Gönderen Konu: GTE Supercharger  (Okunma sayısı 4450 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #20 : Ocak 21, 2011, 13:58:56 »
mesut abi süper fikir valla fiyatı da çok güzelmiş.. bana mantıklı geldi denemek için 200 küsür dolar verceğime 30 dolar veririm çok da güzel olur çok da iyi olur
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Toyota Club Türkiye

Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #20 : Ocak 21, 2011, 13:58:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #21 : Ocak 21, 2011, 14:04:11 »
Türkayım sadece onunla bitmiyor ama iş bunu çalıştırmak için ESC denen (Eleknronik hız kontrolü) alman gerek aslında youtube ta görmüştüm biri aracına takmış ve deneme yapmıştı bi araştır istersen , en azından para olarak 200 dolara bile bu sistemi kursan (karar verdiğinde ben yardımcı olurum neler gerekli diye) bu bahsedilen sistemden daha etkili olacağı kesin :D en azından 3 4 katı fazla hava üfleyebiliyor çünkü ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #22 : Ocak 21, 2011, 14:17:49 »
güzel iş valla mesut abi.. kafama yattı bu yaz biraz üstüne düşünüp ayarlamalı.. güzel bir hava filtresiyle kombine edince güç alınır yakıt düşürülür diye düşünüyorum denenesi :)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #23 : Ocak 21, 2011, 14:25:09 »
istersen gaz pedalından sinyal alınıp gaza basıldığı kadar devirlenmesi hızının artmasıda sağlanabilir böyle bir sistemde , bu ilk sayfadaki videodaki gibi hep aynı seviyede dönmesi saçma motor her devir dakikada farklı hava ister öyle kafasına göre ver verebildiğin kadar la olmaz :) biliyorsun ;) yoksa motor düşük devirlerde fazla hava gelirse fakir karışıma düşer ve motor zarar görür.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #24 : Ocak 21, 2011, 14:36:06 »
o zaman kafamı kurcalıyor çok :( linkteki sistemde gaz pedalının dibine takılmış yani gaza sonuna kadar basıldığında üflüyor bu sistem ama ben senin dediğin gibi olsun istiyorum ama benim gaz pedalım telli, telli sistemde kelebek ne kadar açık ne kadar gaz veriliyor nasıl ayarlıcaz ki? zaten ben direk emmeden içeri göndermicem bütün havayı, sadece short ram takıp o şekilde takılmış filtreye 2 boruyla tampondan falan soğuk hava çekerek short rame takılı filtreye hava vursun istiyorum yani çok da farketmiyor sürekli hava veriyor olması sonuçta emme ne kadar emerse emsin değişmeyecek sadece emdiği yerde sıcak hava değil borularla taşınan soğuk hava olacak
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #25 : Ocak 21, 2011, 14:37:13 »
Fakir karışım yapabilecek performans olsa keşke bunlarda da.. Maalesef.. Bildiğim kadarıyla bu tür çalışmaların "ciddi" demeye en yakın olanları kendisine ayrılmış bir elektrik kaynağına ihtiyaç gösteriyor (ikinci bir akü) ve bu akünün de şarj olması için ara ara sistemi devreden çıkartmak gerekiyor.
Yani standart arabalarda yeterli elektrik yok.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #26 : Ocak 21, 2011, 14:40:10 »
ahmet abi bu iş için ikinci bir akü koysak, alternatörü büyütsek ikisini aynı anda şarj etsek? o iş mümkün sanırım
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #27 : Ocak 21, 2011, 14:47:31 »
Akü de dol-boşal çabuk eskir..
Bu konuda yapılmış garaj projelerini ve firmaların ürünlerini internetten incelemekte yarar var. Belki bir esinlenme olabilir. Verimli bir elektrik motoru bulduk işte! Başlangıç için hiç fena değil :)
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: GTE Supercharger
« Yanıtla #28 : Ocak 21, 2011, 15:14:54 »
Fakir karışım yapabilecek performans olsa keşke bunlarda da.. Maalesef.. Bildiğim kadarıyla bu tür çalışmaların "ciddi" demeye en yakın olanları kendisine ayrılmış bir elektrik kaynağına ihtiyaç gösteriyor (ikinci bir akü) ve bu akünün de şarj olması için ara ara sistemi devreden çıkartmak gerekiyor.
Yani standart arabalarda yeterli elektrik yok.

benim bahsettiğim sistem çözer bu elektrik sorununu Ahmet abi ;) bu cihazlar 12 volt ile neler yapabildiklerine inanamazsın, ayrıca bahsettiğim ESC ler DC gerilimi trifaze hale çevirip çalışıyorlar , buda çok yüksek güç üretmelerine neden oluyor, 200 amper çekebilen sistemler var , ve 200 amper çıkış verebilen pillerde var bu sistemlerde