0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
aracımın rolanta ayarı 6 veya 8 olsa gerek
ancak rolante yükselince yani hafif gaz verince düzeliyor
ekonomide şart tabi bu devir de benzini gazı fyatlar aldı yürüdü haliyle....elin japonu önceden düşünmüş baksana....
Ayrıca gaz kelebeğinin değişmesine gerek yok sadece para tuzağı. Onun altında ISC valfi var küçük elektrik motoru(dayımın 2005 1.4 corollasında açmıştıkta) o rölantiyi ayarlıyor diye biliyorum ve kirlendiği zaman böyle şeyler yapabilir ama sırf sarsıntı için o gaz kelebeğini söküp ISC valfini temizlemek saçma çünkü boğaz denilen alet aşırı derecede hassas oyüzden kurcalamaya gerek yok. Ve rolantide bi yükselip bir düşme var ise maf sensörü ve boğaz kelebeğinin yüzeyi kirlenmiştir bunlar temizlenince sabit olarak kalıyor
2005 Corollada gaz kelebeği değişimi gerekebilir ercüment , onlar bizimkilerden farklı , dikkat edersen onlarda gaz gelebeğinin orada iki tane tel var , o tellerden biri beyne sinyal gönderiyor. Eğer gaz kelebeği hava alıyorsa rölanti düşüyor , ama bizimkilerde öyle bir durum yok , Bizimkilerin gaz kelebeği hava alırsa tam tersi rölanti yükselir..Ama Ama bizim arabalardaki bu sorunun hava kelebeğiyle falan alakası yok. Sebebini elbet bir gün sebebini anlayacağım , anladığım zaman yazarım.
değerli arkadaşlar aracımın ateşleme bobinleri ve 4 adet bujisi serviste yeni değişti ama titreşime bi çare bulamadılar.Bu Titreme yazdıklarınıza göre normal diyosunuz ama ben hala nasıl normal olduğunu anlamış değilim.
Hocam rolantide 600 devir civarında çalışır ve titrer bu meret.Sorun yok kafanıza takmayın