servise gittiler.
Çin

cihazları nereden aldınız acaba ?
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #14 : Mayıs 25, 2011, 10:00:22 »
benim önceki 2 pc toshiba, 1inde sorun yaşadım (darbe sonucu zarar gördü) diğerinde sorun yaşamadım hala çalışıyor, şimdi kullandığım aceleye geldiği için hp aldım. gözümün önünde i7 işlemcili toshiba satıldı sadece hp kalmıştı yoksa yine toshiba alacaktım.
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #15 : Mayıs 25, 2011, 10:29:35 »
cihazları nereden aldınız acaba ?
Çorlu'da bir bilgisayar satıcısından.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #16 : Mayıs 25, 2011, 17:30:49 »
Ben bilerek Toshiba aldım.Kalite açısından bakılırsa Sony,Apple,Toshiba gelir benim için.Asus,Dell gibi markalarda kendini ispatlayan markalar.Casper vs gibi dizüstülere bakarsanız fiyatları çok uygun donanımlarıda yüksek ama kalite farkı olmalı.Isınma sorunlarından geçilmiyor siteler.Firma ne dedi bu konuya merak ediyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #17 : Mayıs 25, 2011, 17:40:25 »
Ben bilerek Toshiba aldım.Kalite açısından bakılırsa Sony,Apple,Toshiba gelir benim için.Asus,Dell gibi markalarda kendini ispatlayan markalar.Casper vs gibi dizüstülere bakarsanız fiyatları çok uygun donanımlarıda yüksek ama kalite farkı olmalı.Isınma sorunlarından geçilmiyor siteler.Firma ne dedi bu konuya merak ediyorum.
Toshiba destek hattı, cihazları geri istedi, şu anda servis prosedürü devam ediyor.
1 haftaya netleşir, buraya bilgi yazarım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #18 : Mayıs 29, 2011, 14:09:23 »
Cihazlar servisten geldi. Her ikisnin tamir formunda, BIOS update yapıldı diye yazıyor.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: TOSHIBA Notebook hayal kırıklığı
« Yanıtla #19 : Mayıs 29, 2011, 14:17:10 »
Cihazlar servisten geldi. Her ikisnin tamir formunda, BIOS update yapıldı diye yazıyor.



malesef yazılım ayıplı olarak geçmiyor.
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+