Gönderen Konu: servis sorunu  (Okunma sayısı 1546 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
servis sorunu
« : Şubat 12, 2011, 15:28:06 »
antep toyota tiksindirdi...dun gittim tek kelime ile rezil oldum... bakım yaptırmaya gittim 30 bin bakımı+ön balatalar 450tl tuttu. ayrıca aracımda bulunan dokunmatik navigasyonun ekranını kırdılar ve buraya geldiğinde böyle olabilir bile dediler. bukadar saygısızlık olmaz. müşteri memnuniyeti sıfır. ne sıfır eksi. navigasyonuma ne mi oldu. hiçbirşey biz size yenisi takarız bunu yaptırırz diyorlar. ne zaman 15-20 gün. kesin mi hayır. peki benim mağduriyetim e yaptırmayabilirizde diyor içlerinden birisi.gerçi çalışanlar çok iyidi ama başlarındaki sorumlu olan kişi delirtti. orası büyük bir şirketmiş ödermiş yaptırırmış ne zaman belli değil ama. onlara güvenecekmişim.bende  diyorum ki ozaman bende servis ücretini siz navigasyonu temin edip taktıktan sonra ödeyeyim ded,m. olmazmıs o zaman arabamı veremezlermiş.
dışarda bakım yaptırsan yarı fiyatına yaptırırsın biz garantili olsun diyoruz paramızla rezil oluyoruz.
benim navigasyon dvd player orda kaldı.onun yerine çıkma bir teyp taktılar onunda radyosu çalışmıyor.bakalım kaç gün bekleyeceğiz umarım beni utandırırlarda onlar hakkında fikirlerim değişir. adıyamandan antepe gittim bakım yaptırıp gezecektik güye tüm günümüz rezil oldu...

Toyota Club Türkiye

servis sorunu
« : Şubat 12, 2011, 15:28:06 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #1 : Şubat 12, 2011, 16:06:08 »
Goktug Bey cok gecmis olsun. Bence durumu toyota turkiyeye bildirin. Ayrica servis sonrasi bes-on gun icinde toyota servis memnuniyeti ile alakali olarak arar genelde. O zamanda servis ile alakali memnuniyetsizliginizi bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #2 : Şubat 12, 2011, 16:23:00 »
bence de, muhakkak Toyota Türkiye'ye bildirin böyle durumları...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #3 : Şubat 12, 2011, 20:07:55 »
bir hafta bekleyeceğim cumartresi gününe kadar benim navigasyonu yaptırırlarmı yenisinimi alırlar bilemem. ondan sonra bırak Türkiyeyi Japonyaya bile yazarım...bir hafta sonunda da bu yaşadığım sorunu yazacağım.çözümü ve geçen süreyide..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #4 : Şubat 12, 2011, 20:34:38 »
Geçmiş olsun abim işin peşini bırakmamak lazım böyle sorumsuzluk olmaz yani

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #5 : Şubat 12, 2011, 21:29:13 »
sağol. bekleyeceğim bir hafta bakalım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #6 : Şubat 12, 2011, 23:17:53 »
valla hocam antepin eletrik bölümü  maalesef öyle.Eskilerden servis müdürü ali bey mevcut iken durum böyle değildi...Şimdi artık müşteri fazla geliyor.Servis ağzına kadar dolu vurdum duymaz.Plaza şehrin çok içinde ....
Bİr zamanlar bende gögüs lambasının birtanesi patlaktı çalışmıyordu  onu değiştiriken gögüsün üzerindeki ekran çizikler içinde bende çok kzımıstım söylenmiştim ama müşteri yide çok kırmıyorlar yardım etmeye çalışıyorlar.Bİrde patronlarımı patronun kardeşimi kim olduğunu bilmediğim bir eleman var  çok havalı gerçekten ..Sesi ustaya söylemek için servis danışmanıyla beraber servis kısmına girmek densizliğinde bulunmuşum o sırada kendileri yanında başka bir araç sahibiyle tanıdıgı kişiyle aracın başında ustaya birşey eöylüyor beni görünce servis danışmanı çocugu çagırıp birşey söyledi yazık garibim beti benzi attı o sırada o çocuga üzüldüm..işte tavırları böle bende o yüzden mecbur kalmazdam uğramam mardinde çalıştıgım için 120 km diyarbakır kardelene giderim.Antep muhittinoğlu kaportası iyi kardeleninde mekaniği.Muhittinoğlunda elektrik ksımına birşey yaptırma çok özentisizler..orda servis danışmanı mehmet vat kısa esmer olan iyi çocuktur yardım eder...
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #7 : Şubat 13, 2011, 00:31:10 »
saolun su olayı  çözsünler ona gore o servisi kullanıp kullanmamaya karar vericem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #8 : Şubat 13, 2011, 13:32:39 »
Göktuğ bey
Hiç uğraşmayın direk TOYOTA merkezi arayın veya mesaj atın. Sizin Navigasyon cihazınızı söküp aldıklarına göre kırdıklarını kabul etmişler. Dolayısı ile kesinlikle onaracaklar veya yenisi ile değiştirecekler. Biliyorsunuz memnun bir müşteri +25 yeni müşteri, memnuniyetsiz bir müşteri -40 müşteri demektir. TOYOTA merkez bunu bilir.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #9 : Şubat 14, 2011, 00:35:28 »
bakalım yarın bana haber vereceklerdi ne olacak.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Lütfen Trafik Kurallarına Uyalım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '15
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #10 : Şubat 14, 2011, 16:26:38 »
Göktuğ bey öncelikle geçmiş olsun benim daha önce megane marka aracım vardı. Ben bu aracı alırken expertiz yaptırmaya götürdüm Diyarbakır Renault servisi, aracın kazalı olan arka sağ kapı bölümüne temiz raporu vermişti ben bu durumu aracı satarken öğrendim çünkü aynı servis bu sefer o bölgeye kazalı rapor verdi. ben  kaza tutanagı sorgulamak için internete girdim ve  aracı almadan 3 ay önce araç kaza yapmış. ama servis bana bunu expertizlerinde belirtmedi (boya veya değişen vardiye) daha önce temiz raporu vermiş olduklarını onlara hatırlattım. sonuç özür dilediler ve ipe un sermeye başladılar. Bende Renault genel müdürlüğüne durumu bildirdim yaklaşık 40 gün sonra aldığım cevap şu : doğru size karşı bir hata yapılmış ancak ikinci el araçların experxizlerinden kaynaklanan problemlerde yetkili servislerimize müşterinin zararını karşılaması konusunda bir yaptırımımız olamıyor dendi. bende bunun üzerine belgelerim ile beraber tüketici hakları ilçe hakem heyetine baş vurdum 2 ay içinde mahkeme sonuçlandı ayıplı hizmetten dolayı davayı kazandım ve zararımı aldım.
sonuç olarak siz toyota genel müdürlüğüne durumu bildirin sonuç alamazsanız ayıplı hizmetten dolayı tüketici hakları hakem heyetine başvurabirirsiniz. bu mahkeme 3 ay içinde sonuca bağlanmak zorunda. birde bu mahkeme 1030 TL ye kadar zararı olan davalara bakar ve kararları bağlayıcıdır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #11 : Şubat 14, 2011, 18:10:15 »
teşekkürler.inşallah böyle bir şeye gerek kalmaz. gerekirse her yola basvurucam... bakalım sonucu öğrenir öğrenmez sizlerle paylaşacağım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '94
  • 18 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #12 : Mart 10, 2012, 20:01:46 »
Ben şimdi burda muhittinoğlu ile ilgili yazmaya başlasam bir a4 boyu eleştiri olur. Ama Göktuğ arkadaşın dediği gibi; tiksindirdi...hiç gerek yok. Ben dersimi alanlardan oldum bir daha adımımı atmam, bu servis Toyotaya olan saygımı zedeledi.
cressida, camry, ae101 , RAV4 , E120, E140 , corona

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #13 : Mart 12, 2012, 19:48:32 »
Ben şimdi burda muhittinoğlu ile ilgili yazmaya başlasam bir a4 boyu eleştiri olur. Ama Göktuğ arkadaşın dediği gibi; tiksindirdi...hiç gerek yok. Ben dersimi alanlardan oldum bir daha adımımı atmam, bu servis Toyotaya olan saygımı zedeledi.
Evet muhittinoğlunda maalesef işi bilen usta kalmadı.İşyeri sahipleri iyi niyetli olabilir.ancak kesinlikle arabanızı emanet edemezsini.Bozup elinize veriyorlar.Önceki coroolla hb min  lamba değişiyoruz diye dijitalklima konolunun bulundugğu gögüsün tırnagı kırık verdiler.Yeni aldıgım versonun km çerçevesinin bir yeri çıkıyordu.Sonuc olarak gösterge çerçevesinin yeriinden çıkmayan tarafın tırnagı kırık bir çerçeve ve vşidalı segmanın yerine takılan tampon segmanı.(ostimden yeni alınan çerçeve ile kurtulduk)Ayrıca  jantın yamuk dedikleri jantlara balans parası aldılar. den sonra başlayan direksiyon titremesi.Sonra Dışarda jantları düzeltmek için gittiğğimde jantların hepsi sağlam.İşin güüzel yanıda balans ücreti aldılar ama 20 tl ye dışarda birdaha balans yaptırdım.Bunlardan hariç bikaç sey daha var.Suçlu hep müşteri.:Kabul edip  kırıldı deseler  zorunuza dahi gitmeyecek.
Neyse ekmek yiyen çok insan var ama bizede yazık günah.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: servis sorunu
« Yanıtla #14 : Mart 13, 2012, 10:44:46 »
Ayıp etmişler,genel müdürlüğe yazın bu ne saygısızlık.
VW Golf 7 1.4 TSI Highline