Gönderen Konu: iki farklı servis iki farklı cevap  (Okunma sayısı 986 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
iki farklı servis iki farklı cevap
« : Mart 12, 2011, 21:49:15 »
2007 Auris elegant aracımda akıllı giriş sistemi var, aldığımdan beri araç tek anahtarlı, ben bu araca anahtar yaptırıp, olmayan anahtarı da iptal ettirmek istedim, parayı verirsek yeni anahtar yapılıyor burda bir sorun yok, fakat eski anahtarın iptali ile ilgili çelişkiler var . . .

Reis Lider Plaza ile konuyu görüştüğümde, bu araçların kilit sisteminin diğerleri gibi olmadığını, eski anahtarın kodunun aracın sisteminden silinip, yeni anahtarın eklenebileceğini, diğer anahtarı ve kilit sistemimi değiştirmeme gerek kalmayacağını, kayıp anahtarın yalnızca aracın kapısını açabileceğini söylediler.

fakat aynı konuyu akota ile görüştüğümde onlar diğer anahtarın aracımı çalıştıramamasının ancak tüm kilit sistemi, elimdeki anahtar, ecu vs değiştirilerek, 2500TL'lik bir işlem sonunda mümkün olabileceğini  söylediler...

kim doğru kim yanlış söylüyor bilemiyorum, bilgisi  olan arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum
 

Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Toyota Club Türkiye

iki farklı servis iki farklı cevap
« : Mart 12, 2011, 21:49:15 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: iki farklı servis iki farklı cevap
« Yanıtla #1 : Mart 12, 2011, 22:08:05 »
benim corollanın anahtarı kaybolmustu sadece anahtar yaptırıp immobilizer kodlarını değiştirdiler.kaybolan anahtar sadece kapıyı açıyor.sistemi tamamen değiştirmeye gerek yok bence.

benimki haliç'e düşmüştü bulunsa da acamaz  :)
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: iki farklı servis iki farklı cevap
« Yanıtla #2 : Mart 12, 2011, 22:11:12 »
mustafa bey immobilizer kodu değiştiğinde aracınızın sizin elinizde olan diğer anahtarları aracı çalıştırmaya devam etti  mı peki??
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: iki farklı servis iki farklı cevap
« Yanıtla #3 : Mart 12, 2011, 22:21:35 »
elimizdeki bütün anahtarların kodlarını değiştirdiler.sadece yeni yapılanı değil o yüzden gerek yok bence
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: iki farklı servis iki farklı cevap
« Yanıtla #4 : Mart 12, 2011, 22:42:58 »
anladım teşekkür ederim, bana anahtarların tekrar kodlanamayacağını, o kodlamanın yalnızca  birkez yapıldığını söylemişti servis...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: iki farklı servis iki farklı cevap
« Yanıtla #5 : Mart 12, 2011, 22:48:56 »
servisteki personel kadar ilgisiz kimse yok .bilmeleri gereken bir çok şeyi bilmiyorlar.ben aracıma mobil 1 koydurmak iştiyorum dedim servis danışmanı bana abi o 0-40 yağ istanbul kısın 0 ın altına düşüyor buralarda kullanılmaz dedi kitlendim kaldım.:)
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: iki farklı servis iki farklı cevap
« Yanıtla #6 : Mart 12, 2011, 22:55:50 »
servisine göre değişiyor, reis'teki personel gerçekten ilgili, yardımcı olmaya çalışıyor, akota ise tam tersi, ilgisiz, adama en az 5 defa akıllı giriş sistemli anahtar diye sordum, o da ısrarla telefondaki yedek parça görevlisine kumandalı anahtar dedi durdu, tabi saçma sapan yanlış fiyatlar verip durdular, en son baktım ki laftan sözden anlayacak bi tip değil, şase numarasından kontrol etmesini söyledim, anca o zaman doğru fiyatı verebildi...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...