Gönderen Konu: aurisim ve turbo  (Okunma sayısı 3808 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
aurisim ve turbo
« : Nisan 04, 2011, 17:27:46 »
dünki buluşmamızda da söyledim gelen arkadaşlara ama bugünde burdan yazayım dedim. cumartesi günü allahtan bir mani çıkmazsa motorumu ** bg ** torka çıkartmayı planlıyorum. yıldız koymamın nedenide motor erkeğin arabasının namusu gibidir anlayışla karşılıyacağınızı umuyorum. ayrıyetten cumartesi günü çitf pistonlu fren caliperi ve delikli disk bakıcam. ayrıntılar bu hafta cumartesi günü :)

Toyota Club Türkiye

aurisim ve turbo
« : Nisan 04, 2011, 17:27:46 »

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #1 : Nisan 07, 2011, 22:25:50 »
arkadaşlar edindiğim bilgiye göre 0.6 barlık sitem yeterli oluyor. yanlız bu sitemi 1. visteste kullanırken baskı  balatanın sıyırma sorunu gibi olaylar başa gelebilir dendi. sistem içeriği intercooler ekipmanları headers modifiye egzos seti ve turbo kozalağı... bu sistemin tek sıkıntısı şu sistem uygulamsı yapılırken sorunsuz ve hatasız şekilde yaptırmak... geri kalan parçalar enjektör benzin pompası orjinal şekilde kalabilir ek maliyete gerek yok

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #2 : Nisan 07, 2011, 22:45:42 »
piston , piston kollarını segmanları , sübapları ve sübap yaylarını değiştirmeden bunu yaparsan o motorun ömrü en fazla 20 30 bin km garanti veriyorum sana

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #3 : Nisan 08, 2011, 01:15:03 »
dünki buluşmamızda da söyledim gelen arkadaşlara ama bugünde burdan yazayım dedim. cumartesi günü allahtan bir mani çıkmazsa motorumu ** bg ** torka çıkartmayı planlıyorum. yıldız koymamın nedenide motor erkeğin arabasının namusu gibidir anlayışla karşılıyacağınızı umuyorum. ayrıyetten cumartesi günü çitf pistonlu fren caliperi ve delikli disk bakıcam. ayrıntılar bu hafta cumartesi günü :)
sizin arabanız dizel mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #4 : Nisan 08, 2011, 09:31:25 »
bence motoru fazla ellemyin aurislerin çekişi gayet iyi helede mesutbeyin dediği gibi ömrü kısalacaksa
2003 subaru impreza  :)

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #5 : Nisan 11, 2011, 10:33:42 »
bence motoru fazla ellemyin aurislerin çekişi gayet iyi helede mesutbeyin dediği gibi ömrü kısalacaksa

abicim sen daha yeni araba kullanmaya başlamışsın belli ki bu zamana kadar kullandığın en yüksek torklu ve en yüksek beygirli aracın budur. bugün kullandığımız 132 bg ve 160 torkluk aurisimiz aslında hiç bir şey değil... gözümüze büyümesin boşuna .... markanın .... modeli 1.6 crdi  128 beygir 210 torkluk dizel aracı varken bizim 132 beygirli aracımız güçsüz kalıyor.


arkadaşlar cumartesi günü 2 turbo ustasıyla görüştüm. gıyasettinle ve uğur ustayla aldığım bilgiler ;

chip tunnig ve gaz kelebeği aurislerde beyinli olduğundan dolayı lpg sistemlerindeki gibi ikinci ayrı beyin tanıtılması yazılımı

enjektörlerin değişimi ve pompanın değişimi

seramik baskı balata

headers ve egzost ekipmanları

kat. iptali chipli olduğundan dolayı arıza bilgisi alınması beyinden performansı etkiliyecektir dendi. 60 beygir daha kuvvetlendirmek için motoru 10 binlira maliyet çıktı tanıdık abiler olmasına rağmen... kısacası atmosferik araç getir istediğin gibi yaparız dediler. ama ben aurisimi hızlı öfkeli istiyorum. bu durumda sadece binmek üzere devam edicez....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #6 : Nisan 28, 2011, 21:44:41 »
Herkese selamlar... 1.6 benzinli Auris kullanıcı olarak :)

Doğru malzemeyi kulanırsanız arıza ışığı yakmaz merak etmeyin... Bylece aracın kendini korumaya almasını önlersiniz. Kat iptali düzgün bir orta susturucu ve çok ses çıkarmayan freeflow bir arka susturucu ile gidişi gerçekten çok değişiyor aurisin...

Corollolar için de bulunabilen cai ler var onlardan da kullanırsanız güzel bir set oluyor... Ses ve performans olarak... Hissederek değil deneyerek alınmış sonuçlar :)

Ayrıca birazdaha ileriki bir adımdada gazkelebeği ve emme manifoldunun giriş çıkışlarını polish yaptırır ve safc ile hava yakıt karışı ile rötüşlar iseniz farkettiğini görürsünüz...

Bu öyle çok yüksek bir artış olmaz ama fark ediyor...

Turbo için ise çok aramama rağmen düzgün bir standalone beyin olmadığı için araçlarımıza iyi düşünmek gerekiyor:)

10binliraya aracıma 2zz-ge motor alır takarım gayette güzel gider :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #7 : Nisan 29, 2011, 21:35:56 »
Bu çaba bu acıları bize çektiren vergi sistemi arkadaşlar. Toyota yöneticileri bunları okuyup kahroluyordur heralde.  D-CAT  gümrük kapısında gözümüzün içine bakıyor.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB-
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #8 : Nisan 30, 2011, 00:06:41 »
araca turbo modifiyesi yapıldıktan sonra benzin pompası ve yağ pompası nasıl değişmeden kalabilecek ben anlayamadım? bildiğim kadarıyla turbo ile artan güç üretimi için ecu yeniden programlanacak ve daha yuksek kapasiteli benzin pompası takılması gerekecek. turbonun yağlanması  gerekeceği için yağlama yağı tulumbasının kapasitesinin de artması gerekir diye biliyorum. bu konuyu biraz açabilir miyiz?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Kiþisel Sitem
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #9 : Nisan 30, 2011, 01:33:58 »
abicim sen daha yeni araba kullanmaya başlamışsın belli ki bu zamana kadar kullandığın en yüksek torklu ve en yüksek beygirli aracın budur. bugün kullandığımız 132 bg ve 160 torkluk aurisimiz aslında hiç bir şey değil... gözümüze büyümesin boşuna .... markanın .... modeli 1.6 crdi  128 beygir 210 torkluk dizel aracı varken bizim 132 beygirli aracımız güçsüz kalıyor.


arkadaşlar cumartesi günü 2 turbo ustasıyla görüştüm. gıyasettinle ve uğur ustayla aldığım bilgiler ;

chip tunnig ve gaz kelebeği aurislerde beyinli olduğundan dolayı lpg sistemlerindeki gibi ikinci ayrı beyin tanıtılması yazılımı

enjektörlerin değişimi ve pompanın değişimi

seramik baskı balata

headers ve egzost ekipmanları

kat. iptali chipli olduğundan dolayı arıza bilgisi alınması beyinden performansı etkiliyecektir dendi. 60 beygir daha kuvvetlendirmek için motoru 10 binlira maliyet çıktı tanıdık abiler olmasına rağmen... kısacası atmosferik araç getir istediğin gibi yaparız dediler. ama ben aurisimi hızlı öfkeli istiyorum. bu durumda sadece binmek üzere devam edicez....

Ne olacak yarışamı gideceksin?  Caddelerde gaza basıp insanların hayatını tehlikeyemi atacaksınız? Fazla Hızlı ve Öfkeli olmakta iyi birşey değil. Bir gün sizde boş işlerle uğraştığınızı anlayacaksınız.  Paranız çoktur hafta sonları yarış pistine gidip stres atarım, deşarj olurum, tatmin olurum diyorsanız o başka. Zaten öyle bir durumda altınıza daha güçlü birşeyler çekmeniz daha doğru olur belki. Auris ile boşu boşuna uğraşmamış olursunuz.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #10 : Haziran 19, 2011, 12:00:08 »
ben bunu herzaman söyledim canım türkiyemde yollar ancak bizim trafikte seyredebilmemize el veriyor. 210 beygilil mini cooper s yarışa girmek için alınayorsa bilemicem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #11 : Haziran 19, 2011, 17:28:51 »
ee abi noldu turbo işi..?
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #12 : Haziran 19, 2011, 22:25:38 »
2. beyin gerekiyor :D gereksiz 15 bin harcama ihtimali ve tam verim alınamıyacağı düşüncesiyle iptal oldu :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #13 : Haziran 19, 2011, 23:33:46 »
abi bak dörtnala gittik ya geçen, onun az bişey ilerisinde swap center var...
şöyle bir bakmak için oraya götürelim senin aracı, eksozcuya götürdüğümüz gibi :)
ne dersin abi?
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #14 : Haziran 19, 2011, 23:59:24 »
abi bak dörtnala gittik ya geçen, onun az bişey ilerisinde swap center var...
şöyle bir bakmak için oraya götürelim senin aracı, eksozcuya götürdüğümüz gibi :)
ne dersin abi?

Uyma Emre abi uyma kimseye devam egzostundan tatlı bir ses çıksın yeter yahu :D :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Yan cehennem yan, geliyorum yan yan..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #15 : Haziran 20, 2011, 00:35:45 »
abi bak dörtnala gittik ya geçen, onun az bişey ilerisinde swap center var...
şöyle bir bakmak için oraya götürelim senin aracı, eksozcuya götürdüğümüz gibi :)
ne dersin abi?

hhahhahha benim aklıma niye gelmedi :D Bir ara alalım emre abiyi buluşma ayağına götürelim :D
2012 Auris - Beyaz- 06UZ 400- 1.4 D-4D- Dizel Comfort Plus
2013 Avensis - Füme - 06UZ 789 - 1.6 - Benzinli Elegant Ex.
2016 Auris - Açık Mavi  - 06 MBM 96 - 1.6 Benzinli Premium
2015 VW Passat Variant - Mavi - 06UZ 776 - 1.6 TDİ Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #16 : Haziran 20, 2011, 09:15:47 »
hhahhahha benim aklıma niye gelmedi :D Bir ara alalım emre abiyi buluşma ayağına götürelim :D

Uyma Emre abi uyma kimseye devam egzostundan tatlı bir ses çıksın yeter yahu :D :D





yani şimdi bi tane auriSKY'ımız olsa fena mı olur...
buluşmalarda havamız olur, drag ayağına emre abinin peşinden şehir şehir gezeriz sonra ...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #17 : Haziran 20, 2011, 11:15:22 »
hahahah abicim nealıyoruz :D bana gidip m3 aldıracaksınız. sizde rahatlıyacaksınız bende :D parasız artık benzin çekersiniz :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Yan cehennem yan, geliyorum yan yan..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #18 : Haziran 20, 2011, 11:25:24 »
Bence siyah bir m3 sana çok yakışır abi :D Niye olmasın ki :D
2012 Auris - Beyaz- 06UZ 400- 1.4 D-4D- Dizel Comfort Plus
2013 Avensis - Füme - 06UZ 789 - 1.6 - Benzinli Elegant Ex.
2016 Auris - Açık Mavi  - 06 MBM 96 - 1.6 Benzinli Premium
2015 VW Passat Variant - Mavi - 06UZ 776 - 1.6 TDİ Comfortline

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: aurisim ve turbo
« Yanıtla #19 : Haziran 20, 2011, 11:28:42 »
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-v-i-s-i-o-n-2003-m3-smg-cabrio-51740290/detay/ tamam ben alacam sizde 1 ay benzin karşılayacaksınız kabulmü :D