Gönderen Konu: WRC 2011  (Okunma sayısı 3615 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
WRC 2011
« : Ocak 26, 2011, 01:03:11 »
World Rally Championship yani Dünya Ralli Şampiyonası 10 şubatta yapılacak olan İsveç Rallisi ile başlayacak olup 13 ayak olarak koşulacaktır, bu yıl Türkiye ayağı maalesef yok :(


Rally Sweden                             10 - 13 Feb 11
Rally Guanajuato Mexico            03 - 06 Mar 11
Vodafone Rally de Portugal       24 - 27 Mar 11
Jordan Rally                               14 - 16 Apr 11
Rally d'Italia Sardegna               05 - 08 May 11
Rally Argentina                           26 - 29 May 11
Acropolis Rally of Greece            16 - 19 Jun 11
Neste Oil Rally Finland               28 - 31 Jul 11
ADAC Rally Deutschland            18 - 21 Aug 11
Rally Australia                            08 - 11 Sep 11
Rallye de France                       29 Sep - 02 Oct 11
RACC Rally de Espana              20 - 23 Oct 11
Wales Rally GB                         10 - 13 Nov 11


Wrc araçlarında motor hacminde değişiklik var , geçtiğimiz yıllarda 2000 motor aşırı beslemeli araçları izleyebiliyorduk, bu yıldan itibaren 1600 cc turbo motorları izleyeceğiz, sanırım yeni motorların çevirebildiği devir sayısı artırılmış 12 13 bin devirlerden ve 750 beygire varan güçlerden söz edilmekte, tabiki elektronik olarak sınırlandırlacak  bu güç :)
4x4 çekiş sistemlerinde değişiklik yok
WRC'de bu yılın büyük yenilikleri esas oyuncular Ford ve Citroen'in uzun yıllardır kullandıkları C sınıf H/B otomobillerden vazgeçip B sınıfına yatırım yapmış olmaları,
Lider otomobiller Focus ve C4 yerlerini Fiesta ve DS3'e bırakıyorlar.



Muhtemelen fabrika takımı olmayanlar eski araçları kullanmaya devam ederler birkaç yıl



Toyota Club Türkiye

WRC 2011
« : Ocak 26, 2011, 01:03:11 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #1 : Ocak 26, 2011, 01:37:47 »
Ford yine süperrr...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #2 : Şubat 11, 2011, 13:31:21 »
İsveç Rallisi gün itibarı ile başlamış bulunmakta,
3. etap itibarı ile Genel klasman;

1.   6   M. ØSTBERG             M   40:10.8   
2.   3   M. HIRVONEN           M   40:35.6   +24.8   
3.   11   P. SOLBERG                 40:56.4   +20.8   
4.   4   J. LATVALA                M   41:30.6   +34.2   
5.   18   P. SANDELL                  41:30.8   +0.2   
6.   5   H. SOLBERG             M   41:32.2   +1.4   
7.   20   E. BRYNILDSEN            41:37.9   +5.7   
8.   2   S. OGIER                  M   41:45.8   +7.9   
9.   1   S. LOEB                   M   41:57.5   +11.7   


* M notu eklenenler fabrika takımları, boş olanlar kişisel katılımcı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #3 : Şubat 11, 2011, 13:39:42 »
Fiestanın ön tasarımı haricinde ford güzel :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #4 : Şubat 11, 2011, 13:55:41 »
Loeb  napmış  öyle  yaa ?  , ahh nerde  o  McRae :s
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #5 : Şubat 11, 2011, 14:07:07 »
Hem yeni araç faktörü, hem de Loeb karda çok başarılı değil bildiğim kadarıyla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #6 : Şubat 11, 2011, 14:34:41 »
doğru loeb  genelde  toprak da  iyidir, asfalttada  bi aralar  iyiydi, ama  kar  da  gidemiyor adam. inş. yenı aracına  çabuk ısınır.
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #7 : Şubat 11, 2011, 14:41:52 »
Evveliyatında Junior'da takılırken, Fransız geni asfaltta rakipsizdi, WRC geçtiğinde de asfalt yarışlarında tartışmasız galibiyetler kazanıyordu, toprağa da adapte oldu zamanla ama esasen asfalt yarışlarında iddalıydı, iyi hatırlarım Japonya'yı Finlandiya'yı falan kazanmak çok kıymetliydi.
An itibarı ile çok dengeli kullanıyor, ilk gün geride düştüğü çok yarışı son gün rakiplerinin hatasına toplamdaki ortalama performansa 2 3 etap zorlayarak yarış kazanabiliyor.
Yeni araç konusunda adapte olmaktan öte aracın teknik zayıflıkları da olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #8 : Şubat 11, 2011, 22:19:50 »
İsveç Rallisi 1. gün sonunda Genel Klasman;

1.      6       M. ØSTBERG      M   1:17:21.2   
2.      3       M. HIRVONEN    M   1:17:36.0   +14.8   
3.      11     P. SOLBERG            1:18:18.6   +42.6   
4.      4       J. LATVALA        M   1:18:31.2   +12.6   
5.      5       H. SOLBERG      M   1:18:41.5   +10.3   
6.      2       S. OGIER           M   1:18:42.8   +1.3   
7.      18     P. SANDELL            1:19:56.3   +1:13.5   
8.      20     E. BRYNILDSEN       1:20:04.7   +8.4   
9.      1       S. LOEB             M   1:20:09.6   +4.9   
10.    10     K. AL QASSIMI         1:21:33.6   +1:24.0   
11.    8       K. RÄIKKONEN   M   1:21:34.9   +1.3   

Loeb gün sonunda hala liderlikten oldukça uzak 3 dakikaya yakın oluşan fark dikkat çekici, uzun zamandır pek görülmeyen bir tablo,
Karla haşır neşir kuzey ülke pilotları daha üst basamaklarda

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #9 : Şubat 11, 2011, 23:20:42 »
Loeb  napmış  öyle  yaa ?  , ahh nerde  o  McRae :s
+1
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #10 : Şubat 11, 2011, 23:44:50 »
Yeni araçlardan ilk görüntüler

Best Of Rally Live - WRC 2011 Sweden - Shakedown

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #11 : Şubat 11, 2011, 23:49:52 »
Hayat bol klorlu su ve motor sporlarında tartışmasız  :asikadam: :asikadam: :asikadam: :asikadam:

Ayrıca rally oyunlarında en sevdiğim yer sweden'dı harika asfaltta iyi değilimdir ama kar ve toprakta üstüme tanımam :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #12 : Şubat 12, 2011, 20:22:59 »
İsveç 2. gün sonu dereceleri sadece 1.9 km'lik seyirci etabı kaldı, yarının start listesi de muhtemelen bu şekilde olacak,
Loeb bugün bilindik şekilde oldukça iyi dereceler çıkardı ancak fark yine de oldukça fazla arkasındaki Raikkonen ile 3.20 önündeki Ogıer ile 1.26 fark var, muhtemelen bulunduğu konumda yarışı bitirecektir. Yarın 6 etap var, sonucu bu denli etkileyebilecek km kalmadı,
Solberg ile Latvala yarışı kazanma konusunda iddalı, Solberg bugün 20 saniye ceza yemiş, bu ceza bulunmasa zaten lider konumda olacaktı.

1.   3     M. HIRVONEN      M   2:33:16.2   0.0               0.0
2.   6     M. ØSTBERG        M   2:33:23.7   +7.5            +7.5
3.   11   P. SOLBERG              2:33:26.1   +2.4           +9.9
4.   4     J. LATVALA          M   2:33:28.0   +1.9           +11.8
5.   2     S. OGIER             M   2:33:31.0   +3.0           +14.8
6.   1     S. LOEB               M   2:34:57.7   +1:26.7     +1:41.5
7.   8     K. RÄIKKONEN     M   2:38:19.2   +3:21.5      +5:03.0
8.   16   P. ANDERSSON         2:38:47.2   +28.0         +5:31.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #13 : Şubat 13, 2011, 22:22:16 »
İsveç rallisini Mikko Hirvonen kazandı, Kuzey rallisi Kuzeyli pilotların egemenliğinde sonlandı.
Loeb yerinden kıpırdayamadı.

1.   3     M. HIRVONEN       M   3:23:56.6   0.0              0.0
2.   6     M. ØSTBERG         M   3:24:03.1   +6.5         +6.5
3.   4     J. LATVALA           M   3:24:30.6   +27.5        +34.0
4.   2     S. OGIER              M   3:24:44.3   +13.7        +47.7
5.   11   P. SOLBERG                3:25:27.8   +43.5       +1:31.2
6.   1     S. LOEB                 M   3:26:26.9   +59.1       +2:30.3
7.   16   P. ANDERSSON           3:30:18.6   +3:51.7     +6:22.0
8.   8     K. RÄIKKONEN       M   3:30:58.9   +40.3        +7:02.3

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '94
  • 18 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #14 : Şubat 27, 2011, 16:05:40 »
Eskiden çok deli wrc fanatiğiydim, neydi o imprezalar, evolar, Sainz'ler, Mcrae'ler, Makkinen'ler, Panizzi'ler; şimdi ne otomobil çeşitliliği kaldı ne pilotların savaşı. Rallilerin o eski günlerini bazen çok özlüyorum, her yarış ayrı bir film gibiydi. Şimdi sokakta para etmeyen citroenler, sonradan yarışçı olan cimnastikçiler dünya şampiyonu olup duruyorlar...İnşallah o 90lı yıllardaki haline yeniden dönerler...İnternetteki videolarda "Ari Vatanen Pikes Peak" aratırsanız o eskilerden müthiş bir videoyu izlersiniz...Saygılar...
cressida, camry, ae101 , RAV4 , E120, E140 , corona

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '94
  • 18 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #15 : Şubat 27, 2011, 16:49:01 »
Bir üstteki mesajıma eklemeye çalıştım ama değiştir butonu niyeyse çalışmadı; o eski günlerle ilgili birkaç foto koymak istedim.

                
cressida, camry, ae101 , RAV4 , E120, E140 , corona

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '94
  • 18 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #16 : Mart 01, 2011, 17:24:25 »
Birkaç yabancı internet sitesinde okudum Toyota 2012de Aurisle WRC ye yeniden başlayacakmış. Ee Japon devi duramıyor yarışmadan. Nascarda zaten döktürüyor, hadi hayırlısı diyelim.. (Fotoğraflar resmi açıklamalardan değil)

   
cressida, camry, ae101 , RAV4 , E120, E140 , corona

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #17 : Mart 04, 2011, 15:56:00 »
WRC Meksika dün başladı, tabi saat farkıyla bizim saatlerimize göre geceleri koşulacak etaplar, gün itibarı ile Perşembe günü koşulan ''Street Stage'' etabını Petter Solberg kazanmış bululunmakta,

Bu arada, bu yıl şampiyonaya eklenen ''Power Stage'' adında bir etap var, yönetmelikte şu şekilde geçmekte;

13.3 ‘POWER’ STAGE
13.3.1 Announcement:
On each World Rally Championship event, the organiser shall include one special stage (or super special
stage) called a ‘Power Stage’ with the purpose of enhancing TV coverage.
13.3.2 Characteristics
This stage shall:
- Normally be the last stage of the rally.
- Run as a stage of the event for all classified competitors.
- Competitors shall run in the order of the previous section except for those cars identified by the Promoter
to run in a different order.
- Ideally be of a distance between 4 and 8 kms.
- Be preceded by a regroup of at least 30 minutes.
- Be run at a time co-ordinated with the Championship Promoter in order to maximise international TV
coverage.
13.3.3 Details of the running of the stage must be included in the Supplementary regulations.

Özellikleri;
- Her Wrc yarışında organizatör tarafından belirlenmiş 1 etap olacaktır, Super Seyirci Spesyalleri de olabilir bu etap canlı olarak televizyonda yayınlanacaktır.
- Yönetmeliğe göre yarışın son etabı olacaktır, tüm yarışmacılar bu etabı tamamlamak zorunda, 4-8 km arasında olması daha makbul, 30 dakika önesinde regruping alanında olunması gerekiyor,
- Bu etabın ilk 3'ü şampiyonada ekstra 3,2,1 puan kazanıyor.

1.   11   P. SOLBERG   M      53.2    0.0     0.0
2.   1   S. LOEB   M              53.4   +0.2   +0.2
3.   2   S. OGIER   M            53.7   +0.3    +0.5
4.   4   J. LATVALA   M         54.4   +0.7   +1.2
5.   3   M. HIRVONEN   M    54.8   +0.4   +1.6
6.   7   F. VILLAGRA   M       55.5   +0.7   +2.3
7.   15   M. WILSON           55.9   +0.4   +2.7
8.   51   E. NOVIKOV          55.9   0.0   +2.7
9.   6   M. OSTBERG   M      56.0   +0.1   +2.8

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #18 : Mart 05, 2011, 22:54:20 »
WRC Meksika güncel

1.   1   S. LOEB             M   2:37:26.9   0.0                  0.0
2.   2   S. OGIER           M   2:37:52.8   +25.9          +25.9
3.   3   M. HIRVONEN    M   2:39:20.0   +1:27.2        +1:53.1
4.   4   J. LATVALA        M   2:40:47.1   +1:27.1        +3:20.2
5.   11   P. SOLBERG    M   2:44:52.4   +4:05.3        +7:25.5
6.   5   H. SOLBERG      M   2:45:21.7   +29.3           +7:54.8
7.   6   M. OSTBERG      M   2:45:35.2   +13.5           +8:08.3
8.   51   E. NOVIKOV          2:57:20.3   +11:45.1     +19:53.4
9.   43   K. BLOCK        M   3:05:43.1   +8:22.8       +28:16.2

Loeb ağırlığını koymuş net olarak, dün gün sonu ogier'le aralarında 3 4 saniye kadar vardı,
Bugün Fransız fırtınası :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: WRC 2011
« Yanıtla #19 : Mart 06, 2011, 22:51:50 »
1.   1   S. LOEB            M   3:53:17.0   0.0              0.0
2.   3   M. HIRVONEN   M   3:54:55.4   +1:38.4   +1:38.4
3.   4   J. LATVALA        M   3:55:40.9   +45.5     +2:23.9
4.   11   P. SOLBERG    M   4:00:55.4   +5:14.5   +7:38.4
5.   6   M. OSTBERG     M   4:02:00.5   +1:05.1   +8:43.5
6.   5   H. SOLBERG     M   4:04:27.0   +2:26.5   +11:10.0

WRC Meksika sonuçları