0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Selam arkadaşlar.Sizce firmaların (otomobil, gsm, internet sağlayıcı, market vs.) oluşturdukları kampanyalar tüketici odaklı mı, göz boyama mı? Aşırı sıklıkta ve kafa karıştıran kampanyalar düzenlendiğini düşünüyor musunuz?
Bir kampanya reklamı görürseniz önce en altta ki küçük puntolarda ki yazıları okuyunuz.Sonra zaten üstü okumazsınız..
Onları bir okuyabilsem zaten.
Kampanyalar bizim için pek bir şey ifade etmesede bazıları için gelir kaynağı. Evet gelir kaynağı. Çok yakın bir dostumun akrabası bir fabrikanın muhasebeciliğini yaparken bu kampanyalardan ve kolay para kazanmadan etkilenerek işten ayrılmış. Karı koca bu işe girişmişler. Bu işle uğraşanların Türkiye çapında 50 kişi kadarlık bir internet siteleri varmış. Yabancılar site içeriğine ulaşamıyorlarmış. Sitede nerede kampanya var hangi kampanyaya odaklanıyoruz gibi konular varmış. Nescafe, kola gibi kampanyalardan bin 2bin liralık ürün alarak şifreleri farklı cep telefonlarından gönderiyorlarmış. Çok nadir sermayelerini çıkartmayan hediyeler kazanıyorlarmış. Genelde sermayelerini kat ve kat, değerinde hediyeler kazanıyorlarmış. Yedi senede Evlerindeki eşyaları yenilemişler. O kadar çok beyaz eşya ve elektronik eşya kazanmışlarki bir şirket kurup dükkan açmışlar ve piyasa fiyatının altında satmaya bile başlamışlar. Bu 50 kişilik grup otomobil ve ev kampanyalarında internet üzerinden anlaşıp sırayla içlerinden birinin adına şifre göndererek o kişinin evi veya arabayı kazanmasını sağlıyorlarmış. İnsanın inanası gelmiyor. Ben ilk duyduğumda çok şaşırdım.