0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Toyota müşteri hizmetlerine şikayetlerimi bildirmiştim.Dün servisten aradılar.Sabah erkenden servisimize gelin,toyota merkezden bir mühendis gelip arabanızı test edecek diye.Bu sabah servise gittim.Erken saatte gitmeme rağmen mühendis arkadaş hazır vaziyette bekliyordu.Helal olsun valla.Beraberce yol testine çıktık.Şikayetlerimi tekrar dinledi.Emniyet kemeri bağlantısından gelen ses inatla ses çıkarmadı.Konsoldan gelen ses kronikmiş(gerçi benim ki tam 6 servisten sonra komple sökülerek çözüme kavuşturulmuştu).Camlardan gelen rüzgar sesine birşey yapılamazmış.Balatalardan gelen ses için yeni bir sistem geliştirilmiş,iyileştirmeye gidiliyormuş.Bu konuda şikayeti olan tüm araç sahiplerini çağıracaklarmış ve değişecekmiş.Süspansiyonların sert olmasından dolayı bozuk yollarda aracın içinden gelen trim tıkırtıları normalmiş.Enjektör lambası söndüğünde klima düğmelerinin oradan gelen cızırtı şeklindeki ses ise klimanın kendisini ayarlama sesiymiş.El ferinin çok yukarıda tutması için daha fazla ayar yapılamazmış.Daha fazla sıkılırsa ısınıp disklere zarar verirmiş.Mantıklı geldi ama neden bu kadar yukarıda tutuyor bu tartışılır.Anlayacağınız herşeye bir kulp bulundu.Sonuç ne diye soracak olursanız;valla bende bişey anlamadım. Şikayeti benimkine benzer arkadaşlara duyurulur.Anlaşılan hata araçta değil bizde [/quote]Bu şikayetler tamamen kişisel yorum muymuş?
Yamancığım sen kataloğun 1. sayfasına en üstdeki cümleye bakmadın sanırım. Corolla Sedan üretim yeri Türkiye / Adapazarı Corolla HB üretim yeri İsviçre idi sanırım yoksa Belçikamı her neyse hb dışardan geliyor. Meganlar gibi. Hb ler ital, sedanlar yerli üretim.[/quote]Yeni Nesil corolla, Rav 4, L/C Prado, L/C V8 japonya da, Auris Türkiye de, Avensis İngiltere, Yaris Fransada üretiliyor.Arkadaşlar, hepinizin çok haklı yönleri var. Araçlarımızda bazı sıkıntılar var, ancak bunlar ortaya çıktığı zaman değerlendiriliyor ve araçların yeni üretimlerine yansıyor. Hepsi çözülüyor ama ilk alanlar işte onların canı sıkılıyor. Haklısınız ne diim.[quote=Alper Sinav]Bu yol sesi, cızırtı vesaire'ye baharda tam nokta koymayı düşünüyorum.Yol testi planım var, ama birkaç gönüllü (mesela yeni kasa sahibi Ankara'lı bir arkadaş) veya techizat gerekebilir.[/quote]Alper bey, beklerim plaza dayım. Çıkalım şöyle sıkı bi teste...
Semih Bey, bende 8 yıl Corolla kullandım, ondan memmun olduğum için yeni arabamı Corolla olarak belirledim. Ancak promlem lastik sesi değil. Frene basınca balatadan gelen tiz ve rahatsız edici bir ses. Her frene basışta bu sesi duymak admı gerçekten çıldırtıyor.[/quote]Fren'den gelen sesi için Belçika fabrikasında çalışan arkadaş fabrika hatası olduğunu ve bunun garanti kapsamında giderildiğini belirtti. Henüz servise gidemediğim için doğrulama yapamıyorum.
Toyota müşteri hizmetlerine şikayetlerimi bildirmiştim.Dün servisten aradılar.Sabah erkenden servisimize gelin,toyota merkezden bir mühendis gelip arabanızı test edecek diye.Bu sabah servise gittim.Erken saatte gitmeme rağmen mühendis arkadaş hazır vaziyette bekliyordu.Helal olsun valla.Beraberce yol testine çıktık.Şikayetlerimi tekrar dinledi.Emniyet kemeri bağlantısından gelen ses inatla ses çıkarmadı.Konsoldan gelen ses kronikmiş(gerçi benim ki tam 6 servisten sonra komple sökülerek çözüme kavuşturulmuştu).Camlardan gelen rüzgar sesine birşey yapılamazmış.Balatalardan gelen ses için yeni bir sistem geliştirilmiş,iyileştirmeye gidiliyormuş.Bu konuda şikayeti olan tüm araç sahiplerini çağıracaklarmış ve değişecekmiş.Süspansiyonların sert olmasından dolayı bozuk yollarda aracın içinden gelen trim tıkırtıları normalmiş.Enjektör lambası söndüğünde klima düğmelerinin oradan gelen cızırtı şeklindeki ses ise klimanın kendisini ayarlama sesiymiş.El ferinin çok yukarıda tutması için daha fazla ayar yapılamazmış.Daha fazla sıkılırsa ısınıp disklere zarar verirmiş.Mantıklı geldi ama neden bu kadar yukarıda tutuyor bu tartışılır.Anlayacağınız herşeye bir kulp bulundu.Sonuç ne diye soracak olursanız;valla bende bişey anlamadım. Şikayeti benimkine benzer arkadaşlara duyurulur.Anlaşılan hata araçta değil bizde [/quote]ahmet kardeşim aynen katılıyorum... benim direksiyon kolonu değişti, fren kaliperleri değişti... sorunlar aynı duruyor...herhalde sorun bizde fazla mı dinliyoruz nee.
Toyota müşteri hizmetlerine şikayetlerimi bildirmiştim.Dün servisten aradılar.Sabah erkenden servisimize gelin,toyota merkezden bir mühendis gelip arabanızı test edecek diye.Bu sabah servise gittim.Erken saatte gitmeme rağmen mühendis arkadaş hazır vaziyette bekliyordu.Helal olsun valla.Beraberce yol testine çıktık.Şikayetlerimi tekrar dinledi.Emniyet kemeri bağlantısından gelen ses inatla ses çıkarmadı.Konsoldan gelen ses kronikmiş(gerçi benim ki tam 6 servisten sonra komple sökülerek çözüme kavuşturulmuştu).Camlardan gelen rüzgar sesine birşey yapılamazmış.Balatalardan gelen ses için yeni bir sistem geliştirilmiş,iyileştirmeye gidiliyormuş.Bu konuda şikayeti olan tüm araç sahiplerini çağıracaklarmış ve değişecekmiş.Süspansiyonların sert olmasından dolayı bozuk yollarda aracın içinden gelen trim tıkırtıları normalmiş.Enjektör lambası söndüğünde klima düğmelerinin oradan gelen cızırtı şeklindeki ses ise klimanın kendisini ayarlama sesiymiş.El ferinin çok yukarıda tutması için daha fazla ayar yapılamazmış.Daha fazla sıkılırsa ısınıp disklere zarar verirmiş.Mantıklı geldi ama neden bu kadar yukarıda tutuyor bu tartışılır.Anlayacağınız herşeye bir kulp bulundu.Sonuç ne diye soracak olursanız;valla bende bişey anlamadım. Şikayeti benimkine benzer arkadaşlara duyurulur.Anlaşılan hata araçta değil bizde [/quote]Ahmet bey,Sanırım siz bu mühendis beyle görüşmeden önce bu foruma üye değildiniz ve bizim şikayetlerimizden habersizdiniz..Ne demek konsoldaki ses kronik! Kronikse senin işin ne orda? Mühendisin görevi bunu düzeltmek! Camlardan gelen sese bişey yapamazmış,ne işi var o zman o camın orda yada fitilin?Balata içinde illa şikayet mi etmemiz gerekiyormuş? Hepsinde var bu ses..1000 bakıma gelen herkesin değiş..Banka işlerine benzedi bu da; kampanya yapıyolar atıyorum 3 tane 100 ytl lik alışverişe 50 ytl bonus..hesaba yükleneceği gün aramazsan müşteri hizmetlerini yüklemeiyolar hesaba..Kime yutturursak misali..Bakalım daha neler duyacağız..[quote=Bumin Değirmenci]Birkaç defa başka başlıklar altında yazdım. Aynı şeyler benim 2008 mm sedan dizel arabamda da mevcut. Şikayetler (balata sesi ve ön panelden gelen yüksek düzeyli tıkırtı) daha 50. km'de başladı. Servise birkaç defa gittim. balata değiştirdiler problem çözülmedi. panelden gelen ses hiç kesilmedi. Toyota merkezi aradığımda birincide servisten tekrar çağırdılar. Birkaç uğraştılar bir şey değişmeyince bir sürü geveleme yapıp kafa şişirdiler. Toyota merkezi tekrar aradığımda, müşteri temsilcisi böyle ufak tefek şeyler olur deyince sinir beynime sıçradı.Bence tüm mağdurlar olarak ses getiren bir eylem yapalım. Mesela büyük boy bir gazete ilanı vs. gibi. müşteri kaybedeceklerini anlayınca belki bir çözüm arayışına girerler. Zaten şimdiden insanları vazgeçirmeye başladım. bir arkadaşım alacaktı vazgeçti. Çok merak ediyorum, japon piyasasına verdikleri arabalarda da bu problemler varmı acaba?Tekrar söylüyorum ortak bir eylem yapalım.[/quote]Aslında yapılmayacak birşey değil..Ama önce bir avukata danışmakta fayda var gibi geliyor..İlan vermek kolay,ya sonrası?Düşünsenize tam sayfa 2007-2008 Toyota corolla zedeler Bence o dk'dan sonra satış durur..yapalımmmmmmmmmmmm Aslında bence japonca bilen bir arkadaş bulup direk japonyaya mail atalım durumu anlatalım,gelin arabalarınızı geri alın diyelim[quote=ramazan manaş]arkadaslar bu tur sorunlar ve hatta daha buyklerı her markada mevcuttur.nıhayetınde mercedes s serısı yada bmw 7 serısı otomobıl almıyoruz.ben bugune kadar bır cok otomobıl degıstırdım ınanın hepsınde kendıne ozgu tıpık sorunlar vardır.bence toyota gercekten cok kalıtelı bır marka uzun yıllar cok uzun kılometreler kullanılabılecek vede dıger markalar gıbı cok cabuk dokulmeyecek bır otomobıldır.bence araclarınıza bu kadar haksızlık yapmayın vede boylesıne guzel bır araca sahıp oldugunuz ıcın sukredın bence.[/quote]Ramazan bey Haklısınız belki ben 3 arabamı satıp anca alabilirim o 7 serisi ve s serisini,belkide yetmez para ilave ederiz..zaten o parayı verdikten sonra tısss diye yol sesini bile duymak istemem ben o araçta biz burda bir şahin,doğan,albea,palio,accent,getz.... den bahsetmiyoruz..Toyota'nın adını Dünya'ya duyurduğu modelden COROLLA'dan bahsediyoruz..ve bence bu arabaya verdiğim 40 bin YTL nin fazla olduğundan bahsediyoruz.Bu yol sesi-tıkırtı tüm japon arabalarında yok,En azından benim Avensis'im de yok! Ne demek kronik? ben öyle birşey kabul etmiyorum..Bunlar sadece baştan savmadır...[quote=Serkan Metin]Merhabalar,Tıkırtı sesi problemini ben de sürücü ve ön yolcu kapılarında yaşadım. Servise götürdüğümde kapı içi döşemelerinin yerinden oynadığı ve sesin buradan kaynaklandığı söylendi. Yapılan sabitleme ve silikonlama işlemleri sonucu bu ses tamamıyla giderildi. Şimdilerde ise ön torpidonun sağ alt tarafında benzer sinir bozucu sesler başladı. Frenlerimdeki ıslık sesi problemini belirtmeye bile gerek duymuyorum. Forumda okuduklarıma göre bu ıslık sesi 2007-08 model Corolla ve Auris'lerde standart donanım gibi birşey oldu artık Yaşadığım problemler doğrultusunda aşağıdaki noktaları belirtmekte fayda görüyorum;* Aracımı 2007 Temmuz ayında 40600 YTL'ye aldım, şu anda 37950 YTL'den satılıyor.* Aracımı alırken daha düşük fiyatla aynı veya daha yüksek bir donanım seviyesi sunan başka marka ve modelleri tercih etmedim çünkü Toyota'nın marka değerine ve kalitesine güvendim.Elbette, bir Mercedes veya BMW almadığımızın farkındayız. Buradaki amaç, Toyota markasını kötülemek te olamaz, olmamalıdır. Fakat benzer sorunları, fazla sayıda kullanıcı yaşamaktaysa, bunun da Toyota firması tarafından dikkate alınması ve kalıcı çözümler geliştirilmesi gerekir.İyi günler,[/quote]Serkan bey çok güzel yazmışsınız,Aynen katılıyorum..Amaç zaten Toyotayı kötülemek değil sadece uyarmak ve kesin çözüme ulaşmak
Bu foruma çok fazla yazmasam da hergün mumtazaman takip etmekteyim.Özellikle de 2008 Toyota ile ilgili başlıkları dikkatle takip etmekteyim.Bunun en büyük nedeni acaba benim yaşadığım sorunları başkaları da yaşıyor mu diye.Görüyorum ki arabayı aldığım 3 aydan beri yaşadığım sorunları tek yaşayan ben değilim.Sıfır km.bir araç alıyorsunuz;istemediğiniz ve beklemediğiniz sorunlarla karşılaşıyorsunuz.Bu benim moralimi inanın çok bozuyor.Milyarlarca lira para bağladığımız araç gözünüze batmaya başlıyor.Ben dahil kimsenin parası değersiz değil ve tarladan kaldırmıyoruz.Hepimiz bu paraları ne zorluklarla kazanıyoruz.Sadece bir problemim için 6 kere sevise gittim(gösterge panelinden gelen ses).daha bir sürü sorunlar var.Maddelersek;1)Gösterge palelinden gelen ses2)Emniyet kemerinden gelen ses(oynak bir parça olduğundan tamiri yokmuş)3)Bozuk yolda arabanın içinden gelen tıkırtı sesleri4)Frene bastığında balatalardan gelen uğultu sesi5)Ön takımlardan gelen sesler(servisin dediğine göre ön takımların salınım sesiymiş süspansiyonların sert olmasından kaynaklanıyormuş)6)Aşırı hızlıyken kapılardan gelen rüzgar sesi. Bazı arkadaşlar geri viteslerinde de sorun yaşıyorlarmış. Daha 3 aylık bir arabada ben bu sorunları yaşıyorum.Forumu takip ettiğim kadarıyla birçok arkadaş ta aynı dertlerin sahibi.Uzun lafın kısası,benim söylemek istediğim birlik olup birşeyler yapalım.Eğer uygun görürseniz ve kulak arkası etmezseniz Toyota müşteri hizmetlerini e-mail ve telefon yağmuruna tutalım.Bir çözüm bulsunlar.En azından bizlerden sonra alacak arkadaşlar aynı sorunları yaşamasınlar.Çünkü,servislerden hayır yok.İlginize şimdiden teşekkür ederim.[/quote][quote=Ahmet YÜZER]Bu foruma çok fazla yazmasam da hergün mumtazaman takip etmekteyim.Özellikle de 2008 Toyota ile ilgili başlıkları dikkatle takip etmekteyim.Bunun en büyük nedeni acaba benim yaşadığım sorunları başkaları da yaşıyor mu diye.Görüyorum ki arabayı aldığım 3 aydan beri yaşadığım sorunları tek yaşayan ben değilim.Sıfır km.bir araç alıyorsunuz;istemediğiniz ve beklemediğiniz sorunlarla karşılaşıyorsunuz.Bu benim moralimi inanın çok bozuyor.Milyarlarca lira para bağladığımız araç gözünüze batmaya başlıyor.Ben dahil kimsenin parası değersiz değil ve tarladan kaldırmıyoruz.Hepimiz bu paraları ne zorluklarla kazanıyoruz.Sadece bir problemim için 6 kere sevise gittim(gösterge panelinden gelen ses).daha bir sürü sorunlar var.Maddelersek;1)Gösterge palelinden gelen ses2)Emniyet kemerinden gelen ses(oynak bir parça olduğundan tamiri yokmuş)3)Bozuk yolda arabanın içinden gelen tıkırtı sesleri4)Frene bastığında balatalardan gelen uğultu sesi5)Ön takımlardan gelen sesler(servisin dediğine göre ön takımların salınım sesiymiş süspansiyonların sert olmasından kaynaklanıyormuş)6)Aşırı hızlıyken kapılardan gelen rüzgar sesi. Bazı arkadaşlar geri viteslerinde de sorun yaşıyorlarmış. Daha 3 aylık bir arabada ben bu sorunları yaşıyorum.Forumu takip ettiğim kadarıyla birçok arkadaş ta aynı dertlerin sahibi.Uzun lafın kısası,benim söylemek istediğim birlik olup birşeyler yapalım.Eğer uygun görürseniz ve kulak arkası etmezseniz Toyota müşteri hizmetlerini e-mail ve telefon yağmuruna tutalım.Bir çözüm bulsunlar.En azından bizlerden sonra alacak arkadaşlar aynı sorunları yaşamasınlar.Çünkü,servislerden hayır yok.İlginize şimdiden teşekkür ederim.[/quote]ahmet kardeş sorunlara aynen katılıyor agzına saglık dıyorumbende ekım ayında aldım corolla sedan elegant d4d ama cok pişmanım bende yazsısmalar yaptım sonuc fos cıktı bırde bende yakıt deposundan gelen yakıt sesı var bılmem haberın varmı tek kelımeyle verdıgımız paraya yazıklar oldu ama o parayı nasıl yıyorlar bılmem
arkadaşlar bende yeni madurlandanım2008 toyota aldım30 gün oldufrenden acı sesler gewliyor5 kere servise gittim.çözemedilertoplu bie eylem yapalım[/quote]ıyı be arkadas bak tum sorunları arkadaslar yazıyo neden aldınkı gercı hayırlı olsun gule gule bın ama yazık etmıssın bende satıyorum arabam d4d corolla sedan elagant 2008 model 6000 km de canım yandı alan varsa satlık