Anket

2011 yılında hangi takımlar liderliğe oynar?

McLaren Mercedes
19 (35.2%)
Red Bull Racing
12 (22.2%)
Scuderia Ferrari
16 (29.6%)
Mercedes GP
3 (5.6%)
At&t WilliamsF1
1 (1.9%)
Lotus Renault GP
3 (5.6%)

Toplam Oy Verenler: 27

Gönderen Konu: Formula 1 2011  (Okunma sayısı 11077 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #20 : Şubat 10, 2011, 12:08:30 »
Hakikaten ilginç zaten aynı değilki arada - yok :D :P
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #20 : Şubat 10, 2011, 12:08:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #21 : Şubat 11, 2011, 12:11:00 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #22 : Şubat 11, 2011, 12:14:43 »
Ohh iyi bari :) Formula 1 güzel yaa :)

Doğan abi bu sene kullanılmaya başlanıyormu 1.6 turbo motorlar ???
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #23 : Şubat 11, 2011, 12:28:39 »
Yok Ercüment, 2013 sezonunda muhtemelen, bu yıl devam 2.4 V8

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #24 : Şubat 11, 2011, 12:59:50 »
Yok Ercüment, 2013 sezonunda muhtemelen, bu yıl devam 2.4 V8

Hmm anladım. Peki istanbul park bu sene sonmu ???
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #25 : Şubat 11, 2011, 22:25:03 »
Ercüment bu yıl %90 ihtimalle son yarış,

Jerez testleri gün 2 sonundaki dereceler






1  Schumacher           Mercedes      1m20.352s

2  Massa                    Ferrari           1m20.413s  +0.061

3  Button                    McLaren        1m21.009s  +0.657

4  Alguersuari            Toro Rosso    1m21.214s  +0.862

5  Webber                  Red Bull        1m21.613s  +1.261

6  Sutil                        Force India   1m21.780s  +1.428

7  Perez                      Sauber         1m21.857s  +1.505

8  Glock                       Virgin           1m22.208s  +1.856

9  Petrov                     Renault        1m22.493s  +2.141

10  Maldonado            Williams       1m22.591s  +2.239

11  Trulli                      Lotus           1m23.216s  +2.864   


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #26 : Şubat 12, 2011, 11:06:57 »
Efsane geri mi dönecek yoksa :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #27 : Şubat 18, 2011, 19:32:23 »
Barcelona testleri 1. gün - En hızlı isim Vettel


       Pilot                                  Takım                        En iyi TUR             Fark                Toplam Tur

 1.  Sebastian Vettel                Red Bull-Renault      1m24.374s                                   37

 2.  Fernando Alonso                Ferrari                     1m25.485s           + 1.111s          101

 3.  Jaime Alguersuari               Toro Rosso-Ferrari   1m25.638s          + 1.264s           57

 4. Kamui Kobayashi                Sauber-Ferrari        1m25.641s           + 1.267s           78

 5.  Jenson Button                    McLaren-Mercedes   1m26.365s          + 1.991s           77

 6.  Paul di Resta                   Force India-Mercedes  1m26.575s          + 2.201s           26

 7.  Rubens Barrichello            Williams-Cosworth     1m26.912s           + 2.538s          52

 8.  Michael Schumacher          Mercedes                  1m27.512s           + 3.138s          90

 9.  Narain Karthikeyan           HRT-Cosworth           1m28.393s           + 4.019s          116

10.  Heikki Kovalainen            Lotus-Renault            1m30.065s          + 5.691s            54

11.  Jerome D'Ambrosio         Virgin-Cosworth          1m30.950s           + 6.576s          116

12.  Vitaly Petrov                   Renault                        1m35.174s          + 10.800s        20

13.  Nick Heidfeld                   Renault                       1m44.324s           + 19.950s         27

Renault'un dereceleri yanıltıcı olmasın;

Renault için ise zor bir gün oldu. Nick Heidfeld'in pit stop denemelerinden sonra takım aracı hemen Vitaly Petrov'a vermeyi planlıyordu ama KERS yazılım sorunları nedeniyle Petrov aracı geç aldı ve sadece 20 tur atabildi.





Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #28 : Şubat 18, 2011, 19:36:19 »
İyi olan kazansın diyorum :klasikadamsmiley:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #29 : Şubat 18, 2011, 19:36:58 »
Konunun güncel tutulmasına sevindim bak, onu yazmayı unuttum :) :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #30 : Şubat 22, 2011, 02:09:29 »


Barcelona testlerinde öne çıkanlar

Gün 1

1.  Vettel            Red Bull-Renault      1m24.374s                     37

2.  Alonso           Ferrari                      1m25.485s  + 1.111s   101

3.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    1m25.638s  + 1.264s   57

Toro Rosso'dan Jaime Alguersuari ve Sauber'den Kamui Kobayashi de kısa sürüşleri tercih ederek üçüncü ve dördüncü sıraya oturdular. Ayrıca iki sürücü de kırmızı bayraklara sebep oldu.

Renault için ise zor bir gün oldu. Nick Heidfeld'in pit stop denemelerinden sonra takım aracı hemen Vitaly Petrov'a vermeyi planlıyordu ama KERS yazılım sorunları nedeniyle Petrov aracı geç aldı ve sadece 20 tur atabildi.

Gün 2

1.  Vettel             Red Bull-Renault      1m23.315s                   104

2.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari    1m23.519s   + 0.204   97

3.  Alonso            Ferrari                      1m23.978s   + 0.663   90

Red Bull, pit stop denemeleri ve uzun sürüşler yaptığı bir günde toplam 104 tur tamamladı ve oldukça fazla veri topladı.

Şu ana kadar aracın dayanıklılığından memnun olan Ferrari ise bugün Fernando Alonso'nun çıkış turunda durmasına neden olan bir elektronik sorunu ile boğuştu. Ancak sorunun halledilmesi çok zaman almadı ve Alonso 90 tur tamamladı. İspanyol pilotun en hızlı turu son saatte geldi.

Sauber'den Kamui Kobayashi bugün de etkileyici bir performans gösterdi. Japon pilot sabahki kısa sürüşünde attığı tur ile altıncı sırayı alırken öğleden sonra uzun sürüşleri denedi ve toplam 125 tur attı.

Ricardo Teixeira ise Lotus koltuğunda pek de iyi bir başlangıç yapamadı. Teixeira 26 turun sonunda Vettel'den 8 saniye yavaş kaldı.

Gün 3

1.  Rosberg        Mercedes                    1m23.168s                  92

2.  Petrov           Renault                      1m23.463s  + 0.295s  93

3.  Hamilton      McLaren-Mercedes      1m23.858s  + 0.690s  93

Sabahleyin etkili olan yağış ile ardından gelen nemli ve soğuk hava yüzünden pilotlar ancak öğle arası yaklaştığında kuru zemin lastiklerine geçebildiler. Kuru zemin lastikleri kullanılmaya başlandığında şartlar hala o kadar kötüydü ki, tur zamanları düne göre 5 saniye daha yavaştı.

Mclaren güne dayanıklılık sorunları ile başladı ve bu yüzden attığı ilk turun ardından Lewis Hamilton garaja dönmek zorunda kaldı.Sorunu hallolduktan sonra Hamilton en hızlı isim olmayı başardı. Öğleden sonra ise 3. sıraya geriledi. Hamilton'nın en hızlı zamanı da sıralama turları temposunda geldi.

Pastor Maldonado, Sergio Perez ve Felipe Massa ıslak zeminde spinler atarak kırmızı bayraklara neden oldular. Sauber ve Ferrari pilotları araçları garaja geldikten sonra testlere geri dönebildiler ama Maldonado'nun Williams'ında alternatör sorunu yaşandı. Venezuelalı pilot ancak 60 tur tamamlayabildi.

Gün 4

1.  Massa          Ferrari                       1m22.625s                121

2.  Webber       Red Bull-Renault       1m23.442s  + 0.817   69

3.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari     1m23.550s  + 0.925   90

Testlerin flaş takımlarından Toro Rosso pilotu Sebastian Buemi, üç turluk sürüşünde attığı Webber'den 0.1 saniye yavaş turuyla üçüncülüğü elde etti.

Seansın bitimine 20 dakika kala aracı duran ve kırmızı bayrağa sebep olan Michael Schumacher bu soruna rağmen 114 tur tamamladı. Ancak dün lider olan Mercedes aracı bugün Ferrari'nin 4 saniye, Virgin Racing'in 0.6 saniye gerisinde kaldı.

Jarno Trulli ise sadece 18 turun ardından kaza yaparak teste veda etti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #31 : Şubat 22, 2011, 15:49:10 »
Bu pist çok hoş ama italia daha fena süper düzlük en hızlı pist olarak biliyorum orayı :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #32 : Mart 02, 2011, 01:42:53 »
Eklemeyi unutmuşum, Bahreyn'deki ilk yarış ülkedeki karışıklıktan ötürü iptal edildi,
Bahreyn testleri de Barcelona'ya alındı. Açılış yarışı 26-27 Mart Melbourne

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2007 yaris D4D
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #33 : Mart 02, 2011, 14:15:00 »
bu sene formula 1 de önemli değişikilikler var. özellikle lastik sağlayıcısının değişmesi ve kers'in geri gelmesi farklı etkileyecek takımları. yani ya bir takım domine edecek sezonu ya da aksiye her yarış sürpriz olacak. bakalım bekelyip göreceğiz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #34 : Mart 17, 2011, 17:44:45 »
Bridgestone yerine Pirelli gelmesi olayını kaçırmışım, bugün lastik testleri ile ilgili haberler vardı, performansları fena değilmiş. Haftaya dananın kuyruğu kopar artık :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #35 : Mart 21, 2011, 12:42:25 »
Pirelli, bu sene üreteceği 6 farklı set lastiği ayırt etmek için kullanılacak olan renk dağılımını açıkladı.

Geçen senelerde sadece çizgiyle lastikler ayırt ediliyordu ancak bu sene lastikler üzerinde yer alan Pirelli ve PZero logoları farklı renklere boyanacak.

Lastik türleri ve renkleri şu şekilde olacak:

    * Yağmur - Turuncu
    * Geçiş lastikleri - Açık mavi
    * Süper yumuşak - Kırmızı
    * Yumuşak - Sarı
    * Orta Sert - Beyaz
    * Sert - Gümüş

Pirelli bu senenin ilk 3 yarışında sert ve yumuşak hamurlu lastikleri kullanacak. Bu da sezonun ilk yarışlarında gümüş ve sarı renkli lastiklerin kullanılacağı anlamına geliyor.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #36 : Mart 21, 2011, 14:23:38 »
Oh be, nihayet kim hangi hamuru kullanıyor diye kafa patlatmak derdinden kurtulacağız :alkis:
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #37 : Mart 21, 2011, 14:32:38 »
Aynen Hakkı abi, pitlerden sonra net olarak gözükecek kim ne yapıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #38 : Nisan 10, 2011, 00:29:46 »
Malezya'da pole pozisyonu Vettel'in

Sezonun ikinci sıralama turlarını Avustralya'da olduğu gibi Red Bull pilotu Sebastian Vettel kazandı.
Kıyasıya bir mücadeleye sahne olan Malezya Grand Prix'i sıralama turlarında Sebastian Vettel, Lewis Hamilton'dan pol pozisyonunu son anda almayı başardı.

Hamilton Q3'de yaptığı 1.35.000'lık ilk zaman turu ile liderliğe yükselmişti ve Vettel'den 0.1 saniye öndeydi.

İkinci denemesinde McLaren pilotu derecesini 1.34.974'e indirmeyi başardı, fakat Vettel ilk Melbourne'de olduğu gibi kusursuz bir sürüş ile 0.104 saniye farkla polü almayı başardı.

Mark Webber ise takım arkadaşı Vettel'in 0.309 saniye gerisinde kalarak 3. oldu. Jenson Button, Webber'in sadece 0.021 saniye gerisinden 4. en hızlı isim oldu.

Red Bull ve McLaren pilotları dışındaki pilotlar ise tek zaman turu atarak lastiklerini korumayı tercih ettiler.

Fernando Alonso 5. olarak geri kalanların en iyisi olmayı başardı. Takım arkadaşı Felipe Massa ise ancak 7. olabildi.

Haftasonuna sorunlarla başlayan Renault pilotları ilk 10'a kalmayı başardılar. Nick Heidfeld 6. olarak Ferrari'lerin arasına girdi. Vitaly Petrov ise 8. olmayı başardı.

Mercedes'den Nico Rosberg son anda Kamui Kobayashi'den 9.luğu aldı.

Michael Schumacher 11. olarak yine Q3'e kalamadı. Toro Rosso'larda 12. ve 13. sıraları alarak Q3'e kalmayı son anda kaçırdılar.

Force India'lar 14 ve 17. oldular. Paul di Resta, kendisinden daha tecrübeli olan takım arkadaşı Adrian Sutil'i geçmeyi başardı. Williams için hayal kırıklığı ile geçen bir sıralama turları oldu. Rubens Barrichello ancak 15. olabilirken, Pastor Maldonado 18. oldu.

Lotus'lar Maldonado'ya yarım saniye yaklaşmayı başararak büyük bir başarı elde ettiler. Virgin takımı ise Lotus'un neredeyse 2 saniye gerisinde kaldı. Hispania için de mutlu bir seanstı çünkü takım %107'lik barajı aşmayı başardı.


Poz  Pilot                 Takım                Zaman       Fark   
 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m34.870s
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m34.974s   +  0.104
 3.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m35.179s   +  0.309
 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m35.200s   +  0.330
 5.  Fernando Alonso       Ferrari              1m35.802s   +  0.932
 6.  Nick Heidfeld         Renault              1m36.124s   +  1.254
 7.  Felipe Massa          Ferrari              1m36.251s   +  1.381
 8.  Vitaly Petrov         Renault              1m36.324s   +  1.454
 9.  Nico Rosberg          Mercedes             1m36.809s   +  1.939
10.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m36.820s   +  1.950
Q3: 1m36.811s                                               Fark **
11.  Michael Schumacher    Mercedes             1m37.035s   + 1.466
12.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m37.160s   + 1.591
13.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m37.347s   + 1.778
14.  Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m37.370s   + 1.801
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m37.496s   + 1.927
16.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m37.528s   + 1.959
17.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m37.593s   + 2.024
Q3: 1m38.163s                                               Fark *
18.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    1m38.276s   + 1.532
19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m38.645s   + 1.901
20.  Jarno Trulli          Lotus-Renault        1m38.791s   + 2.047
21.  Timo Glock            Virgin-Cosworth      1m40.648s   + 3.904
22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m41.001s   + 4.257
23.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth         1m41.549s   + 4.805
24.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth         1m42.574s   + 5.830

107% zamanı: 1m43.516s

http://www.turkiyef1.com/haberler/25492/malezya-da-pole-pozisyonu-vettel-in.html

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Formula 1 2011
« Yanıtla #39 : Nisan 10, 2011, 06:46:24 »
  Renault motorları iki sezondur fena iş çıkarmıyor. Fakat yarışlarda Japon motor olmaması çok hoş değil bence.